| 04.08.10 v 15:46 Unregistered napsal:
Výměna za Fridex pomohla, když se teplota přiblíží ke 100, tak to nevyvaří. Ale objevil se jiný problém, který si nedokážu vysvětlit. Z chalupy jsem do sousední vesnice jel přes les, abych to po asfaltu nemusel 30km objíždět. Lesní cesta nic moc, musí se jet jedničkou a někde to hodně stoupá. Vyjel jsem ráno raději dřív, aby to lépe chladilo a pro jistotu jsem měl vepředu neustále zapnutý větrák. Než jsem začal lesem stoupat teplota kapaliny byla kolem 80 a termostat minimálně jednou otevřel. Ale jak jsem začal jet jedničkou do kopce, teplota šla přes 90. Zastavil jsem, vypnul motor a po 15 sekundách znovu nastartoval a světe div se, teplota spadla na 70. Rozjel jsem se a teplota znovu po 500m na 90. Zastavuji, vypínám motor, nastartuji, termostat otevírá a teplota jde k 70. Než jsem ten kopec vyjel, tak jsem takhle zastavoval aspoň 5x. Nechápu. Na kopci je rovinka, kde už je zpevněná cesta a dá se jet i za 3. Tam ten problém nebyl, termostat otevíral a zavíral normálně. Před jízdou jsem odvzdušňoval v průběhu týdne aspoň 3x. Je možné, že se to zavzdušňuje, aniž by se ztrácela kapalina? Nebo se při jízdě do prudkého kopce někde něco ucpe? Aleš. |