ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Vládní vozidlo Škodateam

Vládní vozidlo Škodateam

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: Vyfukove svody

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Venca....Zdravim skodovaci , mam otazku mam na upravenem motoru jednotlive svody z nerezu a kdyz to drzim v plynu na volnobech z hruba tak 3000-4000 otacek tak se mi rosvitej do pulky do cervena je to spravne nebo je to prlilis bohate ci chude ? Nebo vcem je problem ? dik
Celkem záznamů: 29 (Zobrazeno 1-20)


06.04.15 ve 21:27 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> máš to tam nějaký kecání ode mě,......ano,nabídka rozdělovačů se dá taky využít......je k tomu vždycky papír s dlouhým povídáním

[ Reagovat ]


06.04.15 ve 20:21 0Unregistered napsal:

Unregistered> Nabídku na úpravy rozdělovačů máš tady : http://skoda-virt.cz/cz/clanky/nabidky-od-clenu/9172-upravy-rozdelovacu-odladeni-motoru/

[ Reagovat ]


06.04.15 v 10:42 0Unregistered napsal:

Vena136> Klidne pis na email co teda stim rozdelovacem poresit atd.. venca.mrazek2@seznam.cz

[ Reagovat ]


06.04.15 v 00:12 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> Takže podtlak je na jinym válci,než je K.O. píst.......takže detonace.

Hele rozdělovač s odpojenou regulací neni upravený a jako osobně bych si myslel,že když někdo jezdí DCOE a má na to je koupit nový,tak si zainvestuje i do rozdělovače.....nemyslím to špatně,ale je to tak.Pokud to ty máš taky tak,tak si uvědom,že ta odstředivka jde do 3000ot a to je konec.A s takovou vačkou potřebuješ regulaci o sakra dál,.......a hlavně tvrdou a malou,aby ti to nebo jemu nedetonovalo.Koupit si díly na motor je celkem jednoduchý a stojí to jenom prachy.Ale chce to z toho motoru i něco dostat,ale uvědom si,že třeba v tom motoru je dalších 20-koní,který ty ale nikdy neuvidíš jenom blbym rozdělovačem.......

A písty jsou obyčejná litá srágora,akorát trochu líp,než fáčkový.Polokovaný neexistuje a kovaný by jen tak nepovolily

Takže asi takle,pokud by si chtěl něco řešit dál,tak už se mě veřejně moc nechce,nemusí každý vědět všechno

[ Reagovat ]


05.04.15 ve 22:33 0Unregistered napsal:

Vena136> Ja prave slysel o tech pistech ze jsou polokovane , tak nevim .Rozdelovac tam je z facka , tak ze bez kontakt a vyrusenim potlaku . Ten objem netusim. Zapojeni potlaku na brzdy je na tretim valci.

[ Reagovat ]


05.04.15 v 18:02 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vokim> to je taky pravda,......ale zase asi by musel být netěsný posilovač,přecejenom se zas tak moc nebrzdí,aby se to roztavilo až tak extrémně a píše,že další píst byl ruplý.Takže detonace.......

Každopádně dobrý nápad Ale uplná blbost dávat na DCOE posilovač,mě to nebrzdí se sdruženym sáním a jednim vetším vertikálem a to pořád sajou 4-válce.Když horizontál,tak vahadlo nebo alespoň bezpodtlak,beztak to pak brzdí líp a nebo jedině navrtat podtlak tam,kde jsou nálitky na synchro......

[ Reagovat ]


05.04.15 v 17:35 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Unregistered> Nemá náhodou z toho válce co se propaluje vytažený podtlak do posilovače brzd. Dost častá závada, že si to přisává více vzduchu a pálí se píst

[ Reagovat ]
Odměnu navrhli: Daves


05.04.15 ve 14:10 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> no 120-fáčko píst je docela imuní proti detonacím,pokud to je český a ne nějaká čína a právě fábka je lepší co do váhy,ale taky křehká a rupne snadno.

Černý svíčky nemusí být bohatostí,.......může tam mít bohatý volnoběh,že se to zasviní a když na to šlápne,tak to je chudý až shoří píst.Tohle prasklo a pak se propálilo si myslím,eventuálně jenom propálilo.A kolik měl objem spalováku?Když ta hlava byla moc snížená?Ono k takovým vačkám co máte se to blbě nahání jenom hlavou ten KP.Rozdělovač má jakou regulaci?Pokud to je série s odpojenym podtlakem,tak tam při nejlepším je 40° maximum na kontaktu a 34° na bezkontaktu,ale zase záleží,jak ten předstih myslíš.......prostě tam je něco špatně a je to buď karbecem a nebo rozdělovačem.Neni možný,aby se sypal motor co 500km,to je hodně špatný.

[ Reagovat ]


05.04.15 v 11:37 0Unregistered napsal:

Vena136> Detonace tam tehdy mel protoze mu nekdo extreme snizil hlavu ale to vyresil visim tesnenim tak ted je tam uz nema a stejne praskl. A co se tyce tech fabiackych pistu tak ja jsem onich slysel ze naopak , ze jsou mnohem lepsi nez fackove a rikalo mi to vice lidi . Tehdy mi taky praskl pist z facka a to dvakrat tak nevim jestli je lepsi ale to si nemyslim . Ze by to mel chudy to si zas nemyslim protoze kdyz vinda svisky tak jsou cerne . Predstih tam ma 12° na volnobech tak nevim jestli je to tim predstihem , nebo uz nevim cim ale vse okolo co se tyce tesnosti sani atd je ok.

[ Reagovat ]


04.04.15 ve 13:57 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> tohle udělá chudá směs........proto jsem ti řikal,prdni tam větší trysky,ale tak je to věc názoru,ale 135 na 36dif je prostě chudý až to neni hezký.Tohle je roztavený....pokud píst praská,je to detonacema a blbym předstihem,......fáčko píst vydrží všechno,....fábkový jsou křehoučký,jak sou lehký.Klikou by to bylo,pokud by se ten píst uplně rval o vložku a to nevypadá a to by se i poznalo a je to kolem a kolem kravina.Defakto je jedno,že to neni uplně ve středu,tlak by měl působit na píst rovnoměrně při zapálení směsy.

Takže bych motor rozebral,zkouknul ovalitu vložek,TĚSNOST POTRUBÍ,SEŘÍZENÍ KOMO,BOHATOST A PŘEDSTIH A JEHO REGULACE.Tohle neni dobře fungující motor co jede jako blázen,......tady je všechno špatně v nastavení.

Ale přisuzoval bych to z 80% na detonace a rozdělovač a pak posléze jak píst prasknul,prošlehnul se tam plamen chudou směsí a takle ho to roztavilo.Kdyby to bylo dobrý,píst funguje dokud se nevyndá a pak se klidně rozsype.Ale ve válci nemá kam utéct.

PS: 25-30° je na maximum dost málo a zase na takový motor dost velký rozpětí,.....při takový vačce a tak "malym" KP,to se dává na 270-280°,304° bych udělal klidně na hranici 12:1,tak si můžeš podle mě dovolit něco málo přes 30° maximum předstihu,ta vačka to vyhodí ven a detonací bych se nebál.

[ Reagovat ]


04.04.15 ve 12:34 0Unregistered napsal:

Vena136> Jo to programovatelne zapalovani by bylo urcite nejlepsi ale to je otazka budoucnosti kdy ho koupim , zatim tam mam ten fackovej upraven tak aby se uz ve visiich otacek menil pouze dole odstredivkou , tak ze od nejakych 1000-2500ot je tam furt 12° a pak uz se zmeni tak na 25-30° . Ted se optam na dalsi proble kterej ma kamarad stim samim motorem co mam ja 1400ccm. Neustale mu pracka pist na druhem valci , cim to muze byt ? Ten motor ma nalitano 2000km a uz byl trikrat odevren. Je tam take fabiacka klika ale co si ja myslim je to ze mu to nekdo kdo ji utacel , udelal spatne , protoze on ji ma hodne posunutou v predu , tim padem klika neni na stredu a a ojnice nejsou ve stredu pistu ale posunute v kraji , je to mozne ze proto mu to furt praska ? Jedina zmena je ta ze on tam ma vetsi ventily jinak ten sami motor co mam ja. Druhy pist mu uz uplne ukap. Benzin tam je verva 100oktan

Přiložené fotografie:
!Vyfukove svody
 
[ Reagovat ]


04.04.15 v 01:58 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> předstih mě taky napadl,ale zase psal si,že máš takový a makový.Že ta směs nestihla shořet a vylítla do výfuku,........a pokud máš upravený rozdělovač,tak bych se držel těch 12-13° s tím "malým" KP a tak velkou vačkou to nebude detonovat určitě.Pokud sériový,tak ho rychle na takovým motoru zahoď,jinak to půjde s takovým předstihem do kytek.A v 1500ot ten rozdělovač ještě nemůže vědět,že se točí Ale tak je to věc názoru,.......osobně mám základ kolem 13-14° na 11,5:1KP s tím,že v 1500ot to má pořád stejně......a co jsem dělal rozdělovač,tak tam to taky regulovalo od 2000ot,......původní zhruba do 2500ot a taky to podle toho vypadalo.

