-
Přidat do oblíbených
-
Switch to English
škoda quickbar >>
skoda-tuning.cz
|
skoda110r.cz
|
skoda110r.com
|
skoda.daves.cz
|
skoda-virt.cz
|
techweb
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
E-shop
Inzerce
Katalogy
ddd
Auta
Akce
Články
Úpravy
Galerie
Diskuze
Eshop
Inzerce
Katalogy
Načítám obsah...
Vyhledávání
Peníze v banku
500 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu
E-shop Škodateam
O nás
(9)
Jak na náš web?
(5)
Naši sponzoři
Novinky
Akce Škoda
(8)
Vaše vozy
(14)
Úpravy
(6)
Články
(15)
Bazar
Diskuze
Odkazovník
Naše aplikace
(6)
Škoda RACERS
[
Mapa stránek
]
Foto Tip
Hledá se Dívka Škodateamu 2016
WebShop Tip
Zajišťovací podložka trumpety pro 40
Daves
29 Kč
Skladem
kusů:
Koupit
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama
Navigace
>>
Domů
-
Vaše vozy
>
Škoda Speciály
>
Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
<<
Dioss Rebel Nova, aneb sen o českém sporťáku
Renovace jednoho ze tří vyrobených prototypů DIOSS Rebel Nova z roku 1995
Přímo tento vůz byl na autosalonu v Brně při představení veřejnosti
Designérem vozu byl Václav Král
Technické parametry:
Dvoumístné kupé s motorem uprostřed a pohonem zadních kol.
Motor: řadový čtyřválec VW s rozvodem OHV)
Obsah motoru: 1781cm3)
výkon: 125k/6000ot/min
Točivý moment: 173Nm/4100ot/min
Počet převodových stupňů: 5
Maximální rychlost: 200km/h
Zrychlení z 0 na 100km/h: 10s
Hmotnost: 1075kg
Rozměry (dxšxv): 3930x1710x1220mm
Rozvor: 2450mm
Rozchod: 1420/1440mm
Pneumatiky: 185/60 R14
Videa s Rebelem:
No, po 7 letech neúspěšných pokusů o zvládnutí renovace, jsem vůz převezl do RENOVACE VETERÁNŮ Petru Molčanovi.
Postup renovace můžete sledovat zde:
https://www.pmautosport.cz/index.php?option=com_zoom&Itemid=28&catid=470
ale budu se snažit dělat aktualizace i tady
Celkem záznamů: 127 (Zobrazeno 1-15)
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
27.06.2024 (Čt)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1CL
20.06.2024 (Čt)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1CK
04.06.2024 (Út)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1CH
Znovu a lépe?
Snad ne :) Měly by být hotovy všechny úpravy rámu, tedy finální povrchová úprava rámu a začnou se lepit lamináty
01.05.2024 (St)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1CC
22.03.2024 (Pá)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1C6
19.02.2024 (Po)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1C3
08.02.2024 (Čt)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1C2
26.01.2024 (Pá)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1C1
17.01.2024 (St)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1By
07.01.2024 (Ne)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1Bw
03.01.2024 (St)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1Bv
A už tady máme odpověď na otázku H.
16.12.2023 (So)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1Bt
23.05.2023 (Út)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1Bg
06.02.2023 (Po)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1BV
28.11.2022 (Po)
eRman
Odkaz na tento záznam deníku:
http://www.skodateam.cz/Dioss_Rebel_Nova/?drow=1BM
Celkem záznamů: 127 (Zobrazeno 1-15)
Načíst další...
[
Zobrazit vše
]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
>
|
|
[
Odeslat známému
|
Verze pro tisk
]
Komentáře
Opiš tento kód (čtyři číslice):
do tohoto pole
Celkem záznamů: 72 [
Zobrazit 15
]
03.01.2024 16:29:39
Tak odpověď na co ten plech byl už máme ve fotografiích
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
19.12.2023 18:53:01
Já si myslím že je to plech ne?
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
18.12.2023 16:44:44
Je to hezký. Ale co to je?????
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
02.06.2021 09:57:40
Už to jezdí, gratuluju.
I ty řízky jsou moc pěkný.
Eidy
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
21.02.2021 22:21:43
Podle teploměru máš nevytápěnou garáž
Daves
(Administrátor)
[
Reagovat
]
06.11.2019 09:03:12
Přidej sem čepicové selfíčko.
