| 08.03.15 v 18:07 Pajaskoda napsal:
Unregistered> Tak nejkomplexnější informaci k přestavbě motoru z Felicie do škodovky s motorem vzadu najdeš na netu na mnoha vebech včetně fotografií a podrobných návodů. Obecně se dá říci, že do embéčka je to malinko složitější, protože je pod zadní kapotou méně místa, než třeba ve 120tce. Co se týká vany, tak tu můžeš nechat klidně původní z Felicie, ale lepší je dát ze S 120 M, která má stejné rozteče šroubů jako Felda, ale motor pak vypadá více "originálně". Setrvačník může být budto ze škody 130, nebo z feldy, ale u Feldy se musí vyměnit věnec ze škody 120. Další problém, který při této přestavbě je nutné pořešit je absence čidla teploty chlad. kapaliny v hlavě válců u Felicie není. Toto se dá řešit několika způsoby, například vevařením závitu pro čidlo teploty do domečku termostatu ze škody 1000 MB, nebo použití mezikusu (železné trubky) do které se vyvrtá a vyřízne závit pro čidlo a tuto trubku pak vložit do hadice chladicího okruhu. Nebo v případě že nezůstane chladič vzadu je možné použít domeček termostatu origo ze škody 136(ne Favorit). Další věc, kterou je lepší vyřešit je odlišný sklon motoru u škody 1000 MB a Felicie, což má vliv na měrku oleje, která pak ukazuje jinak a taky sklon sacího potrubí, což se dá zase vyřešit buďto výměnou sacího potrubí z Felicie za sací potrubí orig. ze škody 136, nebo převařením potrubí z Favorita, nebo výrobou mezikusu. Věcí je ještě víc, ale teď si na všechny nevzpomenu. Přeji hodně zdaru při přestavbě. |