- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
519 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Pošumavský slalom CUP 2016 Janovice

Pošumavský slalom CUP 2016 Janovice

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 100

>

Máňa 120S

 <<



 

Máňa 120S

 
Celkem záznamů: 400 (Zobrazeno 391-405)

26.04.2008 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Hurá, Máňa jezdí! Má po technické a dostala nové značky. Motor chytá na první škrtnutí a vrčí naprosto klidně a tiše (po tom, co jsem ho sešteloval) :-).



!Máňa 120S
!Máňa 120S


08.03.2008 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Jak jsem posléze zjistil, veškeré úpravy na Máně byly provedeny naprosto neodborně, což bylo nejvíce patrno samozřejmě na elektrice. Ihned po prvním navrčení motoru mi to Máňa dala znát. Vyhořel totiž kabel vedoucí od spínačky ke startéru, a to po celé svojí délce. A navíc se k němu připekly ostatní dráty, takže nešly vypnout kontrolky.

!Máňa 120S
!Máňa 120S


Důvodem bylo to, že ten šikula zapojil cívku karburátoru na kabel k zapalovací cívce, který navíc v jeho poslední části nahradil drátkem s dvakrát slabším průřezem… To přispělo k tomu, že jsem se dal do kontroly celé elektrické instalace a objevil jsem pár dalších pěkných kousků. Mimo jiné mlhovku zapojenou přímo na spínač světel v přístrojovce a nefunkční ventilátor topení, jehož kabel byl využit pro napájení elektrické vrtule chladiče, která pro jistotu taky nefungovala.

Strávil jsem několik víkendů jen předěláváním elektriky. Vzhledem k tomu jsem ale vlastně rád, že mi Máňa neshořela úplně. :-)


19.01.2008 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Máňa nebrzdí a nespojkuje. Tečou prasátka zadních brzd a spojková trubka v kufru, takže jsem provedl výměnu těchto komponentů
a odvzdušnění všech okruhů.


18.11.2007 (Ne)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Máňu jsem koupil v Praze, ale bude bydlet na chalupě. Tak se stěhovala, na odtahovce.

17.08.2007 (Pá)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

V inzerátech jsem v srpnu 2007 narazil na Š100L, která měla kastli z roku 1987, tudíž jí koroze byla skoro neznámá. No za 3.000 neberte to! :-) Prostě jsem v ní shledal ideální základ pro stavbu Š120S. Škůdku jsem nazval tradičně „Máňa“, stejně jako každou hundrtku,
kterou jsem měl předtím. :-)

Máňa měla tyto úpravy odlišné od výroby:
- čtyřoké přední čelo
- motor ze Š120
- elektrickou vrtuli chladiče


!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S



01.04.2007 (Ne)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Rozhodl jsem se, že vzdám renovaci tohoto vozu, ale rozhodně se nevzdám stavby jiného. Takže sRšeň mě začal postupně po částech opouštět do náručí nových majitelů a já začal shánět další vhodný kus na stavbu dalšího ze škodováckých speciálů. :-)



17.03.2007 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Během sundavání dalších plechů se mi začal sen o eReSu vzdalovat. Začal jsem totiž zjišťovat, že sRšeň je tak shnilý, že už opravdu nemá cenu ho jakkoliv vyvařovat… prostě na tabák… :-(

!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S


10.02.2007 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Dalším krokem bylo odstrojování plechařiny, po kterém jsem chtěl začít s repasí kastle. Přední blatníky šly dolu bez použití nářadí... :-)


!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S



01.04.2006 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Moje „nové“ eRko bylo nepojízdné - prasklé těsnění pod hlavou. Takže to byla první věc, kterou jsem udělal.

!Máňa 120S


23.03.2006 (Čt)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Od malička jsem měl rád techniku. Moje záliba se během času začala zužovat na auta, pak na značku Škoda, a nakonec na typy v rozmezí Š100 až Rapid136. Mým prvním vozidlem byla Š110L, kterou jsem si pořídil v mých 16 letech. Od té doby mýma rukama prošlo myslím že něco kolem deseti škůdek. Bylo to několik Š100 a 110, dvě eRka a dva Rapidy.

V srpnu 2003 jsem poslední škůdku prodal, protože mě to nějak přestalo bavit, a čekal jsem, jestli mě začnou svědit ruce od nicnedělání. No, a za dva roky to nastalo. :-)
Už jsem si ale řekl, že konečně postavím auto, o kterém jsem snil od začátku – Š130RS. A začalo shánění vhodného adepta z řad eRek. V březnu 2006 jsem konečně sehnal eRko, o kterém jsem si myslel, že to je ono.

Začal jsem mu říkat sRšeň, dle zbarvení. :-)

!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S

Celkem záznamů: 400 (Zobrazeno 391-405)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 252 (Zobrazeno 1-15)
 02.09.2019 17:33:27 


Osazení pro kolo. Také jsme to před řadou let řešili.


