ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Škoda rapid 130

Škoda rapid 130

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Akce Škoda

>

Srazy Škodateam

>

Jaro 2007

>

Jaro 2007

 <<



Autor:
77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 04.01.2007 - Změněno: 21.05.2007

Jaro 2007



Jaro 2007-plakat620

Úvodní stránka-burza

tak i 11. sraz je za námi :) :
Registrovaní tuneři v kempu (82kb)
Startovní listina závodících (69kb)

Výsledky soutěžích v kempu (19.5kb)
Jízda zručnosti s buginou (17.5kb)
Výsledky nejhlasitější aparatury a výfuku (47.5kb)

Výsledky závodu o pohár Škodateamu (59.5kb)

- Stanovy závodu "Jarní pohár Škodateamu" - 2.3.2007 22:30
- Stanovy "Závod O pohár Škodateamu" - 2.3.2007 23:56

Plakát srazu ke stažení (3.4Mb) - změna 4.4.2007
Plakát ČB srazu ke stažení (107.9kb) - změna 4.4.2007



Program srazu závodící:Program srazu nezávodící:
Pátek:Pátek:
12:00 - 22:00 - Příjezdy ( Administrativní přejímka)12:00 - 22:00 - Příjezdy
15:00 - 16:30 - Jízda zručnosti naslepo15:00 - 16:30 - Jízda zručnosti naslepo
17:00 - 18:30 - Dvouproudý sprint17:00 - 18:30 - Dvouproudý sprint
19:00 - 20:00 - Nájezdy rychlostních zkoušek
20:00 - ??:?? - Noční orientační závod20:00 - ??:?? - Noční orientační závod
Sobota:Sobota:
07:00 - 15:00 - Příjezdy07:00 - 15:00 - Příjezdy
07:30 - 09:00 - Technická přejímka - INVESTTEL AUTO Klatovy
09:00 - 11:30 - Soutěže v kempu09:00 - 12:00 - Soutěže v kempu
11:30 - 11:45 - Rozprava s jezdci ( kemp )
12:00 - 12:45 - Odjezdy na předstartovní Show - Erbenovo náměstí13:00 - 14:00 - Odjezd spanilá jízda
13:00 - 14:30 - Start závodu "Jarní pohár Škodateamu"14:00 - 15:00 - Příjezd Erbenovo náměstí
13:02 - 14:32 - RZ1 Slalom
13:30 - 15:00 - RZ2
14:00 - 15:30 - RZ3
15:00 - 16:30 - Slalom
14:30 - 16:00 - Servis - kemp Běšiny15:30 - 17:00 - Návrat kemp Běšiny
16:00 - 17:30 - RZ4
16:30 - 18:00 - RZ5
16:00 - 18:00 - Účast na závodu jako divák
17:00 - 18:30 - Cíl závodu "Jarní pohár Škodateamu"
20:00 - 21:00 - Vyhlášení vítězů20:00 - 21:00 - Vyhlášení vítězů
21:00 - ??:?? - Zábava21:00 - ??:?? - Zábava
Neděle:Neděle:
08:00 - 11:00 - AutoMotoBurza INVESTTEL AUTO Klatovy08:00 - 11:00 - AutoMotoBurza INVESTTEL AUTO Klatovy
12:00 - 13:00 - Zápas "Pořadatelé versus tuneři"12:00 - 13:00 - Zápas "Pořadatelé versus tuneři"



| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 249 [ Zobrazit 15 ]
 Re:sprinty02.06.2007 21:31:38 


A výsledky budou?


Unregistered
 Re:sprinty15.05.2007 18:37:17 


jj, na výsledky sprintu jsme zapomněli ... Přepočet turba nás od příštího srazu čeká, nějak jsme na to opomněli ...


Unregistered
 Re:sprinty15.05.2007 12:54:31 


Taky je nevidím...

Sraz jako vždy super, ale mám pár návrhů na zlepšení v mých očích:

Věnovat větší pozornost sprintům a rozdělit je třeba podle objemu včetně přepočtu motorů s turbem, tak jako je tomu na "velkých" srazech. Vím, že máte hlavní zájem na hlavním závodu a spoustu starostí, ale sprint je v pátek a spousta lidí si vezme dovču třeba jen kvůli tomu, protože si nechce ničit auto při závodě. pokud bude na stejném místě, tak určitě kratší, kvůli bezpečnému zastavení.

Jinak nemám jediné výtky a už se těším na Podzim 2007


575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 sprinty14.05.2007 07:38:59 


Nevím, jestli koukám dobře, ale nemohu tu najít výsledky sprintů?


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:03.05.2007 18:26:25 


Já to trochu upřesnim už to stejně dneska nikoho nezvýhodní, ta druhá RZ startuje kousek za obcí Úloh (cca 1km od kempu), pokračuje přes Rajsko a končí poblíž silnice vedoucí lesem a spojující obce Čachrov a Nemilkov.
Bych se spíš chtěl zeptat kde se pojede sprint? V Malonicích na rampě asi těžko.... tam je složenýho dřeva......


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:03.05.2007 09:10:05 


Tak já to prásknu. Jako první se jede slalomová zkouška přímo na Erbenově náměstí. Po odjetí startovního pole tam mají možnost svezení s měřením časů i všichni nezávodící účastníci srazu. Závodící se mezi tím přesunou na jih, kde je čeká 1 RZ poblíž Strážova a 1 pár km od Běšinského kempu. Tyto rychlostky se pak pojedou po polední přestávce ještě jednou.
Myslím, že to je shrnutí již obecně prosáknuvších informací.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:02.05.2007 21:00:54 


Sem se na to měl zeptat pana ředitele, když sem byl dneska v Investelu. Já bych to i řek, kudy se pojede, ale já nevim jestli to smím abych nedostal vynadáno


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:02.05.2007 20:38:20 


Taky by mě zajímalo, kdy budou mapky, přeci jen, do závodů chybí už jen
Do začátku srazu zbývá: 1 dní a 16:23:08
;o)



Unregistered
 Re:01.05.2007 21:33:54 


Mohu se optat kdy bude známo kudy se pojedou RZ?


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:27.03.2007 16:07:07 


snad se vyspíš přes víkend


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:26.03.2007 22:46:13 


ono se za 14 dni neco jede??? nejvyssi cas naskladat do kastle motor, komplet interier, brzdy, udelat technickou....to bude zas zabavnej vikend


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:26.03.2007 22:35:16 


Byl jsem u Ládi v SATU tak jsem si je tam prohlídl,jestli to neva Jsem strašně zvědav jestli bude znát rozdíl,ty pakny mi přijdou za rozumnou cenu.Jinak já doufam že už taky budu za 14 dní testovat,tak se třeba někde potkáme na testovací jízdě


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:26.03.2007 22:17:50 


Jak koukal ?
Jo, začal jsem ho trochu dávat dohromady ... Už mam jiný názory než dřív, takže začínam od brzd. Snažil jsem se dát to nejlepší co myslim, když to nepojede, nepojede ... Ale aspoň to ubrzdim.

Dali jsme dohromady brzdy, vyměnili olej, filtr, vačku, rozvody, seřídili karbec, předstih ... Kupodivu všechno zatím funguje, kromě elektriky jsme zatím žádnej problém nenašly. Za 14 dní s eRkem vyjíždíme, tak uvidíme jak daleko dojedeme.


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:26.03.2007 22:11:55 


Tak jsem eRmane koukal že erko dostane obložení ferodo Pak dej vědět jestly je poznat rozdíl,uvažoval jsem o nich taky.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:26.03.2007 22:01:43 


Mapy dáváme vždycky nejdříve týden předem. Nikdo nestojí o samostatné nájezdy ... Hlavně starousedlíci.


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:26.03.2007 18:18:29 


Chci se optat kdy cca budou nějaký mapy k dispozici a podobně .. jestli to neni tajný (předpokládam že je ))) Dík


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:12.03.2007 08:42:36 


Jdi si leštit auto, jooooo :-P


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 11.03.2007 22:17:49 


oprav si "podzimního poáru"... škodě zdar


28+70 (98)moth (Registrovaný)
    260069372  
 Re:10.03.2007 20:39:11 


Tak nárazově, jeden to pokazí, jedna to opraví


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:10.03.2007 19:27:37 


Njn, netušil jsem, kdo z vás má na starosti zrovna tuto část, takže příště raději už jen chlapci a děvčata, budu si to pamatovat :P


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 10.03.2007 18:59:37 


Díky, už je to opravené A díky za toho chlapce :-P


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 09.03.2007 23:26:28 


ahoj, na hlavní stránce, jak je odkaz na článek jaro 2007 (čili na tuto stránku) pomocí plakátu, tak je tam asi špatně definovanej odkaz a plakát jaro 2007 odkazuje na kalendář... Chlapci, nezávidim vám tenhle obrovskej web spravovat, klaním se před vámi, tak snaad vám můj postřeh pomůže ;o)


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 soutěž o chatky09.03.2007 17:40:41 


zdravím vrchní velení - mám dotaz: odkaz na soutěž o chatky nevidím kvůli svým "starým" slepým očím nebo tam opravdu ještě není?


