| 11.02.16 v 19:10 Vena136 napsal:
Unregistered> nejdražší na tom jsou asi ty klouby (záleží na průměru),poloosa samotná neni problém udělat z nějakýho vhodnýho "polotovaru",drážkování a zápich neni problém.
Ve finále to je stejně použitý z nějakýho jinýho auta,možná je jenom jiná délka.Klouby určitě MB nedělala extra.
Takže hodnotu to má pro nějakýho originalistu a nejdražší jsou na tom unašeče převodovky a střeva do nápravy.Před pár lety toho byly hromady asi za 2000kč za pár,...takže dneska to může mít hodnotu tak 5000kč.Ale zase když dneska má orezlej origo šroubek hodnotu 100kč a ve finále patří tak akorát do popelnice,těžko říct,kolik by za to nějaký cvok dal.
Já tohle nikdy nepotřeboval a nikdy potřebovat nebudu,ale řekl bych,že je lepší si to nechat a použít,případně hodit na půdu,pokud v tom neleží moc velký peníze.Ale třeba tohle bude stát 10 nebo víc tisíc,jako se prodávají Lobra na Garde...ale asi toho je ještě dost,když už tady je nabídka,takže jetá poloosa nemá moc hodnotu. |