ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Historic Vltava Rallye 2006

Historic Vltava Rallye 2006

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Olejový chladič

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím chtěl jsem se optat jak zapojit olejový chladič. Případě nějaký foto nebo foto. Díky Moc
Celkem záznamů: 21 (Zobrazeno 1-20)


27.04.16 ve 22:21 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vokim> tak to je u nás nějaký drahý kraj,...nebo mě šidí Každopádně já chladič dávám pryč,tak mě tohle už nemusí trápit Ale jako tyhle ceny neni proč řešit.

[ Reagovat ]


27.04.16 v 15:01 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Tři hadice vysokotlakové //80atm-250°C// každá 150cm +koncovky-- 2x kolínko 90° + 4x rovné připojení , vše M18x1,5 + nalisování koncovek v Arkovu Slatiňany, na počkání cca 15 min 390,-Kč to je 130,-Kč/ks. Bohužel jsou jen černé viz foto

Přiložené fotografie:
!Olejový chladič
 
[ Reagovat ]


27.04.16 ve 13:55 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vhml> 130 je málo,...chce to mít rezervu.

[ Reagovat ]


27.04.16 v 10:40 10979+2774 (26130)vhml napsal:

.

Přiložené fotografie:
!Olejový chladič
 
[ Reagovat ]


27.04.16 v 10:37 10979+2774 (26130)vhml napsal:

Vena136> Beru hadice právě ze Slavičína, mají i hadice na 130 stupňový olej právě na takový použití. Jak říkám, platil jsem kolem 3 stovek za kus včetně šroubení.

[ Reagovat ]


27.04.16 v 10:22 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Daves> tak to já teda nikdy problém s chlazením vzadu neměl...pravda,neni to žádný upravený motor,ale třeba kamarád jezdil na stovce s tak vytahaným řemenem na větrák,že by asi šel dolů prostě sundat,...nikdy problém ani když to honil na max. a jezdil s tím stovky kilometrů nakonec motor padnul prostě tak,že ho odlítal,ale nikdy to nevařilo.

Takže bych řekl srovnatelný ekvivalent toho,mít 70Hp s normálně funkčním větrákem a pak 40 s 50% účiností

A podívej na Vhml,..ten pořád řezal vrtule a taky mu to chladilo

[ Reagovat ]


27.04.16 v 10:17 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vhml> teflonka aby to bylo ohebný a teplotně odolný + pancíř?...pokud jí neukradneš ve firmě kde děláš,tak mě ukaž,kde jí koupíš za 300korun metr...já měl obyč vysokotlak,aby se to neprošoupalo a nemusel dávat pancíř,dělal mě to známý a cena nebyla 300korun,...ono hadici nenapojíš na chladič,...musíš mít nějaký ty kolínka,případně extra šroubení do mezikusu,aby sis neztrhnul závity hned při prvním utažení,ale to jsem taky někde četl,že s tím někdo objevil ameriku nedávno

http://www.garance-slavicin.cz/hadice/eshop/25-1-Hadice-v-metrazi/114-3-Hadicovina-PTFE/5/198-Hadicovina-PTFE-DN12

300korun za hadici k chladiči,...

[ Reagovat ]


27.04.16 v 08:40 142270+2829 (1567069)Daves napsal:

Tak já třeba s chladičem oleje mám trochu jiné zkušenosti - a sice když máš problém uchladit laděný pětikanál, kterému ještě v chlazení překáží šrouby hlavy (oproti osmikanálu) a navíc v eRku, kde necháš zadní mechanický větrák, tak chladič oleje opravdu hodně pomůže. V táhlých kopcích na dálnici bych tedy 70 koníků bez olejového chladiče neuchladil. A to tam máme prakticky nový chladič, žádnou zarostlou potvoru.

[ Reagovat ]


27.04.16 v 07:53 10979+2774 (26130)vhml napsal:

Vena136> jj, taková hadice stojí dokonce i 300 korun!

[ Reagovat ]


26.04.16 ve 20:31 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vokim> vyšší zuby nebo jiný počet je v plánu,až nebude stačit origo,...zatím není potřeba.V historii nevím,jestli mělo chlazení převodovky třeba R/H nebo podobný okruhový speciály,ale nemůže se to srovnávat s autama co mají 5x takový výkon už tenkrát a už vůbec ne dneska.Bugatti Veyron má asi 10chladičů (někde jsem to slyšel),ale to taky neni škodovka co jezdí 180-190km/h...tohle bych nechal spát

Chladič proč ne,to je samozřejmně pravda,ale někdy je levnější a lepší nalít místo M6AD třeba 10W50,...je to levnější než chladič,míň náročný a pro motor prospěšnější.Ve všem musí být smysl.

Ale k tématu,...za mě příruba pod filtr,...kdykoliv vratná záležitost během 5min a jednoduchá varianta,...umístění chladiče už je na každém,...ale délka hadic a cena vychází na šusplech z LS/GLS.Když to dám za vyřezaný čelo,tak se za teplotně odolný hadice,nebo pancéřovky docela prohnu.

