ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Gapovo Felda

Gapovo Felda

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: chlazení škoda 110r s motorem 130

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím Vás. Chci se zeptat: Je tu někdo, kdo má erko s motorem 130 a má elektrický chladič vzadu v motorovém prostoru? Uchladí to? Jaký chladič tam máte? Na erku jsem měl náporové chlazení klasicky vepředu ale to se mi nelíbí tak jsme ho zrušili a teď kutíme chlazení po vzoru originálu s tím že bude el. chladič. Za každý příspěvek budu rád :)


20.04.18 ve 12:43 0Unregistered napsal:

JakubHalata> na mém erku měl původní majitel elektrickou vrtuli, v originálním lízátku otvory a za ním tenký přídavný náporák

[ Reagovat ]


20.04.18 ve 12:36 1703+80 (1783)Petkar napsal:

JakubHalata> Věčné téma pořád ta sama odpověď - neuchladí...

Přesto se najdou lidi, kteří tomu nevěří Léta letoucí se s chlazením laborovalo a zkoušely se různé elektrické větráky a nefungovalo to, každý nakonec přiznal, že to nefunguje. Osobně vím o jediném voze, kde to, aspoň dle majitele, fungovalo i na našlapaném motoru, ale tam se jednalo o kompletní přestavbu chlazení - jiný chladič, expanzní nádoba z fábie a dvourychlostní větrák z oktávky kombi. A jednalo se o vůz škoda 1000 MB s "tatrakapsami"...

Existují jediné dvě fungující řešení - náporák (a klidně může být i do čtyřokého čela) nebo chladič vzádu a pohon klínovým řemenem. Nic jiného nefunguje...

[ Reagovat ]


07.04.18 ve 22:04 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

JakubHalata> neuchladí se to,...origo vrtule a zalaborovat s převodem a počtem lopatek,aby se nahnal výkon a nehoukalo to jako V3S,pokud se to bude vytáčet...hodně teda taky záleží na seřízení motoru,ale i tak to nedá.Někomu to nedá ani mechanika,ale to už má zase něco špatně někde...ani guma tam být nemusí,aby se člověk nebál toho,že jí to sežere...jo kdyby se dal možná 10cm hliníkový chladič a opravdu pořádná sahara z moderního auta s dvěma rychlostma,pak by to možná dalo,ale musela by se spínat včas...tam neni co vymýšlet,origo co tam je uchladí cca 80Hp bezproblémů i se starým chladičem,komu ne,má něco špatně.

[ Reagovat ]


06.04.18 v 11:54 141532+2829 (1559098)Daves napsal:

Souhlas s Vokimem. Bylo mnoho pokusů a vždy s výsledkem, že se to neuchladí. Za určitých podmínek sice může chlazení stačit, ale jízda v létě a po dálnici určitě mezi ně patřit nebudou. Takový 2kW motorek by to sice uchladil, ale při 12V to máme 170A, takže by ta jízda stejně netrvala dlouho Pokud je v autě 35A alternátor, tak to máme 420W - a musí to pokrýt ještě spotřebu auta - světel a zapalování.

[ Reagovat ]


06.04.18 v 08:12 7693+1109 (8802)vokim napsal:

JakubHalata> Na toto téma se setkáš s mnoha odpověďmi a to jak kladnými tak zápornými.
Taky jsme zkoušeli dávat dozadu el. ventilátor,moc typů, ale nikdy se to nesetkalo s úspěchem. Takového průtoku vzduchu , jako vytvoří orig. vrtule poháněná od klikovky se nám nikdy nepodařilo dosáhnou. Pokud bylo venku chladněji , tak se to jakštakš uchladilo, ale nesmělo za něj moc tahat.Jakmile se venku oteplilo // přes 25°C // tak už se to neuchladilo a to byl seriový motor.Ale třeba někdo ví kde sehnat motorek 2-3Kw a ten by to asi již dal. Další nevíhodou je , že má stále stejné otáčky ať jedeš na volnoběh nebo v otáčkách a jeho hučení je monotóní - dost nepřijemné.

[ Reagovat ]


06.04.18 v 07:46 1235+501 (1736)JakubHalata napsal:

Zdravím Vás. Chci se zeptat: Je tu někdo, kdo má erko s motorem 130 a má elektrický chladič vzadu v motorovém prostoru? Uchladí to? Jaký chladič tam máte?
Na erku jsem měl náporové chlazení klasicky vepředu ale to se mi nelíbí tak jsme ho zrušili a teď kutíme chlazení po vzoru originálu s tím že bude el. chladič. Za každý příspěvek budu rád

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:283
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:22299
Celkem návštěv:173022387

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server