Před rokem sem si koupil Felicii za extrémních 76000 Kč (na splátky), alespoň sem k tomu dostal benzín za 10000 Kč, který sem si stejně zaplatil :)
Na první pohled vypadala pěkně (vypadala), ale interiér byl propálený od cigaret. Po nastartování se silně ozývaly rozvody.
Základní informace:
r.v. prosinec 97
najeto: 92043 km
Motor: 1.3 MPI 50 Kw
Výbava: stření okno, centrál, tónovaná okna, mlhovky,...bez rádia
Před půl rokem sem se rozhodl e pořídím pár koníků navíc a troku to zvelebím.
Jako první se koupil pedály, potom sportovní filtr, hlavici řadící páky a hlavně rádio.
V té době sem jetě neveděl z toho chci mít. Přemýlel sem o tuningu, ale po Mogul umava Rallye 2007 a návtěvě depa v Janovicích bylo jasno.
Objednal sem tedy pro začátek svíčky Denso Iridium Power IK16.
Motor u byl o něco ivějí, ale zdálo se mi to málo, přiel na řadu poslední díl výfuku, který sem stvořil sám (dle výkresu Sportovní úpravy koda Felicia).
Zvuk u to mělo dobrý.
Při kadé jízdě velice mírnou zatáčkou mě pískaly kola. Přila na řadu rozpěrná tyč mezi tlumiče.
Za nějaký čas jsem přemýlel co dál. Koupil sem tedy tříramenný semiový volant, nábu a troubítko.
Při cestě domů mi prasklo těsnění pod hlavou, důvodem byla vyraná hlava.
Tak sem se pustil do opravy, při nákupu těsnění měl bylo sem dostal nabídku postavit nový motor.
Jenom sem musel motor rozebrat.
Za měsíc byl motor hotový. Dávaly se do něj T písty 77 mm (1340 ccm), vyváily se ojnice, klikovka, hlava se sníila o 0,6 mm, upravil se spalovací prostor, slícovalo sací a výfukový potrubí, vačka 280°/280°, keramická spojka Felicie Kit Car. Kdy se dělal motor byl čas vyztuit ramena přední nápravy, příprava na chladič oleje, jiný středový tlumič odstranění katalyzátoru.
Za dva měsíce se měnil podvozek za výkově stavitelný HP Sporting.