ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Škodateam na sněhu

Škodateam na sněhu

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Lakovaný brzdový kotouč

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Ahoj, chci se zeptat zda je lepší lakovaný brzdový kotouč, nebo klasický. Jsou nějaká pro/proti? Případně co se týče lakovaného kotouče musí se z něho před montáží odstranit barva, nebo se montuje jak je a barva se odstraní až v provozu destičkama?


20.07.16 ve 22:13 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

x.xhans> myslím,že budeš spokojený.Co se týká ochrany,tak to znát je a jak říkáš,nemusí se běhat s benzínem a hadrem Ale na otáčení se přes ručku to nebude nikdy

[ Reagovat ]


20.07.16 ve 20:55 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vokim> nevím,jak se upravují kotouče,...několikrát jsem říkal,že mě to připomíná prostě hliníkový sprej,...tudíž nástřik barvou,...lakování.

Hlavové šrouby mám také galvanicky pozinkované na zlato,protože mě to k motoru líp pasujem,......drží to a že jsem je neutahoval málo v těch ocelévých vložkách A když koupím pevnostní šroub 10.9.,tak si mohu vybrat mezi obyč černým,nebo modrým chromátem...v tom případě by se prostě nemohly ani dělat zinkované šrouby a normálně se používají...nechápu tento postoj.Ale asi mám zázračnou galvanovnu,zinkují tam možný i nemožný a kdyby to nefungovalo,tak to tam asi ty firmy co to dělají v milionech ks. nenechávají dělat.

Vrtaný brzdí míň,protože třeba menší plovha,horší odvod plynů atd.Mám je taky vrtaný,ale kuli tomu,že už byly a byly za cenu šrotu defakto...ale zatím to brzdí Prostě je na těch brzdách všechno špatně a brzdí to.

A co se týká brzd,tak zatím se žádný auto nevrátilo,že se zvlnily kotouče...a nedělá se to nějak extra Ono když o tom člověk neví,tak se mu nic z toho špatnýho nestane

[ Reagovat ]


20.07.16 ve 20:04 1126+344 (1470)x.xhans napsal:

Vena136> Dneska jsem teda pořídil díly na zádek. Koupil jsem kotouče a desky Zimmerman tak jsem na to zvědavej. O víkendu to namontuju a pak se uvidí. Minimálně je plus že se nemusí ty kotouče odmašťovat.

[ Reagovat ]


20.07.16 v 17:46 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Vena136> Pokud jsi dělal galvaniku na VŠ ?? tak nechápu jak tady můžeš zaměňovat zinkování a pohliníkování s lakováním zinkovou nebo hliníkovou barvou . Kotouče jsou VŽDY lakované a je jedno čím. Pokud uděláš galvan nebo žár. nános dojde k molekulárnímu poškození a kotouče praskají , to by jsi jako VŠ měl vědět z prvního ročníku. Proč asi jsou šrouby na hlavě černé a ne chromátované co, je to totiž jedno a to samé, jak se říká lidově /skřehnou/. Taky netvrdím , že jsou všechny kotouče stejné, protože některý výrobce je ještě tepelně zpracuje / nauhličí/ a to buď u sebe , nebo rovnou ve slévárně.
Brembo je taky značka a do drážkovaných ani vrtaných pro civilní provoz bych nešel, protože mají menší účinnost než klasické. Někdo jistě rád vysvětlí proč, když se dávají do závodních aut.
Pokud máš Octávii I a chceš měnit kotouče, záleží kolik máš najeto a podle toho prostuduj co vše se musí při tom udělat , jinak z 90% ať tam dáš jakéhokoliv výrobce se ti do 1000km zvlní, budeš je reklamovat , dáš druhé a opět po 1000km budou zvlněnné.
Opět očekávám , že někdo napíše že je mění normálně a nikdy se mu nic nestalo - blbost. Fabrika ví MOC dobře , proč vydala novelizovaný technologický postup při výměně na Fabii a Octávii.
O účinku brzd , nerozhoduje ani tak moc , kdo vyrobil kotouč , i ty Starlainy brzdí perfektně, ale jakou k nim dáš destičku a opět nezáleží na výrobci , ale na tom jaká ta deska je , tvrdá , měkká , s mosaz. plnivem, atd.
Pokud chceš vysvětlit , proč vrtané brzdí mín, napiš mi na mail. Rád ti to vysvětlím.

[ Reagovat ]


20.07.16 ve 12:29 0Unregistered napsal:

Vena136> A co říkáte na značku Brembo? Uvažoval jsem o drážkovaných kotoučích Brembo Max na Octavii I.

[ Reagovat ]


20.07.16 v 11:37 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

x.xhans> pokud máš možnost někde,kde nejsou natažený ceny,tak bych dal na jedničkovou Zimmermanny...jsou paradoxně u nás třeba nejlevnější a pokud dáš desky i kotouč,brzdí to neskutečně.Pokud máš vzadu kotouče,tak to samý,popřípadě pakny.Dělá se obojí,snad i bubny,ale tam bych spíš volil přetočit je.

Ty ceny jsou opravdu pakatel,když třeba nemáš RS nebo tak nějak.Beru obyčejnou 1,6 nebo 1,9,popřípadě ty porůznu jiný motorizace.Ale tohle je v ČR snad nejvíc.

Když jsem se ptal na brzdy na felinu,tak předek snad o 30% dražší Zimmermann a zadek nejlevnější zase.A předek nejlevnější ATE a zadek zase drahý.A buben Zimmermann 2x dražší,než TRW...ty ceny jsou někdy docela mimo myšlení.Proč je jedna značka vepředu drahá a pakna,která se snad už neprodává a stačila by Čínská je za pár korun.

Ale v tvým případě bych počítal opravdu tak do 5000kč za komplet nový brzdy a ty Zimmermanny jsou poslední dobou asi nejlepší.Drív to bylo ATE,ale nějak na to lidi nadávali,to samý TRW.Vemu to,co se nejmíň vrací u nás v autodílech.

A měly by mít povrchovou úpravu...ale i tak kvalitní kotouč neschnije.Když vemu na 120-ku PAL,neschnil ani za 30let deního ježdění.To samý bubny,...orezly,ale neschnily.Dneska dělam brzdy a rantl na zadním bubnu uloupnu rukou a rozdrolim mezi prstama.Ale u origo bubnů ne vždy,pokud to nemá najeto 300 000.Jak se dá nějaká druhoška,dělá se co pakny,to buben.Ale tak každýmu co chce,...chci šetřit,tak to dělám častěji.

[ Reagovat ]


20.07.16 v 11:26 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vokim> nechápu,ale to je jedno

Zinek/hliník se buď šopuje,což vypadá trochu jinak,popřípadě máčí,což vypadá taky trochu jinak...když se bavíme o žárovým nanášení.Máčením se dělá třeba vlnitý plech...klasická mapa na povrchu.

Galvanika je elektrolýza,...dělal jsem osobně na VŠ

Galvanika se pozná snadno,...šopování nedělá tak hladký povrch a máčený zinek to být nemůže.Takže buď nějak speciálně nanášený jemný šopování,nebo máčený hliník.Ale nestojím v tý fabrice a nedělám to,takže nechci řikat přesně co to je.Ale vypadá to jak hliníkový sprej.

Co se týká galvaniky na pružiny atd.,tak jde o postup jakým se to dělá.Takže když se to nechá "odvodíkovat",aby materiál nezkřehnul,nic se tomu nestane.Když si to udělám doma v neckách s pomocí baterky do auta,tak si někde rozbiju hubu.

Já nechci nikoho nabádat k tomu,aby dělal něco a tohleto,ale sám jedzím galvanicky pozinkované chlaďáky na škodovce a že jsou ještě převrtávaný a frézovaný a zatím nic neprasklo...ano,je to kočkopes,jak jste tady říkal a nic jinýho také neumím dělat.Ale právě proto,že brzdy musí ubrzdit víc jak 1000kg a ohledně motoru by se za jeho výkon nemusel stydět ani kdejaký závoďák,takže to pomalu taky nejezdí

Člověk stavící závoďáky na to má asi jiný pohled,ale my obyčejní lidi se ne vždy držíme pravidel jako "hovno košile" a ono funguje ledacos...stačí to vyzkoušet

Do detailu jsou všechny značky třeba stejná slévárna,jako benzín je taky všechno Slovnaft...ale je nesmysl tvrdit,že všechny benzíny jsou stejný u všech pump.Jako je naprostý nesmysl tvrdit,že všechny kotouče mají stejnou kvalitu.Vždy záleží na prodejci,co si nechá odlít a co je pro někoho zmetek,jiný prodá,protože to je levnější.Ale když si tohle někdo přečte,koupí si Starline kotouče,protože jsou přece stejný jako ATE,Zimmerman a tam se platí jenom za značku apak se mu to zkroutí nebo praskne.

