ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Rally modely: Lancia Stratos HF

Rally modely: Lancia Stratos HF

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Písty Almet

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Ahoj Klucí potřeboval bych poradit koupil jsem si Almety a nevím jak přesně udělat přesně vybraní pro ventily.? A z jaké strany.? Předem Díky za radu nejlépe nákres.


30.06.20 v 09:27 0Unregistered napsal:

Unregistered> mám to takhle ale vždy dám plastelínu,zatočím a uvidím jak se to obtiskne kolik jsou tam vůle (píst, ventil,antidetonačka..)

Přiložené fotografie:
!Písty Almet
 
!Písty Almet
 
[ Reagovat ]


29.06.20 ve 23:05 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vokim> a jenom pro úplnost píst 75,5mm nemá objem vypouklyny 12ccm,ale menší...teda předpokládám,že se mění pouze vrtání a výška pístu zůstává stejná pro všechny KV i průměry...abych tentokrát neřikal blbost zase já

[ Reagovat ]


29.06.20 ve 23:00 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vokim> tohle já všechno vím,..a dávat píst 130 jako příklad neni uplně asi adekvátní,ale pro názornost dostačující...mě se to nechce měřit,ale zrovna tady jednu fungl novou hlavu s 38mm sacím mám (moje) a jelikož neni absolutně snižovaná,klidně to změřím,jaký zdvih ventilu je včetně těsnění destrukční (předpoklad fav. pístů,nikoli MPi) a napíšu to sem..stejně tak,pokud se to opravdu nepotká...neni to nic osobního,pouze nemám rád,když se fabuluje a vznikají "hoaxi"

Ale musíme si uvědomit,že dnes neni 12 a víc mm zdvihu na ventilu OHV škoda zase tak neobvyklé,stejně tak záleží na časování vačky a jednotlivých vaček vačky...raději vačkové hřídele a vaček vůči klínku/klice Co se týká destrukčního potkání (prasknutí rozvodů),neni zde asi o čem debatovat...co se týká potkání časováním,zdvihem vačky a rovných pístů,je to na nové hlavě diskutabilní,...ale pokud budu stavět 1,3 s nesmyslnou vačkou,můžu hlavu brát třeba o 2mm (abych ušetřil za vypouklé písty) a to už je rozměr,se kterým se musí počítat.Samozřejmně na 1,5 litru nemusím hlavu brát vůbec,tam vzniká spíše opačný problém...ale otázka zní,jak moc je otevřený ventil v horní úvrati pístu a to je opravdu na hraně,...většinou se to nepotká,ale možnost by tady byla,...hlavně když narážíte na to,že známá poučka řiká "co 1000ot,to 0,1mm vůle"...jinak vačka o zdvihu 6,6mm (beru jako rozumný zdvih vůči sérii) bude mít otevření ventilu za nějaké vůle 10mm...takže i toto je při destruktivním stavu na hraně.

[ Reagovat ]


29.06.20 v 08:45 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Unregistered> To záleží podle použitých ventilů

[ Reagovat ]


28.06.20 v 18:17 0Unregistered napsal:

vokim> Takže když to udělám na 9° stupnu a do urovně pístu. Tak by to mnělo bejt v pořádku.? Ale jaká vzdalenost od hrany a hloubka.?

[ Reagovat ]


28.06.20 ve 12:15 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Vena136> PS. Vybrání je právě pod úhlem 9° a vnitřní spodní hrana je přesně na úrovni / výšce / rovného pístu

[ Reagovat ]


28.06.20 ve 12:12 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Vena136> Ano nejdou kolmo , ale pod úhlem 9°. Do Fa nedáš větší sací ventily než 38mm a ani tohoto průměru se ventil nepotkává s pístem to by musel točit nad 9000ot/min se seriovými /měkšími / pružinami a těch nedosáhneš pro pulzace v sání . U bombírunku je to jinak.

Přiložené fotografie:
!Písty Almet
 
!Písty Almet
 
!Písty Almet
 
[ Reagovat ]


28.06.20 v 11:18 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> jestli chceš,napiš mě soukromě na e-mail,nebo jestli to nějak jde i tady,...veřejně nemá cenu tyhle věci řešit,protože to neni uplně tak jednoduché,jak by se někomu mohlo zdát a ideální je,kdyby sis to nechal udělat...jde to udělat nějak,ale pokud mě řekneš zdvih vačky,načasování (řekne výrobce a nebo změřit) a velikost ventilů jaký výrobce udává KP k vačce,tak se to udělá tak,aby to bylo TOP...nebo to jde na prasáka utočit celé pryč,ale to si potom nemusel nechávat dělat vybrání do hlavy,...které je také předpokládám přesná kopie pístu něco navíc,až se bude hlava rovnat někdy v budoucnu,jinak se průměr vybrání bude změnšovat.

[ Reagovat ]


28.06.20 v 11:13 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vokim> nechci nikomu brát iluze,ale na fav. opravdu NEJDOU ventily rovně k pístu,jsou pod úhlem a to ne zrovna malým...takže se teoreticky potká i sériový motor...o vačce s větším zdvihem,časování a větších ventilech už nemá cenu dál debatovat...zatím se mě nepodařilo "potkat" při zkoušce motor s rovnými písty,ale moc místa tam už nezbývá a také nepoužívám nějaké extrémní vačky.Ale jednou se to při štelování ventilových vůli po složení motoru (moc zatočené červíky vahadel) už povedlo i na rovných pístech (ventily a vačka docela extrémní),ale po seřízení na "nulu",aby byla jistota vůle píst/ventil už bezproblémů...takže bych jsi nebyl uplně tak jistý,že něco nejde,i když tohle byl už docela extrémní příklad,ale jde jít s KP (snížením hlavy),vačkou (zdvihem a časováním) a velikostí ventilů do mnohem extrémnějších hodnot...nechce se mě to měřit,ale podle mě by šel postavit motor,co by se na rovných pístech neotočil (potkal) a to nemyslím ono snížení hlavy o 5mm.

[ Reagovat ]


27.06.20 ve 20:52 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Unregistered> Co chceš upravovat na rovném pístu. U FA jdou ventily kolmo na píst / rovný / a pokud nemáš zboušenou hlavu o 5mm ,tak by se ti i maximálním otevření ventil neměl s pístem potkat. Pokud se dobře pamatuji , tak hloubka hlavy k ventilu je 9,5mm těsnění a jseš na 10,5mm. To by jsi musel mít vačku se zdvihem 8,5mm , aby to bylo na knop. Ventily se //VĚTŠINOU // neotevírají více jak na max. 9mm

[ Reagovat ]


27.06.20 ve 20:15 0Unregistered napsal:

vokim> Omlouvám se byl jsem pracovně pryč. Je pravda že jsem chtěl dát rovné písty ale hold jsem se vydal tou složitejší cestou.Tak to mám do Favorita vrtaní 77 zdvych 78. Hlavu mám již upravenou dle pístu. A právě řeším to vybraní pro ventily hloubku a uhel.?

[ Reagovat ]


03.06.20 ve 12:17 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Unregistered> Upravit písty není tak složité , pokud máš frézu. V ruce to neuděláš. Jak píše kolega, pokud máš bombírung , musí se k tomu udělat spal. prostor. Bombírung na pístu 75,5mm ač se to nezdá má 12cm3. Hodně počítat , nepřešvihnout KP.A hlavně jsi nenapsal na jaký motor /auto / to máš.Almetů je moc.

[ Reagovat ]


03.06.20 ve 02:56 0Unregistered napsal:

Čus, podle toho jak to píšeš tak to chápu tak, že jsi je nikdy v motoru neměl pokud mají vypouklé dno musíš mít pro to upravenou hlavu a poté až řešit vybraní pro ventil

[ Reagovat ]


29.05.20 ve 20:18 0Unregistered napsal:

Ahoj Klucí potřeboval bych poradit koupil jsem si Almety a nevím jak přesně udělat přesně vybraní pro ventily.? A z jaké strany.? Předem Díky za radu nejlépe nákres.

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:441
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:115660
Celkem návštěv:175811583

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server