Za poslední tři víkendy jsme stihli 3 závody.
Sezonu jsme jako tradičně zahájili v Běšinech. Auto bylo hotové celkem včas a tak jsme jenom ráno zajeli na geometrii.
Po loňské sezoně byla rozbíhavost 9mm. Tak proto to asi nechtělo jezdit rovně.
Rychlostky jsme s novým nastavením auta začali celkem opatrně, ale i tak z toho v půlce závodu bylo první místo s malým náskokem na Honzu Šustra.
V druhém kole jsme se rozhodli, že zabereme pořádně, ale technika byla proti. 300 metrů před cílem RZ 3 se najednou motor zastavil.
Bez kvaltu jsme se ztrátou 20 sekund došourali za fotobuňku, rychlé ohledání motoru, zkouška nastartování a motor běžel dál.
Záhada jak z Bermudského trojúhelníku.
RZ 4 už se jela na vodě, odkud jsme si přinesli zajímavý poznatek, že i suché závodní gumy umí v lehkém dešti fungovat líp, než obyčejná guma na suchu.
Výsledek z toho tak žádný nebyl a pomalu jsme mysleli na naši domácí trať, na Koráb.
Na našem domácím kopci nám opět nepřála technika.
Celý den byl vícéměně protrápený, tak jsme alespoň bavili diváky. Všechny závady jsme ale snad nakonec odhalili.
Z první jízdy jsem musel odstoupit kvůli kondenzátoru.
Našli jsme i pecku na relátku čerpadla, které tak ve vyšších otáčkách nestíhalo a ucpané odvzdušnění nádrže tomu taky nepřidalo.
Všechno tak alespoň bylo připraveno na ten pravý start do sezóny, na pošumavský FuchsOil Cup. Ale o tom až potom.
Koráb (2.7Mb)V neděli po Korábu jsem si ještě koupil novou hračku místo Simsona.