- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
519 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!---tisíc--malých--bolestí---

---tisíc--malých--bolestí---

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.
Zpět na seznam témat

Téma: Weber 32/36 pro 1.6

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Dobrý den, rád bych poprosil o informaci jak nejlépe postupovat při natryskování karburátoru Weber 32/36 DFEV pro motor 1.6 pro běžné ježdění město dálnice ? Zatím jsem na zkoušku dal volnoběžnou trysku 45, vzdušník 185 a 190 a hlavní trysky 140. Volnoběžnou trysku budu dávat 50, zdá se mě že občas výkon v nízkých otáčkách a přechod není ideální. Dále budu se vracet se vzdušníkem primárního stupně ze 185 na 180. Děkuji moc všem za rady.


13.10.19 ve 21:10 0Unregisteered napsal:

Vena136> Tak to škoda, daleko přes celou republiku. Jinak opět změna volnoběžná tryska osazená z 50 na 60 z důvodu špatného přechodu (zakopnutí) a nestálých otáček v rozmezí 1500-2000. Dále jiné vzdušníky na primárním 160 a sekundárním 155 pro bohatší směs ve vyšších otáčkách. Možná by to chtělo menší hlavní trysky vyzkoušet ?

Emulzní trubici dát i na druhý stupeň F50, četl jsem že někteří dávali F6. Difuzory jsou 26/27

Jinak motor série 1.6 55kW s původním karburátorem Pierburg 2E2 nyní Weber 32/36 a nerezové svody. Denně v provozu město, dálnice cca 60Km.

Jinak moc Vám děkuji za čas a rady, i kdybychom se nepotkali a podařilo se aspoň trochu naladit bylo by to fajn.

[ Reagovat ]


13.10.19 v 19:59 4884+971 (2927)Vena136 napsal:

Unregistered> jaký má mít ten motor potenciál?Je to uplná série?A pokud by se ladilo,měl by být nějak přístup k výfuku na sroubení na lambdu a vytažení kabelu do interiéru - klidně krz okýnko.Nebo to udělat na brzdě,pokud by to bylo uplně nepřístupný.Ale lepší je v provozu,protože se nemusí nic simulovat a je to prostě prostředí,kde to auto normálně jezdí...radit je jedna věc,ale pokud by se to ladilo a mělo být pořádně,chce to nějaký pravidla.Víc se o tom pak můžeme pobavit už soukromně

[ Reagovat ]


13.10.19 v 19:54 4884+971 (2927)Vena136 napsal:

Unregistered> No,já jsem od Rokycan,takže docela štreka.Ale budu se nacházet možná někde poblíž,někdy,...ale jak chcete.Zase zázemí komplet co tady mám dovoluje udělat i GO motoru z regálu,takže se dá řešit cokoliv.Jezdím takto dost,ale kolikrát jsem pak zůstal viset na blbosti,která doma neni problém,ale někde mezi polema pod přístřeškem obrovský.

Jinak toto je klasika na nějakou 1,8-2,0.A možná i na to ne,...chce to jinou emuzlku,i když ta 66 by asi použitelná nějak byla.Ale i kdyby to mělo třeba 25/26 dif. (taky by to chtělo toto zjistit),tak to chce tak mít nějaký rozumný osazení,aby to nežralo a na plný plyn jelo jak má.To i ty vzdušníky,máte na 2-komoře větší,protože emulzka je mnohem bohatší než ta pvní.Ano,má to asi i obohacovač a to na 2-stupeň (nevím proč to mají webery na druhou komoru),ale že by nějak extra do toho promlouval se mě nikdy nestalo.Takto to asi pojede,volnoběh je asi super,pokud to tak reaguje,ale hlavní osazení bych totálně překopal,aby se to nemuselo hnát tak velkýma tryskama.

[ Reagovat ]


12.10.19 v 19:51 0Unregisteered napsal:

Vena136> Zdravím mohu se předběžně zeptat, kdyby to nebylo stále ideální, od kuď jste, že bych popřípadě dojel na seřízení k odborníkovi, samozřejmě za "děkuju by to nebylo". Já jsem z okresu Prostějov. Děkuji

[ Reagovat ]


11.10.19 v 18:05 0Unregisteered napsal:

Vena136> Ahoj, moc díky za reakci, ladí se přehazují se trysky a testuje se. Nyní je zde volnoběžná jako primární 50 sekundární 45. Hlavní tryska primární 145 a sekundární 145, vzdušník primární 185 a sekundární 190. Emulzní trubice primární F50 a sekundární F66. Zatím takto to vypadá nejlépe, chytá na na drc za stude i za tepla, volnoběh drží, při otáčení bohatostí reaguje na obě strany, na menší bohatost a na vyšší bohatost. U svíček proběhne kontrola také

Jinak by to mělo být +- stejné jak DG jen jiná horní příruba na filtr.

