| Už jsem to kdysi psal. Dokud do toho člověk nevidí, tak to vypadá jako sranda. Ale když si pak začnete počítat, že konkrétně třeba letos bylo posádkám naměřeno 1190 časů. To jen na RZ1 čas startu, dvakrát čas průjezdu a čas cíle. To jsou čtyři časy a teď krát počet posádek. A pak do toho vstupují různé faktory. Technika může být sice bezchybná, ale někdo musí přečíst číslo z auta a zapsat. Toho času najít na autě to správné číslo a zapsat ho je opravdu málo. Proto Roman vždy tolik apeluje na to, aby na autě nebylo žádné jiné číslo, se kterým by si to mohli časoměřiči splést. Podobný fofr mají i retarďáci, navíc po vás ještě musí kuželky stavět To jsou další čísla. A letos bylo hodně havárek, na okruhu bylo hodně aut. A pak se stane, že třeba číslo 11 má z RZ1 patnáct časů, protože tu erzetu jel snad čtyřikrát No a pak se to všechno dohledává. Proč má tolik časů, který teda platí. Hodně aut odstoupilo. Někdo třeba nezavolá na dispečink. No a pak se zase dohledává, proč nemá čas. Letos se z pohledu výsledků povedl sprint. Výsledky byly prakticky online na televizi v kempu. Se závodem to bylo horší. Ale posouváme se, učíme se z chyb a upravujeme vše tak, aby příště podobný problém nebyl nebo jeho řešení bylo jednodušší. Proto i doporučuji si průběžně kontrolovat své vlastní výsledky na http://vysledky.skodateam.cz/posadka - kde se vám zobrazují časy vždy do minuty od projetí časomírou. Pokud vše funguje jak má a nebyl problém na trati, tak je tam přesně to, co později uvidíte na výsledkové listině. Máte tam i průběžné pořadí, kolikáté místo v tu danou chvíli zrovna máte. Co se týká toho Citigo, nevím, proč tak v dalších RZtách zvolnil. Mohlo z toho být krásné první místo
|
|