- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
592 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Škoda 1150 99%hotovo

Škoda 1150 99%hotovo

WebShop Tip
Kalendář ŠKODAteam 2019 nástěnný
Kalendář ŠKODAteam 2019 nástěnný
eRman

199 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.
Zpět na seznam témat

Téma: Jak vyčistit blok motoru

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, čím se dá vyčistit blok motoru zevnitř a zvenku tak, že by se z něj dalo i "jíst", protože bych ho chtěl použít jako dekoraci..... chci si udělat něco podobného jako dělají ve firmě Enginetables, ale chci si udělat všechny věci ze Škodováckých motorů.... Budu rád za nějaké rady .... Slyšel jsem něco o čištění ultrazvukem (na to nemám peníze :-)) nebo o čištění suchým ledem.....
Celkem záznamů: 30 (Zobrazeno 1-20)


04.01.19 v 19:13 8369+1346 (17487)H. napsal:

Tak stačilo sjet na stránkách až dolů.....

[ Reagovat ]


04.01.19 v 19:11 8369+1346 (17487)H. napsal:

Jakub David-JDworx> Jaká je orientační cena vyčištění škodováckého bloku?

[ Reagovat ]


03.01.19 v 00:50 1+1 (1)Jakub David-JDworx napsal:

Unregistered> Zdravím všechny v této diskuzi Nechci se nikoho dotknout ale za mě čištění hliníkových dílů suchým pískováním není cesta. rozhodně ne na profesionální úrovni s profesionálním výsledkem jaký by asi každý chtěl. Navíc hrozí poškození motoru.
Já se už pár let zabývám čištěním hliníku do původního vzhledu. Škodovácké bloky jsou jsou asi jeden z nejčastějších dílů který nám prochází rukama. přikládám pár fotek naší práce a odkaz na webovky: http://www.jdworx.cz/
K nám stačí dodat rozebrané díly (klidně i špinavé!) a po dokončení prací vám je vrátíme zpět v takovém stavu jako na fotkách a jako bonus i nakonzervované!
Pokud vás něco zajímá, ptejte se, klidně mi napište do mailu nebo zavolejte

Přiložené fotografie:
!Jak vyčistit blok motoru
 
!Jak vyčistit blok motoru
 
!Jak vyčistit blok motoru
 
[ Reagovat ]


07.03.14 v 11:59 8369+1346 (17487)H. napsal:

Dnes pokračuji v čištění bloku. Po výměně skla v pískovačce, když vidím, co pískuju a mám blok z minula víceméně předčištěný, už docela prokoukl a téměř by se dal považovat za hotový. Téměř proto, že přeci jen obracím blok v boxu, koukám na něj oknem, tak až po vyndání a ofoukání vzduchem najdu zákoutí, které jsem při pískování vynechal.
Zaměřil jsem se na mytí vnitřku Carlanem, který tu dopíoručoval VHML. Mohu jeho doporučení jen podpořit. Zatím má blok za sebou první cyklus Carlan - 10mintut - Wapka a výsledky více, než přesvědčivé. GVětšina černých karbonových usazenin je pryč. Teď ke psaní využívám desetiminutovku druhého cyklu.
Po prozatimní zkušenosti bych pravděpodobně příště začal i zvenku carlanem, místo Arvou.

[ Reagovat ]


03.03.14 v 17:12 8369+1346 (17487)H. napsal:

Dělal jsem další pokusy s myčkou. Zkoušel jsem nanést arvu a myčkou ji pak opláchnout. Moc se to nepovedlo (mimo jiné též proto, že jsem myčku asi už definitivně zničil, nenapouští vodu). Ani po provizorním znovurozchození myčky nebyl oplach takový, jako je u wapky. Budu tedy pravděpodobně pokračovat doporučenou technologií.
Také chci na vnitřek motoru vyzkoušet doporučený Carlan.

[ Reagovat ]


03.03.14 v 08:06 0Unregistered napsal:

Otvory a kanali zaslepim. Ulozenie salok prekryvam napr. starym loziskom. Na pucovanie kanalov mam rozne kartaciky na flase.

[ Reagovat ]


01.03.14 ve 22:40 8369+1346 (17487)H. napsal:

Tou balotinou je to piskovane ivevnitr? Pokud ano, jak chranite dosedaci plochy a ulozeni vacky a sal?

[ Reagovat ]


01.03.14 ve 21:07 0Unregistered napsal:

No a tu je na porovnanie prevodovka, opieskovana pieskom a vlavo mnou vyumyvyny obal pripraveny na balotinu.

