- Přidat do oblíbených - Switch to English škoda quickbar >>  skoda-tuning.cz |  skoda110r.cz |  skoda110r.com |  skoda.daves.cz |  skoda-virt.cz |  techweb 

Auta

Akce

Články

Úpravy

Galerie

Diskuze

E-shop

Inzerce

Katalogy
  
 

Načítám obsah...



Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.
Zpět na seznam témat

Téma: číslo motoru

Diskuze začala tímto příspěvkem:
pánové mám dilema, muže mi někdo vysvětlit jak je možné nebo jak a co s tím když je na voze vše puvodní po prvním majiteli tak jak je možné že číslo motoru nesedí s čílem v TP názorná ukazka- ve velkém tp je číslo motoru toto 5009558/120 r.v. 1989 a na motoru je toto viz foto je možné že by motor měl ještě někde jiné číslo???? prosím poraďte mam jit na STK a docela mě toto vyděsilo - jinak motor z tp není vymazan vše je puvodní
Celkem záznamů: 24 (Zobrazeno 1-20)


14.12.16 ve 23:02 4278+848 (2563)Vena136 napsal:

Daves> tak vidíš,že si to nevymýšlím.Takovýchto věci vyjelo z fabriky mnoho a potom když ty auta mají různý osudy,tak nevíš,jestli v tom někdo už byl nebo to je origo atd.

[ Reagovat ]


11.12.16 v 17:30 32767+3512 (662115)Daves napsal:

Vena136> Tak já třeba k rapidu 136 mám techničkák od rapida 130 Protože asi pro 136 došly. Je original z tý doby i se zmínkou, že byl opraven typ vozidla

[ Reagovat ]


11.12.16 v 15:22 4278+848 (2563)Vena136 napsal:

Daves> a na rapida,130-ky a tyhle lepší auta nemůžeš koukat,...to má ve standartu 5J a 175/70 nebo 185/70 gumy.Ale social edition 105 to je takový zvláštní,ale holt si to tam děda nechal napsat.A právě o to víc mě štve,že právě na GLi co měla nejspíš 6J Jitrnice a 185/60 napsala blbá úřednice při dovozu zpátky do ČR 4,5J plecháč a 165OR34.

Logicky si do zahraničí auto na plecháčích nikdo nekoupí,to bylo jenom pro chudáky v ČSSR.

Na fáčku mám to samý + ještě 5,5J a na tom 185/70.Ale na 5J je psáno jenom 175/70 Stejně tam jezdím OR37 z fabriky a doufám,že nikdy měnit nebudu.

Ono říct o škodovce že má být něco tak a onak může jenom ten,co ty auta nezná...ono 100 000ks bylo vyrobeno tak,ale pak měla nějaká odchylku o který se nikde nepíše a dotyčný si pak myslí,že se v tom někdo vrtal třeba.

[ Reagovat ]


11.12.16 v 15:03 4278+848 (2563)Vena136 napsal:

Daves> 88 papíry,89 karoserie,první majitel A ještě to bylo L-ko a nemělo ani stahovačky vzadu Lišty na dvěřích atd...spíš S-ko s kulatým budíkem a klasickýma madlama.Jiný rozdíl v tom nebyl. Prostě co dům dal,ale neber to "za odvoz" se 40 000km,mě stála teda 3000kč,protože za převod mě to přišlo blbý

[ Reagovat ]


11.12.16 v 10:53 32767+3512 (662115)Daves napsal:

Vena136> Z jakýho roku je 105ka? U rapida mám taky zapsáno 185ky.

[ Reagovat ]


10.12.16 ve 23:02 4278+848 (2563)Vena136 napsal:

Petr Plysch> no mnoho poviku pro nic,... Tak to seš šťastný chlap,takových aut moc nebude a ještě míň bude zachováno.