Každopádně na takový motor bych zapřemýšlel o programovatelnym zápalku,než trápit rozdělovač.To jest můj názor,......nejsem profík na tohle,....ale že by to co udělám nefungovalo zase říct nemůžu

[ Reagovat ]


04.04.15 v 01:49 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

vhml> ano,140........a to je průtokově někde jinde než 135 a zase 32mm dif je taky uplně něco jinýho,než 36mm.To by tam musel mít 160-trysku,......pokud to máš na stejný emulzce,(funkčně stejný) máš to mnohem bohatší......

[ Reagovat ]


03.04.15 ve 20:46 0Unregistered napsal:

vokim> dobra , jeste to vyskousim s tim predstihem. Volnobech mi v pohode drzi v 1000ot/min , trozku se motor chveje ale ne moc jen decente .

[ Reagovat ]


03.04.15 ve 20:10 10979+2774 (26130)vhml napsal:

Natryskovaní nějak dramaticky blbě bejt nemůže. 190 není nic zásadně velkýho. Sám mám na 1400ccm s 304 vačkou dif 32mm a osazení 190/140

[ Reagovat ]


03.04.15 v 19:11 7699+1109 (8808)vokim napsal:

Unregistered> Natryskovaný to máš dobře , nic nemněň. Jen ten předstih bych posunul na 15-18° ve volnoběhu,pokud počítám že v tom volnoběhu máš okolo 1500ot/min s tou vačkou ,aby to šlo trochu kulatě

[ Reagovat ]


03.04.15 v 15:22 0Unregistered napsal:

Vena136> Ted uz je to tak nejak dobry , uz svitej jen tak 10cm od hlavy a uz ne tak brutalne , kouknul jsem znovu na predstih a on byl vnule svinak a zrejme jak byl syrovej tak to bylo dobry , rozvody se asi uvolnily a proto se zmenil a pred tim jsem to tak nepoznal jelikos jsem tam mel jeste seryove svody z litiny. Jinak jsou se synchronizovany atd.. Stema tryskama jeste uvidim no , horsi je to ze prave na skousku zadne nemam pouze akceleracky, ted tam mam 45 a doma jeste 35 . Jake myslis ze by tam stacily trysky na volnobech na tu moji 1400ccm? Ted tam jsou 50F9 . Ale jak rikam jeste to nemi poradne vyskousene protoze jeste nemam stk a krom toho my tu rozkopaly silnici .

Přiložené fotografie:
!Vyfukove svody
 
[ Reagovat ]


03.04.15 ve 13:43 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> já si nevšimnul,......divný na Číny,že tam nebyl přechod,.....ale tak myslím,že 135-tryska a 190 vzduch je špatně.Buď bež nahoru s tryskou a k takovýmu dif a motoru bych dal 140-145 podle toho co od toho čekáš,ale s tou vačkou,.....140 určitě a tak 180 vzduch a eventuálně tomu dát čuchnout lambdy a nebo to projet a kouknout se do výfuku a na svíčky.Volnoběžka je velká dost,záleží jakou máš bohatost a pokud svítí všechny větve,tak předpokládám,že karbece byly na synchrotesteru,.....všechny válce stejně,ale zase to by nedělalo od 3-4 000ot,ale třeba ve 2000ot,kde má ještě vliv volnoběžný systém.

Ten motor nemůže dělat takovýdle bejkárny,vačka může částečně,ale stejně.Já bych to obohatil trochu a zkusil,....přecejenom v těch otáčkách už má vliv tryska.

PS: i když se mě zdá,že druhý válec je trochu jinak zabarvený......1-3-4 sou defakto stejný ty svody.

[ Reagovat ]


02.04.15 ve 23:02 0Unregistered napsal:

Vena136> Abych rekl pravdu dak dole jeste nevim jilikos mi pred tim zlobyli karbce bylo tam neco spatne tak ze prechod byl zlej ale jak se to dostalo nad 3000ot.. tak nadhera do 7000ot.. nebyl problem ale kamos ma to sami a tomu to chodi peckove jak dole tak nahore . Jelikos ten motor mam cerstvej tak jsem stim byl jen dvakrat jet . Po odstraneni zavady na karbcich jsem to jeste neskousel jen pouze v garazi a to je na nic. To na tryskovani jsem psal v nizsich zpravach.

[ Reagovat ]


02.04.15 ve 21:47 5539+1111 (3325)Vena136 napsal:

Unregistered> takže 140-150 tryska?To je docela dost,ale tak proč ne na 36mm dif.Ale pořád ten vzdušník je dost velkej,ale to nebude mít vliv na točení na volnoběh.......nový karbec neznamená dobře nastavený.Ale stejně by to jelo uplně stejně i s menším dif Jakpa se tohle chová dole?Nebo to jede až nad 4-5 000ot?

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 29 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:737
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:146961
Celkem návštěv:175676681

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server