ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Fotogalerie Rally ples 2016

Fotogalerie Rally ples 2016

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Výměna pružin škoda 130

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Čau, jak nejlépe vyměnit pružiny na před.nápravě na škodovce? Je lepší povolit svislák, nebo ten excentrický čep, co se s ním dělá odklon?


31.12.15 v 09:29 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

zakomont1> tak Křístek taky udělá pružiny,...ale ve finále to je obyč kyvková akorát v červeným komaxitu a chce za pár 4000kč.Což mě docela připadá jako zlodějna.

Když platit za podvozek,tak nějaký výškově a tuhostně stavitelný a nebo prostě najít adekvátní náhradu za 1/4 ceny z dílů co jsou dostupný.Ve finále člověk dostane něco podobnýho sice s lepšíma tlumičema,ale za neadekvátní cenu.A jestli to je červený a nebo žlutý mě nezajímá Černý jsou nejlepší

[ Reagovat ]


31.12.15 v 05:05 133+9 (71)zakomont1 napsal:

Vena136> hp sportink udělají na zakázku cca 18 tis včetně pružin na míru

[ Reagovat ]


14.11.15 v 11:47 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> KYB se dělají na škodovku ve 3-řadách,...respektive dělali.Klasický kapalinovky,...už to neni zdaleka to co to bývalo a je to tak kvalitní náhrada za sériový tlumič.Starší výroba byla mnohem tužší...potom dvouplášťový plynokapalinovky a nakonec jednoplášťový...ty mám já a ten tlumič bez heveru do auta nedáš.Ani v kanále pod autem to prostě nezamáčkneš nahoru jednou rukou a aby jsi druhou chytal šroubek do ramena.Tlumení naprosto fenomenální,..i když s tím někde skočíš,to auto dopadne jak do peřinky a kola jsou pořád na asfaltu.

Jinak bacha na výrobu,právě ty starý kapalinovky byly Japan a ty nový jsou Thaiwan asi.Prostě přesunuly výrobu,..ale ty plyno jsou pořád japan.Pak se dělají ještě Ultra-SR řada,to už nezmáčkneš ani když si to opřeš o zem a musely by se najít adekvátní na škodovku a potom samozřejmně tuhostně stavitelný AGX...asi nejlepší tlumič v týhle kategorii co se dá sehnat...akorát tam už vůbec nevím z jakýho auta by se to dalo použít a bez předělání uložení třeba na "unibaly" by to asi nešlo.Předek asi jo,zadek moc aut nemá řešeno jako škodovka.

Takže koukni na net,možná ještě nějaký vyčucháš...ale kapalinový bych neral,to bych koupil origo PAL nový a případně přitvrdil.Ale i origo je dost dobře funkční tlumič.Plynokapalina je tlumič uplně někde jinde a hlavně to tlumí pořád stejně a jinak mají i trochu silnější pístnici než PAL nebo náhražky a paradoxně i než třeba GAZ,kde to je takový už "polozávodní" tlumič a dají tam obyč pístnici.Ale taky to je dělaný na okruhy a ne na rally,kde by ta pístnice prostě asi povolila.

Takže za 3500kč nebo kolik jsem dal za sadu já před pár lety se prostě lepší tlumení nesežene,akorát to už nedělají co vím a doprodávají se zásoby.Ale zase ten tlumič se koupí asi jednou za život toho auta,pokud opravdu někde nenajezdí 100 000km a nebo ho nezničí.

[ Reagovat ]


14.11.15 v 11:35 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vokim> tak moje fungujou dobře a jelikož ten tlumič vydrží 50 000km uplně beze změny,asi by mě vydržely do smrti,pokud bych nechtěl jít do něčeho lepšího.

[ Reagovat ]


14.11.15 v 09:59 0Unregistered napsal:

vokim> Ty Kyb asi nejsou plynokapaliny co, nebo jo? R.

[ Reagovat ]


13.11.15 v 18:23 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Unregistered>25 by mělo stačit.. KYB 950/ks , Monroe 900/ks , Sachs 1300/ks -poslední 2 kusy

[ Reagovat ]


13.11.15 v 18:08 0Unregistered napsal:

vokim> Cena? Na normál ježdění, sportovnější svezení pružiny 80 kn-220 mm co bys doporučil za tlum a 25 procent by stačilo? Dík, určitě s tím máš zkušenosti

[ Reagovat ]


13.11.15 v 17:59 7701+1109 (8810)vokim napsal:

Vena136> KYB , Monroe i Sachs jsou skladem stačí si napsat jakou tvrdost buď +25% nebo +45%

[ Reagovat ]


13.11.15 v 11:45 142290+2829 (1567285)Daves napsal:

Kůrku znám osobně, tlumiče jsem mu jeden čas vozil. Spolu z Kuželou jsou to bývalí zaměstnanci Motexu. Je v pohodě a s jeho tlumiči jsem neměl problém. Pokud se nepletu, umí dát i silnější tyč. Vše je na dohodě.

