- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 

Auta

Akce

Články

Úpravy

Galerie

Diskuze

E-shop

Inzerce

Katalogy
  
 

Načítám obsah...



Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.
Zpět na seznam témat

Téma: Téma diskuze

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Zdravím všechny, mám doma škodu 100, rok výroby 1970 a již delší dobu se mi nedaří zatěsnit olejovou vanu. Zkoušel jsem korkové těsnění, gumové těsnění, tmel, korkové těsnění s tmelem, gumové s tmelem, ale vždy z toho po nějaké době začalo vydatně kapat. Tak mě napadlo, zda nemůže být problém v tom, že bych měl jinou vanu. Vůbec nevím, jaké vany na jakých typech byly, ale já mám vanu plechovou, která má po celé ploše, jenž je v kontaktu s motorem, výlisky, takže plocha není rovná a pěkně nedosedá na blok. Tudíž bych se rád zeptal, zda někdo neví, jaká by v tomto roce na tomto autě měla být vana, či jestli nemám použít nějaké jiné speciální těsnění o kterém třeba nevím. Díky všem za jakékoli reakce a pomoc.


16.01.17 ve 12:45 0Unregistered napsal:

Unregistered> Vena nic neprodáva.

[ Reagovat ]


15.01.17 ve 22:21 0Unregistered napsal:

Vena136> Opravdu? A byl by si ochotný mi jednu prodat? Pokud ano, můžeš se mi ozvat třeba na mail: Fojes.77@gmail.com ... Určitě bychom se nějak domluvili

[ Reagovat ]


10.01.17 ve 12:26 4226+826 (2526)Vena136 napsal:

Unregistered> uplně přesně tak...popřípadě jich tu pár mám uplně k ničemu,protože dneska poloprůtok nikdo nechce.

Hliníkovku měla asi jenom LS/R,..klasická 100 a 110 spíš jenom za příplatek.Ale prostě z užovky nějaký a máš vystaráno.Těchto van je hromada,protože se nedají použít když se cpe favorit motor do zadohrabu

[ Reagovat ]


10.01.17 v 08:46 0Unregistered napsal:

Vena136> Díky moc za vysvětlení, sice už jsem z toho trochu pomotaný, ale pokud tomu dobře rozumím, tak nic nezkazím tím, když seženu hliníkovou vanu z řady modelů třeba 100 - 120, pokud to tedy bude poloprůtok... je to tak dobře?

[ Reagovat ]


09.01.17 v 19:32 4226+826 (2526)Vena136 napsal:

Unregistered> viz. havlík,...jinak jediný rozdíl je v plechu a alu a pak počtu děr + hluboká a mělká.

Ta by mě zajímalo,kde je těch 5-typů,...jo tak když do toho započtu ještě suchý kartér a třeba fábii,která už ale neni koncepčně škodovácký motor,tak těch typů je víc.Ale v zadomotorových škodovkách v průběhu výroby až k feldě se toho moc neměnilo...byly i jiný plechy ve vaně atd.ale to neni montážní problém.

Ale laicky poloprůtok jeden typ,plnoprůtok další typ + hluboká/mělká.Ale 99,9% hlubokých už proběhlo pecí,takže malá pravděpodobnost na to narazit.Co se týká sacího koše,tak tam to zamění snad jenom trouba,protože v jednom případě to nebude vůbec schopný mazat a je tam vidět krásně kudy poteče olej a v druhým tomu při M6AD a -10°C exploduje olejový filtr

Případně chci jmenovat jaké jsou montážní změny,které zamezují použití té a oné vany.I kdybych dal vanu škoda na fav./fel. motor a pouze vyndal ten plech uvnitř,bude to jezdit i s původním sacím košem...

...ale tak když se někdo ptá,že mu teče vana na stovce,tak je lepší odpovědět dej tam jakoukoliv z poloprůtokáče a nebo mu blbnout hlavu 18 a 19 dírama,hlubokýma a mělkýma atd.

Viděl jsem poloprůtokový těsnění pod sacím košem na plnoprůtoku a taky 190-ku přítlačák na 180-ce ložisku a ještě otočeném o 90° na jednom a tom samém autě...ale to sem nepatří.

