ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Š120S - Wena

Š120S - Wena

WebShop Tip
Samolepka Weber nápis černá
Samolepka Weber nápis černá
Daves

15 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: repase

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím, kluci nevíte kdo by zrepasoval hlavní spojkový a brzdový válec na Škoda 110R? Předem díky za info, Petr.


05.06.17 v 11:24 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Unregistered> """ DoT 4 ATE blue 280/198"" zřejmně myslíš ATE dot4 - SUPER BLUE RACING - kapalina pro závodní účely

[ Reagovat ]


05.06.17 v 11:17 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Unregistered> Bohatě stačí

[ Reagovat ]


05.06.17 v 10:08 0Unregistered napsal:

Unregistered> No mám brzdovku viz. fotky, systém bude úplně nový a auto závody jezdit nebude...

Přiložené fotografie:
!repase
 
!repase
 
[ Reagovat ]


05.06.17 v 09:30 0Unregistered napsal:

vokim> DoT 4 ATE blue 280/198

[ Reagovat ]


05.06.17 v 09:03 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Tak nevim jak to udělat
DOT 2 - 190°
DOT 3 - 205/140°
DOT 4 - 230/155°
DOT 5 - 260/180°
DOT 5,1 - 270/190°

[ Reagovat ]


05.06.17 v 09:00 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Nějak se mi rozjela tabulka.
DOT 2 DOT 3 DOT 4 DOT 5 DOT 5,1
190°C 205° 230° 260° 270°
140° 155° 180° 190°

[ Reagovat ]


05.06.17 v 08:57 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Unregistered> 205tka je klasická DOT -3 , DOT-4 je lepší.
DOT 2 DOT 3 DOT 4 DOT 5 DOT 5.1
Suchý bod varu 190 °C 205 °C 230 °C 260 °C 270 °C
Mokrý bod varu 140 °C 155 °C 180 °C 190 °C

Je zde ovšem problém: Zatímco kapaliny DOT 2, 3, a 4 jsou všechny vzájemně kompatibilní mezi sebou navzájem, žádná z nich není mísitelná s DOT 5. Důvodem je použitá základová kapalina – u DOT 5 je silikonová, zatímco u všech ostatních je báze polyetylenglykolová. Pokud doplníte kapalinu DOT 5 do systému, který obsahuje DOT 3 nebo 4 (DOT 2 sice také, ale můžeme ji nechat stranou, dnes se již běžně na trhu nevyskytuje), vzniklá směs rozleptá pryžová těsnění v brzdovém systému. Poškození je otázkou KRÁTKÉ DOBY a náprava obnáší kompletní výměnu těsnění v celém brzdovém systému. Není to levné ani jednoduché. Poučení je: Nikdy nemíchejte brzdovou kapalinu DOT 5 (modré barvy) s jakoukoli jinou kapalinou DOT (které mají „přírodní“ barvu – asi jako motorový olej).
Technický pokrok šel dále a byla vyvinuta verze DOT 4 vhodná pro použití při ještě vyšších teplotách. Bohužel nebyla označena DOT 4.1 nebo DOT 6, jak by se dalo očekávat, ale je to DOT 5.1. Kapalin DOT 5.1 není na trhu mnoho a pokud ji sháníte, je třeba dát pozor abyste místo ní nekoupili DOT 5! Ještě jednou zdůrazňuji – DOT 5 je silikonová, kdežto DOT 5.1 glykolová a nesmí se míchat. Pokud potřebujete ve vozidle, kde je požadována DOT 5.1 pouze doplnit nádobku nebo odvzdušňujete brzdový systém lze doporučit i použití kapaliny DOT 4, která je plně kompatibilní. Pokud ovšem vyměňujete brzdovou kapalinu a nebo potřebujete naplnit celý systém např. po opravě, je nezbytné použití kapaliny DOT 5.1.
DOT 5.1 má hodnotu mokrého bodu varu 190 °C a má oproti DOT 4 poloviční viskozitu. V praxi to znamená, že systém naplněný kapalinou DOT 5.1 má menší prodlevu, rychlejší odezvu brzdového pedálu a lepší modulaci účinku ABS. Navíc při údržbě nižší viskozita usnadňuje odvzdušňování a usazení obložení. Kapalina DOT 5.1 také vykazuje menší změnu objemu v důsledku výkyvu teploty než DOT 4, čímž umožňuje stabilní účinek brzd v širokém rozsahu teplot
Brzdová kapalina SRF-Castrol je kapalina pro závodní účely , nemá označení DOT a její suchý bod varu je vyšší než 300°C a je vyrobena na bázi polyetylenglykolu. Proto ji je možno v případě nouze doplnit o DOT 2,3,4 nebo5,1.
Omlouvám se v předešlém komentáři jsem napsal v rychlosti MOKRÝ bod varu , mělo být SUCHÝ bod varu.Ten se uvádí na obalu kapaliny. Mokrý se měří na vozidle , zda je již nutná výměna kapaliny.

