- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 

Auta

Akce

Články

Úpravy

Galerie

Diskuze

E-shop

Inzerce

Katalogy
  
 

Načítám obsah...



Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.
Zpět na seznam témat

Téma: Téma diskuze

Diskuze začala tímto příspěvkem:
Čus chlapi. Mam dotaz. Rozhodli sme se , že vyčistíme přes zimu karbeci Webr 40dcoe , tak sme je rozebrali a narazili sme na šroubky s matičkou pod takoovou bílou plastovou čepičkou. sou na konci do špičky a pry se musí nějak seřídit nevíte někdo jak. dik
Celkem záznamů: 21 (Zobrazeno 1-20)


19.12.16 ve 21:55 4226+826 (2526)Vena136 napsal:

Hibrid> recenze na netu na mě moc nehledej,...mezi lidma taky nic moc.Mezi lidma co do veteránů a aut jdou v celku naplno už něco najdeš.Moje jméno se šíří ústní formou,ne na netu,...i když nejsem tak starý,spoléhám na tyto "zastaralé metody".

A upřímně čemu dáš přednost,...kecání na netu (někdo toho tam má opravdu hodně) a nebo se na vlastní oči podívat na hotovou práci buď u mě,nebo u někoho jinýho a třeba když budeš chtít udělat motor a bude hezký počasí,tak neni problém vytáhnout auto a nechat na okolních cestách trochu vzorku.Kdo ti tohle nabídne?

Osobně jsem byl hodně zklamán prací hodně lidí a většinou čím míˇje toho napsáno,tím lepší práce je odvedena.Ale něco napsat musíš,protože právě žijeme v "internetovém světě",ale já si chci dělat jméno výsledkem a ne popisováním zákonitostí fungování auta co se vztahuje na fyziku základní školy...ale většinou ti s naditou potmonkou potřebují tohle psaní,protože ve škole nedávali pozor Potom už je pouze na svědomí zprostředkovatele,jestli odvede danou práci a bude to pravda nebo to bude pravda jenom povídáním...já na tohle třeba žaludek nemám,troufnu si říct "stará škola".Někdo kasíruje prachy za to co neudělal...každý si život dělá takový,jak on sám chce a umí...

Jediný člověk,co by ti mohl dát nějakou tu recenzi z tvého okolí je jediný účastník RKHA co má vylepený moje www. na zadním LR-křídle

Víc lidí co by ti mohly dát o mě recenzi asi znát nebudeš...

Jinak souhlas s Davesem o firmě a ičo,ale já webu rozumím jako koza drbání a takže si to nedokážu udělat sám a jak já tak "ajťák" nemáme čas to dodělat,ale to už jsem řikal.

[ Reagovat ]


19.12.16 v 16:54 32767+3501 (646844)Daves napsal:

Já zas nechápu co tu pořád řešíte Když se podívám do živnostenského rejstříku, tak vidím u Veny napsány dvě živnosti, řemeslnou: Opravy silničních vozidel a volnou: Výroba elektronických součástek, elektrických zařízení a výroba a opravy elektrických strojů, přístrojů a elektronických zařízení pracujících na malém napětí. Takže má předpoklady k tomu, aby vystavil fakturu. A jestli si to někdo chce domluvit jinak, tak to asi bude řešit mimo fórum Podnikatelský subjekt se nemusí jmenovat přímo OHV-Racing, ostatně převážná většina eshopů to tak ani nemá. Až na faktuře se dozvíte, že se firma jmenuje třeba úplně jinak nebo že to je živnostník. Jméno firmy nemusí být registrované, pak ale musí být na faktuře jméno živnostníka (nesmí tam být pouze jméno firmy). Pravda je, že by na stránkách mohl být nějaký kontakt a ičo.

Co se ceny týká, tak už jsem měl v ruce karburátory, kde repase stála 500Kč, ale také 12000Kč. Je to o rozsahu práce. Někdo to jen rozebere, vyčistí, přetěsní a složí. Někdo dává součásti do zinku, aby to vypadalo jako nové, někdo odvrtá zátky kanálů, aby je mohl vyčistit a pak je zase zaslepí, někdo tryská tělo balotinou, někdo mění všechny součásti - ventily, plováky, šrouby bohatosti... A pak je taky rozdíl, jestli někdo karburátory sundá z motoru nebo je vytáhne z garáže, kde ležely 10 let. Dokud někdo neřekne přesně co a za kolik, tak se to prostě porovnávat nedá a diskutovat o tom je celkem zbytečné.

[ Reagovat ]


19.12.16 v 16:21 1000+66 (533)Hibrid napsal:

Vena136> Já to pořád nějak nechápu. Mám tedy firmu, která má oprávnění se tímto zabývat, mám na to stránky, co lze a nelze udělat a za kolik.
A když se tedy řeší cena s daní a výdělek za práci, tak logicky musí existovat.
A nebo bez nějakého urážení mi to přijde jako:
" Hele Franto z Vísek, mám opruza, co chce mermomocí papír, tak mi něco napiš, ať mám od něj pokoj."
Prostě mě jako zákazníkovi to přijde takové divné.
Ze zkušenosti vím, že když chce někdo na základě výběru práci, také si mě nejdříve proklepne na netu, jestli vůbec existuju, mám-li recenze, pak teprve reší, jestli mám nebo nemám stránky.

[ Reagovat ]


17.12.16 v 11:12 4226+826 (2526)Vena136 napsal:

Unregistered> to jsou pouze stránky,aby se lidi podívali co se dělá a nedělá a ceny kůli tomu,že nemám čas psát 100 e-mailů lidem,kteří si myslí,že jim to Franta z Vísek umeje v naftě za 500kč a bude jím to fungovat líp jak nový.

V neposlední řadě to je pořád ve výstavbě,takže tam je minimum toho,co se dá dělat.

Provozovna a firma samozřejmně existuje,ale toto je takové odtržené odvětví,takže se to nějak k sobě neroubovalo,ale důvod také viz. řádka výše.

Pokud máte zájem,napište mě na e.mail,zavolejte,přijeďte,domluvíme se.

Poslední komentář raději nechám bez komentáře,...garážmistrů co přes den bouchají v kolbence a po večerech opravují auta stylem prvního odstavce je jako máku.

[ Reagovat ]


17.12.16 v 10:21 0Unregistered napsal:

Unregistered> No aby to nebylo tím že Ž.L. a ani nejaka ofic. provozovna nebude jen garaž tezko říct

[ Reagovat ]


17.12.16 v 06:24 0Unregistered napsal:

Vena136> Zdravím, měl bych možná zájem o opravu karbců Weber, ale na netu nikde nemohu najít registraci na odkaz OHV racing-podnikatelský subjekt. Co dělám špatně?

[ Reagovat ]


15.12.16 ve 20:58 4226+826 (2526)Vena136 napsal:

Unregistered> v pohodě,hlavně ať pak nakonec neskončí u mě,...nerad po někom něco předělávám

[ Reagovat ]


15.12.16 v 19:46 0Unregistered napsal:

Vena136> uš sem je poslal jinam, tak uvidim

[ Reagovat ]


15.12.16 v 11:06 4226+826 (2526)Vena136 napsal:

Unregistered> jinak teda repase karbecu u mě vždy znamenala ukroucený hřídelky,komplet nový osazení,vyklepaný rozprašovače co se musely opravit a nový nátrubky.A i když si třeby myslíš,že ty tvoje karbeci jsou krásný,tak zatím jsem každýho přesvědčil o opaku.Takže osobně nemám důvod počítat s výměnou těsnění a seřízením,když to na 99,9% stačit nebude a karbeci budou vylítaný.

