ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!30. celostátní sraz Škoda Podzim 2016

30. celostátní sraz Škoda Podzim 2016

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: favorit 135L oprava karburátoru.

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Ahoj, našel by jse někdo kdo by byl schopen a ochoten mi udělat karbec na fávu? Udajně bude zatuhlá druhá komora, delší dobi stálo a moc nejezdil. Nemám ho na každodení ježdění spíš jen na občasné projíždky a srazy. Tak bych ho chtěl mit poctivě udělan. Jsem z Ostravska popřípadě mohu dojet po MSkraji. Budu rád za pomoc děkuji


25.02.16 ve 12:14 0Unregistered napsal:

Unregistered> pokud to dobře chápu, tak by jsi rád provozoval auto v normálním provozu, s platnými ME a STK. Měl jsem stejný problém o kterém píšeš. Dostal jsem FA od dědy co s ním nejezdil a taky byla přirezlá oska 2 stupně, krom jiných drobností nepoužíváním auta.Všechno jsme s kamarádama rozchodili a místní mechanik mě dal dohromady karburátor. Auto frčelo do doby , než jsem jel na měření emisí, kde nemohly seřídit CO a doporučovali opravu karburátoru, na námitku , že je opravený, tvrdil mechanik při měření, že není seřízená klapka právě 2 stupně, že je to hrozně háklivý na nastavení. Jsem z Mnichovic a tak jsem ho znovu sundal a dovezl do Říčan k pánovi co má válce na seřizování. Vysvětlil jsem mu můj problém a on aniž by ho rozebral , připojil ho k tomu válci a řekl , že je to jasný , že je ta klapka moc otevřená a seřídil ji . Taky jsem argumentoval , že mi to seřizovali u nás, on ale také tvrdil, že nezáleží na stupni otevření , ale na množství vzduchu co kolem ní proteče. Dal jsem ho zpět na auto a prošel jsem emisema na první dobrou, jen mi tam doseřídily to CO.
Bylo to před šesti lety, dneska mam Octávku 19Tdi, ale Favouš je tak ve fantastickém stavu, má najeto 25000km, že jsme ho s otcem strčili do stodoly a uvidí se co s ním.
Jiří Šetina / Mnichovice

[ Reagovat ]


23.02.16 ve 21:42 5504+1111 (3307)Vena136 napsal:

vokim> až se příště zase budete něčemu divit,jako když jsem Vám vysvětloval,že se vyráběla speciálně naturálová hlava pro fav.136 co byl motor origo na Super 96,tak se zeptejte kdyžtak na to v MB...přece plácám blbosti Já to zjistil po měsící,co jsem si pořídil favorita jakož to první auto s hliníkovým 8-kanálem a Vy jste to nezjistil ani po 40 letech práce s těmito motory ?... Ale to jsem byl dobrej,teď jenom plácám nesmysly

[ Reagovat ]
Odměnu navrhli: mexican


23.02.16 ve 21:34 5504+1111 (3307)Vena136 napsal:

Hibrid> bylo by to na mnohem delší povídání...ale tak co,někdo si dožije setrvačností svého "jména",někdo musí dřít aby z něj ostatní ve finále stejně udělali blbce...holt takový je život A to,že poslední impulz dodal tady mistr Mikov je svatá pravda a ať se propadnu jestli lžu...a promiň,ale aby se do mě někdo navážel že říkám blbosti a že to dělám po garážích "na hodinky" a že to je špatně...já si napsal svoje,nikomu jsem tím neubližoval,abych si musel zase vyžírat posměšky.Ten,komu jsem něco dělal ví svoje a ostatním nechávám svobodný rozhodnutí...na tom neni snad nic špatnýho.

[ Reagovat ]


23.02.16 v 19:30 1899+85 (992)Hibrid napsal:

Vena136> Tak jsme si užili trochu nevkusu. Proto nechodím na diskuse na Virt, protože krom osobních výpadů se tam člověk moc nedozví.
Jinak za sebe dík Vokimovi, že odpoví, na co se kdo ptá. A nemusím se probírat dlouhými......... úvahovými.........statěmi........

[ Reagovat ]


23.02.16 v 15:41 7693+1109 (8802)vokim napsal:

Vena136> ACH Veno, Veno............

[ Reagovat ]


23.02.16 ve 14:38 5504+1111 (3307)Vena136 napsal:

vokim> jako nerad bych vytahoval osobní zkušenosti s repasem a seřízením co jsem měl s Vámi,případně nějakým Vaším kvalifikovaným zaměstnancem...nikoho do ničeho necpu,ohánět se zástupcem Jikovu nebo jak dlouho to dělám je docela ohraný...neuznávám dobu,jak kdo co dělá,ale jak to dělá,i kdyby to dělal měsíc,tak může někoho kdo to dělá celej život blbě strčit do kapsy Setkal jsem se s tím několikrát a raději řeším věci s mladými lidmi co se s nimi dá domluvit a jsou ochotný,než s dědkama co si o sobě myslí bůhví co,i když třeba umí,ale jak to neni podle nich,tak je člověk idiot.

Ano,...podtlak přívěry a jiný blbosti co na tom karbecu jsou defakto na 90% jenom kůli lepším emisím a v poslední řadě pro jeho funkčnost znám,to se nebojte...pokud nebudu jenom rejpat,ano,tohle se dá aplikovat na novém karburátoru,které mám mimochodem také,ale pochybuju,že by je někdo dokázal zaplatit a tam to nastavený je z výroby.Pokud se řeší karbec s vůlema na hřídelce a ovalitou klapky,tak mě je nějaká průtočnost k ničemu...při extrému se mě bude zadrhávat klapka v těle karbecu,protože to nepůjde už víc přivřít,ale budu si honit triko,jak to je nastavený na průtočnost na stolici a vzdálenost klapky od přechodových nebo volnoběžných kanálků bude uplně v řiti stejně tak jako její úhel otevření...opravdu se nestydím,že to takto nedělám

Snažím se zamyslet nad tím,co a jaký seřízení pomůže a ne jenom tupě zírat na hodnoty vodních sloupců,který byly přesný v době,kdy se ty karbeci vyráběly.

Ale já jsem mladej a blbej,takže to přece nemůže fungovat...když si vzpomenu,jak mě bylo u Vás tvrzeno,že mám motor z nových dílů mechanicky špatně udělaný a určitě to neni v karburátoru,když to má hodnoty CO2,NOX a CO uplně mimo stupnici,tak to bylo tím,jak byl ten karburátor seřízený na stolici na průtočnost.Že po otevření byly kanálky plný oxidace a nikdo to ničím,krom leštění z venku nevyčistil a emulzky (hodnoty F2 pro 2litr nechaný pro 1300ccm) odrapaný nožeml od karbonu taky postačovaly a takto bych mohl pokračovat

Tohle by opravdu neměl dělat někdo,kdo to dělá 40let a 22let byl zástupcem Jikovu...buď ho to už nebaví a nebo to děllal takto i tenkrát,ale to ty karbeci byly nový a ta stolice asi stačila

ALE NA DRUHOU STRANU VÁM UPŘÍMNĚ DĚKUJI,PROTOŽE I KDYŽ SPOLUPRÁCE S VÁMI ZNAMENALA PONIČENÍ MOTORU ZA PÁR DESÍTEK TISÍC A ZROVNA NEKRADU,BYL TO TEN PRVOTNÍ IMPULZ CO SE KARBECŮ TÝKÁ A POSLEDNÍ KAPKA DO POMYSLNÉHO HRNEČKU TRPĚLIVOSTI.A PRÁVĚ PROTO JSEM SE TOUHLE PROBLEMATIKOU ZAČAL ZABÝVAT OSOBNĚ,ABYCH UŽ NIKDY V ŽIVOTĚ NEMUSEL ŘEŠIT PODOBNÉ ZÁLEŽITOSTI A MOŽNÁ SE TO ŠPATNĚ ČTE,ALE JAK SE ŘÍKÁ "MLÁDÍ VPŘED"

KDYBYCH DOSTAL 100% FUNKČNÍ KARBEC,TAK ANI NEROZUMÍM TOMU,PROČ BYLY DIF. 2X28mm POSAZENÝ NA ORIGO SÁNÍ PRO MŮJ MOTOR NEJEN NAPROSTO ZBYTEČNÝ,ALE I HORŠÍ JAK SÉRIOVÝ SEDR...SAMOZŘEJMNĚ JSTE MĚ TVRDIL,JAK TO BUDE JENOM DOBŘE

A ČESTNĚ PROHLAŠUJI,ŽE UŽ S VÁMI NECHCI MÍT COKOLIV SPOLEČNÝHO ANI TADY,ANI NIKDE JINDE

TAKŽE MOC DÍKY,BEZ VÁS BYCH URČITĚ NEBYL TAM KDE TEĎ A TO MYSLÍM OPRAVDU UPŘÍMNĚ NEBUDU VÁM UŽ DÁL KAZIT DOVOLENOU,NA KTEROU JSEM VÁM KOUPÍ TOHO ŠMEJDU TAK TROCHU PŘISPĚL

[ Reagovat ]
Odměnu navrhli: mexican


23.02.16 ve 12:33 7693+1109 (8802)vokim napsal:

Než psát blbosti, doporučil bych nejdříve prostudovat dílenskou příručku, než pouštět do světa rady " Jedna paní povídala". Ono nastavení na stolici není jenom o nastavení klapek , ale hlavně o změření průtočnosti kanálů , velikosti trysek , vzdušníků, kolik otevírá přívěra při podtlaku 300mbar s omezovačem a kolik bez- ap. A na Lekra to opravdu potřeba JE, když už na nic jinýho , tak na nastavení II. klapky, protože takové to nastavení jak se provádí po garážích " Na hodinky" je k ničemu, protože když na třech Lekrech otevřeš klapku na 0,15mm , každá bude mít jiný průtok vzduchu a o ten jde, ne o velikost štěrbiny. Ale jsem starej a blbej, vždyť karburátory dělám je 40let z toho 22let jako zástupce Jikovu, jak tady již někdo psal

Přiložené soubory:
lekr1.pdf (833.9kb)lekr2.pdf (1.4Mb)
[ Reagovat ]


22.02.16 ve 22:48 5504+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> PS: pokud to chceš mít poctivě,tak by se asi vyplatilo udělat to komplet...ale tak to se musíš rozhodnout sám.Já nedělám vykrášlený věci,pouze aby vypadaly a fungovaly tak jak mají.A na stolici dělám všechno možný od horizontálů počínaje a tatrováckýma Jikovama konče...jak máš konstrukci oddělených komor nebo víc karbeců,tak musíš synchronizovat...ale na Lekra to opravdu potřeba neni

[ Reagovat ]


22.02.16 ve 22:42 5504+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> ano,uměl bych si s tím poradit a mám v Ostravě a okolí už několik rychlích přespolních spojek...záleží,co by si potřeboval a jak moc na to chvátáš...případně to prostě hodit na poštu.Ale zaobírám se spíš renovacema,než opravama "aby to jezdilo",ale tak rád pomůžu někomu,komu to opravdu nefunguje a neví si s tím rady...pak je ale otázka jestli neni lepší šáhnout po nějakým jiným karbecu co jezdí...ono to neni levná sranda a fávo karbec už vůbec ne...tam každá serepetička je dost drahá,pokud nemá být z Číny.

A Lekr neni horizontál,aby se nastavoval na stolici...2-komora je daná odtrhem a první se nastavuje jako na jednokomoráku dorazem + bohatost.Jakákoliv stolice je tak na stolici,protože co motor,to originál a stejně nikdo neví na jaký to půjde.Na jednom to bude mít 1100ot a na druhým 900 volnoběh na tom stejným seřízení klapek a bohatosti.

Pokud by jsi chtěl,tak napiš,...tady máš kontakt i malou ukázku jak to pak vypadá a i ten nějaký lekr se tam najde repásnutý a snad Daves promine za konkurenční web Kdyžtak se to smázne...po e-mailu si toho můžeme říct víc.

http://skoda-virt.cz/cz/clanky/nabidky-od-clenu/11220-repase-serizeni-upravy-karburatoru/

[ Reagovat ]


21.02.16 v 19:53 0Unregistered napsal:

Unregistered> Napiš Vokimovi, ten je dělá , má na to i seřizovací stolici, dělal zastoupení Jikovu jako výrobci.

[ Reagovat ]


21.02.16 v 15:38 0Unregistered napsal:

Unregistered> Vena 136 by si s tím uměl poradit

[ Reagovat ]


21.02.16 ve 14:55 0Unregistered napsal:

Ahoj, našel by jse někdo kdo by byl schopen a ochoten mi udělat karbec na fávu? Udajně bude zatuhlá druhá komora, delší dobi stálo a moc nejezdil. Nemám ho na každodení ježdění spíš jen na občasné projíždky a srazy. Tak bych ho chtěl mit poctivě udělan. Jsem z Ostravska popřípadě mohu dojet po MSkraji. Budu rád za pomoc děkuji

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:653
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:89324
Celkem návštěv:173089412

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server