[ Reagovat ]


08.12.16 v 18:42 100+16 (116)Petr Plysch napsal:

Vena136> jistě že je to legalně ještě puvodním majitelem v roce 94- to jsem se dozvěděl dnes

[ Reagovat ]


08.12.16 v 18:15 4278+848 (2563)Vena136 napsal:

Petr Plysch> takže to máš legálně předpokládám,...takže buď rád.Dneska by to byly štosy papírů a nervů...takže to je docela vzácný auto,125-ka se 130 motorem

Chce to pořádně prohledat a kdybys měnil techničák,tak hlavně na tohle zatlač na úřadě...viz. já mám na 105-ce zapsaný i 185/70R13 a 5J ráfek.Na níže zmíněné GLi co má dovozový TP je 165R13 4,5J plecháč...úředník byl línej a pochybuju,že ty auta byly na vývoz na plechách.

[ Reagovat ]
Odměnu navrhli: Petr Plysch


07.12.16 ve 21:49 100+16 (116)Petr Plysch napsal:

Daves> já nemám psano neevidováno, mám tam datum pstřední kolonka prazdná a v konci řadku je jakési kodovacaí číslos lomítkem sedm a razitko uřadu

[ Reagovat ]


07.12.16 ve 21:29 32767+3512 (662115)Daves napsal:

Petr Plysch> Tak hlavně, že se to vyřešilo. Byla doba, kdy mazali na magistrátu čísla automaticky. Byl jsme měnit bydliště a ani mi neřekli, že mi vymazali číslo. To jsem zjistil až dodatečně a trochu mě to mrzelo, protože sem si říkal originál auto, číslo motoru ok a oni mi ho škrtnou a napíšou tam neevidováno

[ Reagovat ]


07.12.16 ve 21:22 100+16 (116)Petr Plysch napsal:

Vena136> tak jsem dnes odhalil zavadu vzhledem k tomu že mám ještě puvodní TP-strankový tak jsem zjistil že na posledním listu je zavedena změna podstatné časti to znamená motoru a tím by měl bát motor vymazán měl jsem za to že je to tažné a to je v listě někde u prostřed -jiné zaznamy

všem se moc omlouvam ale už jsem si zvykl na jednoduchý TP a vubec mě to nenapadlo že to je ohledně motoru

[ Reagovat ]


07.12.16 v 17:08 4278+848 (2563)Vena136 napsal:

Petr Plysch> dvouřádkové tam nenarazíš,na to neni místo,ale když tam uděláš to hlavní číslo,popřípadě opravdu /120 tak to je míň starostí,než se pak s někým hádat,že tam máš jiný motor a tahanice s úřadem...lepší o tutom mlčet.Když narazíš na někoho chytrýho,tak buď přimhouří oči s tím,že tu fotku na dekře stejně žádný úředník kontrolovat nebude a opět tam nesedí lidi vyškoleni na poznávání aut co 20 let přesluhujou a nebo tě vyrazí...což by se stalo pokud to číslo necháš docela pravděpodobně,protože i blbec vidí,že to nesouhlasí.

Jinak dvouřádek číslo vypadá tak nějak takto,motor má 2x širší nálitek,viz obrázek.

XXXXXXX
120

Ale když se ti tam vejde XXXXXXX/120 a hvězdička,tak to nikdo řešit nebude si myslím.Každopádně to bude přesně podle techničáku Tam to nemáš psaný ve dvou řádku jako na bloku,...takže bych se bál,že pokud by člověk narazil na blbce,tak se bude hádat,že číslo na bloku neodpovídá číslu v TP,...na bloku žádný lomeno na dvouřádkovým provedení neni.Je to prostě pod sebou

[ Reagovat ]
Odměnu navrhli: Petr Plysch


06.12.16 ve 22:20 100+16 (116)Petr Plysch napsal:

Vena136> takže když tak na to koukam a vzhledem k tomu že raznice mám doma tak pro mě bude nejrychlejší a nejjednodušší číslo přerazit na dvou řadkové s lomitkem 120 dle velkého TP je tak?

[ Reagovat ]


06.12.16 ve 21:19 100+16 (116)Petr Plysch napsal:

vokim> v kufru bohužel na štitku je jen vin karoserie nikoliv i motoru a to znamená co?

