Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporákuRenovace jednoho ze tří vyrobených prototypů DIOSS Rebel Nova z roku 1995 Přímo tento vůz byl na autosalonu v Brně při představení veřejnosti Designérem vozu byl Václav Král Technické parametry: Dvoumístné kupé s motorem uprostřed a pohonem zadních kol. Motor: řadový čtyřválec VW s rozvodem OHV) Obsah motoru: 1781cm3) výkon: 125k/6000ot/min Točivý moment: 173Nm/4100ot/min Počet převodových stupňů: 5 Maximální rychlost: 200km/h Zrychlení z 0 na 100km/h: 10s Hmotnost: 1075kg Rozměry (dxxv): 3930x1710x1220mm Rozvor: 2450mm Rozchod: 1420/1440mm Pneumatiky: 185/60 R14 Videa s Rebelem: No, po 7 letech neúspěných pokusů o zvládnutí renovace, jsem vůz převezl do RENOVACE VETERÁNŮ Petru Molčanovi. Postup renovace můete sledovat zde: https://www.pmautosport.cz/index.php?option=com_zoom&Itemid=28&catid=470 ale budu se snait dělat aktualizace i tady |
04.06.2024 (Út)eRman![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Znovu a lépe? Snad ne :) Měly by být hotovy vechny úpravy rámu, tedy finální povrchová úprava rámu a začnou se lepit lamináty |
01.05.2024 (St)eRman![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
22.03.2024 (Pá)eRman![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
19.02.2024 (Po)eRman![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
08.02.2024 (Čt)eRman![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
26.01.2024 (Pá)eRman![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
17.01.2024 (St)eRman![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
07.01.2024 (Ne)eRman![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
03.01.2024 (St)eRman![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
16.12.2023 (So)eRman![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
23.05.2023 (Út)eRman![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
06.02.2023 (Po)eRman![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
28.11.2022 (Po)eRman![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
26.11.2022 (So)eRman![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
24.11.2022 (Čt)eRman![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |