ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Krasavica

Krasavica

WebShop Tip
Těsnění víka páky Weber 40/45 DCOE
Těsnění víka páky Weber 40/45 DCOE
Daves

16 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Akce Škoda

>

Srazy Škodateam

>

Podzim 2007

>

Podzim 2007

 <<



Autor:
77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 27.07.2007 - Změněno: 10.10.2007

Podzim 2007



Úvodní stránka-plakat


Mapy RZet
!Podzim 2007
!Podzim 2007
!Podzim 2007



- Závodící posádky (38kb)
- Zaregistrovaní tuneři (27.5kb)

Výsledky soutěží:
- Soutěže v kempu (39kb)
- Sprint do vrchu (30.2kb)
- 1. etapa závodu o podzimní pohár (33.5kb)
- 2. etapa závodu o podzimní pohár (33.5kb)
- Závod o podzimní pohár (33kb)



| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 135 [ Zobrazit 15 ]
 Re:DVD sestřih ze srazu05.12.2007 18:05:48 


Také by mě zajímalo zda si budu moct nadělit DVD už pod letošní Vánoční stromeček...


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 DVD sestřih ze srazu04.12.2007 09:27:33 


Ahoj, chtěl bych se zeptat, jak to vypadá s DVD sestřihmez podzimního srazu 2007? Díky


71+13 (42)snb-rider (Registrovaný)
    
 Re:Výsledky soutěží v kempu?15.10.2007 10:41:54 


OK :o) Děkuji otevřel jsem to normálně v Exelu a záložky tam nebyli :o( Potom v Exploreru, ha a oni tam jsou :o) Dík


211+8 (109)green_erko (Registrovaný)
  
 Re:Výsledky soutěží v kempu?14.10.2007 22:48:20 


Výsledky jsou tam všechny, musíš projít jednotlivé listy toho xls dokumentu


77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Výsledky soutěží v kempu?14.10.2007 18:44:50 


Chtěl bych se zeptat na soutěže v kempu, budou výsledky i "o nejhlasitější výfuk", "nejhezčí replika a tuning" ? Nebo jen Hi-fi? Díky Honza gReen eRko


211+8 (109)green_erko (Registrovaný)
  
 Re:Výsledky12.10.2007 21:55:56 


Jde o to jestli je Šulcová větší šlágr bo není


10979+2774 (26130)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:Výsledky12.10.2007 20:55:19 


No nevim, treba by to bylo jeste horsi


663+45 (354)alik.ak (Registrovaný)
    310097690 
 Re:Výsledky12.10.2007 12:01:53 


Tak se vdej a je to vyřešený jednou pro vždy


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Výsledky12.10.2007 10:37:12 


Kdyz uz jsi v tom meneni, ja mam v manualce zapsano Kolářová,ale prece se nenecham prejmenovat kuli jedny soutezi sem Kovářová


663+45 (354)alik.ak (Registrovaný)
    310097690 
 Re:Výsledky12.10.2007 08:36:39 


Máte to změněný, omlouvám se


77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:Výsledky12.10.2007 07:29:13 


No jo vidíš, úplně sem ti tu skupinu zapomněl ve výsledcích přepsat


77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:Výsledky12.10.2007 00:19:37 


Páč Péťa je problémovej člověk, já bych mu ani za mák nevěřil


142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 Re:Výsledky11.10.2007 23:42:19 


Zajímavý je,že teď nějak pořadatelé mlčí Za to braní do úst se omlouvam


725+69 (794)mexican (Registrovaný)
    
 Re:Výsledky11.10.2007 23:23:52 


Ten "vyloučenej" byl od začátku srazu ( již od registrace na vjezdu ) veden nesprávně ve skupině N2, ačkoli na to opakovaně upozorňoval a při registraci on-line před srazem se správně zařadil do H2. Táhlo se to s ním přes sprinty až do výsledků hlavního závodu, kde na to přišel při čtení výsledkové listiny při vyhlašování výsledků. Jelikož se byl sám přiznat Romanovi, bylo vyhlašování přerušeno a pořadí operativně upraveno. Zlatou v N2 by jinak dostal zcela neoprávněně a v H2 dosáhl až na 3. příčku. Tolik na vysvětlenou...

Nechtěl jsem to nikde roznimrávat, ale když už si mne tady bere někdo do úst, tento problém se zařazením do správné skupiny - a nejenom u mne - mně docela na tomto srazu zarazil. A vidím, že to nebylo opraveno ani v oficiální verzi startovní a výsledkové listiny.

Kdo se podívá na http://web.skodateam.cz/index2.php?ses_web=1&ses_id_lang=0&order=poradi,item&item=551 uvidí důkaz, že jsem byl přihlášen ve správné skupině.




1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 video st. č. 8311.10.2007 23:01:37 


Nemáte prosím někdo nějaký záběr z RZ ve formě videa st. č 83??žlutá 120M?Jestli ano byl bych velice rád pokud by jste byli tak hodní zaslali mě jej na srsenS120@seznam.cz mám pouze 10Mb schránku děkuji


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Výsledky11.10.2007 22:23:03 


Myslim,že ten vyloučenej je Houška Petr s.č.18


725+69 (794)mexican (Registrovaný)
    
 výsledky11.10.2007 22:11:10 


Zájímalo by mě estli nemáte chybu ve skupině N2.Luky má pohár za druhý místo,ale v těchdle výsledkach je 3.Jednoho snad vyloučili,ne?Tak proč je tam napsanej?



725+69 (794)mexican (Registrovaný)
    
 výsledky10.10.2007 17:38:46 


a pod tabulkou jízdy na slepo je taky jízda na slepo.


3051+173 (3224)misumi (Registrovaný)
   295961195   
 Re:výsledky10.10.2007 11:16:46 


Je tam chybička, pod tabulkou sprintů je jízda naslepo.


3028+280 (3308)Karfi (Registrovaný)
     245945044  
 výsledky10.10.2007 08:54:13 


Ahoj, nevim jestli se to nezobrazuje jenom mně, nebo to tak má být. Co zbylé výsledky? budou?


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:Fotky z Besin09.10.2007 18:24:12 


Super foto nevite jeste o nejakych???? a nebo videa


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 Fotky z Besin09.10.2007 00:57:02 


Konecne jsem dorazil fotky z vikendu (konkretne ze zavodu Podzimniho poharu):
http://foto.bornet.info/thumbnails.php?album=94


Unregistered
 Re:05.10.2007 11:59:45 


Asi tak... přilítnout z práce, převlíknout se a letět do Běšin. Taky doufám v tu šestou...