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
04.11.2019 15:58:52
Téda, tak ti bude tááák slušet
Luky
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
19.02.2019 09:49:13
Neboj, motor dělal Ota Zenkl, takže tam prakticky nic není původní a ani olej
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
17.02.2019 11:02:26
Nalil jsi aspoň čerstvý olej nebo jsi tam nechal ten plnoletý?
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
17.12.2018 21:26:00
to jablonecke pohrebiste rebelů znam a ten jejich majitel je chuj ze to nechal venku hnit a nikomu to nechtel prodat tak aspon ze je mas ty
Unregistered
[
Reagovat
]
17.10.2018 10:17:06
Díky moc za nabídku, zdá se že se to začalo hýbat, kdyby to zase usnula ozvu se.
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
11.10.2018 19:15:34
Pokud by jsi s ní měl problém, dej vědět a namotáme jí.
vokim
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
11.10.2018 12:18:19
Nejlip jsou na tom Pat s Matem, ty umej vsechno sami
Unregistered
[
Reagovat
]
11.10.2018 12:15:13
Nova doba..host vyhazuje vrchniho..
No ne, dneska bezna vec. Lidi schopnych je malo a nemaj cas. Vzdyt to je videt vsude kolem. Potrebujes zednika, klempire , elektrikare cokoliv. Sehnat spolehlivyho schopnyho...nadlidskej ukol.
Unregistered
[
Reagovat
]
10.10.2018 16:54:05
Teď už snad jo ... ale prostě nemam nějak štěstí, chci třeba nastříkat auto a z měsíce je rok a čtvrt ... A já se začínám pomalu bát, že tu věčně nebudu
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
09.10.2018 19:34:14
To chceš říct , že ti nikdo nechce namotat elektriku?
vokim
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
23.11.2016 22:13:34
Nějaký článek o historii rebela a i Roman je tam uveden..
http://www.auto.cz/dioss-rebel-originalniho-ceskeho-sportaku-se-melo-vyrabet-250-rocne-nakonec-vznikly-tri-proc-100594
Jarda25
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
12.10.2016 15:12:15
Tohle je jediný úsek kde je to rovný, jinak všude se to vyhýbá někde trubkovému rámu. Ano, tenhle úsek by byl určitě lepší udělat v trubci, ale výrazně by přibylo spojů a neúměrně práce k tomu, takže nám tohle přišlo jako lepší varianta, natažení od motoru až k chladiči v jednom kuse, kromě té jedné spojky. kde nevyšla délka ...
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
12.10.2016 11:42:45
Nebylo by lepší tam dát trubky, třeba hliníkové?
havlik
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
22.11.2012 11:43:40
Gratuluji ke koupi !
lámal jsem ho od šefa dost dlouho a ne se domluvit. Zajímalo by mě na kolik vyšel, nakolik se změnila cena o které jsme se bavily cca v roce 2002.
Na červeném jsem pracoval víc jak dva roky. Dodělávala se klimatizace, přední třmeny z favorita jsme nahradily octavkovými, tvar dveří se měnil atd atd. Bylo to spousta práce a pan Blažek když to viděl a svezl se byl velice nadšený. Pak někdo přišel s nápadem zvětšit a stahovat okno ve dveřích, byl to skoro neřešitelný problém díky tvaru dveří. Nápady se pak kupily jeden za druhým auto se rozdělalo do stavu v jakém je ted.
Na dílně bylo spousta dílů, forem, skel která mimochodem praskala sama v regálu. Při jednom generálním uklidu se to dalo vše ven pod plachtu a jedna zima to skoro vzala vniveč.
Auto je to fajnové, kdo má rád motokárový styl chování auta tak tomu srdce zaplesá. Byla to pro mě čest se na tom podílet, pamatoval jsem si ho z televize, když začínala televize Nova byl to jejich showcar a Železný si ho moc chválil.
Držím palce při znovuzrození
michal.tuareg
michal.tuareg
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
10.11.2012 23:26:15
Díky všem ... Tak on to zas tak úplně super kauf není, auto stálo 12 let venku, rozbitá nějaká okna, voda v interiéru a tak ... Nicméně je to jeden ze 3-4 kusů, navíc jeden ze dvou, který jsou kompletní. Takže to na druhou stranu super kauf je ...
Dotaz na 2. Rebela = skelet. Je to otázka. Až nastane rozborka budu řešit jak to udělat. Jedna varianta je přendavat vše na ten rám co už mám z dřívějška, který je prakticky bez koroze. Takže opískovat, nějak povrchově upravit a přendavat a přendavat. Problém je že to byly prototypy a na autech se pořád dělalo a upravovalo ... Takže ví bůh jaký jsou mezi těma rámama rozdíly
Každopádně tahle varianta by se mi líbila nejvíc. Nevzniknul by stav velká hromada všech věcí, která čeká na rám ...
Každopádně zatím je stav takový, že se budu snažit na žlutém Rebelu rozdýchat co půjde a řešit řekněme levnou údržbu. Kompletní GO bude až rozdýchám nákup, což chvilku potrvá. Rozebrat to sice nic nestojí a bude hotové za jeden víkend, ale pak prachy budou potřeba, tu tisíc, tam druhý a ty momentálně nemám. Takže to nechci rozebrat a pak čekat nad hromadou, radši budu čekat u kompletního auta.
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
10.11.2012 22:29:49
Paráda, Romane... velká gratulace k super kaufu...
Míťa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
10.11.2012 21:37:12
a budeš dávat dohromady i toho druhýho nebo se stane jen zdrojem náhradních dílů???
Kyblík
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
10.11.2012 13:41:30
To je Kauf s velkým K
Pokud by to jen trochu šlo přivézt jej na jarní Běšiny i v nálezovém stavu, to by byla senzace
MATTESS
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
10.11.2012 10:19:54
Romane gratuluji,tohle je velkej krok v před.Už se těším až za nějakej čas bude v Běšinech
Mafi.sk
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
09.11.2012 10:51:18
Uvidíme. Auto bude chtít určitě udělat z gruntu, ale koupí jsem se totálně vyčerpal. Zatím je v plánu sehnat věci, které chybí (už mám volant
zjistit rozsah škod a rozhodnout se kterou cestou se vydat. Je jasný že tohle je druh auto, které stojí zato udělat pořádně ... Otázka je, kdy ten čas nastane. Krátkodobé cíle jsou vykydat, umýt, vytepovat inetriér, ... A pak samozřejmě rozhýbat co nefunguje a hlavně nastartovat!
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
08.11.2012 19:58:09
Bomba auto! Doufám, že ho uvidíme na jarním srazu...?
1Venca
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
06.11.2012 22:13:46
Romane gratuluji, tohle je velikej krok vpřed. Přecijen je to ,,kompletní,, auto,, odstrojit, polejt a honit vodu s raritou
).
m8rinek
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
06.11.2012 12:33:38
U Schavelů nezbyde na dovolenou, ale to žena ještě neví.
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
06.11.2012 12:10:27
A to ti toho žlutýho půjčili k okoukání, nebo u Schavelů v létě nezbude na dovolenou?
Luky
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
05.10.2012 21:32:45
NN, není to z Diossu, má je nový majitel. Přímo on renovuje ten červený kus, který má bývalý ředitel DIOSSU. ostatní jsou jeho a plánuje renovaci.
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
04.10.2012 22:01:07
Ty fotky vraků to je z arealu DIOSSu v Klatovech? Nebo odjinud? A bude je též někdo renovovat?
Martin_Happy
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
11.08.2012 05:20:50
JJ přesně tohle mám plus ještě kostru dveří. Je to vidět na záznamu v deníku ze 17.8.
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
10.08.2012 22:22:48
Romane, předpokládám, že to je rám, co máš (?)
http://www.auta5p.eu/katalog/dioss/rebel_04.php
MATTESS
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
10.08.2012 16:30:10
To červený je legálně na papírech. Byla tam schválena i 1.8ka, tedy to co tam vidíš
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
10.08.2012 06:29:48
To auto mělo homologaci, že se s tim mohlo normálně na silnice? Ten pán jak renovuje toho červenýho to staví teda na legální SPZ? Protože pokud dobře vidim tak to celkem zmodernizoval co se týká motoru, převodovky a brzd. Na tom starým to byla vše v podstatě felda a on tam cpe dvacetiventil z VW.
Unregistered
[
Reagovat
]
Re:
08.08.2012 11:09:43
Vlastně kecam. Ve žlutým je 1.8ka. V červeným je 1.8ka. Takže ten motor 1370 musel být v modrým. A to je ten známý z TV Nova. Jinak když jsem přijeli do Klatov z TV Nova natočit nějaký spot s Rebelem ... Dojeli s autem z bývalého DIOSSU (nyní AUTO NEJDL) na chaloupky ( to je ta cesta kde jsme dělali RZetu Luby - Lomec - Loreta) a když se kameramani rozešli po svých místech a mělo se začít jezdit, začal motor vyhazovat vodu a natáčení skončilo
Nova se zbalila a odjela zpátky do Prahy
Tak takový to byly super káry
Super bylo, že tyhle prototypy vznikly, škoda že byly šitý tak horkou jehlou a tak amatérsky ... Na druhou stranu, jinak by se asi ani nedalo zaplatit to co vlastně vzniklo a projekt by skončil hned u skicy pana Krále.
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
08.08.2012 10:43:32
Tyhle auta mají jedinou výhodu. Byly to neustále prototypy a každý kus byl jinej. Měnil se i skelet. Žlutej rebel na fotkách ze salonu měl chlazení před zadními koly na bocích, na fotkách z pondělka ale už měl náporák. Neuchladili to. Všude je psanej motor 1.3 nebo 1.8, ale žlutej skončil s motrem 1370ccm ... Prostě to byly prototypy, který se neustále vyvíjely a bohužel byly i více či méně \"nefunkční\" a neustále se ladily mouchy. Podle mě ve finále tady jde o to zachovat exteriér, vzhled. To jestli tam bude motor takovej nebo makovej, interiér z toho či onoho, je vlastně úplně jedno ... Nikdo už stejně neví co tam vlastně mělo být. A kdyby se rozjela maloseriová výroba jak bylo plánováno, je otázka jak by to vlastně všechno vypadalo. Si myslím že těch \"seriových\" věcí by tam výrazně přibylo aby se zlevnila výroba ... Tohle byly takový SHOW CAR, jak se tomu honosně dnes říká, takový zlatý pozlátka. Jen tak mimochodem, mam pocit že v 95 se zvažovala cena tohodle fára kolem 350 tisíc. Po ukončení projektu v Klatovech se nový majitel pokoušel výrobu rozjet. Bez koruny zisku ho ale náklady vycházely prý na 750 tisíc. (samozřejmě veškeré nové díly). Takže neprodejné. Za ty peníze se ale předpokládám dalo pořídit třeba Porsche, auto trapně seriový, trapně dodělaný a hlavně plně funkční, s nesrovnatelnýma jízdníma vlastnostma ...
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
08.08.2012 10:14:40
Ona škoda také je, že není na tyhle vraky dost stodol a přístřešků. Kdyby ty Rebely ležely někde, kde na ně neprší a nesněží, nepálí do nich slunce, můžou tam ležet 20 let a jejich stav se nemění. Když si ale třeba u toho modrého, ležícího v kopřivách se staženými okny, představím jen renovaci interiéru, pojímá mě hrůza.
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
07.08.2012 20:13:45
To máš pravdu, že mohly být v peci. Doufám, že někdy nějakého zase uvidím, až budou jezdit.
A to je pěkné, že tak inspiruješ. To musí hřát u srdce
MATTESS
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
07.08.2012 16:32:57
JJ je škoda jak dopadly, na druhou stranu mohly dopadnout ještě hůř, třeba po recyklaci jako konzervy na psí žrádlo ... Základ je že jsou, veteráni se podle mě dělají i z daleko hořších aut. Výhoda Rebela je, že jediný co může shnít je skelet, zbytek je laminát.
Majitel plánuje jejich reinkarnaci a impulz pro něj byl tenhle deník, tedy já
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
07.08.2012 15:46:07
To je smutný pohled na ty vraky. Dočkají se nového života i ostatní kusy?
MATTESS
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
07.08.2012 15:29:57
No jediný kus má jiného vlastníka. Mému skeletu zatím kus neříkám ale to se pořízením laminátů změní
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
07.08.2012 15:04:15
Pokud jediný kus, který má jiného vlastníka, vlastníš Ty, tak jsi od doby, co jsem auto viděl naposledy, dost pokročil.
H.
