- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 
 
ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
538 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Máňa 120S

Máňa 120S

WebShop Tip
Těsnění Weber DCOE pod filtr
Těsnění Weber DCOE pod filtr
Daves

40 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.
Zpět na seznam témat

Téma: Pretočenie vodítok ventilov hlavy na guferá a tlaky vo valcoch Š 105.

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Dobrý deň,chcem dať guferá na ventily na Škodu 105 z liatinovou hlavou.Treba pretočiť 16mm na menší zo zápichom https://www.autodilyandy.cz/autodily/motor/dily-motoru/vika-ventilu-a-olejove-vany/voditko-ventilu-favorit.html a potreboval by som vedieť rozmery a toleranciu zapichu a aké guferá kúpiť,že vraj sa používajú na Škodu Favorit (červené alebo môžu biť aj čierne).Zároveň sa spýtam aký tlak tlak vo valcoch má biť,keď píšu kompresný stupeň Š105 je 8,5. a ja som nameral štartovaním 1- 9,9 2- 9,5 3- 8,5 4- 10,5.Za odpoveď vopred ďakujem.


02.08.18 v 07:40 6397+957 (7354)vokim napsal:

Unregistered> Bohatě stačí

[ Reagovat ]


01.08.18 v 18:39 0Unregistered napsal:

Dobrý deň,meral som hlavu v štyroch bodoch a bolo 0 tak že nie je skrútená,ale v strede je prehnutá 0,1mm tak neviem či to skrutky medzi 2 a 3 valcom dotiahnu a ešte sa chcem spýtať či lapovaná plôška na výfukových ventilov môže byť menej ako 1,2mm ja mám tak z prižmúreným oka milimeter.

Přiložené fotografie:
!Pretočenie vodítok ventilov hlavy na guferá a tlaky vo valcoch Š 105.
 
[ Reagovat ]


22.06.18 v 17:05 0Unregistered napsal:

vokim> Vorkim ďakujem za informácie,vôle ventilov som riešil preto lebo že vraj za zlé spaľovanie môže aj nasávanie oleja cez vodítka ventilov.

[ Reagovat ]


22.06.18 v 09:27 6397+957 (7354)vokim napsal:

Unregistered> Píst do roviny se samozřejmě stočit dá, protože rovné i bombírované jsou ze stejných odlitků , jen je potřeba potom dovážit.
Pokud řešíš pouze vůly ventilu v hlavě // vodítku // tak máš na výběr z hromady možností. Dát abnormální ventil , ale u hlav 105-120 je ještě jedna možnost dát ventily ze staré Octávie nebo Š1203 , které mají 8mm // délka , průměry i ukončení klínku je totožné // a stávající vodítka se jen lehounce slíznou vystružnikem // 8H7// a nemusíš to dělat na mašině. 8mičky má taky FA , ale tady již je musíš upravit. Ale jak píše Vena , pokud jezdíš 4 tam a 4 zpět ani bych na něj nešahal.

[ Reagovat ]


21.06.18 ve 20:20 4752+944 (2848)Vena136 napsal:

Unregistered> pokud se jedná o motor,který by měl umět dojet 4km tam a zase 4km zpět,vůbec bych nic neřešil.

Osobně jsem dělal zarezlý motor ve své škodovce,aby dojela na STK.Písty se musely vybušit paličkou,vyhonovalo se to šmirglem,daly kroužky a lágry made in China,sedla ventilu vzaly jenom frézou v ruce a nový těsnění pod hlavu.Motor ve finále najezdil 10 000km a padnul na klice kůli vadnému olejovému filtru...a co se výkonostní stránky nebyl na silnici zrovna nejpomalejší,i když to byla obyč 120-ka.

Takže jsou dvě roviny možností,..pokud to nebude žrát 10/100 a k tomu litr oleje,vůbec bych to k takovému účelu neřešil,dokud se to bude schopno hnout z místa.Poté bych dal jiný motor a jezdil dál...nějaké GO je v tomto směru vyhození peněz.Tlaky 8,5 jsou na zapálení směsy uplně dostačující,...pokud to bude mít třeba 3-4atm,tak je motor K.O.

Neviděl bych v tom větší složitost a účel svědčí prostředky,jak se říká

[ Reagovat ]


20.06.18 ve 21:24 0Unregistered napsal:

vokim> Chodím každý deň 4 km do roboty, naši stále tlačia aby som ju dal do šrotu a jazdil na druhom ale keď prejdem cez technickú tak jazdím zase ďalej 2 roky.Kamarát má síce 120 vložky pretočené na 105, ale podľa 105 holej hlavy bez ničoho ktorá ma zafrezované vodítka na guferá a vyfrezovnými pooblukami kvôli piestom 7 vodítok má 7,96mm a jedno má 8,02 ,musel by som do nej ešte investovať.Len sa opýtam asi sa nesmie pretočiť piest do roviny.

[ Reagovat ]


20.06.18 ve 20:40 6397+957 (7354)vokim napsal:

Unregistered> Pokud chcete dělat již takový zásah do motoru, proč tedy nedáte novou celou sadu // písty , vložky , kroužky , čepy // , k tomu nové ojniční pánve a neuděláte hlavu pořádně , třeba i s tím , že se dají vodítka a simeriky na ventily / což se dělá běžně / a máte v podstatě nový motor na hromadu km , než to nějak látovat. Hlavu - sedla - budete muset // pokud to chcete udělat dobře // vždycky vyfrézovat aby dosedací plocha nebyla větší jak 2mm. Takový JEN zabroušení pastou ventilů je škoda práce.

[ Reagovat ]


20.06.18 ve 20:27 0Unregistered napsal:

Unregistered> Lapovaním myslím iba to že použijem brúsnu pastu a zabrúsim ventil aj sedlo.Pokiaľ by boli ventily moc otlačené tak ich obrúsim.Čo sa týka valcov ako som spomínal boli už raz prekružkované a na začiatku valcov boli vtedy hranky asi 1/3 tak že budú teraz určite šišaté,preto som sa pýtal na tlaky vo valcoch aby som ich nemusel zbytočne meniť,ale iba stieracie.

[ Reagovat ]


20.06.18 v 19:36 0Unregistered napsal:

Unregistered> Pokud ventily a sedla neděláš nástrojema ""Neway"", což nepředpokládám vzhleden k jejich ceně, ale normálními klasickými frézami a bruskou na ventily , tak pokud ventily nezabrousíš do sedel pastou, tak si opravdu po pár km sednou tak , že se podpálý a budeš to dělat znova. Stačí ani ne 100km a je po nich.

[ Reagovat ]


19.06.18 ve 20:54 4752+944 (2848)Vena136 napsal:

Unregistered> lapovat nemusíš,...lepší je udělat sedla + dosedačku na ventilu,samotné zabroušení je až třešnička na dortu,ale neni nikterak nutné.Pokud je vše v pořádku,tak jsi to sedne jak má hned a pokud ne,tak jsi to sedne prostě i tak...stačí,aby ten ventil dosedl třeba 1000x do sedla a už je vše O.K...to je otázka chvilky

Když už měnit kroužky,tak všechny + pokud nebudou zapečené,tak černý výfukový ventil bude nejspíš od oleje a to rádo bere krz vodítka.

Nejspíš netěsní ventily,pokud kroužky po vyndání pístu normálně odskočí,ale pokud je vložka už vyjetá a šišatá,tak to s novýma kroužkama bude ještě horší.

[ Reagovat ]


19.06.18 v 15:02 0Unregistered napsal:

Vena136> Určite budem lapovať ventily,lebo 3 valec čo má - 8,5 má výfukový ventil čierny okraj aj chcem vymeniť stieracie krúžky.

[ Reagovat ]


19.06.18 v 00:34 4752+944 (2848)Vena136 napsal:

Unregistered> přesně tak,...někdo na tom jezdí,já bych to neriskoval,...ono taky záleží,jak se k tomu bude člověk chovat.Na motoru,co bude točit 3000ot to bude věřím jezdit,ale i tak to bude náchylnější.

