ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Škodovky z ulice

Škodovky z ulice

WebShop Tip
Samolepka Weber nápis černá
Samolepka Weber nápis černá
Daves

15 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Akce Škoda

>

Srazy Škodateam

>

Jaro 2007

>

Jaro 2007

 <<



Autor:
77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 04.01.2007 - Změněno: 21.05.2007

Jaro 2007



Jaro 2007-plakat620

Úvodní stránka-burza

tak i 11. sraz je za námi :) :
Registrovaní tuneři v kempu (82kb)
Startovní listina závodících (69kb)

Výsledky soutěžích v kempu (19.5kb)
Jízda zručnosti s buginou (17.5kb)
Výsledky nejhlasitější aparatury a výfuku (47.5kb)

Výsledky závodu o pohár Škodateamu (59.5kb)

- Stanovy závodu "Jarní pohár Škodateamu" - 2.3.2007 22:30
- Stanovy "Závod O pohár Škodateamu" - 2.3.2007 23:56

Plakát srazu ke stažení (3.4Mb) - změna 4.4.2007
Plakát ČB srazu ke stažení (107.9kb) - změna 4.4.2007



Program srazu závodící:Program srazu nezávodící:
Pátek:Pátek:
12:00 - 22:00 - Příjezdy ( Administrativní přejímka)12:00 - 22:00 - Příjezdy
15:00 - 16:30 - Jízda zručnosti naslepo15:00 - 16:30 - Jízda zručnosti naslepo
17:00 - 18:30 - Dvouproudý sprint17:00 - 18:30 - Dvouproudý sprint
19:00 - 20:00 - Nájezdy rychlostních zkoušek
20:00 - ??:?? - Noční orientační závod20:00 - ??:?? - Noční orientační závod
Sobota:Sobota:
07:00 - 15:00 - Příjezdy07:00 - 15:00 - Příjezdy
07:30 - 09:00 - Technická přejímka - INVESTTEL AUTO Klatovy
09:00 - 11:30 - Soutěže v kempu09:00 - 12:00 - Soutěže v kempu
11:30 - 11:45 - Rozprava s jezdci ( kemp )
12:00 - 12:45 - Odjezdy na předstartovní Show - Erbenovo náměstí13:00 - 14:00 - Odjezd spanilá jízda
13:00 - 14:30 - Start závodu "Jarní pohár Škodateamu"14:00 - 15:00 - Příjezd Erbenovo náměstí
13:02 - 14:32 - RZ1 Slalom
13:30 - 15:00 - RZ2
14:00 - 15:30 - RZ3
15:00 - 16:30 - Slalom
14:30 - 16:00 - Servis - kemp Běšiny15:30 - 17:00 - Návrat kemp Běšiny
16:00 - 17:30 - RZ4
16:30 - 18:00 - RZ5
16:00 - 18:00 - Účast na závodu jako divák
17:00 - 18:30 - Cíl závodu "Jarní pohár Škodateamu"
20:00 - 21:00 - Vyhlášení vítězů20:00 - 21:00 - Vyhlášení vítězů
21:00 - ??:?? - Zábava21:00 - ??:?? - Zábava
Neděle:Neděle:
08:00 - 11:00 - AutoMotoBurza INVESTTEL AUTO Klatovy08:00 - 11:00 - AutoMotoBurza INVESTTEL AUTO Klatovy
12:00 - 13:00 - Zápas "Pořadatelé versus tuneři"12:00 - 13:00 - Zápas "Pořadatelé versus tuneři"



| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 249 (Zobrazeno 61-75)
 Re:06.03.2007 19:26:55 


Me se libi jak se vsichni ohanite Maxem, kterej v tom favu druhou sedacku ma a se spolujezdcem bezne jezdi. Pokud to ale lze jezdi bez nej, to je pravda. To vse co tu predvadite jsou podle me vykriky do tmy. Mate dva mesice aby jste si nekoho sehnali...