142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 Re:05.10.2007 09:56:50 


Já už mam tak nějak trochu sbaleno, odpoledne přilítnu z práce, shodim kravatu a už to valíme do kempu :o) Tak v šest jsme tam


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 05.10.2007 09:08:26 


Už už už to budééééééééé huráááááá, běžim se balit :o))


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:05.10.2007 08:58:14 


Poslední dodělávky, zase jsem toho hromadu nestihl a jedu se konečně kouknout směr Běšiny... no letos jsme připravení bídně!Budem to brát spíše jako účast.Hlavně, že se svezem, hlavně aby nás to nenechalo někde na trati.


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:04.10.2007 23:42:32 


Co jsem se dozvěděl dnes na poslední chvíli od pana Ředitele tak sprint se jede ve Velharticích... ono známý sprint do kopce jako asi před třemi roky....Nevim jestli si teda ze mě nedělal srandu ale vypadal vážně... Ani panáka na povzbuzení nechtěl... Takže ho beru za slovo... Změna programu vyhrazena.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:04.10.2007 23:37:17 


Prádlo si vyzvedneš v recepci. Chata je zděná, má samozřejmě vlastní záchod a koupelnu se sprchovým koutem. Dále je tam krb, kuchyň a dvě místnosti. V kuchyni je lednička, v místnosti pak nějaké radio s repro. Cena cca 650 na noc.


142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 04.10.2007 22:27:57 


Ahoj,chtěl bych se na poslední chvíli zeptat jak jsou vybavené chatky? Je tam ložní prádlo? Díky..


169+18 (93)luke.bean (Registrovaný)
    213-367-431  
 Re:Vstupné na sraz04.10.2007 21:08:37 


Asi kolem 40,- do kempu


Unregistered
 Sprint04.10.2007 21:05:23 


Kde bude ten sprint?


Unregistered
 Vstupné na sraz04.10.2007 09:35:21 


Zdravím...bohužel nemůžu najít žádné informace o cenách vstupného, nevíte někdo jak to je?


Unregistered
 Re:26.09.2007 11:11:52 


Ma nekdo dalsi v poradi zajem o chatku ?


142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 25.09.2007 23:21:49 


S eRmanem naprosto souhlasím, taky si myslím, že stačí dát mapy až těsně před srazem, právě z od něj uvedených důvodů. Jen aby ale byly a dalo se to naplánovat :o)


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:25.09.2007 23:01:48 


Mapy rychlostek předem budou a z důvodu zabránění nájezdů budou zveřejněny těsně před srazem, řekněme rozmezí Sobota - Středa. Nájezdů rychlostek se bráníme z jednoduchého důvodu. Jsme rádi, že nás obecní úřady berou na milost a tratě nám půjčí ... Pokud ale už měsíc před srazem by tam lítali "naddržený závoďáci", poštvali bychom si je proti sobě a příště by nám nepůjčili nic ... Takhle to tedy z dlouhodobého hlediska dělat nejde.


77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
 25.09.2007 22:24:32 


Ladis: S tímhle moc nesouhlasím¨- Spiš bych připravil něco jako program Rally a byl by k mání v kempu. Když tady dáš mapky,tak se najde spousta lidí,kteří toho využijí k najíždění předem,ale přijde mi to trošku nefér vůči ostatním,ne?


169+18 (93)luke.bean (Registrovaný)
    213-367-431  
 Re:25.09.2007 21:45:27 


Zájem o chatku nemam. Díky za nabídku, ale už mám nocleh domluvený jinde. L


1896+17 (1913)LaDiS (Registrovaný)
   458-286-909  
 Re:25.09.2007 21:30:36 


Trochu z jiného soudku... zájem o chatu máš ?


142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 Re:25.09.2007 20:04:53 


No už bych taky uvítal mapy kde se pojede .....


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 25.09.2007 19:51:21 


Ahoj. Měl bych tu jeden návrh, trošku z jiného soudku. Na letošní sraz se, mimo mých rodičů, chystají i rodiče mé přítelkyně. Nikidy v Běšinech na srazu nebyli (narozdíl od našich) a chtějí se jet podívat hlavně na RZty na to, jak nám to s bráchou pofrčí.. V tom je ale trochu háček. Naše jsem navigoval na RZty vždycky tak, že jsme je v pátek najeli, na to jsem jim do připravené mapy vyznačil trasu RZ a tu jsem jim v sobotu dopoledne předal a časy startů jsem jim volal. To ale s rodiči mé přítelkyně pravděpodobně nebude proveditelné. Proto se chci zeptat, i s ohledem na ostatní návštěvníky srazu, zda by nebylo možné, např. ve středu před závodem, umístit na stránky mapy s vyznačenýmy úseky RZ, jak je to běžné u pořadatelů velkých rally. Myslím, že i pro většinu najíždějících posádek by tohle bylo přínosem, protože by si při najíždění byly jistější, že jsou skutečně na RZtě (nic proti dosavadnímu systému, neměli jsme s ním doposud žádný problém). Díky za odpověď. Za Neujedu rallye team LáDíS


1896+17 (1913)LaDiS (Registrovaný)
   458-286-909  
 23.09.2007 21:52:13 


Jasně, přeci každý spolujezdec musí vědět, kdo ho veze a tak když uslyší jméno svého řidiče, půjde s ním. Roman to jistě i před vyhlášením připomene. Bude to dobrém i k tomu že se poznají celé posádky. Jsem pro aby se ukázala celá posádka



1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:23.09.2007 20:10:21 


Připomínka je to dobrá, už jsme ji i zvažovali ... Bohužel ale zatím nemáme vyřešené aby se spolujezdci také objevovavali na výsledkové listině. A tím že je tam nemáme je nejsme schopni ani vyhlásit. Samozřejmě se můžeme podívat do registrace a někam si to napsat ... V tom spěchu ale co při vyhlašování vládne je to nereálné. Každopádně pro cenu nemusí jen řidič, vemte spolujezdce sebou ... I na diplom dokážeme napsat obě jména


77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
 23.09.2007 16:49:32 


přesně tak. Myslím, že na diplomu by mohla být obě jména. Mě se to sice netýká, protože na stupních vítězů na 99,9% nebudu, ale kdybych tam byl, byl bych rád, kdyby tam se mnou byl i spolujezdec... ;o)


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:spolujezdci23.09.2007 16:03:09 


Ja se mohu jenom přidat. Alespoň zmínka při vyhlašování nikomu nic neudělá a spolujezdce to zahřeje u srdce...


