ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!110R

110R

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Ventilový sedla 136

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Čau,chci se zeptat-motor originál v rapidu 136 jsou v hlavě tvrdý ventilový sedla?Jestli mužu jezdit na natural 95,nebo nema tvrdý sedla a musim do benzínu dávat přísady?Dík


20.08.11 ve 21:11 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Jestli mysliš na řadě 742,tak to je 8 a ne B Ale když to je špatně vyražený,nedá se to moc poznat.

[ Reagovat ]


20.08.11 v 16:44 0Unregistered napsal:

Na motoroch Š 136 bolo razene za cis136 pismeno B. Ak ho tam nemate je to hlava na olovnaty benzin.

[ Reagovat ]


17.08.11 v 17:08 7698+1109 (8807)vokim napsal:

Poraďte jak snadno je poznat od sebe.Já se zaobírám opravami a úpravami motorů i stavbou závodních motorů 40 let , ale přiznam se , že je od sebe na první pohled nepoznám.

[ Reagovat ]


17.08.11 v 17:07 0Unregistered napsal:

Snad nebudu sundavat hlavu kvuli tomu abych zjistil jaký tam mam sedla

[ Reagovat ]


17.08.11 v 16:53 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Tak já mam favorita 136 přelom 90-91 rok,v techničáku je teda psaný Super 96.Ale je na něm hlava "speciálně" upravená z MB na spalování i bezolovnatýho benzínu.Jsou na ní jiná sedla ventilů a od normální se dá poznat velice snadno.Já sem zastánce názoru,že 100% bezolovnatý hlavy se dělali až po zrušení výroby motoru 136.

[ Reagovat ]


17.08.11 v 11:56 7698+1109 (8807)vokim napsal:

Ano máte pravdu , ale jenom částečně. Ventily jsou stejné na nich není žádný rozdíl a hliníkové hlavy co měly tzv. měkká sedla byly pouze ve skušební serii Favoritů cca 100 vozidel a ruku na srdce tyhle auta co měli i jiné ošetření podvozku dneska nenajdete , protože ty se začínali po kerosářské stránce opravovat cca po 3 letech

[ Reagovat ]


17.08.11 v 00:37 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Vývozky byly ekologický,na "západě" by se olovnatý benzín asi težko sháněl,.......to je už jiná kategorie.Ty 136 co byly u nás měli z 90% Super 96(zlatý to benzín ) Pokud se bavíme o 136-kovym motoru,u 135-ky to je jasný......bezolovo

[ Reagovat ]


16.08.11 ve 23:43 2677+201 (2878)Skodovacek napsal:

Když jsem koupil 136 GL dovezenou z říše tak jsem to mněl nalepený nad víčkem přímo NATURAL 91...

[ Reagovat ]


16.08.11 ve 22:37 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Prostudujte si nějakou dobovou literaturu,ať si ujasníte jak to je Ale tvrdit,že jakýkoliv motor s hliníkovou hlavou může jezdit na bezolovo je blbost.To,že má hlava vložený sedla,neznamená,že jsou všechny ze stejnýho materiálu a to samý ventily.Pár tisíc km to vydrží,něco jinýho je najezdit s tim takle 20-30 000km.Tomu kdo jezdí 1000km za rok za každýho počasí,odejde dřív kasle než hlava

[ Reagovat ]


16.08.11 v 18:57 7698+1109 (8807)vokim napsal:

Všechny motory 742.135/6 a 781.135/6 jsou již s hliníkovou hlavou a tzv. tvrdými sedly. Utěchto motorů můšeš používat jakýkoliv benzin dokonce i metyl

[ Reagovat ]


16.08.11 v 16:59 0Unregistered napsal:

Rapid 136 L v technickým prukaze je napsano palivo BA 96.Na jakém víčku myslíš?

[ Reagovat ]


16.08.11 ve 13:14 2677+201 (2878)Skodovacek napsal:

Když máš hliníkovou hlavu tak tam mužeš lejt co chceš , tam ty sedla už jsou na bezolovnatej benzín, jestli se nemejlim tak je to na víčku a u škody 135/6 a od prvních favoritu se tam ani nic jinýho lejt nesmí než naturál 91 nebo 95...

[ Reagovat ]


15.08.11 ve 23:08 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Záleží co to je za hlavu,olovnatá by to nevydržela.Byly i bezolovnatý 136 asi za příplatek nebo jí už před tim někdo měnil.Střídat olovo je taková jistota,když už nic jinýho,tak to zlepší oktanový číslo

[ Reagovat ]


15.08.11 ve 20:13 0Unregistered napsal:

Čau,soused jezdí na natural 95 s rapidem 8 let každý den a zatím žádný problém,tak nevim

[ Reagovat ]


18.07.11 v 09:47 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Do každý druhý nádrže dej aditivum a máš to bezproblémů.Provoz pár tisíc kilometrů jenom na čistý naturál by nevydrželi,takle to bude fungovat dobře.

[ Reagovat ]


17.07.11 v 18:17 0Unregistered napsal:

Čau,chci se zeptat-motor originál v rapidu 136 jsou v hlavě tvrdý ventilový sedla?Jestli mužu jezdit na natural 95,nebo nema tvrdý sedla a musim do benzínu dávat přísady?Dík

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:436
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:116996
Celkem návštěv:175250723

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server