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 06.03.2007 19:18:52 


Souhlasím s Gapinem. Myslím si že by to měla být svobodná volba, zda pojedu sám nebo ne. RZ v Běšinách zase nejsou tak zrádný a nebezpečný a myslím si že mít kvůli cca 7 km RZ spolujezdce je zbytečnost. O případné nehodě? Kolem tratě je dostatek lidí, aby pomohli a spolujezdec než se vyhrabe z auta, tak lidi tam jsou dřív.

Co se týče přejezdů a bloudění? Když jedete sami někam v autě a budete místo hledat v mapě, tak také vezmete někde nějakého spolujezdce, aby vám radil a vy jste se mohli plně věnovat řízení?

Máte pravdu, bezpěčnost na prvním místě, ale tohle se mi zdá až moc. Nepodepisujeme někde náhodou, že to jedeme na vlastní triko? A vzít někoho v kempu jen tak do auta to si myslím že je přistřižený za uši. Kdyžbych náhodou udělal něco kámošovi, tak dobrá ale někomu, koho neznám? Nevím, nevím.

Co se týče loňského vítěze - Maxe, mluvil jsem s ním a je také ZÁSADNĚ PROTI aby byl spolujezdec. A ani neví kde ho má sehnat.


Jak jsem už asi řekl, kvůli 7 km to nechte na svobodné úvaze každého řidiče.





836+58 (447)Rapa (Registrovaný)
   312-191-935  
 06.03.2007 19:11:04 


Já bych koneckonců i spolujezdce sehnal, ne že ne. Ale furt bych byl raději, kdybych mohl jet sám. Pro klid duše ;o)


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 06.03.2007 19:07:15 


Jasně pravidla jsou daný. Ale oproti minulým srazům je ta povinnost spolujezdce krutou podmínkou.
A věř mi, že právě v mým případě, sehnat toho spolujezdce problem je.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:06.03.2007 19:03:04 


Hele je to dvousečná zbraň a má to svý pro i proti. Vše už tu zaznělo, rozhodnuto bylo, zbytek je putna.

Já shánění někoho neřeším, protože nehodlám nikoho přemlouvat aby se mnou strávil tři dny v Klatovech a v pátek si kvůli tomu dokonce vzal dovolenou. Ani nebudu nikoho nutit aby přijel na vlastní náklady. Ani nebudu nikomu hradit cestu jen na sobotu. Stejně tak nemám chuť někomu shánět bydlení a proplácet mu jídlo. Prostě v kempu někoho vezmu a do auta posadim. A pokud ne, tak prostě mám smůlu.

Ve finále stejně nevím, čím pojedu a zda vůbec, protože rapid je nezpůsobilej (problém s převodovkou) a rska je na tom stejně (problém s převodovkou a motorem). Ani jedno se zřejmě nestihne a tak nezbývá než jet sporákem jako loni. A když jsme u toho, tak vlastně nevím, jestli sporákem vůbec někam jezdit.

Takže nějaký spolujezdec, to je fakt maličkost.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 06.03.2007 18:58:30 


Já bych skupiny neřešil. Podle mě jsou snad poprvý rozdělený objektivně. Napsal jsem se do Háček ne že tam mam větší šanci, ale že tam úpravama prostě patřim. Taky sem byl zvědav na porovnání všech nebo spíše eNka a Háčka. Protože mě samotnýho zajímá jak pojede takhle upravený auto proti tomu co je upravený jinak... Toť vše ke skupinám.... Řikám ani v nejmenším mi nevadí.
Co se týče spolujezdce.... svůj názor jsem vyjádřil. Jsem jednoznačně PROTI. PŘECE KAŽDEJ MUSÍ VĚDET SÁM JESTLI MITFÁRU POTŘEBUJE NEBO JESTLI NA PŘEJEZDU BLOUDÍ. Bydlim cca 2 km od běšinskýho kempu a bez itineráře jsem jezdil i noční orienťáky. Vždycky mi stačilo se podívat kam mam dojet a dojel sem tam. Bez problémů. Co se týče váhovýho úbytku nebo nerovnoměrnosti.... Nevim, ale jestli je to kvůli tomuhle, tak asi začnu držet drastickou dietu abych se do srazu dostal na průměrnou váhu dvoučlenné posádky.... Co se týče bezpečnosti na přejezdech tak jsem myslel, že se jedou během normálního provozu za normálních úpředpisů. Kdo bude bloudit, tak at si u krajnice zastaví, času na to má habaděj. Vždycky jsem u časovky čekal minimálně pět minut. A o bezpečnosti na RZ, se taky může stát, že místo jednoho s otřesem mozku budete tahat z auta dva. A eště si to necháte podepsat na triko řidiče. Hezký...
Další věc je ta co mě docela zarazila. Když mi vypadne spolujezdec ve čtvrtek (ať už z jakýhokoliv důvodu) a do soboty neseženu jinýho nemůžu startovat tím pádem přicházím o nemalý peníze. Startovný atd... V mém případě kdy auto na závody přesouvám z Prahy je to nemalá investice na všechno. A o tu příjdu. U rally, ať už MČR nebo cokoliv jedoucího pod FASem je to normální, ale tam je to o ničem jiném. A jestli už sraz v Běšinech pokročil tak daleko, to nevim. To můžete rovnou nastolit podmínky a pravidla pro Volný pohár. A se závoděním se skončilo. Nebo ne. Ale už asi nebude k vidění 110 závodích posádek ve Škodovkách. S bídou třicet...
Další věc - Nevim jestli si to někdo uvědomil, ale na srazech jezdí i auta, který nemají sedačku spolujezdce. Viz loňský vítěz.... Sem zvědavej jak do toho bude nahonem cpát druhou sedačku. A když nebude závodit, to mi zamrzí. Je to krásnej pohled na to auto, když to turbo zabírá. Ale netýká se to jen jeho.
Co se týče ankety - eRman řek, že se jejím výsledkem řídit nebude. Kolik se tam musí naklikat hlasů aby mzměnil nebo nezměnil názor? A hlavně každej si tam klikne i když je mu to úplně jedno.Tudíž jí pokládám za neregulérní a zbytečnou.
Já bych spolujezdce možná i svez, ale jsem prostě v situaci, kdy neni člověka kterej se mnou pojede, že by se sám nabídnul. A ukecávat někoho do takovýhle věci, bych si moh taky při nákym průseru vyčítat do konce života.
Proto jsem pro svobodnou volbu ať si každej vybere sám.
Vim, že mi za tenhle příspěvek spousta lidí ukamenuje a na srazu na mě bude koukat jak na buhví co. Ale je to jen můj čistě objektivní názor.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 06.03.2007 18:26:14 


Já taky přidam trochu oleje do ohně: Myslim si, že spolujezdec je naprostou samozřejmostí. Já osobně si nedovedu představit, jak bych přejížděl z erzety na erzetu bez spolujezdce, jelikož Klatovy neznam, tak je pravda, jak píše eRman, že by to asi odnesl něčí nárazník ve chvíli, kdy bych luštil z mapky kudy dál. Navíc v mém případě opadnou tak o 50% nervy a předstartovní stres, vždycky si ještě zrekapitulujeme trať a hurá na to. I ta euforie po dojetí do cíle nikdy nemůže být taková, jako kdybych tam byl jen já. Já chápu to jak píšete, že máte strach, já mam taky strach o toho druhýho a velikou zodpovědnost a kdyby se mu něco stalo, tak bych se musel asi jít zastřelit, ale na druhou stranu je to dobře. Já beru Běšiny jako super akci, kde se můžeme super svézt a proto bych hrozně nerad, aby se jednou stalo, že se někomu něco stane a bude konec srazu na kterej se těšim už ode dne, kdy se vrátim z Klatov domů. Já osobně mam spoustu kamarádů, kteří by se svezli hned a rádi, nevěřim tomu, že je takový problém někoho sehnat. To je můj názor a teď hurá všichni samo řidiči do mě


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 06.03.2007 13:47:15 


RST: No jo to je fakt, že eNko by mohlo bejt ještě o něco přísnější, to je taky důvod, proč jsem se prvotně zapsal do H1. Protože mam na stodváce vlečku a čtyřpísty. Nepřipadalo mi to prostě fér. Jenže jak to vypadá byl bych tam jedinej a to nemá smysl. Takže mam pocit, že při tomhle nastavení pravidel dobře míněná skupina H trošku postrádá smysl.....


3039+52 (3091)Siki (Registrovaný)
      
 Re:06.03.2007 13:31:29 


Pro Siki: napsal jsem, že skupiny repsektuju, to v první řadě.
ale nepřijde mi příliš spravedlivé považovat za shodná auta např. Š120M, která má široké nápravy a Š100, která nemá ani chladič vpředu ani široké nápravy. Když Š100 předěláš na provedení 120M, máš už 2 úpravy a jsi na hraně skupiny N. Na 120můžeš dát4písty a lepší tlumiče (např.) a jsi stále v N. U hundrta už ne...

Ale jak jsem psal, beru to, jedu S a spolujezdce seženu. Ve dvou je to 100% lepší, akorát je ještě lepší, když toho dotyčnýho dobře znáš a jsi s ním sehraný.


461+24 (242)RST (Registrovaný)
   
 06.03.2007 13:15:44 


A ještě si tu udělám reklamu:
Pokud si chcete opravdu zazávodit se vším všudy tak o velikonocích 7-8.4 se pojede dvouzávod pod RKHA v sobotu ve Švihově a neděli ve Smolívci. Závod je pojištěn takže stačí obyčejné povinné ručení a auto dle stanov, pro pravidelnost stačí platná STK, plnoletost, řidičák, povinné ručení a přilby. Více na www. RKHA.wz.cz Závody se dají jet jednotlivě a nebo jako Pošumavský pohár 4 bodovaných závodů (na podzim opět Švihov a Kramolín)
Přijeďtě se svézt a nebo jen vytvořit diváckou kulisu. Kramolín 2006 byl jeden z nejlépe hodnocených závodů sezony. REGISTRACE JE UŽ V PLNÉM PROUDU!!!


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 06.03.2007 13:04:05 


Tak taky přidám svůj názor: Spolujezdec - podle mě je dobré v každém případě jet ve dvouch. Ať se podíváte na jakýkoliv závod a není na okruhu je vždy posádka dvoučenná. Proč asi. I když se řadě vám zdá že Běšiny každý zná a RZty jsou blízko, celá řada z nás v prvním kole bloudí. (Píšu z "nás" aby se někdo neurazil).A nejen to, kdo z vás má objety nějaké jiné závody - ne srazy, vi o čem mluvim. Je celá řada kluků co na srazu jedou úplně poprvé na uzavřené ceste a při nehodě ani neví že za nima jede další a netuší že se vyvalil někdo před. Ješte bych při registraci rozdal v itíku cedulky OK a STOP a osvětlil na co jsou. Jeden opravuje a druhý dává vědět že jsou v pohodě. Skupyny a termín úprav - Podle mě neni času málo, tímto způsobem se vyrovnají vozy ve skupině, více skupin znamená i více vítězů a tudíš šance i pro ty co mají auta upravená ale ne závodní. A aby mě vadilo že nejedu ve skupině se slabšíma, ani bych neměl radost z vítězství. zase pak budu mít motivaci něco zlepšit a dál zdokonalova. Je pravda že jsem vždy byl pro závody víc než pro tuning. Ale pokud se pořadatel směřuje směre k závodu, bezpochyby se musí stanovit pravidla a omezení ať se to líbí nebo ne. Dokud neni průser je vše OK ale co pak, až když se něco stane?? Roman se bude zodpovídat, nikdo se nesveze a nesejde a pak se povedou řeči "jo kdyby..." To bude fakt pozdě. Taky bych možná na těch závodech ubral ale těžko hodnotit . Pořádáme závody a tam je to trochu o něčem jiném, neni čas pokecat a to v Běšnech je. Proto bych asi zachoval běšiny tak jak jsou. A jak říká Petr Pravidla jsou výhradní přednost pořadatele a když se to někomu nelíbí ať si vezme zodpovědnost na sebe a zkusí udělat sraz svůj, podle svých představ. Myslim si že Vás moc nebude. Ale rád s přijedu na každej podívat a třeba i svézt