10979+2774 (26130)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 spolujezdci23.09.2007 15:33:22 


doprčic, sem něco napsal a je to fuč, tak ještě jednou. Naprosto se stotožňuji s názorem, že spolujezdec je nedílnou součástí závodního stroje a docela mě překvapilo, že na vyhlášení výsledků Jaro 2007 a při slavnostním ceremoniálu si jde pro ceny jen řidič. Já nemít spolujezdce, tak je pravda, že auto jede o něco rychleji, ale co by to bylo platné, když bych nevěděl kam. Proto se také přimlouvám a apeluji na ředitele, že by bylo na zvážení, alespoň při slavnostním předávání cen pozvat na stupínek vítězů celou posádku a při vyhlašování na startovní rampě to toto také stálo za zvážení.


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 23.09.2007 14:46:27 


Měl bych jednu připomínku,přijde mi,že když už máme povinné spolujezdce,tak že jsou trochu opomíjený. Třeba na startovní rampě nebo u vyhlášení a na diplomech. Spolujezdec má taky zásluhy na zajetém výsledku,ať už takový že si to napíšou a jednou na rozpis nebo "jen" že naviguje na přejezdech. Byl bych velice rád,kdyby se jména spolujezdců objevili alespoň u vyhlášení a na diplomech.. Přece se nebudem opičit po Maxem Mosleyem a posílat spolujezdce do ústraní..

Předem Díky Lukáš -- luke.bean


Unregistered
 Podzim 200723.09.2007 01:10:29 


Bohužel se nemohu dostavit na sraz škoda teamu z rodinných důvodů ,objevím se až na další srazu.Tak zdar Costantine.


287+39 (163)Constantine (Registrovaný)
    
 Re: Chatka1518.09.2007 12:15:57 


Mám zájem o chatku 15,záloha odeslána, ale nejde mi zabrat ani editovat tak bych ji chtěl zabrat na pátek i sobotu


201+4 (102)mamuth (Registrovaný)
    
 Re:18.09.2007 10:09:00 


oki, díky...


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:18.09.2007 10:00:13 


jj, jakmile dorazí peníze, klikam tam platbu


77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
 17.09.2007 19:31:34 


ahoj, bude nějak znázorněno, že je zaplacená rezervace na chatku? Já jen abych měl jistotu, že penízky došly, kam měli


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 17.09.2007 19:06:32 


Děkuji za vysvětlení mám radost a už se moc těším.


3051+173 (3224)misumi (Registrovaný)
   295961195   
 Re: Krádež17.09.2007 11:56:47 


posuneme start více dopředu a tím se posune i cíl. Rejd samozřejmě nepřendáme, ale když se posune cíl cca o 50 metrů, nebudete do té zatáčky vjíždět ve 150 km/h, ale třeba v 50 km/h. A to už zvládnete ne ?
Bohužel lepší trať na sprint v současné době nemáme.


77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re: Krádež17.09.2007 09:17:22 


Nemilé, snad to není plánované oslabení konkurencí...

Takže... LukeBean registrován na chatku 12.

Ve vzduchu visí ještě dvě chatky, takže v pořadí je mamuth a LaDis, případně další... pište, kdo má zájem.


142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 17.09.2007 08:52:26 


sprint s delším dojezdem? ale kdo přendá ten rejd na konci


3051+173 (3224)misumi (Registrovaný)
   295961195   
 Re:17.09.2007 08:07:49 


Tak to mně mrzí ... Smazáno


77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
 17.09.2007 07:42:36 


Ahoj vzhledem k nečekané krádeži dílů na můj závodní vůz se nemohu zúčastnit závodů .Prosím o zrušení rezevace jak na chatku tak i na startovní číslo 40 a 68 díky schwejk.


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:Sprint16.09.2007 21:21:10 


Já sprint pravěpodobně vynechám. Ale je pravda, že dvouproudej byl lepší i naoko.
Jinak když sem dneska seděl v motorestu na terase tak kolem projížděl pan ředitel, já mávám jak zběsilej a vůbec si mi nevšim


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:Sprint16.09.2007 19:24:01 


Tak to je hodně na pi*u.Ne že by mi vadilo dobržďování,ale když máš vedle sebe ještě jedno auto tak máš malou motivaci.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:Sprint16.09.2007 10:01:26 


Sprint bude nejspíš tak jako z Jara v Beňovech, ale s delším dojezdem ....


10979+2774 (26130)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:Sprint16.09.2007 05:39:32 


No v Malonicích určo ne. Tam by šlo uspořádat momentálně kličkovanou mezi kládama....


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Sprint15.09.2007 21:27:51 


Zajimalo by mi kde bude sprint. Jestli klasicky u Malonic nebo jako na jarnim srazu. To doufam byla jenom nouzovka, dvouproudej sprint je mnohem lepsi.


243+11 (127)P.E.T.R (Registrovaný)
  
 15.09.2007 19:13:48 


Nějak mi nejde obsadit chatku. Je volné č.12,ale nemůžu jí zabrat ani editovat? co s tím? Záloha byla odeslána.


169+18 (93)luke.bean (Registrovaný)
    213-367-431  
 Re:15.09.2007 19:10:07 


Odhadoval bych to na válení gumou na čas...


8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 15.09.2007 19:08:24 


Co to je ten "Gumo-sprint" ????


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 15.09.2007 19:02:41 


Jasně že mám zájem o chatku.. a děkuji.. luke.bean


Unregistered
 Re:14.09.2007 16:54:52 


Je pravda, že jsme dříve dělali "nájezdová" videa. Ale od té doby co máme v programu "nájezd" RZet na živo, už to neděláme.

Mapky skutečně dáváme na net cca týden předem. Nechceme aby se na tratích zbytečně trénovalo a naštvávali se místní občané ... Takže vydržte, na konci září tu budou


77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:14.09.2007 12:55:42 


Já bych do mapy vyznačil pouze divácká místa a hodil to na web. Jelikož tam nebudou vyznačený RZty, tak nikdo nepozná kudy se pojede, tudíž nebude moci předem trénovat :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 14.09.2007 11:29:28 


Mapka předem je fajn. Jak říká Lemmons - je to z důvodu toho, že si diváci mohou lépe naplánovat, kudy se kam dostanou (tudí a my závodící ty RZtky při večerních nájezdech aspon najdeme.


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 14.09.2007 10:39:54 


No promítalo se to vždy při rozpravě před závodem, ale na netu to tuším nebylo. I když Mapky by mohly být . Na rally je dáváme taky. Sice jen pár dní předem, ale myslím že by to i zde stačilo. Je to dobré i pro diváky. Vědí kudy kam a pak se zbytečně nemotají mezi Závoďáky před startem


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:Erzety14.09.2007 09:25:33 


Nedávaly se tyhle informace až těsně před srazem, aby lidi na těch RZ nemohli trénovat, ale hlavně rušit okolí... ?


