ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pošumavský Slalom CUP Janovice 2018

Pošumavský Slalom CUP Janovice 2018

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Podtlak brzd

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Ahoj Lidi řeším podtlak u závodního Favorita. Je tam Ačkové sání a novej posilovač ale stale mně přijde že to moc nefunguje na podtlak když ho vyšlapu a nastaruju motor tak by se mněl pedál propadnou.!Ale propadne se jen lehce tak nevím kde je problém. ještě jsme přemýšlel že zvětším průměr v podtlakové trubičce.Co je na sání. Pomůže to.? Díky Jirka


22.02.18 v 00:13 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> já chci za změnu dif. 300kč/ks pokud jsi dobře vzpomínám.A osobně bych tam nešel na víc jak 21/25.Základ repase máš za 2800kč,takže do 3500kč je karbec jako fík Jako dělal jsem i 22/26 a podobný variace,ale co se týká toho lekru,stejně to má malý klapky a nemá cenu tam cpát něco extra velkýho a hlavně záleží na zbytku motoru.

Pak to ve finále vypadá nějak takto...samotný obrázek mě nějak nejde vygooglit,tak abych jsi nekrad svůj vlastní sám sobě,snad Daves promine za "reklamu"

http://ohvracing.cz/karburatory/

Akorát se karbec odstrojí od sytiče a ostatních zbytečností,co se závodního nasazení týká.A je to pořád dá se říct klasika karburátor,...neleštím dif.,neuřezávám osičky klapek na polovinu aby se to pak ukroutilo a upadlo atd...v jednoduchosti je síla,takže udělat aby to fungovalo jak má a nevymýšlet blbosti v podobě slabých článků.Ten karbec by měl fungovat dalších 10let Akorát to nebude "A"-čkovej,ale upravený Lekr Kdyžtak napiš a domluvíme se,..ale řikám ti rovnou,že dodací lhůty jsou u mě mizerný,moc lidí chce moc věcí a já jsem na to sám

[ Reagovat ]


20.02.18 v 16:41 0Unregistered napsal:

Vena136> Chtěl bych se zeptat. Jaký jdou udělat ty dyfuzery největší a na kolik to vyjde.Páč mi taky slibovali Ačkovej za 5000. Tak jestli by nebylo lepčí je u tebe nechat vymenit. Radek

[ Reagovat ]


19.02.18 v 19:44 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> podtlak ani tlak se nezvětší zvětšením průměru,kterým protéká,...spíše naopak Ale pokud mám karbec,kde je něco rocháno a tak velkou vačku,nevzniká mě třeba na volnoběh takový podtlak,...takže by pomohlo trochu zvětšit ten otvor,ale ne na 10-ku díru...chce to odzkoušet.Hlavně dát na hadici ten origo ventil,co tam je z fabriky.

Pokud máte "A"-karbec,tak v něm jsou akorát jiné trysky...homologace neumožňovala měnit dif.,ale určitě změněny budou Je to takový rozšířený spojení,co ale neni pravdivé...po mě to lidi chtějí pořád a kdybych jim dal karbec se sériovýma dif.,asi by se divili

Od koho karbec je,ještě neznamená,že je nastaven tak,jak má být...hrozně na tom záleží a pokud budete mít moc otevřenou "škrtící" klapku,nikdy nevznikne v sání extra velký podtlak,protože to jednoduše bude brát krz karbec...tím bych asi mojí fyzikální přednášku ukončil.

Všechno se ale týká pouze omezení účinnosti,...ne,že to vůbec nebrzdí,to by měl za následek ucpaný podtlak a nebo nefunkční posilovač,popřípadě samotné brzdy.Nic jiného,...i sebeblběji nastavený motor musí udělat nějaký podtlak,jinak by ani nejel,..palivo se rozprašuje díky rozdílnému tlaku v sání a kolem karburátoru,díky němuž vzniká směrové proudění a bla,bla,bla

[ Reagovat ]


18.02.18 ve 20:41 0Unregistered napsal:

Vena136> Díky Karburator je Ačkovej od Kvaizara a vačka 295 na 300. Uvidím jak bude hezky tak to odskouším. Jen nerozumím tomu že píšete jde to snažší cestou ale lidi otom neví.?

[ Reagovat ]


13.02.18 ve 14:43 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> takže když se podtlak odpojí,neni žádná změna?...já bych zkusil odzkoušet posilovač,stačilo by i normálně pusou jestli funguje a neuchází.

Zesílení podtlaku by teoreticky mělo pomoci trochu zvětšit otvor v šroubení v sání,...ono by se hlavně změnil poměr vzduchu co jde krz klapky vs. z posilovače.Také záleží,jaký na tom je karbec (velikost dif.) a jak je nastavený,pokud je velká vačka,karbec udělaný dorazem klapky,aby to mělo aspoň volnoběh,tak se není čemu divit.

A je nějaký rozdíl,když se brzdí motorem na vyšší otáčky?Pokud ani to ne,tak bych se zaměřil na posilovač jako takový.

Ale čím víc vzduchu jde do motoru prostřednictvím karbecu,tak tím to hůř brzdí...jde to snažší cestou a o tom mnoho lidí ani neví...mě škodovka na volnoběh defakto nebrzdila,ale jelikož používám při brždění i motor,stačilo se pak jenom lehce dotýkat pedálu a už to šlajfovalo

[ Reagovat ]


13.02.18 ve 12:23 0Unregistered napsal:

Vena136> Dobře jak píšeš za jízdy zatlačím a ono to nebrzdí. Ale jak ten podtlak ze sílím jestli to spravně píšu.? Nebo ho u pravit aby fungoval.? Díky

[ Reagovat ]


11.02.18 ve 20:53 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> záleží,jestli nefunguje podtlak a nebo nefunguje pedál (brzdy) jako takové...pokud na to tlačíš za jízdy a ono to nebrzdí,tak nefunguje podtlak a nebo je nedostačující.Ale pedál se propadne jenom než se vymezí vůle dá se říct,tak třeba to tak má být...

[ Reagovat ]


11.02.18 v 16:49 0Unregistered napsal:

Ahoj Lidi řeším podtlak u závodního Favorita. Je tam Ačkové sání a novej posilovač ale stale mně přijde že to moc nefunguje na podtlak když ho vyšlapu a nastaruju motor tak by se mněl pedál propadnou.!Ale propadne se jen lehce tak nevím kde je problém. ještě jsme přemýšlel že zvětším průměr v podtlakové trubičce.Co je na sání. Pomůže to.? Díky Jirka

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:705
Právě přihlášeno:2
Dnes návštěv:83674
Celkem návštěv:175613394

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server