ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
Diskuze

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Máňa 120S

Máňa 120S

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Diskuze

Potřebujete poradit nebo si chcete jen popovídat ? Zde je místo pro diskuzi.


Odkaz na náš katalog užitečných kontaktů - klikni zde
Zpět na seznam témat

Téma: ctyřpistky skoda na favorita

Diskuze začala tímto příspěvkem:
zdravím chcu si udelat brzdy na favo, ctyřpistkove škoda(130) a potřebuju vedet jake kotouce (chlazené) tam pasují a uchycení brzdice k tehlici. nemůžu to nikde najít ... a vím že to jde...


11.06.16 ve 21:03 0Unregistered napsal:

AHoj Lidi nemáte nekdo skušenost s omezovačem brzdného učinku Tilton na Favoritu, Mám v zádu kotouče a 4 písty ale nevím jak to zapojit když tam je hlavní válec s Favorita. Jelikož vedou dvě trubky do předu a dvě do zádu. Díky za rady čí plánky

[ Reagovat ]


11.04.16 v 08:05 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Unregistered> Hodně štěstí

[ Reagovat ]


10.04.16 ve 22:49 0Unregistered napsal:

vokim> jo civilnich... To vsechno vim budu mit jedno auto ... Říkám jen amater na uzavrenych tratich bez rámu...

[ Reagovat ]


10.04.16 ve 22:05 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Unregistered> Tak na jakých značkách to budeš mít,na normálních civilních?
Pokud si myslíš , že budeš mít dvě auta, jedno civilní a druhý na závody, tak jak to šlo do konce loňskýho roku, tak to rychle rozchoď a neblbni, protože pokud tě od 1.1.2016 někdo uvidí na závodech s civil. značkami -nedoplatíš se a můžou ti sebrat i ŘP na 12 měsíců.

[ Reagovat ]


10.04.16 ve 21:25 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> tak bych dal chlaďáky s plovoucím třmenem...rychlý,levný řešení...něco určitě vygooglíš...u předohrabů jsem zkončil u oprav sériových dílů,ale nějací lidi co znám to už řešili,ale nechci je jmenovat,protože to se nemá.

[ Reagovat ]


10.04.16 ve 21:21 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

vokim> plný souhlas,...já nemyslel,že technik zapíše do TP,...to může jenom "pán Bůh" na úřadě,ale pokud chce člověk řešit něco "zadarmo",je to běhání i když to jde...pokud se to platí,je to sranda a vždycky bude...prachy dělají zázraky.

K STK nemám zrovna daleko a ono nikdo nechce nic dělat,i když to jde,protože to je práce...

[ Reagovat ]


10.04.16 ve 21:15 0Unregistered napsal:

vokim> zatím ne jen amatér kdyztak casem.. a podle penez ...

[ Reagovat ]


10.04.16 ve 21:04 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Unregistered> To znamená , že to budeš dávat na R značky?

[ Reagovat ]


10.04.16 ve 21:02 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Vena136>
STK nemůže dělat jakékoliv zápisy do TP, ale pouze vydá protokol o XYz. Zápis může dělat jen technik na MÚ. Firma Renovak nabízí "Homologovaný set" protože na tento set nechali udělat homologaci pro hromadnou přestavbu, proto je tento set zámněnný s orig. brzdami. Pokud si ale uděláš nějakou úpravu sám i když z dílů homologovaných , ale na jiný vůz, můžeš si to nechat schválit jako individuální přestavbu na Dekře // cena od 10000 - 100000,- kč// záleží co a na jakém autě a na základě dokladů jimi vydaných ti to technik na MÚ za 10000,-Kč zapíše do velkého TP jako vyjimku.
Je to stejné jako když do auta montuješ LPG. Pokud ti to dělá firma co má oprávnění pro hromadnou přestavbu danného zařízení vydá o tom potvrzení a provede zápis do TP + ohlášení na stránkách min. dopravy pod svým kodem a technik ti to zapíše do karty vozidla a vydá nové osvědčení TP se zapsanou změnou. Pokud zařízení nemá homologaci pro hromadnou přestavbu, můžeš si ho namontovat , ale zaplatíš při zápisu do TP 10000,-Kč jako individuelní přestavbu. POZOR to platí , ale i o demontáži.
Pokud si tedy namontuješ brzdovou sadu a technik ti ji zapíše do TP jako přestavbu a ty ji následně vyndáš, namontuješ původní brzdy - uvedeš tedy vozidlo do původního stavu- a pojedeš na STK tak tě vyhodí , protože musí být vybaveno dle zapsané vyjimky, ale v protokolu uvede , že vozidlo je v původním stavu, dá ti TK na 30 dní a na základě toho protokolu ti technik na MÚ vyjimku zruší, ty pak znova pojedeš na STK a dostaneš ji na 24 měsíců.

[ Reagovat ]


10.04.16 ve 21:01 0Unregistered napsal:

Vena136> chlapi je super že tu řešíte jestly to projde stk ale mně stk nezajíma... mně zajíma co tam pasuje a z čeho a upevnění třmenu k tehlici... vím že to jde... mam to na zavodaka...

