ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
584 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!12. Rally ples ŠKODAteam 2018

12. Rally ples ŠKODAteam 2018

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda 110R

>

Krasavica

 <<



 

Krasavica

 
Celkem záznamů: 445 (Zobrazeno 436-450)

26.04.2008 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Hurá, Máňa jezdí! Má po technické a dostala nové značky. Motor chytá na první škrtnutí a vrčí naprosto klidně a tiše (po tom, co jsem ho sešteloval) :-).



!Máňa 120S
!Máňa 120S


08.03.2008 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Jak jsem posléze zjistil, veškeré úpravy na Máně byly provedeny naprosto neodborně, což bylo nejvíce patrno samozřejmě na elektrice. Ihned po prvním navrčení motoru mi to Máňa dala znát. Vyhořel totiž kabel vedoucí od spínačky ke startéru, a to po celé svojí délce. A navíc se k němu připekly ostatní dráty, takže nešly vypnout kontrolky.

!Máňa 120S
!Máňa 120S


Důvodem bylo to, že ten šikula zapojil cívku karburátoru na kabel k zapalovací cívce, který navíc v jeho poslední části nahradil drátkem s dvakrát slabším průřezem… To přispělo k tomu, že jsem se dal do kontroly celé elektrické instalace a objevil jsem pár dalších pěkných kousků. Mimo jiné mlhovku zapojenou přímo na spínač světel v přístrojovce a nefunkční ventilátor topení, jehož kabel byl využit pro napájení elektrické vrtule chladiče, která pro jistotu taky nefungovala.

Strávil jsem několik víkendů jen předěláváním elektriky. Vzhledem k tomu jsem ale vlastně rád, že mi Máňa neshořela úplně. :-)


19.01.2008 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Máňa nebrzdí a nespojkuje. Tečou prasátka zadních brzd a spojková trubka v kufru, takže jsem provedl výměnu těchto komponentů
a odvzdušnění všech okruhů.


18.11.2007 (Ne)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Máňu jsem koupil v Praze, ale bude bydlet na chalupě. Tak se stěhovala, na odtahovce.

17.08.2007 (Pá)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

V inzerátech jsem v srpnu 2007 narazil na Š100L, která měla kastli z roku 1987, tudíž jí koroze byla skoro neznámá. No za 3.000 neberte to! :-) Prostě jsem v ní shledal ideální základ pro stavbu Š120S. Škůdku jsem nazval tradičně „Máňa“, stejně jako každou hundrtku,
kterou jsem měl předtím. :-)

Máňa měla tyto úpravy odlišné od výroby:
- čtyřoké přední čelo
- motor ze Š120
- elektrickou vrtuli chladiče


!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S



01.04.2007 (Ne)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Rozhodl jsem se, že vzdám renovaci tohoto vozu, ale rozhodně se nevzdám stavby jiného. Takže sRšeň mě začal postupně po částech opouštět do náručí nových majitelů a já začal shánět další vhodný kus na stavbu dalšího ze škodováckých speciálů. :-)



17.03.2007 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Během sundavání dalších plechů se mi začal sen o eReSu vzdalovat. Začal jsem totiž zjišťovat, že sRšeň je tak shnilý, že už opravdu nemá cenu ho jakkoliv vyvařovat… prostě na tabák… :-(

!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S


10.02.2007 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Dalším krokem bylo odstrojování plechařiny, po kterém jsem chtěl začít s repasí kastle. Přední blatníky šly dolu bez použití nářadí... :-)


!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S



01.04.2006 (So)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Moje „nové“ eRko bylo nepojízdné - prasklé těsnění pod hlavou. Takže to byla první věc, kterou jsem udělal.

!Máňa 120S


23.03.2006 (Čt)  

Míťa  Profil uživatele  mita.skodateam.cz Moje stránka mita.skodateam.cz 

Od malička jsem měl rád techniku. Moje záliba se během času začala zužovat na auta, pak na značku Škoda, a nakonec na typy v rozmezí Š100 až Rapid136. Mým prvním vozidlem byla Š110L, kterou jsem si pořídil v mých 16 letech. Od té doby mýma rukama prošlo myslím že něco kolem deseti škůdek. Bylo to několik Š100 a 110, dvě eRka a dva Rapidy.

V srpnu 2003 jsem poslední škůdku prodal, protože mě to nějak přestalo bavit, a čekal jsem, jestli mě začnou svědit ruce od nicnedělání. No, a za dva roky to nastalo. :-)
Už jsem si ale řekl, že konečně postavím auto, o kterém jsem snil od začátku – Š130RS. A začalo shánění vhodného adepta z řad eRek. V březnu 2006 jsem konečně sehnal eRko, o kterém jsem si myslel, že to je ono.

