| 29.04.19 v 16:09 Vena136 napsal:
Unregistered> ideální měřit těsnost na podtlak s měřákem,je to nejrychlejší a dosti přesné.Pokud se udělá vše na 100%,nikdy se nic nelapuje,protože jediné,co brusná pasta udělá je,že se to celé odře,nic víc.Je to přežitek a řešení na doma,kdy se s tím nechce člověk moc babrat.
Ale jak bylo řečeno,nalít benzín,petrolej,naftu,čím řidší,tím to snáze proleze a pokud to nepoteče proudem,tak neřešit.Po nastartování jsi to posedá.
Jinak ventil by měl udržet tlak třeba 12-14atm statický,když se zkouší tlaky.Dynamický za běhu motoru je mnohem větší,ale nic neni 100%,stačí jsi dát ruku k odfuku klikové skříně a to co jde ven,jde přes kroužky,které by taky měli těsnit,ale zase to nelze udělat tak,aby to těsnilo uplně. |