(VIP uživatel)
[
Reagovat
]
13.05.2012 10:33:23
Bohužel pán o něm nic neví.Ptal se dalších lidí na něj a taky nic neví.bohužel
Mafi.sk
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
22.02.2012 05:26:32
Super, děkuju
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
21.02.2012 21:31:05
Ahoj,tak mluvil jsem s jedním pánem o Rebelu.Podívá se do svého archívu starých časopisů a zeptá se pár lidí kteří možná něco vědí.Náhodou nevíš zda byl ve světě motorů?Jinak ti pošlu do konce týdne pár fotek
Mafi.sk
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
24.11.2011 15:48:34
Tak to budu rád. Momentálně jsem ve slepé uličce, nikdo nic nemá, nikde nic není ... Ještě mám nějaký "seznam" lidí, kteří na projektu dělali, ale bohužel si asi vyslechnu pouze nějaké historky
Taky mě ještě čeká návštěva pána co celý projekt koupil, tam počítám že bude dostupné všechno, jen ne mojí peněžence
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
24.11.2011 13:56:20
Ahoj,krásné auto to bylo.máš můj velký obdiv že ses rozhodl dát tohle auto dohromady.Jinak se poptám pár lidí kteří o tom možná něco vědí.
Mafi.sk
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:Rebel
16.09.2011 21:45:17
Koukám, že kolegové jsou češi se vším všudy
. Prostě při výrobě a vývoji se to "ztratilo" a pokud počkáš, tak ti Rebela snesou celýho
.
Dakos
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:Rebel
07.09.2011 19:17:16
Venni: Jestli myslíš Zdenka M., tak zrovnat tuhle mi ten 6q nabízel do Fáva ...
Flower
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:Rebel
07.09.2011 11:55:02
Vim o originál motoru z Rebela 1,3 75 koní i originál převodovce 6q. Samozřejmě první co bylo, bylo super 1.3ka, nic moc to nestojí, časem se to poladí ...Pak se mi to ale rozleželo a řekněme podobnej motor (1.6) mam ve FUNu, tedy by mi to nic moc jinej zážitek nedalo ... Jasně varianta to poladit, ale seriová 1.8 bude v důsledku levnější a poladit se dá v budoucnu určitě i ona. Připustíme-li že to auto někdy pojede, tak bych byl s 1.3kou hned po první jízdě "znechucenej" že to nejede
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:Rebel
07.09.2011 09:49:42
Ty bláho,vlezu na škodateam po dlouhý době a tady je takový halo
Romane nezoufej,v "Diossu" je ještě pořád hodně lidí co to auto zažilo a určitě to nebude tak težké,jak se to na první pohled zdá
PS:neměl Zdenda fáčkovej 6q z Rebela ve svým autě?Kdysi dávno?
Venni
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:Rebel
06.09.2011 20:34:28
a zeptal ses ji?
rOMAN
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:Rebel
06.09.2011 14:54:51
JJ. Bohužel v jádru je všechno k ničemu neseženou-li se stará kopyta. To bych musel prodat barák a to mi žena asi nedovolí
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Rebel
06.09.2011 13:26:56
Gratuluju
Pomalu se blížíš k cíli. Ne, každý takový kousek je znát a cestu ke kompletnímu autu trošičku usnadňuje, tak držím pěsti
kutnič
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
31.08.2011 23:04:10
První vlaštovka. Mám 2x boční okna do dveří a cca 6x zadní okno. Za jedno přední okno dám klidně dvě zadní. Nemá někdo zájem
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
20.08.2011 17:58:00
http://www.ecorra.com/galerie/preview.php?id_gal=29
Bedřich
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:Rebel
19.08.2011 16:06:01
JJ už vim. Mluvil jsem s "mladým" a na schůzce se rozhodně domluvíme. Díky za nabídku
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Rebel
19.08.2011 15:52:34
Ahoj Romane, máš před sebou neskutečně náročnou práci. Já jsem na tomto autě dělal od začátku do úplného konce.Třetí jezdící a do provozu schválené auto mělo motor 1,8 20V z Octavky a jezdilo přes 200 km/hod. Můžeme si domluvit schůzku a popovídat si.Pozdravuj taťku. V.Hostaš sen.
Unregistered
[
Reagovat
]
Re:
19.08.2011 15:29:11
To je mazec, Romane... držim palce...
Míťa
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
19.08.2011 13:31:54
A jo krucinál, jsem si to špatně přečet, a o motoru si přečet jen to, že je to řadový čtyřválec VW s rozvodem OHV
Nicméně pokud to začneš stavět až ti bude 48, tak to už to půjde mezitím dát i na veteránský značky
Luky
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
19.08.2011 12:08:52
No zatim nevim jak to vůbec postavim, natož na papíry
Tak se škodovkou to má hodně společnýho. Všechno co se točí je podle mně a doufam v to felicia. Minimálně, motor, převodovka, nápravy
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
19.08.2011 09:31:59
Zajímavej kousek, ale co s tím, když to není škodovka?