[ Reagovat ]


09.10.19 ve 22:25 4884+971 (2927)Vena136 napsal:

Unregistered> to vůbec neni nic vyčerpávajícího,...vyčerpávající to bude až doladit svépomocí Jinak kdyby to byl klasika DGV nebo jiný druh sytiče,tak bych věděl osazení z hlavy.Tohle je ale už něco jinýho a netroufnu jsi dávat nějaký nástin...ještě by to chtělo vydloubnout emulzky,ty jsou na tom to nejpodstatnější a než to honit nesmyslnou 1-tryskou,tak bych radši vyměnil emulzku.Možná je tohle uplně to samé,jako DG-karbece,akorát s jinou přírubou na filtrbox,ale taky už to může být jinak i konstrukčně,to bych musel vidět.

Já už jsem si na tohle pořídil všechny možné vychytávky,takže obyč karbec na obyč motoru je záležitost chvilky odladit.Většinou tam neni nic moc co vymýšlet novýho,...kdyby auto jezdilo,nebylo na druhý straně republiky,tak to klidně odladím.Neni to ale za "děkuju",když to má mít nějakou úroveň.Samozřejmně nejsem jediný na světě,takže bych doporučil najít někoho spolehlivého,kdo je relativně blízko...ale někdy se vyplatí jet 300km,než mít na svědomí K.O. motor,...ono to je takové spekulativní.

Dá se to ale i jízdníma zkouškama,když má člověk trpělivost a citlivý zadek,aby poznal,jak auto reaguje na pravou nohu a uši,jak zní motor a výfuk.

[ Reagovat ]


09.10.19 v 17:28 0Unregisteered napsal:

Vena136> Tak klobouk dolů za takovou vyčerpávající odpověď a radu.

[ Reagovat ]


08.10.19 ve 12:01 4884+971 (2927)Vena136 napsal:

Unregistered> starty,volnoběh,přechod na 1-stupeň,1-stupeň,přechod na 2 stupeň a plný plyn...jinak to v domácích podmínkách nejde.Motor musí chytat,držet volnoběh a reagovat na bohatost co nejvíc v poměru otočení trnem volnoběhu (směs).Potom musí jít za plynem (akceleračka),táhnout měkce na 1-stupeň,mít přechod s nárůstem výkonu na 2-stupeň a jet na max. otáčky s výkonem.A to všechno i opačně.A koukat na svíčky...

Popřípadě jsi to nechat naladit a hotovo,nebo se inspirovat u nějakého podobného obsahu a výkonu,pokud ten karbec neni originální k vozu.Také série motor a upravený bude mít jiné nároky.Ale naladit se to dá,ale je to celkem věda,pouze jízdníma testama a pocitem,popřípadě stopkama.

[ Reagovat ]


07.10.19 ve 12:44 0Unregisteered napsal:

Dobrý den,

rád bych poprosil o informaci jak nejlépe postupovat při natryskování karburátoru Weber 32/36 DFEV pro motor 1.6 pro běžné ježdění město dálnice ?

Zatím jsem na zkoušku dal volnoběžnou trysku 45, vzdušník 185 a 190 a hlavní trysky 140. Volnoběžnou trysku budu dávat 50, zdá se mě že občas výkon v nízkých otáčkách a přechod není ideální. Dále budu se vracet se vzdušníkem primárního stupně ze 185 na 180.

Děkuji moc všem za rady.

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2019
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu
Tadeáška - Tereza Vosyková,
tel: 603284789, email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Povinné ručení online

Nejlevnější nabídky povinného ručení na Top-Pojištění.cz.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Prosinec 2019 >>
PoÚtStČtSoNe
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:97
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:7377
Celkem návštěv:79725803

Článků:981
Fotografií:33411
Komentářů:16690
Uživatelů:4024


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server