ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Deník Škoda 130 LR

Deník Škoda 130 LR

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: motor rapid 136

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Čau kluci, potřebuji poradit, dostal se ke mě Rapid 136 r.v.89 a má měrku oleje u převodovky a číslo motoru pod hlavou začínající 201...., že tam není motor z fáčka?[-O~X(


23.06.16 ve 21:42 5504+1111 (3307)Vena136 napsal:

vokim> všechny škodovácký celohliníkový motory 135/136 měly odlitek stejný jako fav,dokonce i přípravu na "5-števt" jako má favorit.A měrku vždy u prsou,...dá se říct to samé platí u dvouřádkové verze 130-ky (dvě verze uložení kliky) motoru...fav. vždy měrku u setrváku.

Je možný,že poslední kusy jeli už s fáv. blokem,taky to nemělo klasický číslo,ale něco naboucháno i když to byl origo motor.S nástupem fav. byly zadohraby na druhý koleji.

[ Reagovat ]


23.06.16 ve 12:33 0Unregistered napsal:

vokim> jak píše Vokim taky jsem to mněl v ruce a předělal jsem měrku jak má bejt a zadní jsem zaslepil

[ Reagovat ]


22.06.16 ve 21:52 7693+1109 (8802)vokim napsal:

Ono je klidně možné , že poslední kusy měly měrku vepředu , jako FA. Měl jsem v ruce bloky ze Š130 jak 742,13 / pětikanálový/ tak 136/8 /osmikanálový/, které měly na sobě odlikty na měrku jak mezi svorníky držáku motoru vzadu , tak vepředu u převodovky. Vyvrtaný byl ale vždy ten vzadu. Všechny motory škodovek zadokolek měly VŽDY číslo motoru u vodního čerpadla .

[ Reagovat ]


22.06.16 v 15:14 1703+80 (1783)Petkar napsal:

Unregistered> Nějak jsem nepochopil tu kombinaci "favoriťácký motory a zkosená podložka pod karbec" to snad s tím, zda je motor z favorita nebo Š136 nijak nesouvisí... odlišnost je právě jenom v umístění měrky oleje (a případně v čísle motoru), jinak náklon karburátoru je dán sklonem sacího potrubí a ne typem motorem... Ano, ve favoritu je motor pod jiným úhlem, ale vyrovnání karburátoru řeší jiný sklon dosedací plochy sacího potrubí, proto se při použití karburátoru LEKR dávala podložka, která vyrovnávala sklon, nebo se převařovalo sací potrubí (případně někteří jedinci to tam prostě dali na "hulváta" ), ale jinak ti garantuji, že pokud použiješ motor z favorita a dáš k němu sací potrubí pro SEDR pro Š136, bude to fungovat... Navíc nevím nic o tom, že by někdy zadohrabí škodovka jezdila z fabriky osazena LEKRem, pokud je mi známo, do poslední chvíle používala SEDR...

[ Reagovat ]


22.06.16 ve 13:50 141555+2829 (1559347)Daves napsal:

Unregistered> Favorití motor s origo Lekrem mi v erku fungoval obstojně i bez podložky. Chtělo to zvednout maličko volnoběh, ale celkem spolehlivě to s tím dokázalo jezdit. Co se týče hutí - doporučuji mrknout na aktuální ceny rapidů na bazoši. Vyrazilo mi to málem dech. Mám tu tři Rapidy, dvě 136ky a jednu slovenskou 120ku a tímhle tempem budu brzo milionář

[ Reagovat ]


22.06.16 ve 12:51 0Unregistered napsal:

Unregistered> Neunáhluj se s těma hutěma,do posledních rapidů se skutečně dávaly favoriťácký motory,jak jinak bys dal do Š1000 - 130 motor z favorita aniž bys musel dělat zkosenou podložku pod karbec.A jestli ho nechceš,tak já si pro něj za cenu šrotu dojedu kamkoli (2Kč-Kg)

[ Reagovat ]


21.06.16 ve 20:57 0Unregistered napsal:

Unregistered> Ten bohužel nemám a ani štítek, takže skončí na nd nebo v hutích...

[ Reagovat ]


21.06.16 v 09:18 0Unregistered napsal:

Unregistered> jestli má původní TP, tak se podívej na číslo motoru. Ale o tom, že by tam dali favo ve fabrice, pochybuju

[ Reagovat ]


21.06.16 v 08:46 0Unregistered napsal:

Unregistered> Ještě budu chvilku prudit, údajně v tom autě motor nikdo nikdy neměnil, prý je to jeden s úplně posledních Rapidů a tam se prý dával motor z Favorita???

[ Reagovat ]


15.06.16 ve 13:31 0Unregistered napsal:

Míťa> moc díky za Tvůj čas, ale radost si mi neudělal...

[ Reagovat ]


15.06.16 ve 13:26 23157+3606 (26763)Míťa napsal:

Unregistered> Fáčko, co jinýho... vyrobil jsem ti názornej obrázek...

Přiložené fotografie:
!motor rapid 136
 
[ Reagovat ]


15.06.16 ve 12:36 0Unregistered napsal:

Unregistered> Tvl.... já to tušil a co to je?

[ Reagovat ]


15.06.16 ve 12:26 0Unregistered napsal:

Unregistered> Noooo tak to máš hezkej motor ale neee origo.

[ Reagovat ]


15.06.16 ve 12:11 0Unregistered napsal:

Čau kluci, potřebuji poradit, dostal se ke mě Rapid 136 r.v.89 a má měrku oleje u převodovky a číslo motoru pod hlavou začínající 201...., že tam není motor z fáčka?

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:811
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:42787
Celkem návštěv:173042875

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server