[ Reagovat ]


06.12.16 v 19:12 4278+848 (2563)Vena136 napsal:

Unregistered> PS: a už vidím,jak mají na školení ty zežloutlý elaboráty z archivu MB a drtí si do palice jak poznat 130-motor od 120-ky a jestli to má 2P ze stovky nebo ze 120-ky,protože to bude mít menší brzdný účinek,...jste asi spadly z višně.

Hodnotí se celkový stav a pokud to brzdí,neni to schnilý a nemá vůle,tak nikdo nemá čas za těch 45min. prolízat auto do detailů,protože něco se taky prostě poznat nedá,i když to je zásah do konstrukce vozidla.

Motor je důležitá součást,ale když tam napálím to co je v TP,tak nikdo nebude řešit,jestli je to /120 za číslem nebo pod číslem.A nemám důvod se v noci budit spocený,že jsem udělal něco proti zákonýho a zavřou mě za to na doživotí Když to auto ve finále víc stojí,platím z toho ročně pojistku větší,než dostanu odškodný v případě když mě někdo nedá přednost a nikoho nebude zajímat,že to má možná historickou hodnotu.

[ Reagovat ]


06.12.16 v 19:04 4278+848 (2563)Vena136 napsal:

Unregistered> další chytrý bláboly od někoho,kdo se opět neumí podepsat...ano,pokud narazím na důchodce,co dosluhuje někde na malý STK a v těch autech se narodil,tak pozná ledacos.Ale většina techniků na STK,kde se dělá víc než jedno auto denně a důchodce by to nevydržel takový nápor sou mlaďasové jako já řekněme a pro většinu z nich je slovní spojení "škoda 120" nadávkou,protože jejich rodiče měli auto z tuzexu.

Když číslo vybrousím,narazím tam to co tam má být akorát typem na jednořádkový blok,tak ať dotyčnému někdo dokáže,že to tak nebylo z fabriky,...

Apropo já mám karoserii vyrobenou dle vin v roce 89 a papíry 88 (auto na 100% originál),kamarád má dle vin 90 rok a papíry 88 a také vše jak má být...asi měly moc techničáků a málo karoserií...nikdo to neřeší...jawu 21 jsem měl zapsanou jako 23 Mustang...při výměně techničáku jsem to nechal předělat tak jak to má být...vše souhlasilo,akorát to vozidlo nevypadalo jako Mustang...ale 40let to nikomu nevadilo,až potom mě

Stejně tak tu mám motor 105/8 z fabriky...kde najdu technický podklady k tomu,že se dělali litinový hlavy s tvrzenýma sedlama,když s tím podle análů přišla fabrika až na vývozních 742.135 motorech...to se mám taky bát,že je ten motor nelegální?Já nemůžu za to,že to před 30 lety někdo vyrobil a zapoměl se zmínit o tom,že to existuje.

Jsem zvědav,až pojedu na STK se 135Gli,jak mě udělají diagnostiku,...nikdo mě nemůže zakázat s tím autem jezdit a pokud mám mít STK,tak mě musí být schopni udělat kontrolu...případně holt budu mít vyjímku,že se to měří jako karburátorový motor pro neschopnost techniků a úředníků.

Číslo motoru jde vymazat na počkání za pár korun,typ až po nějakým tom papírování nebo chybě úředníka...konec konců jde všechno,stačí si to zaplatit a pokud ten motor byl někdy měněn jako nový a zapoměl se zanést do TP a má najeto pár tisíc,klidně bych šel cestou legálního zapsání.

A komu se moje psaní nelíbí,tak mě může ...