142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 Erzety14.09.2007 08:06:17 


Dovolím si vložit skromný dotaz. Ne že bych bych bez toho neuměl spokojeně žít, ale bývalo hezkým zvykem v nějakém rozumném předstihu před srazem zveřejnit informace o erzetách. Pamatuji si i nadmíru luxusní zpracování těchto informací formou mapek, fotek rizikových úseků a co navíc, bývaly zde i videa z nájezdů erzet pořadatelem. Ta videa vzpomínám dokonce ve dvou verzích. Jednen průjezd pomalu s komentáři kde. co a jak, a druhý, jak to vypadá když se jede "naostro". Bylo to fajn a pro spoustu účastníků to bylo zcela nepochybně užitečné, aby si udělali představu, do čeho to vlastně jdou ...

Tedy - bude zde i nyní něco z výše jmenovaného ?


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 Re:14.09.2007 00:50:46 


Takže další... luke.bean : má zájem ?


142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 13.09.2007 22:55:52 


Jelikož sem nepředpokládal, že tu vyhraji chatku,sehnal jsem si již před tím ubytování. Tímto přenechávám chatku dalšímu v pořadí.....
Díky Fido


1087+35 (561)fido (Registrovaný)
   436-806-838  
 13.09.2007 12:37:34 


Už to maká,zdařilo se ,děkan!


27+8 (35)Masák (Registrovaný)
  
 Re:13.09.2007 08:36:20 


TO Petr: nz, sám jsem z toho kvetl a kámoš se mi smál, že už neumim vyplnit ani formulář


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:13.09.2007 08:35:32 


To Daves: njn, cesty windows jsou nevyzpytatelné :o)



1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 13.09.2007 05:40:57 


Ahoj,když si chci zaregistrovat chatku č.3 tak na ní kliknu a objeví se mi heslo pro editaci .Co je to za heslo ? Děkan.


27+8 (35)Masák (Registrovaný)
  
 Re:12.09.2007 23:57:02 


Braba, díky za nápad. Měl jsem ten samý problém, ale že to je prohlížečem, by mne asi netrklo. Po použití IE je to O.K.


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 Re:12.09.2007 20:59:28 


Divné, teď jsem to zkusil z firefoxu a je to tam... Chatka číslo 5. Jsou to věci mezi nebem a zemí


142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 Re:12.09.2007 20:28:18 


mno, vyplňoval jsem fakt všecko, a přesně stejně jsem to pak vyplnil i v MSIE a tam to najednou fungovalo :o) Ale hlavně, že to mám zarezervovaný, zálohu už jsem poslal, tak mám klid


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:12.09.2007 19:21:36 


Důležité je vyplnit opravdu všechny položky - je tam napsáno, že jsou povinné. Takže něco nechci vyplnit, tak tam hodim pomlčku. To by mohla být také příčina problému.


142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 12.09.2007 19:17:16 


koukám, že tu máte problémy s rezervací chatek - taky jsem měl. Zjistil jsem, že je problém s prohléžečem Firefox. V Mozile, když jsem udělal rezervaci chatky, tak vypadala, že je ok, ale jakmile jsem refrešnul stránku, chatka byla zase volná... Když jsem rezervaci pustil v internet exploreru, tak byla chatka opravdu obsazená i po obnovení stránky.


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Chatka12.09.2007 18:25:45 


Díky pořadatelům.Chatku č.2 jste mi zaregistrovali.Net už mi naběhl,tak mohu poděkovat.


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 Re:Chatka12.09.2007 16:04:11 


Díky za info, RST. Dalším v pořadí je tedy Fido.


142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 Chatka12.09.2007 10:08:55 


Prosím o vyškrtnutí z pořadí o chatku. Vyhranou chatku přenechávám dalším v pořadí. Okolnosti bytí mě v tuto chvíli staví do situace, že nevím, jestli někam vůbec pojedu a pokud pojedu, bydlení si nějak zařídím.
Díky.
RST


461+24 (242)RST (Registrovaný)
   
 12.09.2007 09:53:08 


Ahoj, taky mi bohuzel nejde rezervnout chatka, vše vyplním odešlu ale po refreshi je chatka zase volna. Chtěl bych chatku cisko 3 na patek i sobotu. Uz jsem i poslal zalohu. Moc diky Vlado


75+1 (38)vlado (Registrovaný)
    311650408 
 Re:Registrace12.09.2007 09:48:45 


* registrace bude uvolněna pro prvních pět, následující den pro dalších pět a nakonec pro zbytek.


142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 Re:Registrace12.09.2007 09:38:49 


chci si zabrat chatu 17 a nejde mi to. Jak to? Pls help


1707+298 (2005)Eidy (Registrovaný)
       
 Registrace12.09.2007 09:24:44 


Ahoj,mám problém.Nejde mi zaregistrovat chatka č.2.Chce po mě,potvora,nějaké heslo.Co s tím ? Děkuji za rady a porady....


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 Re:12.09.2007 07:02:44 


No tak na uhlíky jsem naletěl i já .To klidně přiznám .A protože jsem byl ve stresu ) z těch otázek tak jsem si to uvědomil až za cca 5hodin po odpovědích.Ale jak píšu níže pořád mam pocit ,že vo tom vím h...... A asi se toho do smrti nezbavím .Vždycky se najde něco co mně překvapí .A to je asi dobře .protože kdyby to tak nebylo už bych to asi nedělal.


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 11.09.2007 18:14:06 


No jo no, šla jsi na to víc od lesa. Ale co, stejně na sraz jedeme i kdyby byl na poli a byli tam jen Toi Toie. Nás přeci nemůže nic rozhodit :o)



1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:11.09.2007 17:32:47 


Vidíš Lemmonsi a přitom jsou to samý naprosto jednoduchý věci jako matice kola a podobně Daves je testoval na mně a něco šlo hned a něco jsem za boha nemohla přijít až jsem ho usvědčila, že je to blbost Možná právě že nejsem technik a tak mi zbejvá hlavně ten selskej rozum


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 11.09.2007 16:16:16 


Tu jsem zrovna věděl, ale ty na počet písmen a kolik je na kterém voze čeho fakt do dnes netušim. Chytáky jsou hodně dobrý, ale měl jsem asi na ně moc štěstí, pač jsem musel odpovídat asi na 7 takových otázek. To pak na chatku asi opravdu neni.

