Líbí se: 121215Velká aktualizace posledních týdnů...
O víkendu jsme se s Trabantem zúčastnili německé Bayerwald rallye. Jedna z nejtěžších soutěží pravidelnosti. 180 měřených míst za dva dni. Česká dávka tak na tři roky...
Pořídili jsme větší přední kotouče. Mezitím jsem složil zadní brzdiče a Wena mi na ně vypálil držáky.
Na třetí kolo FuchsOil Cupu do Katovic ještě nebyla převodovka hotová a tak jsem jenom vyrazil svézt pro radost s Peugeotem na velmi technickou trať. Ze svezení pro radost nakonec bylo po dlouhé době první místo absolutně.
Od Davese dorazila repas sada na karburátory a tak jsem je vypucoval a přetěsnil .
V Hustopečích jsme po slibném začátku odstoupili hned na třetí rychlostce, kvůli propálenému pístu. Alespoň jako útěchu jsme navštívili místní sklípek.
Vyndal jsem v Běšinech poškozenou převodovku. Žádnou závadu jsme nenašli, tak jsme ji zase složili a uvidíme jestli bude fungovat.
FuchsOil Cup pokračoval druhým kolem na letišti v Lhotě u Dobřan. Startovali jsme bez velkých ambicí s poškozenou převodovkou na jednu rychlost. I přesto jsem byl průběžně asi šestý absolutně, ale na už sjetých gumách jsem se v poslední jízdě vůbec nevešel do dvou branek a dostal tak penalizaci 40 sekund.
V pátek před Běšinami jsme vyrazili na slalom do Lnářů. Na první kolo FuchsOil Cupu. Den plný dlouhých smyků na rozhlehlém letišti.
Pěkný výsledek z Běšin pokazila poškozená převodovka na 140LS, kde nejde řadit, pokud je nastartovaný motor a moje dvě větší chyby, které mě stáli kolem 5 sekund...