Přiložené fotografie:
!Jak vyčistit blok motoru
 
!Jak vyčistit blok motoru
 
[ Reagovat ]


01.03.14 ve 20:57 0Unregistered napsal:

No a tu este jedna fotecka a jawacke motory to tiez preziju.

Přiložené fotografie:
!Jak vyčistit blok motoru
 
!Jak vyčistit blok motoru
 
[ Reagovat ]


01.03.14 ve 20:46 0Unregistered napsal:

Takto vyzera blok motoru asi po 4 hodinach prace, samozrejme ak je uz rozobrany.

Přiložené fotografie:
!Jak vyčistit blok motoru
 
!Jak vyčistit blok motoru
 
[ Reagovat ]


01.03.14 v 00:23 4762+944 (2853)Vena136 napsal:

"Padlé" vložky ke straně je nějaký problém?Kůli tomu bych blok teda opravdu nevyhazoval a je to celkem normální oprava A skla bych se tak moc nebál,že to poškodí motor,horší je železo

[ Reagovat ]


28.02.14 ve 21:04 8369+1346 (17487)H. napsal:

Předpokládám, že Vrchlabí je chemické leštění.....
Tady jde ještě o jinou věc. Nové bloky na staré motory už neexistují, takže seženu něco, o čem se majitel dušuje, že to najelo pár kilometrů v neděli a o dušičkách, nikdy to nevařilo a měnily se pořád kvalitní náplně. Nicméně je to koule šmíru a aby se s tím dalo vůbec něco dělat, musí se to nejdříve trochu očistit, aby se na to dalo sáhnout. Pak teprve nastoupí neúprosné hodinky, které ukáží, zda jsou, či nejsou křivě vložky a tedy zda se bude na bloku pokračovat nebo se vytočí štefty a odveze se do výkupu hliníku. Bylo by tedy silně neekonomické, dělat takové rozhodnutí poté, co do bloku investuji (kromě koupě) další nemalé peníze. A samozřejmě také člověka hřeje ta soběstačnost.
Myčku jsem dnes lehce vytunil. Vyrval jsem horní koš, bindery nastavil jeho výšku a napáchal ho do původních kolejnic obráceně. Dávám tedy mytý předmět pouze na spodní koš s tím, že spodní vrtule na něj stříká zespodu, horní shora. Teď jsem to spustil, za 2:17 uvidíme

Pokud máte pískovací box jen pro sebe, pak si to ohlídáte. Pokud je v dílně, kde se na něm střídá několik lidí, kteří box a ani to sklo neplatili, je výsledek takový, jaký je. A samozřejmě všichni si dávají pozor a nikdo to sklo neopískoval.....

[ Reagovat ]


28.02.14 v 16:58 6435+962 (7397)vokim napsal:

Je mi jasné , že se v první řadě řeší peníze, ale když si spočítáte náklady /čas, arvu, benzin, balotinu, + vše okolo/ jeví se mi jako nejrozumější poslat ho do Vrchlabí. Blok , vana, prsa, víka alternátoru, rozdělovač, hlava, víko ventilů, víko z boku, paliv, čerpadlo,vodní čerpadlo a to vše , tuším jsem posledně platil 4900,- a je to 1++.

[ Reagovat ]


28.02.14 v 16:45 0Unregistered napsal:

Ja to robim v boxe - sirka z predu 850mm, hlbka 750 mm a vyska 600mm. Je to uz hranicne na 4-valcove bloky. So sklom nemam problemy, nakolko to posuniem vzdy maximalne do zadu. Pomalym pohybom ruky vlavo-vpravo a zvrchu dole alebo opacne ( zhruba ako ked striekas farbou) robim stranu za stranou. Ale co je podstatne, malo by to byt co najviac odmastnene. Mycka by ti mala vyhnat vsetok zbytok balotiny von. Ja este preplachujem vsetky ojejove kanaly nakoniec benzinom, velmi primitivne s fixirkou. Co sa tyka vnutra motora, tak priestor nad klukou, kde su vlozky ma povecsinou hrdzavu vrstvu. Nasamprv drotenkou na nadobi, potom to oblejem octom, tym klasickym, namokro drotenkou a splachnut. Povecsinou to staci. Priestor kluky, tam ti nic insie nepomoze, ako arva, nafta, benzin, stetka s chlpama na kratko, ak su dlhe odstrihnut a sorovat az budes spokojny. Urobim nejake fotky a prilozim.

[ Reagovat ]


28.02.14 v 16:41 10593+2766 (25382)vhml napsal:

Na vyčištění kanálů myčkou bych nespolíhal a všude bych nanutil tlak wapkou. Zevnitř to šlo celkem slušně mejt Carlanem a Militem. Arva mi nikdy rozumně nezafungovala.

[ Reagovat ]


28.02.14 v 15:14 8369+1346 (17487)H. napsal:

Tak nějak jsem tajně doufal, že myčka za mě udělá tu špinavou práci. Zkoušel jsem program na připálené hrnce, dokonce jsem tam dal i tabletu, ale výsledek takový, jak jsem napsal díve. Tyto pokusy jsem prozatím nedělal na bloku, ale na tom, co jsem z něj odšrouboval - vana, prsa, kryt rozvodů. Do bloku jsem se pustil osvědčenou rukodělnou technikou arva, wapka, arva, wapka, arva, wapka s tím, že po umytí jsem zkusil to otryskání balotinou. Moc se to nepovedlo. Máme nejmenší velikost pískovací komory, neb pískujeme malé součástky. Takže když jsem tam jako ježka do klece nacpal blok, zbylo kolem asi 10cm místa na ruku a pískovací hubici. Když k tomu připočtu to, že jakmile dáme na pískovačku nové sklo, vydrží tak týden a pak je pískováním totálně zneprůhledněno, výsledkem byl fakt, že jsem pár zákoutí vynechal. Ale jinak je asi cesta pískování, které jsem se doteď trochu bál, asi správná. Teď jen doufám, že ta myčka na závěr z toho vypláchne všechen ten písek, který je nalepený na všem, co zůstalo mastné a samozřejmě jsou ho plné kanály a různá zákoutí motoru. I kdyby tam zůstalo jen jediné zrnko, mohl by být jeho vliv asi pro motor fatální.
Ještě bych poprosil o radu, jak vyčistit blok zevnitř. Bývalý majitel, zdá se, nedopřával motoru příliš kvalitní maziva, takže motor má vevnitř povlak směsi oleje a karbonu. Už v autoškole, nás přitom učili, jak to dopadne s motorem, když dáme po Ačku ADčko.....

[ Reagovat ]


26.02.14 ve 12:02 0Unregistered napsal:

Technologiu nemusis doladovat. Staci dodrzat postup. Mycka pride na sami koniec.
Ma to za ulohu: 1) povrch zbavit vsetkych smuh po predchadzajucom rucnom myti
2) vyplachnut vsetky kuty a kanali po balotine (to som zabudol ako finis)

[ Reagovat ]


26.02.14 v 11:26 8369+1346 (17487)H. napsal:

Začal jsem také s pokusy mytí motorových dílů v myčce na nádobí. Výsledkem je prozatím vytopený sklep, myčka zevniř celá černá a díly mi prozatím nepřijdou nijak čistší.....
Budu pokračovat v doladění technologie.......

[ Reagovat ]


28.01.14 v 09:11 0Unregistered napsal:

Ja cistim ako prve arvou, dopomozem kartacikom alebo stetkou, potom podtlakom oplachnem vodou. V miestach kde este nieco zostalo nastriekam sprejom na pucovanie kuchynskej truby - POZOR nesmie sa nechat dlho ucinkovat. Potom zase dokladne pod tlakom umyt. Davam to do mycky na nadoby - poriadil som si starsiu, len pre tento ucel. Mycku pustam na max. teplotu a bez praskov. Vytiahnem to uz vysusene. No a nakoniec este opieskovanie balotinou. Bloky vyzeraju ako nove a kazdemu sa doteraz pacili.
No a ked sme uz pri tom pucovani, tak gumy ktore sa daju este pouzit, ale su starsieho povodu, periem v pracke na saty v dostupnom prasku pri 60°C. Po vytiahnuti ako nove.
P.J.

[ Reagovat ]


27.01.14 v 19:28 4762+944 (2853)Vena136 napsal:

Tak pokud to dělá v boxu a má 20kg písku tak ano,00-ka,olej,tlumex všechno musim odrápat doma.Ale tam,kde písek vozí po tatrách,tak to je tak nějak fuk A to znamená,že nemusim být zasranej a smrdět benzínem na předčištění.Takže to má taky něco do sebe A pak eventuálně si to nechám někde zkrášlit něčim lepšim a nebo to nalakovat.Jako každýho věc,kolik do toho chce investovat.Ale dotaz jsem chápal tak,že málo.

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 30 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2019
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu
Tadeáška - Tereza Vosyková,
tel: 603284789, email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU

Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Leden 2019 >>
PoÚtStČtSoNe
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:140
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:26127
Celkem návštěv:73926740

Článků:970
Fotografií:33040
Komentářů:16573
Uživatelů:3934


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server