!Máňa 120S
8590+1360 (17910)H. (VIP uživatel)
        
 20.06.2019 11:57:59 


Nejspíš by to takhle spadlo hned po sundání z heveru...


22210+3178 (25388)Míťa (Registrovaný)
     
 20.06.2019 11:55:20 


Nebude to v zatáčkách ujíždět ?


!Máňa 120S
90872+2742 (1011031)Daves (Administrátor)
     109318615    
 10.01.2019 11:35:24 


Ta plechařina na erko od ACI je za hubičku, měl jsem kontakt ještě na jinou firmu, která ji u nás vyrábí, ale tam jsou ceny řádově úplně jinde.


1790+150 (1940)Pajaskoda (Registrovaný)
  
 18.09.2018 10:04:29 


No bylo by to moc fajn, získat v budoucnu ještě nějaké ceny...


22210+3178 (25388)Míťa (Registrovaný)
     
 17.09.2018 22:53:01 


Skoro máš už malou poličku


3707+124 (1915)Dakos (Registrovaný)
     
 15.05.2017 16:28:59 


Vyzkoušeno a vše funguje. Budu to sledovat a kdyby něco, upravim to.


22210+3178 (25388)Míťa (Registrovaný)
     
 15.05.2017 15:09:08 


Neovlivní deka přerušovače jeho chování? Uvnitř je tuším nějaká struna (možná bimetal), která se střídavě zahřívá a ochlazuje, čímž dochází k přerušování kontaktu. Nejsem si jistý, zda náhodou vychlazování nezajišťuje ten hliníkový obal. Aby pak nějak ta frekvence přerušování nekravla. A druhá věc je ten cinkací korálek, co tam zajiŠtuje ten klasický zvuk trpaslíka, co buší kladívkem do toho hliníkového obalu... tak abys ho slyšel


90872+2742 (1011031)Daves (Administrátor)
     109318615    
 19.03.2017 20:09:18 


Jsem tuhle sehnal na netu, někdo to zmatlal na kopytu laminátem, takže je taky strukturovaná. A je taky křivá, ale to doladim uchycením k palubce.


22210+3178 (25388)Míťa (Registrovaný)
     
 17.03.2017 22:35:43 


My máme koaždou kapličku úplně jinou. Obě jsou plastové, jedna hladká, druhá s nějakou povrchovou strukturou. Obě jsou na 1 šroubek pod oknem.


8590+1360 (17910)H. (VIP uživatel)
        
 17.03.2017 09:26:49 


Hraju, no. Aspoň mám náplň večera k flašce vína.


22210+3178 (25388)Míťa (Registrovaný)
     
 16.03.2017 21:06:36 


Je vidět že si s tím hraješ! Já to natáhnul za jeden večer. Taky to asi nevypadá tak krásně. Jen problém byl že doma už kvůli suškám a všem vymoženostem nejsou kulíky


9970+569 (20024)Toušík (Pořadatel)
    
 19.02.2017 00:32:37 


Asi tak a zas to auto není určené k tomu aby to byl originál. Je to auto na ježdění aby se trošku podobalo. Jsem vždy udiven kolik informací máte což je skvělé!!


9970+569 (20024)Toušík (Pořadatel)
    
 18.02.2017 21:19:54 


Co je dneska origo??Za ty roky všichni všechno upravovali k obrazu svému a pod palubovku se ti nikdo koukat nebude , hlavně že to drží


6684+1001 (7685)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 18.02.2017 17:15:01 


Já se přiznám že jsem to řešil úplně jinak taky jsem chtěl tyto šroubky, ale zdálo se mi to dost zdlouhavé. Tak jsem to vyřešil že mě to drží pružinka která je zaháknutá na palubku a o otáčkoměr. Ta táhne směrem "pod okno" a celá je zaháknutá o tu přední hranu. Krásně to všude přiléhá, netřese se a když potřebuji tak ji jen zatáhnu k sobě, a odháknu pružinku a dám pryč. Pro mě nejlepší řešení na které jsem přišel. Zatím mě nikdy nikde nevyskočila (ni nemůže) pružinka je dostatečná. Sice to není origo, ale drží pěkně přiléhá a strašně snadno se odendavá.


9970+569 (20024)Toušík (Pořadatel)
    
Celkem záznamů: 252 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2019
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu
Tadeáška - Tereza Vosyková,
tel: 603284789, email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Povinné ručení online

Nejlevnější nabídky povinného ručení na Top-Pojištění.cz.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Prosinec 2019 >>
PoÚtStČtSoNe
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:90
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:4633
Celkem návštěv:79723059

Článků:981
Fotografií:33411
Komentářů:16690
Uživatelů:4024


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet