![]()
Před rokem sem si koupil Felicii za extrémních 76000 Kč (na splátky), alespoň sem k tomu dostal benzín za 10000 Kč, který sem si stejně zaplatil :)
Na první pohled vypadala pěkně (vypadala), ale interiér byl propálený od cigaret. Po nastartování se silně ozývaly rozvody.
Základní informace:
r.v. prosinec 97
najeto: 92043 km
Motor: 1.3 MPI 50 Kw
Výbava: střešní okno, centrál, tónovaná okna, mlhovky,...bez rádia
![]()
![]()
Před půl rokem sem se rozhodl že pořídím pár koníků navíc a trošku to zvelebím.
![]()
![]()
Jako první se koupil pedály, potom sportovní filtr, hlavici řadící páky a hlavně rádio.
![]()
![]()
V té době sem ještě neveděl z toho chci mít. Přemýšlel sem o tuningu, ale po Mogul Šumava Rallye 2007 a návštěvě depa v Janovicích bylo jasno.
![]()
![]()
Objednal sem tedy pro začátek svíčky Denso Iridium Power IK16.
![]()
![]()
Motor už byl o něco živější, ale zdálo se mi to málo, přišel na řadu poslední díl výfuku, který sem stvořil sám (dle výkresu Sportovní úpravy Škoda Felicia).
![]()
![]()
Zvuk už to mělo dobrý.
![]()
![]()
Při každé jízdě velice mírnou zatáčkou mě pískaly kola. Přišla na řadu rozpěrná tyč mezi tlumiče.
![]()
![]()
Za nějaký čas jsem přemýšlel co dál. Koupil sem tedy tříramenný semišový volant, nábu a troubítko.
![]()
![]()
Při cestě domů mi prasklo těsnění pod hlavou, důvodem byla vyžraná hlava.
![]()
![]()
Tak sem se pustil do opravy, při nákupu těsnění měl bylo sem dostal nabídku postavit nový motor.
Jenom sem musel motor rozebrat.
![]()
![]()
Za měsíc byl motor hotový. Dávaly se do něj T písty 77 mm (1340 ccm), vyvážily se ojnice, klikovka, hlava se snížila o 0,6 mm, upravil se spalovací prostor, slícovalo sací a výfukový potrubí, vačka 280°/280°, keramická spojka Felicie Kit Car. Když se dělal motor byl čas vyztužit ramena přední nápravy, příprava na chladič oleje, jiný středový tlumič odstranění katalyzátoru.
![]()
![]()
Za dva měsíce se měnil podvozek za výškově stavitelný HP Sporting.