Ale já se tady nebudu zbytečně rozčilovat nad někým,kdo se opět neumí podepsat a reaguje na moje příspěvky v každém tématu,...že by náhoda

[ Reagovat ]


09.01.17 v 19:03 4226+826 (2526)Vena136 napsal:

havlik> "vany jsou všechny stejný a defakto volně záměnný.Pokud to neni hluboká a mělká (hluboká dnes už ne moc sehnatelná),tak se liší akorát polo a plnoprůtok počtem šroubů"

Stačí číst pozorně

[ Reagovat ]


09.01.17 v 17:46 0Unregistered napsal:

vany jsou všechny stejný a defakto volně záměnný To je ale blbost. Jenom v AL provedení jich je 5 typů z toho 3 a 2 typy jsou mezi sebou zámněné , ale jen když se k danému konkrétnímu typu použije správný sací koš

[ Reagovat ]


09.01.17 ve 14:40 669+92 (380)havlik napsal:

Vena136> nejsou náhodou hliníkový vany 18 a 19ti šroubový tudíž nejsou všechny záměnný jak si vzpomeneš?
Možná to rozlišuješ tim hluboká nebo mělká Já to vždy rozděloval počtem montážních otvorů

[ Reagovat ]


08.01.17 ve 22:16 4226+826 (2526)Vena136 napsal:

Unregistered> vany jsou všechny stejný a defakto volně záměnný.Pokud to neni hluboká a mělká (hluboká dnes už ne moc sehnatelná),tak se liší akorát polo a plnoprůtok počtem šroubů.

Takže mohu dát 105-120 vanu na feldí motor a naopak (pak bude zase překážet vnitřní konstrukce,ale tak kdyby se dal i sací koš,prostě by to nějak fungovalo).

Takže sehnat starou hliníkovku z jakýkoliv škodovky a je to.Popřípadě plechovou ze 105-ky starý.A utahovat by se to mělo s citem a proříznout by to nemělo,ani kdyby se to dorvalo až by se strhly závity.Je to nějaký divný,

[ Reagovat ]


08.01.17 ve 21:59 32767+3501 (646844)Daves napsal:

Unregistered> To by mohl být také důvod proč to teče. Moment má být jenom 8Nm.

[ Reagovat ]


08.01.17 ve 21:02 0Unregistered napsal:

No asi máte pravdu a nejlepší bude sehnat vanu hliníkovou jen se k ní chci zeptat, ona má díry na šrouby úplně stejně jako ta plechová? Třeba taz té 105 nebo 120... Jinak jsem si docela jistý, že to teče přes tu vanu. Ono to třeba teklo trochu, tak se to zkusilo více dotáhnout a začalo to téct úplně, protože ty výlisky to těsnění prořízly uprostřed.

[ Reagovat ]


08.01.17 ve 20:19 4226+826 (2526)Vena136 napsal:

Unregistered> měla být plechová,...defakto asi na všechny stovky.Zkus tam dát třeba ze 105-ky poloprůtoku,popřípadě máš nějaký zmetek.Ale pravda,že hliníková bude víc "cool"

Jinak se vany liší v počtu šroubů a to polo a plnoprůtok a seš si jistý,že ti teče vana?Může téct gufero,korky,AC:pumpa atd.

Jinak nikdy jsem to nelepil na červený hnus a NO problém.Pokud máš korek,tak ten nesmí ani kápnout,jinak ti to někde prostě teče jinudy.

[ Reagovat ]


08.01.17 v 16:10 32767+3501 (646844)Daves napsal:

Unregistered> Hliníkovou vanu a vždy jsem dával motorový silikon (tmel) a vždy ok. Jen při sundavání se musí odříznout nebo odklepnout kladívkem. Korkový a gumový těsnění mi taky nefungovalo.

[ Reagovat ]


08.01.17 v 11:57 0Unregistered napsal:

Unregistered> Zkus hliníkovou vanu

[ Reagovat ]


08.01.17 v 11:50 0Unregistered napsal:

Zdravím všechny,
mám doma škodu 100, rok výroby 1970 a již delší dobu se mi nedaří zatěsnit olejovou vanu. Zkoušel jsem korkové těsnění, gumové těsnění, tmel, korkové těsnění s tmelem, gumové s tmelem, ale vždy z toho po nějaké době začalo vydatně kapat. Tak mě napadlo, zda nemůže být problém v tom, že bych měl jinou vanu. Vůbec nevím, jaké vany na jakých typech byly, ale já mám vanu plechovou, která má po celé ploše, jenž je v kontaktu s motorem, výlisky, takže plocha není rovná a pěkně nedosedá na blok. Tudíž bych se rád zeptal, zda někdo neví, jaká by v tomto roce na tomto autě měla být vana, či jestli nemám použít nějaké jiné speciální těsnění o kterém třeba nevím.
Díky všem za jakékoli reakce a pomoc.

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2017
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek : eRman - Roman Schavel, tel: 603569053, email: pošli email
Redakce a správa obsahu : Tadeáška - Tereza Vosyková, tel: 603284789, email: pošli email
Programování a správa www stránek : Daves - David Spilka, tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU

Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Únor 2017 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:39
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:2301
Celkem návštěv:59148005

Článků:930
Fotografií:29914
Komentářů:16096
Uživatelů:3655

Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server