[ Reagovat ]


06.12.16 v 17:49 0Unregistered napsal:

Petře nenech se zmást slohovou prací přispěvovatele. Podle něj jsou všichni blbci , ničemu nerozumí a nic neví , ať je to úředník nebo tech. na STK , opak je ale pravdou. Je to přesně jak napsal Vokim. Výmaz se dá udělat jen s platným, kladným protokolem z STK. Problém je v tom , že i když ti udělají výmaz čísla ,jedná se o číslo před lomítkem , popřípadě o číslo v prvním řádku dvouřádkové verze. Ty zbylé jsou kody motoru a ty se nemažou , ty musí VŽDY souhlasit s TP. Nejednoduší je zajet na nejbližší STK , odchitit nějakého technika a zeptat se jak by se k tomu postavil , popřípadě tam hned tu technickou udělat. On problém asi začne již na ME, protože podle nové metodiky se do protokolu ME sice zapisuje -- ˇíslo motru - neevidováno--, ale do poznámek se musí napsat //Shoda údaje o typu motoru byla ověřena. // jinak nesmí emisní mechanik pokračovat v měření.

[ Reagovat ]


06.12.16 v 15:14 4278+848 (2563)Vena136 napsal:

Petr Plysch> tak 125 má pořád jenom motor 120L...číslo by mělo vypadat v tvém případě nějak takto (respektive nálitek u vodní pumpy,kde je číslo klasické a pod ním v druhém řádku vyraženo 105/120/130 co se 5-kanálů týká).

https://img.sbazar.cz/big/201603/0913/3b/56e027533b2fc32983630200.jpg

Pokud se to neshoduje s techničákem,tak ten motor je měněný.Jeď na STK a když tě bude chtít vyhodit,tak řekni,že ten motor z toho někdo ukrad a jiný si neměl.No a když to budeš mít na měsíc,tak si zajdeš na úřad to vymazat a hotovo...nikdo s tím nebude dělat nějaký velký halo.Akorát bys tam měl mít typ motoru pořád 105/120.Ne 130...ale můžeš se zeptat,jestli by nešel zapsat ten motor co máš v autě...pokud nebude úředník znát,že /7 za číslem je 130 a zapíše to tam a dá pod to razítko,tak už máš na dobro legální 130 motor ve 125L

Správně bys musel mít vlečku,4-písty,2-okruhový brzdy vpředu...pak by šel zapsat motor 130 legálně s trochou papírování.Ale to nepředpokládám,že chceš s origo autem dělat,tak to neřeš,jeď s tím na STK a ono to nějak dopadne.

Případně to můžeš vybrousit a přerazit rovnou,...to,že tam máš mít 120 a dvouřádek motor žádný technik na STK vědět nebude a defakto ho to nebude ani moc zajímat.Stejně tak to může být 105 s naraženým 130 číslem,aby se lépe prodala.To jen tak nepoznáš,bež většího zkoumání.

[ Reagovat ]
Odměnu navrhli: Petr Plysch


06.12.16 v 08:22 5748+889 (6637)vokim napsal:

Petr Plysch> Na štítku v kufru je vin i číslo morotu. Výmaz čísla v tomto případě nebude jednoduchý , protože nejprve na STK musí potvrdit , že je v autě motor totožný s doklady , a teprve potom ti na úřadě udělají výmaz. Jde o to . jak se k tomu technik na STK postaví, protože dle metodiky není striktně nařízeno fotit číslo motoru, ale pouze doporučeno při jeho existenci v TP evidovat. Tak že máš dvě možnosti . Buď tě vyhodí a bude chtít původní číslo, a nebo to nevyfotí , napíše ti to a doporučí ti výmaz . Záleží jak se vyspal.

[ Reagovat ]
Odměnu navrhli: Petr Plysch


06.12.16 v 05:29 100+16 (116)Petr Plysch napsal:

Vena136> řervené barvičky to jsem si dělal já ale to čílo mě pořad vrta a co se týče bloku tak jinak mám 125L

[ Reagovat ]
Celkem záznamů: 24 (Zobrazeno 1-20)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2017
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek : eRman - Roman Schavel, tel: 603569053, email: pošli email
Redakce a správa obsahu : Tadeáška - Tereza Vosyková, tel: 603284789, email: pošli email
Programování a správa www stránek : Daves - David Spilka, tel: 775328374, email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU

Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2017 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:57
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:14674
Celkem návštěv:59729467

Článků:931
Fotografií:29962
Komentářů:16133
Uživatelů:3669

Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server