Ale nemám potřebu tady rozepisovat slohy,...2x jsem se ptal,na jaký auto to je aniž bych psal cokoliv okolo a nějaký bludy.Teď už to víme a odpověď je jasná

[ Reagovat ]


20.07.16 v 09:39 7700+1109 (8809)vokim napsal:

Pohliníkovaný , pozinkovaný= zřejmně šopované = žárově nanášené , nebo pozinkované = galvanicky nanášené a LAKOVANÉ , to je jako že nahoře je dole a dole nahoře co???
Lakovaní kotoučů je pouze pro jejich delší životnost , ale i to je diskutabilní. Lépe ale na autě vypadají. JE ZAKÁZÁNO jakýmkoliv způsobem , ať šopování nebo galvan kotouče upravovat, neboť v nich dojde k molekulárnímu poškození , zkřehnou a při brždění prasknou a je jedno jestli jsou chlazené či nikoliv.
V Evropě jsou čtyři slévárny , kde se lijí brzdové kotouče a jedna je i u nás v republice. Z těchto sléváren si odlitky odebírají VŠICHNI výrobci , Bosch , Zimermann, TRV, Starlain, ATE atd. pouze je buď u sebe obrábějí a nebo si nechávají obrábět u konkurence a razit svoje logo na hotový výrobek.

[ Reagovat ]


20.07.16 v 08:47 1126+344 (1470)x.xhans napsal:

Vena136> Jedná se o kotouče na octávii 1. Chtěl jsem jen vědět zda je ten lakovaný kotouč lepší než klasický. Uvažuju o nákupu lakovaných kotoučů od firmy Zimmerman.

[ Reagovat ]


20.07.16 v 08:33 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> musíme si ujasnit,o jakém autu se bavíme...když vemu moderní auto,třeba Octávku nějakou,třeba dvojkovou,ať to slovo moderní má trochu opodstatnění Tak jsem to viděl myslím u Bosch,Zimmermann,TRW atd.Podle mě to je slabá vrstva hliníkový barvy,popřípadě něčeho podobnýho...kokouče jsou prostě šedivý,ale obyč barva to neni.Popřípadě se to dělá nějak smáčením,netuším,ale je to i v komorách pro chlazení,takže těžko říct.

Pozinkovat si to může nechat každý galvanicky,ojede se to stejně,jako v předchozím případě.

Ale na 120-ku atd. jsem viděl vždy jenom obyč kokouč...takže povrchová úprava "domo-robo".

Chce si to ujasnit,o jaký auto se jedná Ale prostě když vemu chlaďák a dám ho na škodovku,tak ať vemu jakýkoliv co se dá koupit a nebo upravit,tak to je bez povrchovky a prostě to spíš vyrezne.I když málo kdo má chlaďáky a jezdí s tím v zimě,popřípadě najezdí tisíce kilometrů.Ale čím větší bordel uvnitř je,tim to míň chladí,takže na tohle jsou ty nový kotouče v celku výhodou a pomáhá to,i když ne na 100%,je to znát.

[ Reagovat ]


19.07.16 ve 22:45 0Unregistered napsal:

Vena136> Oni existují pohliníkované nebo pozinkované kotouče?Která firma je nabízí?

[ Reagovat ]


19.07.16 ve 21:54 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vhml> tak na octávku si vybrat můžeš,na 120-ku moc ne...takže bych hned nepsal,že neni rozdíl v ceně...když v určitém případě seženeš beztak jenom jednu variantu.

Aby se někdo pak nehonil za kotoučema na 120-ku s povrchovou úpravou

[ Reagovat ]


19.07.16 ve 20:56 10979+2774 (26130)vhml napsal:

x.xhans> Vzhledem k dost podobné ceně bych se nelakovaným vůbec nezabýval. Barva se neodstraňuje, sjede se velmi rychle.

[ Reagovat ]


19.07.16 ve 20:13 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

x.xhans> než kokouč dokáže vyreznout,tak ho stejně sjedeš...a ten materiál zase tak ochotně nerezne.Ale některý jsou pohliníkovaný/pozinkovaný z výroby,případně do udělat dodatečně.

U jednoduchýho bych to neřešil,případně stříknout sprejem na výfuky (hliníkový,černý atd.) nebo tak nějak,něco na činný ploše se ojede,ale zase 1mm barvy už ne.A to samý na styčný ploše s nábojem...tam nic nepatlat.Problém je u chlazených,kde ti defakto kotouč vyhnije zevnitř...

[ Reagovat ]


19.07.16 v 19:14 1126+344 (1470)x.xhans napsal:

Ahoj, chci se zeptat zda je lepší lakovaný brzdový kotouč, nebo klasický. Jsou nějaká pro/proti? Případně co se týče lakovaného kotouče musí se z něho před montáží odstranit barva, nebo se montuje jak je a barva se odstraní až v provozu destičkama?

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:495
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:104517
Celkem návštěv:176177967

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server