A na tohle ta cena neni myslím tak hrozná.Jinak pokud tohle objevím a nebudeš to chtít řešit,tak ti karbeci zase dám zpátky,zaplatíš mě rozborku a víc s tím nebudu chtít co mít

[ Reagovat ]


14.12.16 ve 22:58 4226+826 (2526)Vena136 napsal:

Unregistered> fajn,...já se nevnucuju.Ale nemám důvod za práci co odvádím chtít míň Dělat s nulovým ziskem + platit ze svýho vzniklý náklady už neni "job" pro mě,z toho už jsem vyrost

[ Reagovat ]


14.12.16 ve 14:53 0Unregistered napsal:

Vena136> No ta cena mě trošku zazkočila a fakt teda nejsi nejlevnějsi tak sem se ptal aj jinde a nasel dílny coto dělaj od 3000 do 3600 kaček a taky s papírem a zárukou

[ Reagovat ]


12.12.16 ve 13:51 4226+826 (2526)Vena136 napsal:

Unregistered> sakum prdum,...aby to byla cena jenom za práci,tak to bys musel jít asi za někym kdo si za tuhle práci kupuje kobylí vejce A je jich taky dost.Jinak ložisko mě tady v agrocentru sojí asi 17kč/ks,takže zase to se do ceny moc nepromítne

Jestli chceš,napiš mě na e-mail,najdeš na stránkách nebo tady v "osobní kartě" nebo jak tomu říct a dořešíme to.

Bodla by třeba i fotka atd.,ale to nemá cenu řešit tady.Abych věděl,co to vlastně teda je za Weber.Kontrtukčně jsou taky řešený jinak.

PS: cena je za to,co vidíš na fotce (před a po).Pokud jezdíš třeba rally-cross atd.,tak tě nebudu nutit mít karbeci vyšperkovaný,když budou za minutu koule bahna.Ale samozřejmně dělám raději hezký věci

[ Reagovat ]


11.12.16 ve 22:01 0Unregistered napsal:

Vena136> To je cena i s tesneníma a loziskama, nebo jenn prace?

[ Reagovat ]


10.12.16 ve 23:00 4226+826 (2526)Vena136 napsal:

Unregistered> záleží,co s nima všechno chceš provádět a co všechno tam bude špatně...jinak komplet GO i s nějakýma vadama na kráse co se musí opravovat a jsou v ceně začíná na nějakých 5600kč s daní.

Pokud to je jenom hrubý vyčištění,kontrola funkčnosti a výměna těsnění,tak ta cena nebude tak vysoká samozřejmně.

Neřikam,že jsem nejlevnější,ale pokud se s tím člověk živí,je na to papír a nějaká ta záruka (kterou snad nikdo nedává na "závodní" ND podléhající rychlé zkáze podle některých),tak se nedá jinak.

http://ohvracing.cz/karburatory/

Tady se pokochej,co se týká karbeců je tam takový to co se dělá nejvíc,zbytek na domluvě.Zbytek motoru atd. se nějak ještě nestihl dokončit

Samozřejmně montáž horizontálů má i svoje úskalý,o kterým si pak můžeme pokecat až bych to měl na ponku,...hodně lidí v tom dělá chyby stejně jako v dalších věcech.

[ Reagovat ]


09.12.16 ve 21:56 0Unregistered napsal:

Vena136> Za kolik je uděláš?

[ Reagovat ]


08.12.16 v 18:06 4226+826 (2526)Vena136 napsal:

Daves> to jo,ale to je většinou něco špatně...neřikám,že to tam je k ničemu (i když ne všechny typy to mají),ale jako korekce nesouměrnosti válců dobrý.

Ale křivý hřídelky mají všechny jetý webery,...aspoň co jsem dělal.A tam věřím,že pak vznikají tyhle stavy,na novém karbecu neexistuje.Ideální stav,když někdo tahá vnějším koncem hřídelky všechny 4-komory.Ono se to kroutí i při tom středovém ovládání,...nejlepší by bylo vyhodit vratný pružiny a vracet to pouze přepákováním,ale to by muselo být všechno super,jinak by to při malém přidání dělalo hrozný bordel i s min. vůli někde.