[ Reagovat ]


13.11.15 v 09:09 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> s Kůrkou nemám zkušenost,já kupuju raději tlumiče nový,...super jsou plynokapalinovky od KYB,akorát už v celku nesehnatelný.Ale to přidá 50% tuhosti podvozku jenom tlumič a za směšnou cenu.Pak už nějak nic moc neni,...buď VB Gaz,Spax a nebo něco normálního od Křístka nebo Huška.Jestli už nedělají jenom čistě závodní a mají ještě na klasický uložení "oko-závit" a "závit-závit"...lepší zavolat.Ale ta cena tam asi neni tak hrozná a máš v tom i to,že se ten tlumič dá opravit.Ale zase bacha třeba na dorazy,aby ti nešel tlumič s takovýma pružinama na doraz...to si chce raději odměřit.To by byla třeba výhoda těch zakázkových,měl by jsi tuhost a možná i dýlku k pružině.

[ Reagovat ]


12.11.15 v 19:08 0Unregistered napsal:

Vena136> Na nic se nevyprdnout, upravovat se musí Zima bude dlouhá, k tomu nějaké tlumiče pořádné a je zas kousek hotov, ale ted jaké tlumiče? Protlum nevyužiju, speedpro nemá cenu, tak jedině poslat Kůrkovi, co myslíš?

[ Reagovat ]


12.11.15 v 18:44 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> tak určitě přejít geometrii,..to se rozhodí už v celku hodně.Ideálně pak přidat na záklonu alespoň,to je takový nejsnažší.Nebo se na to uplně vyprdnout

[ Reagovat ]


12.11.15 v 17:54 0Unregistered napsal:

Vena136> Jo, přijdou 220, ty jsou asi takové ideální

[ Reagovat ]


10.11.15 v 10:06 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> pokud byla geometrie tak nějak,tak pokud budeš dávat delší/kratší pružinu v mezích,tak by se nemělo nic stát..ale pokud auto snižuješ a nebo zvyšuješmtak se geometrie (hlavně sbíhavost) mění.Pořád tam máš nějakou páku a jak se mění dýlka vůči tyči řízení,tak se mění i sbíhavost.Je lepší to potom zkontrolovat...pokud by jsi dával třeba ze sériových pružiny 220mm třeba,tak tam bych geometrii dělal určitě.

Poloha excentru je taky taková nic neříkající,...pokud to nebylo měřený,...ale olovnice a pravítko udělají co se týká odklonu taky svoje.Pokud je tvojí prioritou,aby se nesjely gumy,tak to stačí mít metr a provázek.Pokud to auto má nějak fungovat,tak to pak nechat přeměřit někde,kde tomu rozumí.Já už po zkušenostech nejezdím nikam raději a dělám vše doma,...hlavně pak na člověka koukají jako na pitomce,místo toho aby byli rádi,že jim veze prachy.

[ Reagovat ]


09.11.15 v 17:10 0Unregistered napsal:

Vena136> Když si poznačím čep, jak tam byl, tak nemusím pak po výměně pružiny, třeba i za nižší dělat geometrii, nebo se pletu?

[ Reagovat ]


09.11.15 v 09:37 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> povolit excentr,šlápnout na spodní rameno a vyrvat pružinu,...při sériovým stabíku to je bezproblémů.U mě na to skoro nestačilo mých víc jak 100kilo a zapření se o blatník + druhý tahal pružinu ven

Akorát bacha na podložku záklonu svisláku,aby se vrátila zase tam kde byla a odklon nastavit třeba vodováhou a pak zkontrolovat na geometrii,pokud to je auto,u kterýho to má smysl.Já odklony i geometrii dělám jenom domácíma přípravkama a pohoda.

Nemusí se člověk bát,že se to nepodá,jde to jako nic vyndat a pak heverem zatlačit pružinu na příslušnou dýlku,aby se zase vrátil excentr.Nemusí se vyndavat nic jinýho,ale je lepší mít pevnější boty,skřípnutí mezi svislák a rameno docela bolí

[ Reagovat ]


08.11.15 v 18:30 142290+2829 (1567285)Daves napsal:

Unregistered> Já odšroubovával spodní rameno od nápravnice.

[ Reagovat ]


08.11.15 v 18:12 0Unregistered napsal:

Čau, jak nejlépe vyměnit pružiny na před.nápravě na škodovce? Je lepší povolit svislák, nebo ten excentrický čep, co se s ním dělá odklon?

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:576
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:129422
Celkem návštěv:176501345

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4395


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server