[ Reagovat ]


09.04.16 ve 22:23 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> no já nevím,...ano,teď je v tom bordel,protože STK nemůže zapsat změny bez úřadu a úřad bez STK...ale zase existují i přestavbové STK,pořád i stavby komplet aut,stačí to zaplatit aby z toho Dekra měla a pokud by to bylo jak píšete,tak zaniknou jak "V" tak "R" značky,protože to nepovoloval výrobce,dělat ze sériové 120-ky závodní speciál a životnost auta byla 5-7let i tenkrát...a jak to je s dílama,co se už nevyrábí?Pochybuji,že na STK jsou tabulky na Jawu minor,Tatru 57 atd....ty si dají místo 6x16 diagonální plenu 175/80 R16 radiálku a dostanou to taky na 30-dní?Výrobce to neschválil,výrobce nevěděl,že to bude jezdit dalších 100let...v tomto případě,musí mít technik na STK v hlavě taky mozek.

A proč třeba firma HP dělala co by náhradní díl komplet sportovní podvozek na škodu felicii...k tomu musel být taky typový list,na jehož základu se tohle dalo zapsat jako vyjímka do TP.

A pokud firma Renovak nabízí homologovaný brzdový set na starý škodovky,tak buď to opravdu může na cesty,nebude s tím vůbec žádný problém na STK a nebo to je klamavá reklama a trestný čin...ale o tom pochybuji,to už by si to někdo nenechal líbit.

[ Reagovat ]


09.04.16 v 17:19 0Unregistered napsal:

Vena136> Dovolte mi, abych ani v tomto vašem příspěvku s vámi nesouhlasil. Můžete dostat doklad od jakékoliv firmy, ale na jeho základě vám žádný úřad nezmění změny v homologaci vozidle ani nezapíše vyjimky, pokud to neudělá sám výrobce. A protože se zpřísnily podmíky prohlídek na STK / pracuji tam 18 let/ , jakmile je na vozidle jiný díl než homologovaný výrobcem pro dané vozidlo, nebo na dílu není k nalezení homol. značka - vozidlo končí jako nevyhovující. Toto je třeba veliký problém v poslední době domontovávaných zadních spoijlerů. Hodně zákazníků , aby to bylo co nejhezčí a hladké , tak buď homol. značky přebrousí , nebo zakytuje a problém je na světě, dostane STK jen na 30dní.

[ Reagovat ]


09.04.16 v 16:54 5503+1111 (3307)Vena136 napsal:

Unregistered> pak je ještě varianta dát klasiku plovoucí třmen + chlaďák z jiného vozu (ale do R13 většinou nepoužitelné) a nebo komplet set-up jiných brzd,co mají homologaci...ale nevím,jestli něco takového existuje.Příklad jsou třeba Wilwoody + zbytek co mají třeba v Renovaku a k tomu dostaneš papír na úřad,že to tam smíš mít,ale to je na 105-130 škodu,na fáčko těžko říct,případně pak udělat cokoliv a řešit individuálně...

A na STK dnes neprojde skoro už nic,hlavně TDI od VW

[ Reagovat ]


09.04.16 ve 13:58 7692+1109 (8801)vokim napsal:

Plocha destičky u FA je větší než u 130tky a tlaky v brzdiči jsou téměř schodné.
Za 1/ Brzdný učinek je u Fa brzdiče větší
Za 2/ na STK to nikdy neprojde , je to hrubý zásah do konstrukce a Škodovka ti vyjimku nenapíše.
Pokud někoho znáš , kdo to má , zajeď do servisu a nebo ještě lépe na STK, kde mají VALCOVOU skušebnu brzd s možností měřit zároveň tlak vyvýjený na pedál a budeš hrozně překvapen. Já válcovku mám a jednou jsem to tady před mnoha lety měřil / nejsi první kdo to chce zkusit/ale, bohužel protokol již dávno nemám.

[ Reagovat ]


09.04.16 v 07:37 1880+158 (2038)Pajaskoda napsal:

Unregistered> pokud by jsi chtěl chlazené kotouče, tak jsou dvě možnosti (o kterých vím) a to koupit, nebo udělat vrtané v origo rozměru, nebo s vnitřním chlazením a koupit rozšiřovací mezikusy do 4pístkových brzdičů. Nicméně první varianta si myslím, že nebude mít větší brzdný efekt, než dobře fungující originál favoriťácké brzdiče a varianta druhá by vyžadovala celkem velký zásah do uchycení, brzdičů, komplikace s odvzdušněním 4p brzdičů a i tak si myslím, že zvýšení brzdného efektu by nebylo tolik výrazné, aby to za tu námahu, náklady a možné problémy na STK stálo.

[ Reagovat ]


08.04.16 v 19:04 0Unregistered napsal:

Unregistered> neptam se na cenu ale co tam pasuje!!!

[ Reagovat ]


08.04.16 ve 12:52 0Unregistered napsal:

no tak si připrav 10 tis a budeš to mít.

[ Reagovat ]


06.04.16 v 19:36 0Unregistered napsal:

zdravím chcu si udelat brzdy na favo, ctyřpistkove škoda(130) a potřebuju vedet jake kotouce (chlazené) tam pasují a uchycení brzdice k tehlici. nemůžu to nikde najít ... a vím že to jde...

[ Reagovat ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:264
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:63925
Celkem návštěv:172936999

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte fotky,
které chcete nahrát na server
Kliknutím na tlačítko se otevře průzkumník,
ve kterém vyberte soubory,
které chcete nahrát na server