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:06.03.2007 12:59:23 


Jak to možná nevyznělo .Já jsem naprosto za všechny změny rád,které to přineslo .A o Váze v souvislosti s hmotností to je jen moje fabulece nikoliv důvod .Možná nebo spíše určitě nebylo jednoduché určit nová pravidla .Jen to chtělo o něco dřív.Jinak za Vámi pořadateli stojím a děkuji ,že dbáte o bezpečnost .Tolik ode mně.


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:06.03.2007 12:40:15 


Koukam diskuze vesele pokračuje
Co se skupin týče ... Skupny neděláme pro sebe, děláme je pro Vás. Chceme aby každý měl možnost soutěžit mezi svými rovnými ... Jestli se nám to povedlo, nebo ne se bohužel zjistí až po srazu. Nicméně věřte, že jsme dělali vše proto, aby to bylo co nejspravedlivější. Vedli jsme dlouhé spory, dokonce tu v jednu chvíli běžela i horkokrevná diskuze ... Protože přerozdělit Vás do skupin není žádná sranda, proto to také tak dlouho trvalo a uznávám že dát vědět začátkem roku, bylo by to lepší.
Chci jen připomenout, že nikdo nevyhrával podvodem ! Byly nějak nastavený pravidla a někdo je dokázal využít, někdo ne ... Je jasné, že ti co dokázali pravidla využít v autech utopili nemalé peníze. A je jasné, že začátečníci již na tyto "pokročilé" nemají ... Jsme rádi že na srazy jezdíte, že auta vylepšujete a když vyhraje někdo známý, věřte že mam velikou radost ... Nechci ale odradit začátečníky bez peněz, tím, že jezdíme vyšší ligu, a že nemají žádné šance, pač mají seriové auto ...
To je jeden z důvodů proč změnit skupiny ... Druhý důvod byl, že doposud byly skupiny napsany zvláštně a bylo těžké rozhodnout kam kdo vlastně patří ... Proto také zřejmě vznikaly výstupy a zlé pohledy ... Teď je to doufám průhlednější a každej hned pozná, kam patří a nikdo se s nim nemůže hádat, podezřívat ... To byl druhý důvod, proč jsem šel do změn skupin ...

Chci Vás jen poprosit, nezačněte se tu zase osočovat ... Díky.

Docela mně překvapuje jak se všichni bojíte jít do Háček ... Já jet závody, já bych se tam dral ... Je tam málo aut, mam větší šance na úspěch. Zústat za každou cenu v Nkach je nesmysl ... závod si neužijete pač víte že auto mohlo jet líp a ještě se navíc odsoudíte k závodu s větší skupinou lidí.

Co se spolujezdce týče, psal jsem důvody proč ho chci. Je to Vaše bezpečnost, není to můj výmysl jak Vás buzerovat ... Nemyslím si že je to nepřekonatelný problém, spousta z Vás přijede ve více lidech do kempu, všichni se znáte ... Proč si nepůjčit kámoše kamaráda ...


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 06.03.2007 11:59:22 


nakonec, ne že bych kvůli tomu., že musim mít spolujezdce, nejel, ale raději bych byl, kdyby to bylo nadále jedno.


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:schwejk06.03.2007 11:56:47 


to vhml: souhlasim s tebou, skupiny jsou naprosto ok. odstupňované úpravy jsou velmi solidně vymezeny. Když chce mít někdo nabušenou káru, ať se přece srovnává s těmi nejlepšími v S-kách



1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
Celkem záznamů: 249 (Zobrazeno 61-75)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:345
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:97644
Celkem návštěv:172970718

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393