Ale zase závodní motory jezdí na plný plyn,takže tam ukroucená hřídelka nevadí Blbý je,že ty karbeci byly používaný i v civil autech a já na to mám třeba i emisní tabulky atd. co se týká seřízení motorů X-desítek aut celý Evropy a taková alfa s téměř dvoulitrem měla psaný lepší CO2 atd. než třeba 120-ka O žigulech atd. ani nemluvím,tam se to neřešilo vůbec skoro.

Takže představa jede to od 4000ot a na volnoběh teče benzín z výfuku je docela milná i když hojně rozšířená o horizontálních karburátorech

V ideálním případě ti pojedou všechny 4-komory defakto stejně,pokud nemáš K.O. karbece,motor,netěsnost v sání atd.

[ Reagovat ]


07.12.16 v 18:06 32767+3501 (646844)Daves napsal:

Vena136> když máš dva karburátory, tak se ti může stát, že zavřená zůstane jen jedna komora a zbývající tři budou otevřený podle potřeby.

[ Reagovat ]


07.12.16 v 17:26 4226+826 (2526)Vena136 napsal:

Unregistered> bez stolice nebo synchrotesteru přímo na motoru to neseřídí ani Pán Bůh...doporučoval bych to dát někomu,kdo tomu tak nějak rozumí a to i skládání karbecu dohromady...zapíchnutý bypass v dif.,protože někdo zapoměl,že tam má být otvor sem taky viděl dost a některý dif. nejsou záměnný levá,pravá komora.

Přivez to třeba ke mě a já vám to dám přes Vánoce do kupy,přece nebudu doporučovat konkurenci

Ale každopádně platí,že tam je opravdu dost věcí,na který si dát bacha a ve finále bude překroucená hřídelka,kterou stejně nedoženeš žádným bypassem a u jetých karbeců to je normální i několik desetin mm,popřípadě minut,když bereme úhel.

[ Reagovat ]


07.12.16 v 17:20 4226+826 (2526)Vena136 napsal:

Daves> tak já teda otevírám všechny 4ks a nikdy problém,...ideální stav je,když to někdo právě "na páru" dorve jako hovado,protože neví co s tím je a já to pak vyndavám ukroucený v těle karbecu a krásně se to do sebe temuje ty materiály.

Kdyby to tam bylo na dohánění průtoku mezi komorama,tak by stačil jenom jeden v každým karbecu Protože pokud jeden dorvu,tak ho defakto nepotřebuju a simulace toho,že jsou klapky K.O. a saje to kde nemá u novýho karbecu když to v Itálii vymysleli to určitě nebude.Klapky by měly z 90% sedět uplně stejně,pak doladím průtok k válcům,protože nikdy nebudou všechny 4 mít stejný hodnoty a dá se tím i ovlivnit směs...pouštím falešný vzduch.Ne,že udělám volnoběh dorazem klapky a ono mě to pak bere už přes přechodový otvory...ale o něčem podobným tady sám píšeš,...

[ Reagovat ]


07.12.16 v 15:13 32767+3501 (646844)Daves napsal:

Unregistered> Obtok vzduchu, v ideálním stavu jsou všechny 4ks zavřené a pouze se tím doladí případný nesoulad průtoku mezi levou a pravou komorou. Pokud je potřeba to doladit, pak obvykle je vždy jeden šroub na páru zavřený a druhým se reguluje.
http://www.skodateam.cz/Sroub_obtoku_vzduchu_pro_Weber_DCOE_DCNF/eshop?idz=1861

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 21 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2017
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek : eRman - Roman Schavel, tel: 603569053, email: pošli email
Redakce a správa obsahu : Tadeáška - Tereza Vosyková, tel: 603284789, email: pošli email
Programování a správa www stránek : Daves - David Spilka, tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU

Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Únor 2017 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:39
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:2301
Celkem návštěv:59148005

Článků:930
Fotografií:29914
Komentářů:16096
Uživatelů:3655

Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server