[ Reagovat ]


26.04.16 ve 20:20 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Daves> a někdy se naopak zase zmenšujou já do toho nikdy neměl potřebu hrabat,..každý motor má nový origo čerpadlo,k tomu usazený místo v prsou a i když budík tlaku nikdy nepoužívám a stačí kontrolka,tak jeden takto dělaný motor jezdí s budíkem i když nějakým šméčkem z China,ale za studena to maže 6atm na volnoběh(max tlak přepoušťáku) a i když má olej 120°C,tak na volnoběh to má tak 1atm,ale na 3000ot už zase 4atm a v otáčkách opět maximální tlak.Chladit takový motor nemá defakto cenu.

Každý máme svojí cestu k úspěchu Ale já se držím hesla,jezdilo to 100 000km bez údržby,co by to nejelo 10 000km plnou čočku,když to bude nový

[ Reagovat ]


26.04.16 v 17:29 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Kanály se zvětšují a hlavně ten střední, protože maže dvě ojnice a někdy se převrtávala i klika. Nejvíc záleží na čerpale, jak je těsný a kolik je schopno dát při teplém oleji. V závodních motorech se používá i jiný modul zubu čerpadla i vyšší kola pro vyšší tlak a množství.
Š 1000MB měla výšku kol čerpadla 15mm , Š100 - 120,130 v serii 20mm , ale motory pro sportovní účely již 26 a29mm.
I když jsou dnešní oleje na vyšší úrovni , ten chladič tam má někdy své opodstatnění. Dnes se dávají chladiče oleje na převodovku i rozvodovku.

[ Reagovat ]


26.04.16 v 16:48 142270+2829 (1567069)Daves napsal:

Vena136> Tak třeba já jsem mazací kanály ložisek zvětšil a nezadřelo se to

[ Reagovat ]


26.04.16 v 16:21 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Daves> mezikus jsem zmiňoval už já Ale pro všechny případy jakýkoliv neodborný zasahování i konec konců odborný do olejovýho hospodářství má svoje pro a proti,...sice chladíš olej,ale máš tlakový spád,takže co je lepší,...menší tlak se studenějším olejem a nebo dostatečný s olejem co má třeba 120-130°C...dnes to je oleji skoro jedno,pokud to neni z Lidlu a i ty naše motory umí mazat dost i s hodně rozpáleným olejem,jenom záleží na čerpadlu,stavu kliky atd.

Hlavně se nesmí dostat člověk do stavu,kdy si přečte "jak na to 130L/A" z googlu,zaslepí olejový kanál žvejkačkou a provrtá mazací kanál středního uložení kliky 10-kou vrtákem a pak se diví,že se to zadřelo

[ Reagovat ]


26.04.16 ve 12:52 142270+2829 (1567069)Daves napsal:

A ještě pro úplnost je třetí postup a sice použít mezikus pod filtr a zapojit chladič zde.

Přiložené fotografie:
!Olejový chladič
 
[ Reagovat ]


26.04.16 v 11:34 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Unregistered> Řešení jsou dvě. Buď jako obtokový / částečně průtokový/ nebo plnoprůtokový. Záleží proč ho chceš montovat normální ježdění nebo závodní režim.
V obou případech si ale musíš uvědomit, že nastartovat a hned studené to honit nemůžeš, VŽDYCKY TO MUSÍŠ nechat trochu prohřát, jinak dochází k destrukci chladiče.
První způsob je jako u Š110R nebo 120LS. Místo zátky u olejového čerpadla se použít speciální průtokový šroub , který část oleje pouštěl původním mazacím kanálem a část přes chladič, druhé připojení bylo normálním průtokovým šroubem do kanálu bloku motoru v místě baroskopu/platí pro motory s obtokovým filtrem oleje/ nebo přímo do mazacího kanálu/ zátka za alternátorm- blok motoru s plnoprůtokovým filtrem/
Druhý způsob je buď použít opět spec. průtokový šroub u čerpala, ale který nepouští část oleje do kanálu , ale všechen olej žene přes chladič a nebo po demontáži olejové vany kanál zaslepit přetažením jeho zátky M12x1,5// někdy s drážkou , někdy imbus// přes otvor vstupu oleje z čerpadla do bloku .Potom tady lze k připojení chladiče již použít klasický průtokový šroub. Druhé připojení je stejné. Všechny průtokové šrouby jsou v originálu M16x1,5. Dříve se používaly k připojení průtokové oka na které se šroubovaly hadice , dnes se již oka na hadice přímo lisují. Pokud budeš chtít napiš mi mail a ti to můžu nafotit a poslat.

[ Reagovat ]


26.04.16 v 11:18 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> udělal bych to stejně,jako to má GLS...akorát to buď dát přímo do kanálů (budeš chladit půlku oleje),nebo případně mezikus pod filtr,...na motor co se hřeje nebo na závody to význam má.Ale když bude hnusně,musíš zahřívat třeba 15km na 70°C a nebo zakrývat.

Já chladič měl,zbavuju se ho.Při dnešní kvalitě olejů to je skoro až zbytečný,pokud motor neztrátí tlak s teplým olejem.

[ Reagovat ]


25.04.16 ve 21:13 77070+8646 (462866)eRman napsal:

Unregistered> Mrkni sem, tady to řešili: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=1328

[ Reagovat ]


25.04.16 ve 21:08 0Unregistered napsal:

Unregistered> omlouvám se do škody 136 M

[ Reagovat ]


25.04.16 v 15:05 0Unregistered napsal:

Unregistered> Lambo už ho má z výroby ne? proc chceš davat dalši?

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 21 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:531
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:36251
Celkem návštěv:176251223

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server