Začal jsem mu říkat sRšeň, dle zbarvení. :-)

!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S
!Máňa 120S

Celkem záznamů: 445 (Zobrazeno 436-450)
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]

Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 22 (Zobrazeno 1-15)
 30.11.2020 17:02:48 


Děkuji. Diagnózou bych to nenazíval - spíše jsem rád, že tomu trošku propadla i manželka a že se ji zalíbilo erko v zelené barvě. No a to byl přece hned důvod ke shánění další erkové kastle


1235+501 (1736)JakubHalata (Registrovaný)
   
 30.11.2020 12:38:38 


Gratuluju k výhře Jako tři erka v rodině to už je slušná diagnóza


77085+8651 (462974)eRman (Administrátor)
     286902236   
 13.05.2020 08:12:35 


Ne nebyly . Od 1000MB po 130 s "mokrými" poloosami jsou průměrově stejné - konečný konus pro nasazení bubnu- jen jsou krátké a dlouhé


7702+1109 (8811)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 13.05.2020 07:35:19 


Nebyly na MB poloosy hubenější?


9796+1396 (20145)H. (VIP uživatel)
        
 12.05.2020 08:38:49 


No jen jsem tě na to chtěl upozornit, bylo by škoda to poškodit , když už jsi si dal tolika práce o penězích nemluvě. Já měl kdysi MB 1100 a podložky 25mm , upadlo mi zadní kolo 2x a taky jsem to jezdil v civilním provozu. Ono tam dochází k rotačnímu lomu a právě za pomalejších otáček. Je to dáno váhou vozu ne rychlostí ježdění.


7702+1109 (8811)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 11.05.2020 19:12:55 


Na to moje ježdění si myslím, že se nemusím bát, že by k něčemu došlo


1235+501 (1736)JakubHalata (Registrovaný)
   
 11.05.2020 14:48:04 


25.5.2020 teprve bude - tak-že teprve oslaví , ale to není důležité. Jen bych ti chtěl doporučit / Podle fotek , jsou vzadu bubny / nedávej tam nikdy podložky. Zvětší se tím zatížení / páka - buben -poloosa/ a poloosy jak všichni víme , se rády ve špičce ulomí. Raději bych to řešil polonápravami z eMka


7702+1109 (8811)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 10.08.2019 18:47:39 


To je paráda


142560+2829 (1570201)Daves (Administrátor)
      
 17.03.2019 08:48:44 


No jde spíše o ten přístup k otáčkoměru. Zkrátka jsem ho tam nechtěl dávat, dokud otáčkoměr nebude vyměněný


1235+501 (1736)JakubHalata (Registrovaný)
   
 04.03.2019 15:41:02 


Tomu nerozumím Co má nefunkční otáčkoměr společného s předním sklem? Klidně bych to zasklil, otáčkoměr vždy bez problému vyndáš i když tam máš přední okno...


1717+80 (1797)Petkar (Registrovaný)
    337597336  
 22.01.2019 18:58:11 


Zdravím, fandím a sleduju . Ať se dílo daří a letos Krasavica vyjede.


Unregistered
 21.04.2018 06:58:15 


Jasně to je přesně to co říkám pořád - 100 lidí - 100 názorů. Každý máme jiné možnosti, finance atd. Cením si každé rady ale co nesnáším když někdo někoho kritizuje proč to má tak a tak a né zase jinak. Zejména na některých diskuzích na facebooku se musím vždycky smát. Každy jsme jiný, a jak už jsem psal každý má jiné možnosti. Až mi někdo dá milion na renovaci erka, tak půjdu do naprosto původního stavu a koupím k němu garáž kde jej zakonzervuju a každou neděli si do něj jen sednu a pokochám se


1235+501 (1736)JakubHalata (Registrovaný)
   
 19.04.2018 12:28:13 


Hele,v pohodě.Každý to máme položený jinak.Za mě je to o stejný právi,ale vypadá to líp,než tam bouchnout kus plechu.A 300,- za kus podlahy je milosrdná cena.Zvlášť při tom,co ta renovace spolyká.Ale jak píšu,každého věc a každý to máme postavené jinak


646+84 (365)stehla1976 (Registrovaný)
   
 09.04.2018 10:02:37 


Pod pojmem záplatování si představím, že na shnilé místo navařím jen nový plech a ten shnilý pod tím zůstane. My ten shnilý vyřežeme a místo něj navaříme nový. A opravdu nehodlám dávat 300kž za vytvarovaný kus plechu (třeba čtvrtina podlahy ze 120 co jsem viděl na bazoši a pod. ), když si jej doma můžeme vytvarovat sami


1235+501 (1736)JakubHalata (Registrovaný)
   
 09.04.2018 08:58:27 


No, jestli by místo záplatování děr nebyl lepší vyměnit celý díl
Já to ale dělal stejně, jako ty. Je to funkční a že to není úplně hezký? No a Vyměnit celý se to může vždycky.


142560+2829 (1570201)Daves (Administrátor)
      
Celkem záznamů: 22 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Květen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:690
Právě přihlášeno:2
Dnes návštěv:163320
Celkem návštěv:179087195

Článků:1010
Fotografií:34684
Komentářů:17290
Uživatelů:4399


Ukaž link na tento záznam deníku, který můžu sdílet