| 21.08.11 v 18:48 vokim napsal:
Trochu jsem to počítal. Fabia v základě už má kompres. poměr 12, když jsi to předělal na 1500ccm a ještě snížil hlavu o 2mm jsi nyní na poměru 15,25. Rozdíl v materialu mezi benzinovým motorem a diselovým není ,ale je tam veliký rozdíl v utahovacím momentu hlavy. Píšeš že ti vyderželo 100m to máš potom něco špatně , asi přesah vložek,, tady ti pomůže jenom buď jiná hlava a nebo ji vybrat aby jsi se zase dostal na obsah spalovacího prosturu 32ccm. AŤ si necháš udělat těsnění sebelepší ten motor ti nepojede. Teda pojede ,ale až tak od 3000 - 3500 otáček a nevydrží. Ty ojnice ani písty na ten tlak nejsou Jít s kompresí přes 12,5 nema smysl , tam už je křivka nárustu výkonu hodně plochá. |