Jak plánuješ to postavit na papíry?
Luky
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
Re:
18.08.2011 15:52:46
Původní majitel psal že to našli při vyklízení nemovitosti. Zřejmě jako pozůstalost, případně koupil barák ...
Už je i kontakt na člověka, co koupil projekt Rebel (to bude asi ten důvod, proč nikdo jiný nic nemá
). Prý má v garáži celkem 3 z toho jeden plně funkční. V září jedeme na výlet. To asi bude ranec ...
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
18.08.2011 13:17:01
To je neskutečné. Tak dlouho se to někomu válelo doma a pak to vyhodí?
Držím palce, ať se informace, kontakty a další potřebné věci daří shánět
MATTESS
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:
18.08.2011 12:46:43
Tak další blbá zpráva. Informace že se z DIOSSu dřevěná maketa vozu odvezla do muzea je taky lichá
Na to jsem hodně spoléhal
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
Re:
18.08.2011 11:37:05
Hele mohli byste mi spíš nalejvat trochu optimizmu
Protože jak postupně zjišťuju tak kde jsem předpokládal že něco získam nebo najdu tak odevšaď negativní zprávy.
Snad jediné pozitivní, sbíhají se mi kontakty na lidi, kteří na Rebelovi dělali ... Tak snad z toho něco bude
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
17.08.2011 20:40:37
Romane jedním slovem NÁDHERA! Ale popravdě asi ani moc nezávidím, protože když vím kolik mě dalo a ještě dá práce dát do originálu "blbou" felicii ,kde se nechaj ještě díly nějaký sehnat po stodolách a vidím tohle tak mě bolej ruce.. Ale myslím že ten požitek až si pojedeš na to náměstí pro točenou bude úžasnej! Držím palce!!
Toušík
(Pořadatel)
[
Reagovat
]
17.08.2011 19:39:54
Tak tohle je pecka.
Pamatuju na to když to přišlo, byl jsem zrovna na učňáku a já osobně sem z toho byl uplně hotovej. Dokonce sem si tenkrát vystřihnul i nějakej článek odkud už nevim, ale vim stoprocentně že se jmenoval Rebel bez příčiny (asi podle nějakýho filmu). Dát to dohromady je podle mě sci-fi, ale hodně štěstí, a pokud se ti to povede, tak už teď ti závidim
gapin
(Registrovaný)
[
Reagovat
]
Re:no
17.08.2011 15:09:28
JJ. To mám
Jde o to, je-li místo, tak to nic nežere a tedy to může čekat na lepší časy ... Ve 48, mi končí hypotéka na barák, pak bych se z těch peněz asi zbláznil, tudíž je třeba mít připraveno něco, do čeho se bude investovat ... No a musíš kupovat v době, kdy to nic nestojí ... Protože kdybych nakupoval až v těch 48, tak mi ty prachy nebudou stačit ani na totálně schnilej skelet Mka ...
Samozřejmě i já jsem realista. Seženu-li dokumentaci a formy a bude to vypadat reálně, získává tenhle projekt zelenou před všemi ostatními ... A na rovinu to auto je taková pecka, že nějaký eRko alá 130RS s kterým nemůžeš skoro ani vjet na silnici, je proti tomu ani ne čajíček, to je slabej odvar z fuseklí
eRman
(Administrátor)
[
Reagovat
]
no
17.08.2011 14:59:24
Ty bláho Romane!!!! To dostavět někdy bude pekelná dřina, už máš doma pár takovejch projektů co já vím
, Agentplus
Unregistered
[
Reagovat
]
Celkem záznamů: 72
Načíst další...
[
Zobrazit 15
]
Online pokec
[
větší okno
menší okno
]
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
Všem
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz
Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email:
pošli email
Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email:
pošli email
Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email:
pošli email
Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu
Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.
Google search
Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...
Zadejte své vyhledávací termíny
Odeslat vyhledávací formuláře
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit:
Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama
Kalendář akcí
<<
Září 2024
>>
Po
Út
St
Čt
Pá
So
Ne
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:
569
Právě přihlášeno:
1
Dnes návštěv:
57616
Celkem návštěv:
196740107
Článků:
1011
Fotografií:
34767
Komentářů:
17359
Uživatelů:
4423
Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet