15.01.2015 (Čt)marqueeTak jak to vypadá, Škodovky jsou už asi definitivně uzavřenou kapitolou. Bohužel, ale nedostatek prostoru rozhodl. Ale kdyby měl někdo podobný problém, mám pro něj inspiraci :) www.jawa50rs.wbs.cz |
25.11.2011 (Pá)marqueeTak auto je z důvodu nedostatku času na dostavbu prodané a sen odložen na neurčito :o( Třeba to někdy vyjde. |
16.10.2010 (So)marqueeJak vidíte probíhá výměna zadních blatníků a podběhů. Tady už je jedna strana hotová A tady i celá druhá strana Kromě toho jsou nové i přední blarníky a sloupky. Teď už jen čekám na hliníkové dveře a kastli prohlašuji za hotovou. |
30.01.2009 (Pá)marqueeTak dělám jak se dá, ale všechno jde pomaleji než jsem myslel. Nejhorší bylo vypárat původní už pečlivě přivařené držáky sedaček. Už tam jsou nové přesně podle řádů FIA |
28.01.2009 (St)marqueeLíbí se: Radovan Tak jsem auto po roce konečně natlačil zpět do dílny a budu se snařit něco udělat. Mám na to týden volna tak se uvidí co se všechno podaří. |
13.03.2008 (Čt)marqueeTak jsem se zase začal trošku věnovat závoďáčku. Navnadily mě fotky z letošního testování. Můžete se podívat i vy, jestli chcete vědět jak to tam vypadalo. www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=7903 Moc jsem tam chtěl stát letos taky, ale trošku to nevyšlo. Aspoň si můžu dát na autě víc záležet a doufat že se mi to podáří napřezrok. Dnes jsem odnesl výkresy na vahadlo a brzdové pumpy k místnímu zámečníkovi, tak uvidíme jak si s tím poradí :o) Během příštích 14 dnů bych chtěl dodělat na kastli předek, aby jsem jí mohl nastříkat a začít strojit. |
18.01.2008 (Pá)marqueeMáme kopmletně nové podlahy, čím jsem si ulehčil práci se škrábáním plastizolu a mám aspoň jistotu, že se mezi vnitřní a vnějsí vrstvou plastizolu plech jaksi neztratil. Problém jsou v současné době trošku finance, ale hlavně čas. Ted je potřeba celé auto nastříkat a nastrojit na něj všechny získané díly. Trošku mě mrzí že jarní Běšiny asi určitě nestihnem, tak se aspoň přijedem podívat některým z civilních vozidel. |
28.08.2007 (Út)marquee |
03.08.2007 (Pá)marqueePodařilo se mi sehnat originální plastovou nádrž i s hliníkovým nalévacím hrdlem. Super úspora váhy, je to až neuvěřitelnej rozdíl. Nádrž je dokonce již vyplněná speciální pěnou, což vyžadují předpisy FIA pro otestování ve skupině V3 Škoda |
26.06.2007 (Út)marqueeTak jsme dnes dovařili celou spodní část auta. Všechny sváry jsem důkladně zaizoloval tmelem, aby do spár nemohla voda a celý podvozek jsem nastříkal slabou vrstvou prskačky. |
16.06.2007 (So)marqueeDnes jsme byli trošku okouknout jak to dělají profíci od konkurence Lancia 037 gr.B Tohle není interiér Gripenu Seděl jsem v čistokrevnym Béčku Giuseppe Volta je vstřícný chlapík www.historiclanciarally.it/ a tady je pár dalších fotek A ještě malé video video Gr. B (41.1Mb) |
05.06.2007 (Út)marqueeKonečně jsem se zase dostal ke škodovce. Dnes jsem vyrobil polyuretanové vložky mezi vnější a vnitřní zadní rameno a zkompletoval zadní nápravu. Auto už má celou novou podlahu. Tak jsem se jednoduše zbavil několika kilogramů plastizolu a navíc jí mám vylisovanou z tenších plechů a tak budeme zase o něco hlehčí. |
01.05.2007 (Út)marquee |
14.03.2007 (St)marqueeDnes večer jsem přivezl autíčko s hotovým rámem od pana Dlouhého a musím uznat, že je to opravdu dílko od profesionálů. Pokud někdo budete chtít rám určitě se nebojte na pana Dlouhého obrátit. Navíc jsem zcela automaticky dostal k rámu i certifikát o provedení rámu dle FIA, což mě samozřejmě velmi mile překvapilo. Zítra dodám nějaké fotečky |
14.03.2007 (St)marquee |