01.09.2004 (St) vhml Tohle je prepis puvodniho clanku, takze je mozny ze se to samy objevuje i v deniku.............
Spousta, hrozne moc a jeste vic nasich zaberu v akci (50MB)
Auto je rodinnej miláček, no rodinnej, spíš muj a tátovo. Ale hezky po pořádku....... Původně hráškově zelená kastle sjela z linky v roce 1977. O prvním majiteli nic nevím, ale vím že táta si ho koupil o 2 roky později, v jeho 19 letech, tudíž se stalo to, co se stát muselo.......následovala kastle, tentokrát barvy bílé. Vydržela dlouho, až do jedné orientační soutěže, kdy s ní táta ,,zvalchoval" lán kopřiv. V r. 87 se přivezla z boleslavi fungl nová MAX kastle současné šedomodré barvy. Ubíhaly roky, během kterých autíčko pokojně sloužilo k cestám do práce a zpět. Až do roku 2002, roku dovršení mých 14 narozenin, kdy sem dostal juniorskou licenci na automobilové slalomy. Proběhlo kompletní odstrojení, vyvaření a probíhalo mnoho drobných úprav, začalo se tryskováním karburátoru,snižovaním hlavy,změnou časování a mnoho dalšího............ Píše rok 2004. Už nás nebavilo neustálé ladění starého motoru, tak sme se rozhodli pro radikální změnu. A opět zaznělo známé:,,Objem ničím nenahradíš" Rozhodli sme se pro zástavbu motoru z 8V Fabie. Důkladnym posilněním prošel u pana Zenkla v Autospektru v Mariánkach, a tak se současný výkon odhaduje až ke 130 koním. Svezení je s tim skutečně neskutečný, na seriový gumy to hobluje ješte na 3, se slikama je to klidnější, ale stejně......... Dnes se z pracovního auta stal čistý speciál, ke štestí nám chybí už jen rám, který je v plánu v nejbližších týdnech. Vice info na ICQ: 302240347
Novinky k 25. 9. 2005: V autě je namontován obrovský vzduchový filtr K&N.
Plány na rok 2006: Probíhá výroba rozšiřujících duralových podložek 3cm. 4st. převodovka se stálým převodem 4,66 a zkrácenou čtyřkou 1,08. Nová anatomická sedačka i pro spolujezdce. Přesun baterky do kufru místo rezervy. Bezpečnostní rám. Nové závodní pružiny.(už ne flexa tuning) Trošku jiný tlumiče A plán hlavní: vyhrát Škoda Sraz v Běšinech:)
14.1.2006 Rám nakonec v tutom autě nebude, dneska sme přivezli zánovni kastli a budeme to všechno přehazovat, zatím ji odlehčujeme, časem pude zarámovat, osadit, no a na Podzim snad proběhne premiéra!!!!
25.4.2006 Tak sraz sme nakonec nevyhráli, ale třetí místo taky dobrý.......
...a jedno krátký videjko nakonec (5.4Mb)
|