152+30 (91)Ája. (Registrovaný)
    
 09.03.2007 17:15:08 


Letos to bude velká legrace, slalom jsem nikdy nejela, takže bedna .... leda bychom tam zůstali tři =-)


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 09.03.2007 16:07:15 


BTW: kdo to říkal, že hlasovat v anketě o povinnosti dvoučlenné posádky bude jen pár lidí?
Právě tedka hlasovalo už 101% lidí :o) :o) :o)
viz důkaz: http://img86.imageshack.us/img86/6329/hlasovaniwf3.jpg


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re: Siki09.03.2007 15:53:24 


Mno, vzhledem k tomu, že by při dvou startujících byla velmi reálná šance na bednu, tak bud v klidu, s tvým štěstím bys to steně nekde vopřel hnedka v první zatáčce
Samozřejmě ti to nepřeju ;o) A naopak bych byl raději kdybys je všechny v H1 předjel ;-}


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:09.03.2007 14:58:33 


drzaky sezenes, ja ti privezu velkej karbec co tam mam ja a ses v H1 jak vysita..... Me je naprosto jedno v jaky skupine pojedu, ale musi to bejt vyrovnanej souboj na srdce a na desetinky


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:09.03.2007 13:53:35 


He he, on se ještě někdo přidá Jestli budem čtyři tak to bude tvrdej boj, páč nikdo nebude chtít bejt čtvrtej Já bych ho kdyžtak vzala, pro mi jako pro babu to není zas taková tragédie

Nemám držáky, jinak bych tam mohla lupnout čtyřpísky, ale zas nevím na co, když ty brzdy na eRzetě ani neohřeju


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 09.03.2007 13:03:31 


No paráda to stačí, čtvrtý místo už rozdejcham o dost líp...... :oD Víš jak jsem se bál, aby mi ta sláva z druhýho místa nestoupla do hlavy.


3039+52 (3091)Siki (Registrovaný)
      
 Re:09.03.2007 12:41:30 


Už jsme tam čtyři, tak to je v pohodě, neeee??


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:09.03.2007 12:40:35 


No, nebál bych se toho, že tak jak je startovní pole definováno, že tak zůstane. Do srazu jsou dva měsíce a myslím že spousta z vás na autě bude pracovat. Samozřejmě pak přeřazujeme i auta při technické ... Takže bych tam klidně zůstal


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:09.03.2007 12:13:34 


sem se v skole neprihlasil. vhml.


Unregistered
 Re:09.03.2007 12:13:09 


me je to taky jedno. Dve upravy??? muzu pucit podlozky esli ces. ale rek bych ze se ti tam nevejdou stejne jako me


Unregistered
 09.03.2007 12:00:33 


Tak to abychom teda přecijen ještě nějak poladily O dvě úpravy .. ale co tam narvat, to nevím


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 09.03.2007 11:51:17 


Tak jo to by šlo.


3039+52 (3091)Siki (Registrovaný)
      
 Re:09.03.2007 11:24:32 


Siki, tak my si s VHML přelezem za váma, ne? My stejnak letos jedem proti sobě, tak je nám celkem putna kde


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 09.03.2007 00:23:21 


Pánové pořadatelé, mam takovou rejpavou kontrolní otázku: Hodláte vyhodnocovat i tak silně obsazenou skupinu jako je H1 samostatně??? Protože jak tak koukam je nás tam neuvěřitelných.......dva. A docela nerad bych byl byl poslední ve skupině a zároveň hrdě na stupních vítězů.... :oD Já jenom že bych zapracoval na překonání morálních zábran, který mi nedovolily zapsat se do N1 kam bych se jinak s úpravama vešel.


3039+52 (3091)Siki (Registrovaný)
      
 08.03.2007 11:32:21 


To Petr: Doufám, že je jen pozdní hodinou, protože bych nerad někoho, jaks to chtěl říct - nasírat? ;o)
Lidí, kterří tyhle věci organizujou si velmi vážim, ačkoliv to tak možná nevypadá.
Nejsem jen škodovkář, ale jsem i členem představensta a jeden ze zakládajích členů jiného oficiálního autoklubu v ČR, takže i vim, co to všecko obnáší. Takže tam jsme vždycky rádi za připomínky, které padají, vždyť právě ti "rejpalové" popohánějí klub kupředu. Proto je i tady diskuze, aby se všichni mohli vyjádřit k danému tématu, kdyby nikdo reakce slyšet nechtěl, tak diskuze není.
Abych tedy ukončil to moje "rejpání" - jsem rád, že se Běšiny organizují, jsem moc vděčný těm, kteří na přípravami tráví měsíce úsilí. A co se týče změn, které další ročník přináší - doufám, že nakonec přinesou prospěch všem - nejen závodícím, ale všem zúčastněným a hlavně - že usnadní další práci pořadatelům.
Takže jen tak, abych to uvedl na pravou míru, abych nebyl jenten "netečnej rejpal" ;o)


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:08.03.2007 00:26:49 


Nevím, jestli to je touto pozdní hodinou, kdy to sem píšu, ale začínám být lehce cholerický ...
Braba, Ty jsi zřejmě jeden z těch mála notorických remcalů, co mají ke všemu připomínky, že ? Zkus pochopit, že všichni, co se na tomto webu a srazu nějak podílejí, to dělají pro ostatní zadarmo a ve svém volném čase. Tací jako Ty, jsou opravdu odměna za jejich dobrovolné úsilí.

Trochu mi to připomíná film Rain Man, kdy Dustin Hoffman neustále opakoval, že K-Mart je nejlepší ...

Sorry ostatním, ale jsou věci, které mne opravdu ...... nenacházím slušný ekvivalent tomu krásnému českému slovu ...


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 07.03.2007 23:50:15 


možná to řeší 5-10lidí, ale v anketě už 60% hlasovalo ne ;o)
Asi takhle - pravidlům se přizpůsobim, ale podle mě je to zbytečný pravidlo, a chápu, že pro někoho i za těžko.
No, ale to je teďka jedno, já vyčkávám soutěž o chatky, kde je? :o)


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:07.03.2007 21:46:33 


mcfík : posadit o auta člověka,kterého neznám ? eee to ne to je riziko,to bych tam radši posadil babičku a měl bych jistotu,že mi to auto nerozkrade )


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 07.03.2007 20:19:11 


Debata jak před startem MS v rally.Kdo chce jet na krev a půl roku se na to připravuje ,ten asi už spolujezdce má.A kdo se jede jen tak svézt na uzavřený trati,tak nějakou spřízněnou duši v kempu najde.Vždyť už se většina lidí za ta léta zná,a leckdo by se třeba svezl a nestihl udělat auto.Je to možná hloupej nápad,ale udělejte si něco jako "bazar spolujezdců",tam by se Vám mohli zájemci hlásit.A jezdci si ještě budou moci vybírat....


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 07.03.2007 11:11:26 


Koukám kokám a je to o ho.... Na start je přihlášeno přes 70 startujících a z toho spolujezdce řeší cca 5-10 lidí. vo co de. Ostatní nic neřeší, spolujezdce mají a problém neni, Jsou stanoveny podmínky a platí pro všechny stejně, je pravda že vždy se najde buřič ať jde o cokoli, jednou ten podruhá onen. Pokud pořadatel ustoupí dnes zítra sraz nebude. Zvrhne se to v naprostou anarchii a kde to ptom jsme. Do teď jsem si myslel že jsme parta lidí co má stejný zájem a rádi se sejdeme a pokecáme o škodovkách, tak nechtějte měnit můj názor. Radši vymýšlějte jak pomoct těm co potřebujou aby tky dorazili (buď radou a nebo dílem) a kašlete na besedy o ničem. Tohle je rozhodnuto a kdo to nechce respektovat ať hold sedí na mezi a kouká.
A ještě. Nikdy nezmamená, že když je trať do 10 km že ji znáte. U nás se jela 3x jedna RZta jedním směrem a 3x druhým, měla jen 5km a co to bylo za problém, kolik aut bylo v poli . I já, když tu jezdim denně, jsem navštívil značku. Jo ono se to povídá, ale kdo z vás jezdí denně na známém neuzavřeném úseku stejně jako na uzavřeném??? asi nikdo, to potom každá malá boule rozhodí auto uplně jinak než když jedete jako práce. Jde především o bezpečnost nás a diváků, protože bez jednoho nebo druhého neni akce akcí jak má být. Začněte řešit rozumné věci



1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 06.03.2007 22:09:38 


A proč se trošku nevžijete do kůže těch co je nemají? Já teď také nikoho neseženu a manželku v 10 týdnu tam dávat nebudu.


836+58 (447)Rapa (Registrovaný)
   312-191-935  
 06.03.2007 22:01:17 


Tak už toho nechte, ne? Taková zbytečná debata. Tak si tam posadíte nějakou figurku, která bude mlčet a koukat z vokna. Stejně všici jezdíme jak s vajcama na platu, však se koukněte na ty záběry A řekla bych, že všici máte nějaký kámoše co by jeli, jen to o nich vlastně nevíte. A kdo ví co bude za dva měsíce.

Hezky zacykleno, ale asi se nikam nedostanete.


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:KOMPROMIS!!!!!!!!!!!06.03.2007 21:59:44 


dyt mas dva mesice, co chces vic???


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 KOMPROMIS!!!!!!!!!!!06.03.2007 21:52:49 


A co udělat kompromis. Nechat to letos bez povinnosti spolujezdce a od podzimu s povinností spolujezdce. To už bude víc času na to někoho sehnat.



836+58 (447)Rapa (Registrovaný)
   312-191-935  
 06.03.2007 21:38:59 


Koukám ,že se to zde s komentářema jenom hemží.. Já jen za sebe řeknu ,že rozhodně se spolujezdcem je to lepší - zvlášť na přejezdech.(váhově to neřešim - u speciálu to chápu ,ale vždyť je dost běžné 2 osoby v autě)Je pravda ,že při RZ mám spíš větší strach o spolujezdce než o mě a proto jedu rozuměji - a řekl bych ,že z toho organizátoři vychází a vůbec se jim nedivim!Jejich zodpovědnost za průběch závodu bych na svých bedrech rozhodně mít nechtěl..... Takže každé zvíšení bezpečnosti je +.V každém případě respektuju pravidla.Mimochodem proti skupinám absolutně nic nemám - aspoň to bude přehlednější.Už se nemůžu dočkat.... už aby to bylo.


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:06.03.2007 21:35:11 


Myslím samozřejmě dobrého známého kterej nebude prudit a požadovat zaplacení cesty,večeře a společnice na večer


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:06.03.2007 21:31:03 


Venni... jako že mám v Praze zajít do hospy a někoho ukecat na jedno odpoledne ? A 180km tam a 180km zpět pojede na vlastní náklady ?


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:06.03.2007 21:30:50 


Jinak to řešení že spolujezdec je velká zátež je fáma,mladá váží 47 kg a já 54 kg )))))))))))))))))))))))))))) erko nás vubec neucejtí


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:06.03.2007 21:29:44 


Petr- obráceně určitě ne. Asi se na to každej těšíme jinak


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:06.03.2007 21:20:30 


Chlapy,neříkejte že když zajdete večer do hospody tak nenarazíte na známýho,kterej vám udělá na jedno odpulne spolujezdceJak jste asi poznaly jsem taky pro spolujezdce.Už kvuli tomu stresu okolo a spolujezdec to ulehčí. (i když znam okolí Běšin jak svý boty)Zdá se mi , že se z toho stává opravdový závod ve kterým jde o všechno Já nevím jak ostatní,ale já jedu protože se můžu svést na uzavřené trati a jedu tak jak je v mých silách.Tudíž neublížit za 1. mladej (spolujezdec) za 2.erku a za 3.Mě


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:06.03.2007 20:44:48 


gapin: A myslíš že se zeměkoule začne točit obráceně ? Já taky tentokrát závod nepojedu, protože nemám eRko ve stavu v kterým bych chtěl a vím, že to do termínu srazu nestihnu. Mám pekelně málo volnýho času .... Taky mne to mrzí, zvlášťě nyní, kdy díky nově rozděleným kategoriím bych padnul do H2, kde je mizivá účast. A ve společně vyhodnocované S1 jakbysmet. Ale no co .... No bóže, tak nepojedu závod. Ale to mi nebrání abych sraz nenavštívil i tak. Vezmu si jiné auto, konkrétně hundrtku a pojedu jako leštěnkář. Veškerá příprava na sraz se mi tím smrskne na zakoupení flaštičky vosku a její rozpatlání na auto a hurá do Běšin.


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 Re:06.03.2007 20:16:03 


Jenže já to řešit musim, protože je tady vysoce reálná možnost, že po pěti letech o Běšiny přijdu. A to mi docela teda hodně mrzí Vždycky jsem se na to těšil....


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:06.03.2007 20:08:56 


mimochodem rozhodně souhlasim s whml VŠICHNI DO GARÁŽE A MAKAT


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:06.03.2007 20:05:32 


Já nevim jestli sem blbej nebo navedenej ale mě je to úplně jedno.. Tak jak je to daný tak to udělam a neřešim nic....


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 06.03.2007 19:59:15 


Maxem se tady nikdo neohání úmyslně. Teda já alespoň ne. Mluvil jsem s ním a chce jed sám. Ano jezdí s někým, ale jen větší a delší závody. A na Běšiny to vypadá tak, že nikoho nesežene.



836+58 (447)Rapa (Registrovaný)
   312-191-935  
 Re:06.03.2007 19:50:59 


Vono uz to prave ze strhlo v diskuzi, ktera stejne nedospeje k nicemu a lidi tu na sebe vytahujou ruzny veci misto toho aby byly v garazi a lestili a ladili autiii a tesili se na besiny


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:06.03.2007 19:42:23 


Venco tady nejde jen o to někoho sehnat. I když jak jsem řek, já ten problem mám a je uplně jedno jestli je to dva měsíce nebo pul roku před srazem. Buď máš kolem sebe lidi, kteří by o to měli aspon minimální zájem nebo ne. U mě ty, kteří připadaj v úvahu, jedou taky a taky řeší problem se spolujezdcem nebo už spolujezdci jsou.

Jestli Max druhou sedačku má, tak jsem se splet. Myslel jsem, že ne. Omlouvám se, že sem si ho vzal do úst.

Já se spíš bojim, že se to tady všechno strhne v nevraživost mezi sebou.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:06.03.2007 19:26:55 


Me se libi jak se vsichni ohanite Maxem, kterej v tom favu druhou sedacku ma a se spolujezdcem bezne jezdi. Pokud to ale lze jezdi bez nej, to je pravda. To vse co tu predvadite jsou podle me vykriky do tmy. Mate dva mesice aby jste si nekoho sehnali...


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 06.03.2007 19:18:52 


Souhlasím s Gapinem. Myslím si že by to měla být svobodná volba, zda pojedu sám nebo ne. RZ v Běšinách zase nejsou tak zrádný a nebezpečný a myslím si že mít kvůli cca 7 km RZ spolujezdce je zbytečnost. O případné nehodě? Kolem tratě je dostatek lidí, aby pomohli a spolujezdec než se vyhrabe z auta, tak lidi tam jsou dřív.

Co se týče přejezdů a bloudění? Když jedete sami někam v autě a budete místo hledat v mapě, tak také vezmete někde nějakého spolujezdce, aby vám radil a vy jste se mohli plně věnovat řízení?

