Škoda Salamander II
Vytištěno z http://web.skodateam.cz/index2.php?&item=1296

01.01.2013 (Út)  

invisible  Profil uživatele  360287089 732346821 Moje stránka invisible.skodateam.cz 

tak pánové nedalo mi to a jestli můžu vás trochu do tohoto projektu zasvětit rád bych vám řekl pár slov... Tak do té to úpravy jsem se pustil proto že je to můj dávný sen a naskytla se mi možnost koupit od kamaráda tady toho rapida. Jelikož už na to neměl čas a asi ani chuť pokračovat v úpravách tak rapid stál asi rok zavřený v garáži. Tak jsem se jej ujal za velmi kamarádský peníz a nechtěl jse aby z něj byli hrnce do kuchyně. Někdo si řekne že sem v tom měl pokračovat a nedělat z něj tohle. Jelikož už mám jednoho rapida byl i tady zelený se žlutýma mlhovkam na ATSech tak jsem nechtěl doma živit další stylovku a pustil jsem se do tohoto projektu.Jinak jaký je plán? chci tam dát 1.8 Gti G60 z corrada, ale s turbem z Audi TT proč tento motor? Jelikož se mi dostal pod ruku za odvoz (vadné Turbo) motor OK. Ano jak se už vás pár ptalo motor příjde před zadní nápravu to znamená otočit o proti seriovce o 180 stupňů.
Převodovka bude použitá z Passatu podélná jak v Rapidu. Proč nebudu používat škodováckou 2 důvody. 1) Nesnese výkon cca 130Kw 2) řazení už jsme to zkoušeli ve 130 rs (taky otočený motor) trvalo to 5 let trápení zkoušení a výsledek nikde ( bylo zkoušeno i formulové řazení). U Passatu je to přes lanovody tak že bude o starost míň. Proč to dělám z plechu? Dobře se s ním pracuje ( zkoušel jsem i PU pěnu a výsledek moc finančně náročné) a plech je pouze použitý do budoucna jako KOPYTO pro LAMINÁT možná CARBON to se uvidí až co mi na to řekne klučina co to bude dělat. Auto je vybaveno čtyřpístkovými brzdami ¨z Rapidu jak přední tak zadní náprava a bude se dělat i rám asi v lednu nebo únoru. Kola budou budou taky široké jak blatníky o to se nebojte. Kdyby jste se chtěli ještě na něco zeptat kontaktujte mně...

21.12.2012 (Pá)  

invisible  Profil uživatele  360287089 732346821 Moje stránka invisible.skodateam.cz 

Škoda Rapid r.v asi 1988 budoucí závodní vůz

Počáteční přestavba na 1,3 Turbo

Turbo Peugeot 406 1,9 TD + EGR ventil (jako odfuk turba)
Intercooler Renault Master 2.2 Tdci + tlakové hadice Fiat, Ren. a Peug.
Vačka 285* z 1500ccm
Rozdělovač Bosch
Písty škoda favorit 135L snížené po vybrání pístu kvůli kompresi + nové pístní kroužky.

Nové šálky original škoda.

Nové rozvody
Komplet přetěsněný motor, upravená vana z favoritu napojený odtok z turba do vany
Výfuk průměr 60mm + Opel Vectra středový tlumič

nedalo mi to a jestli můžu vás trochu do tohoto projektu zasvětit rád bych vám řekl pár slov... Tak do té to úpravy jsem se pustil proto že je to můj dávný sen a naskytla se mi možnost koupit od kamaráda tady toho rapida. Jelikož už na to neměl čas a asi ani chuť pokračovat v úpravách tak rapid stál asi rok zavřený v garáži. Tak jsem se jej ujal za velmi kamarádský peníz a nechtěl jse aby z něj byli hrnce do kuchyně. Někdo si řekne že sem v tom měl pokračovat a nedělat z něj tohle. Jelikož už mám jednoho rapida byl i tady zelený se žlutýma mlhovkam na ATSech tak jsem nechtěl doma živit další stylovku a pustil jsem se do tohoto projektu.Jinak jaký je plán? chci tam dát 1.8 Gti G60 z corrada, ale s turbem z Audi TT proč tento motor? Jelikož se mi dostal pod ruku za odvoz (vadné Turbo) motor OK. Ano jak se už vás pár ptalo motor příjde před zadní nápravu to znamená otočit o proti seriovce o 180 stupňů.
Převodovka bude použitá z Passatu podélná jak v Rapidu. Proč nebudu používat škodováckou 2 důvody. 1) Nesnese výkon cca 130Kw 2) řazení už jsme to zkoušeli ve 130 rs (taky otočený motor) trvalo to 5 let trápení zkoušení a výsledek nikde ( bylo zkoušeno i formulové řazení). U Passatu je to přes lanovody tak že bude o starost míň. Proč to dělám z plechu? Dobře se s ním pracuje ( zkoušel jsem i PU pěnu a výsledek moc finančně náročné) a plech je pouze použitý do budoucna jako KOPYTO pro LAMINÁT možná CARBON to se uvidí až co mi na to řekne klučina co to bude dělat. Auto je vybaveno čtyřpístkovými brzdami ¨z Rapidu jak přední tak zadní náprava a bude se dělat i rám asi v lednu nebo únoru. Kola budou budou taky široké jak blatníky o to se nebojte. Kdyby jste se chtěli ještě na něco zeptat kontaktujte mně...

!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II

!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II

!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II

!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II
!Škoda Salamander II

Kalendář ŠKODAteam 2024

Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email
Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet