| 22.06.16 v 15:14 Petkar napsal:
Unregistered> Nějak jsem nepochopil tu kombinaci "favoriťácký motory a zkosená podložka pod karbec" to snad s tím, zda je motor z favorita nebo Š136 nijak nesouvisí... odlišnost je právě jenom v umístění měrky oleje (a případně v čísle motoru), jinak náklon karburátoru je dán sklonem sacího potrubí a ne typem motorem... Ano, ve favoritu je motor pod jiným úhlem, ale vyrovnání karburátoru řeší jiný sklon dosedací plochy sacího potrubí, proto se při použití karburátoru LEKR dávala podložka, která vyrovnávala sklon, nebo se převařovalo sací potrubí (případně někteří jedinci to tam prostě dali na "hulváta" ), ale jinak ti garantuji, že pokud použiješ motor z favorita a dáš k němu sací potrubí pro SEDR pro Š136, bude to fungovat... Navíc nevím nic o tom, že by někdy zadohrabí škodovka jezdila z fabriky osazena LEKRem, pokud je mi známo, do poslední chvíle používala SEDR... |