| 10.10.16 ve 12:53 Vena136 napsal:
vokim> máme si hrát na slovíčkaření?...fajn,...stejně jako 90% národa tvrdí,že motoru klepou ventily,...jsou to detonace.Když se nebudou bavit dva retardi,tak pochopí,co myslí,...sám používám pořád "klepání ventilů",protože to je zažitý a pro lidi i srozumitelnější.
Stejně tak se někde řiká "vošouch",někde "bramborák",...přád je to jeden a ten samý výsledek.
Lambda je zažitá věc,a je to jednoduší než říkat Stechiometrický poměr,...zní to možná chytře,...ale normální člověk na Vás bude koukat jako na blbce Ale každý má dneska v autě lambda sondu a něco o tom říkaly i v servisu kam jezdí na garančku a možná i pochopí,co tím myslím.
Praxe s měřením je ještě uplně někde jinde,ale to nemá cenu,abych si tady kvůli Vám ošoupával prsty na klávesnici...jednoduše to nemá cenu.
Že každý válec pálí jinak,funguje jinak,má jiný podtlak atd. je uplně banální a normální věc,...ale asi to berete,že tady píšete idiotovi...fajn,nebudu Vám to brát.
Motor se ladí když už na to příjde na brzdě a lambda slouží jako pomůcka...o tom,že brzda měří špatně se už vážně dohadovat nechci Když někdo nechce dávat peníze za brzdu,tak se to naladí "od oka" jízdníma testama.Ve finále tam stejně neni moc podstatný rozdíl,...ale je lepší mít třeba o 2-3Hp víc a hlavně se pozná průběh křivek.
V neposlední řadě motor,co bude stát za to,aby se měřil pořádně,budu měřit trochu jinak,než dírou ve výfuku...kterou má teda snad uplně každý i na opravdu pěkných motorech jenom tu jednu A když už mluvíte o weberech (což je nic neříkající slovo asi jako "lambda" a dělá se X-desítek typů a já to tedy upřesním na DCOE/M - co jste měl nejspíš na mysli ),tak pokud nemám uplně špatný tělo,osazení a umím poslouchat ušima a ne prdelí a motor neni typu na jednom válci kroužky jsou a na druhym ne,tak nepotřebuju moc udělátek,abych motor seřídil a ono se to umělo i hnout z místa bez tlačení...což podle Vás asi neumím a v autě mám díru v podlaze jako Flinstounovi.
Jinak už Vás vidím,jak dáváte do jedný komory o 0,02mm menší trysku nebo vzdušník,když bude jeden válec chudší/bohatší...já bych to třeba tak udělal.Ale karburátorových motorů,který by si tohle zasloužily je v republice asi jako prstech na jedný ruky bych řekl.K Vám možná takové jezdí 3-denně,u mě se zatím žádný neukázal a tuningářům pro které dělám zatím vždycky stačilo to co mám Závodníky budu kdyžtak posílat za Váma
Ale určitě to u Vás odladíte líp na místě,než někdo jiný na brzdě,nebo při jízdních zkouškách...myslím,že nejsem jediný,kdo nad Vámi zlomil hůl hned po první návštěvě...i když ode mě byly ještě 2-šance na nápravu,který stejně dopadly podle očekávání...špatně a stylem Do-Do
Jinak opět díky Vám,se to tady dostalo uplně někam jinam,než byl původní záměr...zase nemůžu za to,že někdo chce slovíčkařit a někdo pochopí,že tohle je veřejný fórum,kde jsou normální lidi a to Vám asi dělá problém...nechci odpovídat stylem,aby si pak každý druhý slovo,dotyčný musel hledat ve Wikipedii...nevím,kdo je na druhý straně,proto píšu tak,aby tomu rozuměl každý...tím nechci říct,že je to blbec,ale nemusí třeba zrovna vědět,co je Stechiometrický poměr a bude umět placnu "uběhnout 100m za 10s"...což já nedokážu,ale zase vím,co je ten Stechiometrický poměr...samozřejmně až teď,když jsem tady dostal od Vás přednášku
Ale podle rčení "Šaty dělaj člověka" si k tomu tady někdo pak sedne a rupla by mu cévka z toho,co se tu píše za blbosti a musí si dokázat,jak on je chytrý a poučit ostatní nevzdělance i když o to defakto nikdo nestojí ...jinak tohle opravdu nechápu.
Minimálně dva lidi tady to moje plácání jater pochopily...Daves to pak rozvedl ještě na další věc,co by mohla souviset.A pak se tu objeví sloh,jak tu nějaký neumětel řiká nesmysly... Snažím se pomoc,...nechápu,proč reagujete naprosto stejně tam,kde jsem už něco napsal,...viz. třeba "čím nabarvit vanu"...snažím se taky vysvětlit proč to tak udělat...napsat udělej tohle a tohle je tak chování učitele na základní škole a chudák bude leštit vanu týden,místo toho,aby jí nechal opískovat a ono to bude v daným případě mít uplně stejný efekt...nebo snad máte nějaký obrázek z vědeckého výzkumu na to,že leštěná škodovácká vana odvádí víc tepla než opískovaná?...ideálně při cestě do práce nebo krámu...opět se tu bude na tohle ptát někdo,kdo má pár set tisíc si nechat udělat závodní motor u firmy...ne bude se tu ptát normální člověk co chce radu,tudíž by tam na funkčnost nevadila ani ta barva,akorát,že to pod ní schnije díky porovitýmu odlitku a pak to bude vypadat ještě hůř než předtím
Ale mít poslední slovo je pro někoho asi důležitý,...každý by si měl dělat na tom svojím hnojišti to co umí...já to dělám,stačí mě to a jsem relativně spokojený |