Ale ještě že máme na srazu hodně spřízněných duší, kteří když už vyhrajou chatku a nějaké místečko zbývá, rádi nabídnou kamarádům. U nás to vyřešilo docela podstatnej problém. Každý rok vezeme na sraz 2 auta. SRC a žlutou GLS, ale letos když nám hrozilo že chatka neni, by žlutá byla doma a místo ní by jel Focus, ve kterém ve dvou klidně přespíme. Díky dobrým duším můžeme provětrat zase obě škodověnky. Díky


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:11.09.2007 14:58:31 


Tak třeba já pohořel když se mě daves ptal


77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
 11.09.2007 14:01:47 


A proč jste vlastně všichni tak proti "chytákům". Kdyby bylo vše tak jednoznačné, byla by to přede mnohem větší nuda, ne? Zajímalo by mne například, kolik % soutěžících pohořelo na otázce: "Kolik je na víčku rozdělovače uhlíků?" Tož přiznejte barvu, chlapi!


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 11.09.2007 13:46:45 


No,tak škoda že jsem neměl ani tušení že soutež o hctaky je na čas.. Tak snad příště..


169+18 (93)luke.bean (Registrovaný)
    213-367-431  
 Re:chatky11.09.2007 13:01:53 


No vidíš... kdo to nestihne, toho zrušíme


142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 chatky11.09.2007 12:56:26 


To Daves: sice se budu snažit zaplatit zálohu na chatku co nejdříve, ale jen tak pro úplnost: 14. dubna 2007 už je asi pasé, že?



152+30 (91)Ája. (Registrovaný)
    
 Soutěž o chatky10.09.2007 16:46:49 


Že je otázek více a počítač dělá náhodný výběr,s tím souhlasím.Pro někoho může být těžší technika,pro jiného historie,je to věc náhody.Jen se přimlouvám za jednoznačnější znění otázek.A až bude soutěž uzavřena,tak všechny otázky a správné odpovědi pro seznámení zveřejnit,abychom se poučili a na jaře nenasekali stejné chyby jako nyní.A souhlasím i s Lemmonsem,je dost otázek o eRku a Rapidu což jsou auta ke kterým se ne každý dostane.(Naštěstí obě v týmu máme)Snad by to do budoucna chtělo víc otázek o řadě 105-120 a Favofitu,což jsou asi "nejlidovější" Škodovky.Ale to je jen můj názor,nechci ho nikomu vnucovat.


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 10.09.2007 10:22:28 


S tím souhlasím. Je dobré že otázky nejsou pro každého stejné. Ale stále si stojím za tím že by měly být víc všeobecné a nezaměřovat se tolik na detail jednotlivých modelových řad. Já se věnuji škodovkám už od 10let, ale ERko a Rapida jdem doma neměl nikdy. Vidim je jen na srazech, protože ani v okolí tyto skvosty moc nejsou. Pak je těžké zodpovědět takové otázky.


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:Soutěž chatky10.09.2007 10:07:28 


Co se týká otázek, asi opravdu není fér, aby měl někdo dvě stejné otázky. Bohužel, chybička se vloudila. Otázkou pak ale zůstává, nakolik je fér, že soutěží kolektiv o jednu chatku - třikrát. To jste mohli soutěžit jen jednou, najít správné otázky a zbylí dva soutěžící to mohli jen čistě bez námahy opsat, ne ? Možná to tak ve skutečnosti bylo a byl problém jen v těch rozdílných otázkách
Diskuzi nad tím, zda je fér, že Pepa měl lehčí otázku než Franta je asi zbytečná. Pro jednoho je neskutečný problém přijít na to, v čem se liší eRko od Rapida. Druhému zas nic neříkají současné úspěchy soutěžních vozů škoda. Otázky byl mix. Mix otázek ze současnosti, minulosti, ze srazu, postřehovky. Přidělovaly se náhodně. Holt se někdy stane, že dostanu otázku, která je mi bližší. Pravda. Nespravedlnost světem vládne. Třeba u maturity jste tahali jen jednu otázku z dvaceti různých...

Myslím, že způsob otázek je fér. Dává vám sedm dní v týdnu, 24 hodin denně k tomu, abyste si našli čas a odpověděli. Už nestartujem v 0:00 a v 0:45 nemáme plno. A kdo se účastní srazů pravidelně a o značku škoda má zájem, ten vyhrává pravidelně i chatky. Viz Ája, Fík, Petr, vhml, Eidy...
Osobně mi přijde fér, že vyhrávají ti, kdo se srazů pravidelně účastní a mají obecné povědomí. Tak měla být soutěž nastavena. Zvýhodnit stálé návštěvníky před těmi, kdo mají doma 4mbit nonstop internet a odkliknou tři chtaky v první minutě po spuštění sputěže.


142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 Re:Soutěž chatky10.09.2007 10:06:16 


Právě proto, že se všichni znáte, soutěž udělal někdo jako první, dal ostatním vědět otázky, ti se připravili a udělali to lépe ... Víme že to tak fungovalo, nebraňte se. To si myslím také nedává stejné šance všem, nebo jo ?
Z toho důvodu je nyní celkem 32 otázek a vy odpovídáte, pouze na 25. Je náhodné pořadí otázek a také správné odpovědi se zobrazují pod náhodným umístěním ( a,b,c, ... ). Takže někdo mohl mít pouze 7 otázek jiných a zbylých 18 stejných. Takže i tyto dva extrémy které mohou nastat jsou ze 72% totožné ! Ale jak říkam otázky jsou v jiném pořadí, tedy zapsat si u jednoho správné odpovědi letos nefungovalo
Vždyť to také nemá být soutěž v opisování, to má být znalostní soutěž

A ještě co se týče výběru otázek. Je to těžké vymýšlet pořád otázky na jedno téma. Některé už jste určitě viděli v loňských soutěžích a některé jsou nové. Vycházíme samozřejmě z určitých knih, tudíž by měli být správné. Je ale možné že když otevřete jinou knihu, je tam něco trochu jiného. Je to přece jenom historie a prameny staré a jinak než z knih neověřitelné. Takhle třeba mně na základce tvrdili, že Klatovy osvobodila ruská armáda. A ono ejhle po pár letech to najednou byli američani. Každopádně pokud by se z Vás někdo cítil na otázky pro příští rok, každopádně BEREME ! Jak jsem už říkal, je to těžké vymyslet ročně cca 50-60 otázek. Musel by ale slíbit že všem eRkařům nepošle správné odpovědi
A téma otázek ? Točíme se kolem historie našich aut, obávám se že kdybychom dali současnot, ozve se zase vlna protestů, že Vás zajímá historie Vašich aut a ne současnot. Nejdou udělat otázky tak, aby seděli všem ... Bohužel. Díky tomu ale má soutěž vždy nějaké vítěze a nějaké poražené.


77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
 tak vám přeji09.09.2007 19:46:57 


příjemné zážitky a skvělý srazík. Jsem si jistá, že eRman to opět skaučuje na jedničku a občasné nedostatky či vady se tolerují já si bohužel budu muset počkat až na další sraz, kam již dorazíme ve třech ) s naším nyní 3-týdením synem. To si přeci nenecháme ujít a mládí se má ohýbat, dokud je mladé ) Takže škodovkám zdar a užijte si to.


85+9 (94)limsik (Registrovaný)
    192-006-966 
 08.09.2007 23:15:42 


Prosím o vyškrtnutí startovního čísla 81 bohužel se nám podělalo auto



14+1 (7)Tazzman (Registrovaný)
  
 Soutěž chatky08.09.2007 18:38:34 


Byla jsem přítomna u soutěžení tří různých lidí,protože pojede od nás víc posádek.Kromě toho co už tu bylo napsáno jsem zjistila další zajímavou věc.Každý z kluků měl otázky jiné,jeden z nich dokonce 2 stejné.Takže o regulernosti a stejných podmínkách nejde moc mluvit,docela mě to překvapilo.Proč nemají všichni soutěžící stejné šance ???Moc fér mi to teda nepřipadá.


Unregistered
 Otázky08.09.2007 09:05:30 


Souhlasím s tím, co zde bylo již napsáno. Některé otázky jsou položeny tak, že jejich výklad není jasný. Zatím se mi podařilo vždy chatku "vybojovat", ale tentokráte to vypadá na spaní pod širákem, protože u několika otázek jsem si nebyl jistý, na co vlastně odpovídám. Také se přimlouvám za zveřejnění správných odpovědí po skončení soutěže už jen pro to, aby se člověk poučil a načerpal vědomosti do dalších ročníků. PŔEDEM DÉKUJI!


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 Otázky07.09.2007 22:39:22 


Zdravim, myslim si že škodovky už dělam nějakej ten pátek, ale otázky ve stylu "na kolik písmen je jaká součástka" z daných modelů není až tak pro všechny účastníky. Všichni nevlastní eRka a Rapidy, a řada z nás je vidí jen na srazech. Je potom obtížné v časovém limitu alespoň vystřelit nějakou rozumnou odpověd. Byl bych pro, aby otázky byli příště více všeobecné. Nemusí se jednat pouze o vozy Škoda, ale třeba taky z rallye a tuningu všeobecně. Rad sem si zasoutěžil, díky. V každém případě už si radši balim stan.


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:Otázky07.09.2007 10:33:38 


souhlas s RST, občas jsem fakt nevěděl, z který strany to promyslet, hlavně ta poslední - tam se mi "kouřilo" z mozkových závitů. Budou pak zveřejněny správné odpovědi? tentokrát by mě to fakt zajímaly.


27+8 (35)Masák (Registrovaný)
  
 Re:06.09.2007 21:53:09 


jde o to, abych v pondělí nesedl k počítači a bylo po soutěži. Projet chatky z neznalosti - OK, ale kvůli tomu, že jsem to prokoučoval, to bych si asi nafackoval :o)


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:06.09.2007 21:42:08 


No výsledky budou 10. září, tedy k tomuto datumu stopneme hlasování. Pravda ale asi bude taková že do 10. září to necháme běžet a 11. září zveřejníme výsledky


77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:06.09.2007 21:36:43 


heh, výsledky sice budou zveřejněny po ukončení soutěže 10. září, ale znamená to, že soutěž končí 10týho září, nebo že výsledky budou zobrazeny 10září? Oba výklady jsou možný...


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:06.09.2007 20:04:41 


cituji ,,Výsledky budou zobrazeny po ukončení soutěže - 10.ZÁŘÍ !!! "


8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
 06.09.2007 19:55:52 


Jen mě ještě napadlo:
Vim, kdy bude vyhlášení vítězů soutěže, ale - nikde jsem neviděl, do kdy přesně můžu soutěžit. Buď jsem slepej, nebo to tu fakt neni Jde o to, že to samozřejmě budu dělat s potenciálním spolubydlícím, přeci jen víc hlav víc ví, a musíme se dohodnout, kdy sedneme oba k počítači a soutěž vyplníme.
Je teda možný napsat, v kolik a jakej den přesně soutěž oficiálně končí?
Děkuju :o)



1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 06.09.2007 19:50:25 


Je pravda, že pro někoho, kdo platbu nechal tak nějak na poslední chvíli je asi soutěžní povinnost mít zaplaceno překvapení. Je pravda, že tohle je asi chybička, že tam o tom není informace, to chce na příští ročních "vychytat" :o). Ale co, stane se. Já jsem pro platbu předem, protože chápu, jak tohle chodí, že i ti, kterým platíte vy, chtějí taky zaplatit dopředu.. Je to běžná záležitost. Já, protože jsem chtěl ušetřit (každá kačka dobrá, že :o) ) jsem zaplatit do první dekády, a teďka se mi ulevilo, že mám zaplaceno. A když bude hnusně? Když si zaplatim dovolenou a tam bude hnusný počasí, tak mi těch 30 tisíc taky nikdo nevrátí, protože "já tam nepojedu, když je ošklivo". Já mám taky dovolenou ne vždycky jistou, ale za ten risk mi to stojí.
Do Běšin se těšim a i kdyby to nevyšlo, kdybych fakt nakonec musel do práce - no, přišel jsem v životě o víc než o pět stovek, neni to malá částka, ale hlady kvůli tomu neumřu, ostatně benzín mě vyjde o dost dráž


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:06.09.2007 11:19:27 


Mi taky nemáme čistý svědomí ... Soutěž byla vyvěšena pozdě. Řesil jsem jiný věci a na chatky tak nějak zapomněl ... Takže je to fakt hrozně nahonem. Myslím si že platba předem je pro většinu z Vás opravdu samozřejmost. Abychom to urychlili když mi pošlete mejlem složenku, nebo výpis z účtu, nacvaknu tam platbu hned ... je taky pravda, že je spousta lidí u kterých mi stačí i jen "čestné" slovo ...


77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
 06.09.2007 08:05:31 


Asi jsme slepej, ale už je vyvěšen program soutěží v kempu? Jako audio, výfuk, nej auto, nej originál...........? Nebo co všechno bylo loni napodzim?


1165+183 (1348)MATTESS (Registrovaný)
   439934612  
 CHATKY06.09.2007 07:56:44 


Omlouvám se,nebyl jsem přihlášenej.Ten neregistráč jsem já.


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 RE:CHATKY06.09.2007 07:54:42 


Za skalního příznivce se považuji.Placení předem mi nevadí,děláme to tak pokaždé.Jde o to,že letos jsme díky jiným aktivitám vše nechali na poslední chvíl,s tím,že do srazu je ještě měsíc,a ono už je málem pozdě.
Přimlouvám se tedy za snad jednoduché řešení.Na titulní straně dejte k větě soutěž o chatky větičku,že účast v soutěži je podmíněna předplacením vstupu.Tak bude mít každý zájemce včas echo a nedočká se zklamání že chatku prošvihl.
Tvoji reakci jinak chápu,s platbami předem souhlasím,kdo o chatku nesoutěží a nejede závod,může si vjezd zaplatit až na místě,je to každého věc.A cena 300,- je slušná,je spousta srazů,kde za stejnou nebo i vyšší cenu nabídnou tak desetinu programu který nabízí Škodateam.


Unregistered
 Re:RE:CHATKY05.09.2007 23:46:01 


Tak to mně mrzí, že to tak bereš, ale asi pravdu máš v tom, že Vám zase bereme trochu ze svobody ... Tím co tu budu psát nechci nikho napadat, že to tak dělal, dělá, nebo chce dělat ... I já si myslim že tímhle komentářem se strhne vlna nevole, ale doufam že ne.
Ono je to těžký ...
Když to vezmu ze svýho pohledu. Vezmu-li v potaz první víkendový sraz a ten poslední, myslim si že můžu říct že jsme zdražili o 50 Kč. Původně byl vstup myslim 250 Kč ( možná 200 ). Teď máme pro tunery 300 Korun ale musíš platit předem. Závodící sice platí víc, ale RZety se asi s původním slalomem nedají srovnávat. Snažim se držet ceny při zemi, proč to ždímat, když na výdělek vstávam každej den do práce, tohle je koníček ... Když se to zaplatí sem spokojenej. Na oplátku ale těžce preferuju platbu předem. A myslím si že i pro Vás jsou tam zajímavé rozdíly v cenách. A když se podíváš už teď je zaplacená minimálně polovina startovního pole a každým dnem připisuju dalších 5-10 zaplacených posádek ... Pro naše "skalní" fandy ( věřím že to tak můžu napsat ) je soutěž o chatky v jádru další zvýhodnění ...

Když se přihlásíš do amaterskýho závodu, chtěj po tobě taky platbu předem ... Že ti to pak nevyšlo ? Žes musel do práce ? To nikoho nezajímá ... Prostě si se přihlásil, využil nějakých "slev" a je to. Že si pak nepřijel ? To je tvůj problém ! Takhle se tváří na amaterských rally. Náš problém je že jsme amaterská rally a sraz dohromady a tak i ty pravidla máme někde mezi těmihle akcemi. Ty co jezdí na rally, těm se to zdá normální a naopak jsme až moc měkký, ti co jezdí po srazech tak tam jsme asi tvrdší než jinde. ALe těžko mezi těmahle akcemi hledat "prostředek". Potýkáme se stím vždy a všude.
Já jsem doposud peníze vracel. Bylo psáno podle toho kdy nahlásíš že nepřijedeš vrátim 100/50/25 procent. Stejně sem vždycky vracel celou částku, má cenu se dohadovat ? Ale víš jak to je. Podíváš se na předpověď, hlásí ošklivý počasí ... Budeš vstávat ? Pojedeš závodit ? Většina naštěstí jo, ale taky se najde spousta těch který to vzdaj ... Každej rok jsem vracel peníze ze startovnýho, ale čim je horší počasí, tím víc lidí to vzdá, tim víc peněz vracim ... Když na jaro 2006 bylo ještě v úterý před srazem sníh v kempu, odhlašovalo se hromadně ...Já vim že je to blbý jet někam když je blbý počasí ... Ale na druhou stranu, to že kvůli tomu tobě chybí prachy v rozpočtu a bereš to z hypotéky taky nikoho nezajímá ...
Prostě abych ušetřil startovný zaplatim měsíc dopředu protože je to výhodné a vlastně nic neriskuju, když si to pak rozmyslim, Roman to vrátí ... To zní taky blbě, ne ? Můžeš řešit jednotlivý případy, ale nemůžeš to dělat plošně jak jsme to měli ... Když koukneš do stanov, je tam, že peníze nevracíme, ale že je přesuneme do dalšího srazu. To si myslim je fér pro obě strany.
Tohle není výmysl "oni to snesou", to je poue obrana aby srazy mohli i nadále být ...
Chápu že pro spoustu lidí je chatka důležitost číslo jedna. Bohužel víc jich nikdy nebude a boj bude vždycky.
A jak z toho ven ? Podmínky jsou dány, uznávam že pozdě. Budeš-li chtít platbu provést, máš čas do 7.9., to já do 10.9. uvidim že peníze dorazily ... Pak můžeš soutěžit. Když mi napíšeš mejl, můžem se domluvit jestli je nezískání chaty takovej problém, že kvůli tomu na sraz nepojedeš a vyřešit co s penězma ... Každopádně máte-li někdo s čímkoli ze stanov neskonalý problém, napište mejl. Pravidly vždycky nepokryjeme všechny možnosti které můžou nastat. Má-li námitka hlavu a patu, dá se cokoli řešit. Ale nevěřim na řešení obecné, ale individuální. Obecně výjimky nejdou. Uděláš jednu, pak musíš druhou a už to jede ... je z toho fraška.

Na jaro jsem chtěl aby všichni závodící měli spolujezdce. Strhla se ukrutná diskuze ... Byl to hroznej problém ... V jednu chvíli jsem myslel, že povolim. Ale když jsem se zamyslel nad komentáři ... Šlo jen o to, že je člověk na něco zvyklí, teď je to jinak a já musim změnit chování ... Nikdo z nás nemá rád změny, ani já ... čim delší byla diskuze tim víc lidí se ozvalo ... Hele oni se bouří, taky přiložíme polínko, prostě "kujme železo, dokud je žhavé". Tady se taky nedala udělat obecná výjimka. Pravidla z nějakýho důvodu dáváme a většinou je to z důvodů že to chceme dělat i příště, za rok, za dva ...Ale kdyby někdo napsal mejl s rozumným argumentem, dá se všechno řešit ... i tady, třeba ... třeba jet jako předjezdec, nevim.
Vzpomínam na diskuzi, když se řeklo že povinnost jsou přilby, to byla snad nejhorší diskuze ... Pak byl rána, čtyřikrát přes střechu, otřes mozku ...