[ Reagovat ]


05.06.17 v 08:22 0Unregistered napsal:

vokim> Ještě se zeptám, doufám, že ne blbě, kdyžtak sorry. Můžu tam dát brzdovou kapalinu DOT4 s vlhkým bodem varu min 175 nebo radši klasickou 205...

[ Reagovat ]


30.05.17 v 16:26 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Toušík> SRF je Racingová kapalina s vysokým bodem varu /mokrý bod varu/. Doporučil bych po každém závodě odvzdušnit brzdy i spojku / stačí jen do válečků dostat novou kapalinu - nepřevařenou/. Pozor na prodejce !!!! stalo se , že mi prodali dva roky skladovanou a to je jako by jste tam dali klasickou 205. Tato kapalina přijímá vzdušnou vlhkost //hygroskopičnost // i v orig. neotevřeném obalu. Po dvou letech skladování JE NEPOUŽITELNÁ PRO ZÁVODNÍ ÚČELY , do civilních aut super.
Píšeš , že máš náhrádní válce. Pokud si je chceš nechat do zásoby tak rozebrat, omýt v lihu / popř. tech benzin/ ihned osušit vzduchem . Vnitřek válce ošetřit olejem na zbraně a pístky s gumičkami nechat zvlášť suché.Oboje zablit do antikorozního papíru. V každém servisu jich mají dost a hází je do popelnice / balené kotouče, vačky , spojky/. Pokud se válec nemontuje , ale pouze skladuje dochází k el. článku mezi tělesem a pístkem a za chvíli je po válci.

[ Reagovat ]


26.05.17 ve 22:52 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

vokim> ono kdyby se to tam zalepilo i jenom vteřinovým lepidlem,tak by to nejspíš drželo...na druhou stranu udělat tam nějakou aretaci "na tvrdo" pro "nevěřící Tomáše" by nebyl zase takový problém.Vyrobit jde mnohem složitější součástka,než vyfutrování brzdového válce,kde je rozdíl teplot 100°C,když budu startovat na sibiři a končit na sahaře...ale je to složitější proces,než to vyvrtat a dát jiný pístek s gumičkou,když by bylo nejhůř...a taky dražší.

Každopádně dělat takovéto věci by pro mě bylo už příliš,ale zvládne to jakýkoliv starý soustružník a frézař.To je bez debaty.

[ Reagovat ]


26.05.17 v 19:19 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Sorry Míťo.
Toušíku brzdy jsou brzdy a kdyby se náhodou nějaká ta vložka v tělese válce pootočila , přeci jenom , je tam náporák, změny teplot atd. co budeš dělat před retardérem - Pedál tvrdej jak po viagře a jede to futr stejně.

[ Reagovat ]


26.05.17 v 17:10 10143+588 (10731)Toušík napsal:

Měl bych dotaz. Mám zrepasované válce teď do zásoby, ale je někdo nebo lze to udělat vložky nerez ?? Jinak mám brzdovku Castrol SRF a nevím zda všechny gumičky drží jak by měli :/ Ale co jsem si předem pročítal tak by v ní neměl být problém..

[ Reagovat ]


26.05.17 v 15:11 23157+3606 (26763)Míťa napsal:

vokim> Právě proto jsem psal, že to je příklad, Vokime...

[ Reagovat ]


26.05.17 ve 14:53 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Unregistered>Míťo to je ale 120. ne že by tam nešly , ale...... Záleží jak na to spěcháš. Oprava hlavního je okolo 400,- , spojka 200,- . Nový hlavní 1000,- spojka 500,-

Přiložené fotografie:
!repase
 
[ Reagovat ]


26.05.17 v 10:54 23157+3606 (26763)Míťa napsal:

To je jako příklad...

[ Reagovat ]


26.05.17 v 10:53 23157+3606 (26763)Míťa napsal:

Unregistered> Možná bude levnější to koupit nový, když si to neumíš udělat sám.
https://www.amd-autodily.cz/brzdova-soustava/hlavni-brzdovy-valec-na-posilovac-19mm-2.html

[ Reagovat ]


26.05.17 v 10:29 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> odvrtat,vyvložkovat nerezem a dát nový pístek s gumičkama a přežije 5x to auto.Komerčně se to řeší pouze převrtáním,což neni dle mě ideální,ale určitě levnější varianta.

Kdo to ale přímo dělá netuším,viz. se spíš zeptat někoho,kdo si to dělat nechával.

[ Reagovat ]


25.05.17 v 18:56 0Unregistered napsal:

Unregistered> Zkus napsat Eidymu, na jiných stránkách o tom psal kde a za kolik. R.

[ Reagovat ]


25.05.17 v 08:45 0Unregistered napsal:

Zdravím, kluci nevíte kdo by zrepasoval hlavní spojkový a brzdový válec na Škoda 110R? Předem díky za info, Petr.

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:527
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:73350
Celkem návštěv:172946424

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server