Nové info ohledně kastle...
Zdravím. Takže...kastle je po vyvaření, spodek, vnitřek, podběhy, vnitřní podlahy, zadní kapsy u motoru, to vše je ošetřeno nástřikem body. Spoje ošetřeny karosářským tmelem. Dveře v laku, vrchní rám je v černé matné barvě. Dveře absolutně bez koroze. Na vnitřní straně dveří jsou ipury. Gumy kolem oken, sametky, vše ve výborném stavu. Přední náprava kromě brzd. třmenů je po repasi, nové kotouče, plechové štíty, gumy stabilizátoru, manžety řízení, atd. Nové svislé a kulové čepy. Nové zadní brzdové čelisti a válečky. Zadní náprava po repasi. Nové hadice topení v tunelu. Vyčištěná nádrž. Plechařinu dělal starý karosář, lak profi lakýrník. Je pěkný, dveře sedí, lícujou. Je ještě zbytek barvy na kapoty, ty nejsou v laku.
Co chybí...sedačky, originál volant, nějaké brzdové trubky, přední čelo a přední blatníky, zadní čelo a lampy, tlumiče. Čelní sklo, ale možná je někde na půdě. Spousta věcí je v krabicích, něco bude možná navíc, nějaké drobnosti budou možná chybět.
Převodovka 5kvalt, funkční, momentálně bez oleje.
Motor jel, ale momentálně bez záruky, určitě bude potřebovat GO.
Vozidlo je trvale vyřazeno formou zániku/propadlý depozit, takže buď lze po dokončení renovace postavit na veteránské značky nebo použít jako soubor náhradních dílů. Velký TP je.
Opravdu slušný základ na renovaci vozu. |