Kompresní poměr je na všech válcích stejný,ty jsi měřil tlak a ten je takový nic moc.10,5 je na 105-ku paráda,kdyby to měly všechny,motor by byl perfektní.Ale rozdíl tam je hodně velký,...otázka jestli to chceš řešit.

Dát vodítka a jiné ventily,..buď vhodný typ a nebo prostě z nějaké favorití hlavy,jakož to nejdostupnější materiál.

[ Reagovat ]


18.06.18 ve 22:15 0Unregistered napsal:

Daves> Ďakujem za upozornenie.nevedel som že je v tom rozdiel,myslel som že je hlava prebrusená,že je kompresia vyššia ako má byť a že by stačilo vymeniť stieracie krúžky a zalapovať ventily.

[ Reagovat ]


18.06.18 ve 21:30 77561+2710 (866926)Daves napsal:

Neplést si kompresní poměr a tlak ve válcích (kompresi). To jsou dvě různá čísla.

Když jsem gufírka řešil já, tak jsem to vzal komplet. I s vodítkama a použil jsem ventily z mpi.

Přiložené fotografie:
!Pretočenie vodítok ventilov hlavy na guferá a tlaky vo valcoch Š 105.
 
[ Reagovat ]


18.06.18 ve 20:28 0Unregistered napsal:

Vena136> Ventily nie su na to konštruované to znamená že by sa nemastili ventily a mohli by sa pridrieť ? Gufera som chcel dať kvôli emisnej lebo mi zle spaľuje hodnota CO bola 10,382 a má byť 14,000 a myslel som že môže ťahať olej aj cez ventily podla stavu hlavy https://photos.google.com/search/_tra_/photo/AF1QipNt5Pan1GaJ5CabeMrnJHLaGl_2OpbIzOpc6FrT síce som už raz dávno prekružkoval ale teraz mi pri 90 fakt dosť žerie,pri 50 skoro nič.

[ Reagovat ]


18.06.18 v 09:39 4752+944 (2848)Vena136 napsal:

Unregistered> tlak ve válcích by měl být hlavně stejný,což tady neni,...rozdíl 2atm je v celku fatální,ale může to způsobovat pouze zanesení sedel ventilů a motor se toho může sám zbavit,když se bude dávat lepší benzín,měnit častěji olej,pokud ho to krapet žere a kontrolovat vůle...popřípadě už tam je nějaká mechanická závada na ventilech nebo pístu,kroužkách.

Co se gufer týká,na tyhle staré ventily to nepatří,nejsou na to konstruovány...nejlevnější řešení je sehnat abnormální ventily,opravit sedla a hotovo.

Popřípadě jiný funkční motor v lepším stavu,protože zde to vypadá asi na větší opravu.

[ Reagovat ]


17.06.18 v 11:14 0Unregistered napsal:

Dobrý deň,chcem dať guferá na ventily na Škodu 105 z liatinovou hlavou.Treba pretočiť 16mm na menší zo zápichom https://www.autodilyandy.cz/autodily/motor/dily-motoru/vika-ventilu-a-olejove-vany/voditko-ventilu-favorit.html a potreboval by som vedieť rozmery a toleranciu zapichu a aké guferá kúpiť,že vraj sa používajú na Škodu Favorit (červené alebo môžu biť aj čierne).Zároveň sa spýtam aký tlak tlak vo valcoch má biť,keď píšu kompresný stupeň Š105 je 8,5. a ja som nameral štartovaním 1- 9,9 2- 9,5 3- 8,5 4- 10,5.Za odpoveď vopred ďakujem.

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2019
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu
Tadeáška - Tereza Vosyková,
tel: 603284789, email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU

Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Listopad 2018 >>
PoÚtStČtSoNe
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:143
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:11715
Celkem návštěv:72261037

Článků:967
Fotografií:32978
Komentářů:16564
Uživatelů:3898


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server