| 08.04.18 v 11:43 vokim napsal:
Unregistered> Pisatel, může mít na 100% pravdu a je jedno jaký si koupí auto. Hlupák jsi ale v tomto případě ty. TZV kurvítka se dnes potažmo dělají ve všem od ručního mixéru po auta. Je to tajné, zakázané , ale ví se to a je to aby mohl výrobce prodávat , buď díly nebo celé nové výrobky. Dokonce se to dnes vyučuje i na vysokých školách :: Zadání profesora znělo:"Navrhni a nakresli kola do pohonu soustruhu" Student navrhl a nakreslil. V materiálu zvolil 15260 s tepelnou úpravou a za práci dostal za 2. Při slovním obhajování práce na otázku proč zvolil tento materiál , odpověděl , že je z hlediska stability vyhovující a že ho táta používá na výrobu koleček do převodovek a nejsou problémy. Odpověď profesora ho šokovala " To by tam vydržely, ale nadosmrti a výrobce by nic neprodal, v tomto případě musíte zvolit materiál max 11... , proto vám dávám tu dvojku. Jsi zřejmě kovaný škodovák, tak určitě třeba víš, když se tady diskutuje o převodovce , že v 6ti kvaltu po cca 100000km odchází uložení ložika v zadním víku. O tomto problému se ví již od zkoušek před ofic. homologací a co udělal výrobce?? Nechal to tak a šlo to do seriovky a pokud majitel počáteční hučení ignoruje a jezdí ještě chvilku, vyštípou se zuby na 4-5-6 a to jsou kola železná. A to nejsou keci ani plácnutí do vody. Tak kdo je tady teď HLUPÁK. Ps. Tu práci na vysoký dělal syn, takže taky žádný plácání a kecy. |