| 29.01.18 ve 20:48 vokim napsal:
Unregistered> Silnější čerpadlo v nádrži nic neřeší. Máš jednobod nebo více bod. vstřikování. Ať máš ale jedno nebo druhé , ať máš čerpadlo jakoliv silné, regulační ventil ti bude držet stále stejný tlak paliva. Pokud do sání nějak ženeš něčím více vzduchu / dneska se prodávají různé turbínky -alias elekro turbo / , jede ti to při nižší teplotě líp, protože je aktivované obohacení směsi, / sytič / Jakmile se to ohřeje , začne to být chudé a zvadne to. Lambda sonda to neobohatí, jak se někteří mylně domnívají, protože tady u toho motoru je Zirkonová- skoková a ta má jen úzké pásmo přispůsobení. Jak píše kolega. Čím jsi zvednul plnící tlak o němž píšeš. Pokud mám pravdu, zbývají ti tři možnosti. Buď na regulátoru zvednout tlak paliva, nebo upravit mapu v ŘJ - prodloužit dobu vstřiku a nebo použít jiný vstřik a to s více otvory , nebo s většími vstřikovacími otvory. Jestli je to dělané z motoru 136M používaly se tam vstřikovače buď z BMW nebo Porsche. |