Ale to s tímhle samozřejmě nesouvisí. Nevim proč to vlastně píšu, asi proto ... Nemam rád dohady v diskuzi. Nic se nevyřeší, přidá se spousta lidí a hlavní problém většinou zanikne ... Nikdo pak nemá náladu něco řešit, spíš se na všechno vykašlat ...

Podle mně stejně ať chatu vyhraje kdo chce, stejně tam spí místo 5 lidí 10 a podle mně stále stejní lidi. Jen se mění jména kdo ji "oficiálně" vyhrál.

No doufam, že sem někoho nenaštval, nenapadal. Hrozně nerad se hádam. Snažil jsem se jen vysvětlit co mně ke změnám vedlo. Doufam že to ani nevyznělo, že máte slepě dělat co řekneme ... I my jsme jen lidi, jsme omylní, vidíme věci jen ze svého úhlu ... A ten nemusí být vždy dobrý ... Jsem rád když radíte, diskutujete


77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
 RE:CHATKY05.09.2007 21:41:41 


Je jasné,že organisace srazu stojí pořadatele spoustu peněz,potu,času a úsilí.Většina z nás si jejich práce váží a oceňuje jí.
ALE:Nikde není napsané,že soutěž o chatky je podmíněna zaplacením vstupného.Dozvím se to v okamžiku,kdy soutěž otevřu.Takže když chci soutěžit na poslední chvíli,mám smůlu,protože už zaplatit nestihnu.
Spousta lidí,a já mezi nimi, podmiňuje účast na srazu právě tím,že chatku vybojuje.Nikde nemám zaručeno,že v soutěži uspěji,a v tu chvíli jsou vložené peníze v pr...achu.Je nutno si uvědomit,že ne každému je dvacet,může mít zdravotní problémy,veze ssebou děti atd.,takže spaní v autě pro něho nepřichází v úvahu.A stan si kvůli srazu kupovat nehodlám,když ho po zbytek roku nevyužiji !!! Bohužel mi to začíná připomínat manýry let (snad) minulých,jako "pivo podáváme pouze k jídlu".
Asi svojí reakcí vyvolám zlou krev,ale za tímto názorem si stojím.
O nevracení vstupu v případě neúčasti ani nemluvím,nejde o to kdo si co na poslední chvíli rozmyslí,jsou věci které člověk nemůže ovlivnit.Já např.sloužím v nepřetržitém provozu.Na Běšiny jsem si nahlásil dovolenou,ale nikde není psáno,že jí opravdu dostanu.Stačí,když někdo z kolegů omarodí a mám smůlu.
Práce Běšinských pořadatelů jsem si vždy vážil.Velmi nerad bych svůj názor měnil.Ale tento "nátlak" už mi začíná připadat poněkud velkopanský.Co Vy na to ?!?!?!


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 Re:chatky05.09.2007 21:14:41 


Zorganizování srazu bohužel něco stojí a většina věcí se platí dopředu. Protože rujnuju rodinnej rozpočet zavedl jsem platby předem. Těch co platí předem si hodně vážim, věří v náš sraz a tím že platí předem pomáhají že sraz může být ... Za tenhle optimismus v naše srazy mají výhodnější cenu a zvýhodňujeme je teď taky v soutěži o chatky.
Bohužel nemůžeme vracet vstupný každýmu kdo si to na poslední chvíli rozmyslí. Kdysi jsem to dělal, dnes už ne. Je to rozhodnutí, chci levnější startovný ? Zaplatim předem, ale beru na sebe taky nějaký riziko ... Když se mi pak nebude chtít, prostě už v tom mam peníze ... eRman


Unregistered
 chatky05.09.2007 21:03:25 


zajímalo by mě, proč mám platit zálohu na sraz už teď - chtěl jsem až po výplatě (cca 15. když je čas do konce září.) měli bysme jet i s rodičema a chtěli bysme soutěžit o chatku - ale to už musíme mít zaplaceno?!? když se soutěž nepovede,tak nevím jestli pojedem - spát v autě - nevim,nevim. naši určitě ne - vrátí mi pak někdo zpátky zaplacený vstupný??


27+8 (35)Masák (Registrovaný)
  
 Otázky05.09.2007 08:19:08 


Souhlas se Schwejkem. Některé jsou v pohodě, ale některé můžou vést k dohadům a některé (opakující se z minula) nelze zodpovědět z vybraných možností, protože otázka samotná je už chybně položená.


461+24 (242)RST (Registrovaný)
   
 Re:Co ta soutěž o chatky ?05.09.2007 07:18:20 


Teda otázky jsou fakt dost hustý .Pocit nebo spíš jistotu ,že vo tom vím úplný hovno.Jdu shánět spacák do - 20°C Zajímaly by mne potom správné odpovědi .Protože některé považuji za naprosto nezodpověditelné.


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:Co ta soutěž o chatky ?04.09.2007 09:28:19 


Eidy - nene... dneska je zítra zítra. A zítra bude zítra až do půnoci.


142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 Re:Co ta soutěž o chatky ?04.09.2007 01:20:41 


už je zítra a furt nic :o)


1707+298 (2005)Eidy (Registrovaný)
       
 Re:Co ta soutěž o chatky ?03.09.2007 21:09:26 


JJ na chatky jsme nějak opomněli. Hlavně už jsme docela vystříleli naše vědomosti Ale zítra už by měla běžet


77053+8646 (462774)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:Co ta soutěž o chatky ?03.09.2007 17:03:39 


Dle mých informací by se to mělo zítra rozjet.


142195+2829 (1566259)Daves (Administrátor)
      
 Re:Co ta soutěž o chatky ?03.09.2007 16:48:01 


no co, v nejhorším sklopíme sedačky v autech a přespíme v nich jako správní nadšenci :o)


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Co ta soutěž o chatky ?03.09.2007 15:13:58 


Měsíc do srazu a pořád jesště nevím jestli budu bydlet nebo né .Docela nepříjemné zjištění .Né že bych kritizoval ,ale upozornit se musí


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:28.08.2007 23:53:10 


Ja se takynmuzu dockat ale hlavne mi mrzi ten cas protoze auti mi jede az pristi tyden do lakovny a je rozebrany jak do srotu


Unregistered
 18.08.2007 23:00:08 


Zdravim, chtěl bych se zeptat, kde se pojedou páteční sprinty? Jezdí se to ještě v Malonicích?


Unregistered
 01.08.2007 01:32:43 


Sakra nemužu se dočkat


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 27.07.2007 16:10:54 


Tak nám to už pěkně začíná


8996+2907 (16664)Honza5 (Tester)
      
Celkem záznamů: 135 [ Zobrazit 15 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:438
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:118083
Celkem návštěv:175814006

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394


Klikni na uživatele, abys mu poslal zprávu