| 23.02.16 ve 14:38 Vena136 napsal:
vokim> jako nerad bych vytahoval osobní zkušenosti s repasem a seřízením co jsem měl s Vámi,případně nějakým Vaším kvalifikovaným zaměstnancem...nikoho do ničeho necpu,ohánět se zástupcem Jikovu nebo jak dlouho to dělám je docela ohraný...neuznávám dobu,jak kdo co dělá,ale jak to dělá,i kdyby to dělal měsíc,tak může někoho kdo to dělá celej život blbě strčit do kapsy Setkal jsem se s tím několikrát a raději řeším věci s mladými lidmi co se s nimi dá domluvit a jsou ochotný,než s dědkama co si o sobě myslí bůhví co,i když třeba umí,ale jak to neni podle nich,tak je člověk idiot.
Ano,...podtlak přívěry a jiný blbosti co na tom karbecu jsou defakto na 90% jenom kůli lepším emisím a v poslední řadě pro jeho funkčnost znám,to se nebojte...pokud nebudu jenom rejpat,ano,tohle se dá aplikovat na novém karburátoru,které mám mimochodem také,ale pochybuju,že by je někdo dokázal zaplatit a tam to nastavený je z výroby.Pokud se řeší karbec s vůlema na hřídelce a ovalitou klapky,tak mě je nějaká průtočnost k ničemu...při extrému se mě bude zadrhávat klapka v těle karbecu,protože to nepůjde už víc přivřít,ale budu si honit triko,jak to je nastavený na průtočnost na stolici a vzdálenost klapky od přechodových nebo volnoběžných kanálků bude uplně v řiti stejně tak jako její úhel otevření...opravdu se nestydím,že to takto nedělám
Snažím se zamyslet nad tím,co a jaký seřízení pomůže a ne jenom tupě zírat na hodnoty vodních sloupců,který byly přesný v době,kdy se ty karbeci vyráběly.
Ale já jsem mladej a blbej,takže to přece nemůže fungovat...když si vzpomenu,jak mě bylo u Vás tvrzeno,že mám motor z nových dílů mechanicky špatně udělaný a určitě to neni v karburátoru,když to má hodnoty CO2,NOX a CO uplně mimo stupnici,tak to bylo tím,jak byl ten karburátor seřízený na stolici na průtočnost.Že po otevření byly kanálky plný oxidace a nikdo to ničím,krom leštění z venku nevyčistil a emulzky (hodnoty F2 pro 2litr nechaný pro 1300ccm) odrapaný nožeml od karbonu taky postačovaly a takto bych mohl pokračovat
Tohle by opravdu neměl dělat někdo,kdo to dělá 40let a 22let byl zástupcem Jikovu...buď ho to už nebaví a nebo to děllal takto i tenkrát,ale to ty karbeci byly nový a ta stolice asi stačila
ALE NA DRUHOU STRANU VÁM UPŘÍMNĚ DĚKUJI,PROTOŽE I KDYŽ SPOLUPRÁCE S VÁMI ZNAMENALA PONIČENÍ MOTORU ZA PÁR DESÍTEK TISÍC A ZROVNA NEKRADU,BYL TO TEN PRVOTNÍ IMPULZ CO SE KARBECŮ TÝKÁ A POSLEDNÍ KAPKA DO POMYSLNÉHO HRNEČKU TRPĚLIVOSTI.A PRÁVĚ PROTO JSEM SE TOUHLE PROBLEMATIKOU ZAČAL ZABÝVAT OSOBNĚ,ABYCH UŽ NIKDY V ŽIVOTĚ NEMUSEL ŘEŠIT PODOBNÉ ZÁLEŽITOSTI A MOŽNÁ SE TO ŠPATNĚ ČTE,ALE JAK SE ŘÍKÁ "MLÁDÍ VPŘED"
KDYBYCH DOSTAL 100% FUNKČNÍ KARBEC,TAK ANI NEROZUMÍM TOMU,PROČ BYLY DIF. 2X28mm POSAZENÝ NA ORIGO SÁNÍ PRO MŮJ MOTOR NEJEN NAPROSTO ZBYTEČNÝ,ALE I HORŠÍ JAK SÉRIOVÝ SEDR...SAMOZŘEJMNĚ JSTE MĚ TVRDIL,JAK TO BUDE JENOM DOBŘE
A ČESTNĚ PROHLAŠUJI,ŽE UŽ S VÁMI NECHCI MÍT COKOLIV SPOLEČNÝHO ANI TADY,ANI NIKDE JINDE
TAKŽE MOC DÍKY,BEZ VÁS BYCH URČITĚ NEBYL TAM KDE TEĎ A TO MYSLÍM OPRAVDU UPŘÍMNĚ NEBUDU VÁM UŽ DÁL KAZIT DOVOLENOU,NA KTEROU JSEM VÁM KOUPÍ TOHO ŠMEJDU TAK TROCHU PŘISPĚL |