- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
522 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!140LS - vhml

140LS - vhml

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Úpravy

>

Motor a Chlazení

>

Snižování hlavy

 <<



Autor:
5519+1582 (9941)Wena (Tester)
     406-204-372    
Vytvořeno: 27.04.2005 - Změněno: 27.04.2005

Snižování hlavy



Snižování hlavy

Snižování hlavy, přebroušením se provádí ze dvou důvodů.
1. Původně se hlavy ubírají pouze pokud se hlava "rovnala", při celkové go, nebo po zadření motoru, kdy se hlava zkroutí, ale né vždy.
2. Druhým důvodem snižování hlavy je zvětšení kompresního poměru.
Při snižování hlavy, se doporučují provést některé další změny, např. úprava spalovacího prostoru dle šablon. A dále je vhodné při větším kompresním poměru 11,5:1, zaměnit původní těsnění válců za těsnění s měděnými kroužky, protože seriové těsnění takový tlak dlouho nevydrží. Pro těsnění vodního prostoru se potom použije zvláštní těsnění. Výsledkem snížení hlavy je tedy zvětšení kompresního poměru. Ale tlaky jsou u každého motoru jiné. Pro motory Š130 je udáván jako nejvýhodnější kompresní poměr 11,5:1 (údaj z technické dokumentace úprav motoru Š130L/A). A samozdřejmě tohoto poměru se dociluje nejen snížením hlavy, ale i změnou pístů za písty tvaru T, těsněním z měděných kroužků, a spalovacího prostoru. Pro zvýšení výkonu jsou však tyto úpravy pouze díly z celku. A nezapomeňte že vysoké hodnoty zhoršují elasticitu motoru.


!Snižování hlavy

Na obrázku je úprava spalovacího prostoru.

Jo a na závěr chci připomenout, že úpravy hlavy nelze jednoduše dělat doma, pokud nejste na to vybaveni. Natož pak dělat další úpravy motoru. Je vhodnější přenechat tyto úpravy specializované firmě, která navrhne i celkovou úpravu motoru.



!Snižování hlavy

Zde je ještě tabulka změn kompresního poměru: E, v závislosti na snížení hlavy válců U, parametr V určuje výšku na střed ventilů.



| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
S tímto článkem souvisí
Výměna těsnění pod hlavou válce
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole

Žádný komentář
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2019
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu
Tadeáška - Tereza Vosyková,
tel: 603284789, email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
GPS lokátor

GPS tracker pro vaše auto, kolo či vašeho mazlíčka.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Srpen 2019 >>
PoÚtStČtSoNe
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:60
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:11547
Celkem návštěv:77559832

Článků:979
Fotografií:33301
Komentářů:16664
Uživatelů:3984