Máte pravdu, bezpěčnost na prvním místě, ale tohle se mi zdá až moc. Nepodepisujeme někde náhodou, že to jedeme na vlastní triko? A vzít někoho v kempu jen tak do auta to si myslím že je přistřižený za uši. Kdyžbych náhodou udělal něco kámošovi, tak dobrá ale někomu, koho neznám? Nevím, nevím.

Co se týče loňského vítěze - Maxe, mluvil jsem s ním a je také ZÁSADNĚ PROTI aby byl spolujezdec. A ani neví kde ho má sehnat.


Jak jsem už asi řekl, kvůli 7 km to nechte na svobodné úvaze každého řidiče.





836+58 (447)Rapa (Registrovaný)
   312-191-935  
 06.03.2007 19:11:04 


Já bych koneckonců i spolujezdce sehnal, ne že ne. Ale furt bych byl raději, kdybych mohl jet sám. Pro klid duše ;o)


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 06.03.2007 19:07:15 


Jasně pravidla jsou daný. Ale oproti minulým srazům je ta povinnost spolujezdce krutou podmínkou.
A věř mi, že právě v mým případě, sehnat toho spolujezdce problem je.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:06.03.2007 19:03:04 


Hele je to dvousečná zbraň a má to svý pro i proti. Vše už tu zaznělo, rozhodnuto bylo, zbytek je putna.

Já shánění někoho neřeším, protože nehodlám nikoho přemlouvat aby se mnou strávil tři dny v Klatovech a v pátek si kvůli tomu dokonce vzal dovolenou. Ani nebudu nikoho nutit aby přijel na vlastní náklady. Ani nebudu nikomu hradit cestu jen na sobotu. Stejně tak nemám chuť někomu shánět bydlení a proplácet mu jídlo. Prostě v kempu někoho vezmu a do auta posadim. A pokud ne, tak prostě mám smůlu.

Ve finále stejně nevím, čím pojedu a zda vůbec, protože rapid je nezpůsobilej (problém s převodovkou) a rska je na tom stejně (problém s převodovkou a motorem). Ani jedno se zřejmě nestihne a tak nezbývá než jet sporákem jako loni. A když jsme u toho, tak vlastně nevím, jestli sporákem vůbec někam jezdit.

Takže nějaký spolujezdec, to je fakt maličkost.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 06.03.2007 18:58:30 


Já bych skupiny neřešil. Podle mě jsou snad poprvý rozdělený objektivně. Napsal jsem se do Háček ne že tam mam větší šanci, ale že tam úpravama prostě patřim. Taky sem byl zvědav na porovnání všech nebo spíše eNka a Háčka. Protože mě samotnýho zajímá jak pojede takhle upravený auto proti tomu co je upravený jinak... Toť vše ke skupinám.... Řikám ani v nejmenším mi nevadí.
Co se týče spolujezdce.... svůj názor jsem vyjádřil. Jsem jednoznačně PROTI. PŘECE KAŽDEJ MUSÍ VĚDET SÁM JESTLI MITFÁRU POTŘEBUJE NEBO JESTLI NA PŘEJEZDU BLOUDÍ. Bydlim cca 2 km od běšinskýho kempu a bez itineráře jsem jezdil i noční orienťáky. Vždycky mi stačilo se podívat kam mam dojet a dojel sem tam. Bez problémů. Co se týče váhovýho úbytku nebo nerovnoměrnosti.... Nevim, ale jestli je to kvůli tomuhle, tak asi začnu držet drastickou dietu abych se do srazu dostal na průměrnou váhu dvoučlenné posádky.... Co se týče bezpečnosti na přejezdech tak jsem myslel, že se jedou během normálního provozu za normálních úpředpisů. Kdo bude bloudit, tak at si u krajnice zastaví, času na to má habaděj. Vždycky jsem u časovky čekal minimálně pět minut. A o bezpečnosti na RZ, se taky může stát, že místo jednoho s otřesem mozku budete tahat z auta dva. A eště si to necháte podepsat na triko řidiče. Hezký...
Další věc je ta co mě docela zarazila. Když mi vypadne spolujezdec ve čtvrtek (ať už z jakýhokoliv důvodu) a do soboty neseženu jinýho nemůžu startovat tím pádem přicházím o nemalý peníze. Startovný atd... V mém případě kdy auto na závody přesouvám z Prahy je to nemalá investice na všechno. A o tu příjdu. U rally, ať už MČR nebo cokoliv jedoucího pod FASem je to normální, ale tam je to o ničem jiném. A jestli už sraz v Běšinech pokročil tak daleko, to nevim. To můžete rovnou nastolit podmínky a pravidla pro Volný pohár. A se závoděním se skončilo. Nebo ne. Ale už asi nebude k vidění 110 závodích posádek ve Škodovkách. S bídou třicet...
Další věc - Nevim jestli si to někdo uvědomil, ale na srazech jezdí i auta, který nemají sedačku spolujezdce. Viz loňský vítěz.... Sem zvědavej jak do toho bude nahonem cpát druhou sedačku. A když nebude závodit, to mi zamrzí. Je to krásnej pohled na to auto, když to turbo zabírá. Ale netýká se to jen jeho.
Co se týče ankety - eRman řek, že se jejím výsledkem řídit nebude. Kolik se tam musí naklikat hlasů aby mzměnil nebo nezměnil názor? A hlavně každej si tam klikne i když je mu to úplně jedno.Tudíž jí pokládám za neregulérní a zbytečnou.
Já bych spolujezdce možná i svez, ale jsem prostě v situaci, kdy neni člověka kterej se mnou pojede, že by se sám nabídnul. A ukecávat někoho do takovýhle věci, bych si moh taky při nákym průseru vyčítat do konce života.
Proto jsem pro svobodnou volbu ať si každej vybere sám.
Vim, že mi za tenhle příspěvek spousta lidí ukamenuje a na srazu na mě bude koukat jak na buhví co. Ale je to jen můj čistě objektivní názor.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 06.03.2007 18:26:14 


Já taky přidam trochu oleje do ohně: Myslim si, že spolujezdec je naprostou samozřejmostí. Já osobně si nedovedu představit, jak bych přejížděl z erzety na erzetu bez spolujezdce, jelikož Klatovy neznam, tak je pravda, jak píše eRman, že by to asi odnesl něčí nárazník ve chvíli, kdy bych luštil z mapky kudy dál. Navíc v mém případě opadnou tak o 50% nervy a předstartovní stres, vždycky si ještě zrekapitulujeme trať a hurá na to. I ta euforie po dojetí do cíle nikdy nemůže být taková, jako kdybych tam byl jen já. Já chápu to jak píšete, že máte strach, já mam taky strach o toho druhýho a velikou zodpovědnost a kdyby se mu něco stalo, tak bych se musel asi jít zastřelit, ale na druhou stranu je to dobře. Já beru Běšiny jako super akci, kde se můžeme super svézt a proto bych hrozně nerad, aby se jednou stalo, že se někomu něco stane a bude konec srazu na kterej se těšim už ode dne, kdy se vrátim z Klatov domů. Já osobně mam spoustu kamarádů, kteří by se svezli hned a rádi, nevěřim tomu, že je takový problém někoho sehnat. To je můj názor a teď hurá všichni samo řidiči do mě


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 06.03.2007 13:47:15 


RST: No jo to je fakt, že eNko by mohlo bejt ještě o něco přísnější, to je taky důvod, proč jsem se prvotně zapsal do H1. Protože mam na stodváce vlečku a čtyřpísty. Nepřipadalo mi to prostě fér. Jenže jak to vypadá byl bych tam jedinej a to nemá smysl. Takže mam pocit, že při tomhle nastavení pravidel dobře míněná skupina H trošku postrádá smysl.....


3039+52 (3091)Siki (Registrovaný)
      
 Re:06.03.2007 13:31:29 


Pro Siki: napsal jsem, že skupiny repsektuju, to v první řadě.
ale nepřijde mi příliš spravedlivé považovat za shodná auta např. Š120M, která má široké nápravy a Š100, která nemá ani chladič vpředu ani široké nápravy. Když Š100 předěláš na provedení 120M, máš už 2 úpravy a jsi na hraně skupiny N. Na 120můžeš dát4písty a lepší tlumiče (např.) a jsi stále v N. U hundrta už ne...

Ale jak jsem psal, beru to, jedu S a spolujezdce seženu. Ve dvou je to 100% lepší, akorát je ještě lepší, když toho dotyčnýho dobře znáš a jsi s ním sehraný.


461+24 (242)RST (Registrovaný)
   
 06.03.2007 13:15:44 


A ještě si tu udělám reklamu:
Pokud si chcete opravdu zazávodit se vším všudy tak o velikonocích 7-8.4 se pojede dvouzávod pod RKHA v sobotu ve Švihově a neděli ve Smolívci. Závod je pojištěn takže stačí obyčejné povinné ručení a auto dle stanov, pro pravidelnost stačí platná STK, plnoletost, řidičák, povinné ručení a přilby. Více na www. RKHA.wz.cz Závody se dají jet jednotlivě a nebo jako Pošumavský pohár 4 bodovaných závodů (na podzim opět Švihov a Kramolín)
Přijeďtě se svézt a nebo jen vytvořit diváckou kulisu. Kramolín 2006 byl jeden z nejlépe hodnocených závodů sezony. REGISTRACE JE UŽ V PLNÉM PROUDU!!!


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 06.03.2007 13:04:05 


Tak taky přidám svůj názor: Spolujezdec - podle mě je dobré v každém případě jet ve dvouch. Ať se podíváte na jakýkoliv závod a není na okruhu je vždy posádka dvoučenná. Proč asi. I když se řadě vám zdá že Běšiny každý zná a RZty jsou blízko, celá řada z nás v prvním kole bloudí. (Píšu z "nás" aby se někdo neurazil).A nejen to, kdo z vás má objety nějaké jiné závody - ne srazy, vi o čem mluvim. Je celá řada kluků co na srazu jedou úplně poprvé na uzavřené ceste a při nehodě ani neví že za nima jede další a netuší že se vyvalil někdo před. Ješte bych při registraci rozdal v itíku cedulky OK a STOP a osvětlil na co jsou. Jeden opravuje a druhý dává vědět že jsou v pohodě. Skupyny a termín úprav - Podle mě neni času málo, tímto způsobem se vyrovnají vozy ve skupině, více skupin znamená i více vítězů a tudíš šance i pro ty co mají auta upravená ale ne závodní. A aby mě vadilo že nejedu ve skupině se slabšíma, ani bych neměl radost z vítězství. zase pak budu mít motivaci něco zlepšit a dál zdokonalova. Je pravda že jsem vždy byl pro závody víc než pro tuning. Ale pokud se pořadatel směřuje směre k závodu, bezpochyby se musí stanovit pravidla a omezení ať se to líbí nebo ne. Dokud neni průser je vše OK ale co pak, až když se něco stane?? Roman se bude zodpovídat, nikdo se nesveze a nesejde a pak se povedou řeči "jo kdyby..." To bude fakt pozdě. Taky bych možná na těch závodech ubral ale těžko hodnotit . Pořádáme závody a tam je to trochu o něčem jiném, neni čas pokecat a to v Běšnech je. Proto bych asi zachoval běšiny tak jak jsou. A jak říká Petr Pravidla jsou výhradní přednost pořadatele a když se to někomu nelíbí ať si vezme zodpovědnost na sebe a zkusí udělat sraz svůj, podle svých představ. Myslim si že Vás moc nebude. Ale rád s přijedu na každej podívat a třeba i svézt


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:06.03.2007 12:59:23 


Jak to možná nevyznělo .Já jsem naprosto za všechny změny rád,které to přineslo .A o Váze v souvislosti s hmotností to je jen moje fabulece nikoliv důvod .Možná nebo spíše určitě nebylo jednoduché určit nová pravidla .Jen to chtělo o něco dřív.Jinak za Vámi pořadateli stojím a děkuji ,že dbáte o bezpečnost .Tolik ode mně.


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:06.03.2007 12:40:15 


Koukam diskuze vesele pokračuje
Co se skupin týče ... Skupny neděláme pro sebe, děláme je pro Vás. Chceme aby každý měl možnost soutěžit mezi svými rovnými ... Jestli se nám to povedlo, nebo ne se bohužel zjistí až po srazu. Nicméně věřte, že jsme dělali vše proto, aby to bylo co nejspravedlivější. Vedli jsme dlouhé spory, dokonce tu v jednu chvíli běžela i horkokrevná diskuze ... Protože přerozdělit Vás do skupin není žádná sranda, proto to také tak dlouho trvalo a uznávám že dát vědět začátkem roku, bylo by to lepší.
Chci jen připomenout, že nikdo nevyhrával podvodem ! Byly nějak nastavený pravidla a někdo je dokázal využít, někdo ne ... Je jasné, že ti co dokázali pravidla využít v autech utopili nemalé peníze. A je jasné, že začátečníci již na tyto "pokročilé" nemají ... Jsme rádi že na srazy jezdíte, že auta vylepšujete a když vyhraje někdo známý, věřte že mam velikou radost ... Nechci ale odradit začátečníky bez peněz, tím, že jezdíme vyšší ligu, a že nemají žádné šance, pač mají seriové auto ...
To je jeden z důvodů proč změnit skupiny ... Druhý důvod byl, že doposud byly skupiny napsany zvláštně a bylo těžké rozhodnout kam kdo vlastně patří ... Proto také zřejmě vznikaly výstupy a zlé pohledy ... Teď je to doufám průhlednější a každej hned pozná, kam patří a nikdo se s nim nemůže hádat, podezřívat ... To byl druhý důvod, proč jsem šel do změn skupin ...

Chci Vás jen poprosit, nezačněte se tu zase osočovat ... Díky.

Docela mně překvapuje jak se všichni bojíte jít do Háček ... Já jet závody, já bych se tam dral ... Je tam málo aut, mam větší šance na úspěch. Zústat za každou cenu v Nkach je nesmysl ... závod si neužijete pač víte že auto mohlo jet líp a ještě se navíc odsoudíte k závodu s větší skupinou lidí.

Co se spolujezdce týče, psal jsem důvody proč ho chci. Je to Vaše bezpečnost, není to můj výmysl jak Vás buzerovat ... Nemyslím si že je to nepřekonatelný problém, spousta z Vás přijede ve více lidech do kempu, všichni se znáte ... Proč si nepůjčit kámoše kamaráda ...


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 06.03.2007 11:59:22 


nakonec, ne že bych kvůli tomu., že musim mít spolujezdce, nejel, ale raději bych byl, kdyby to bylo nadále jedno.


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:schwejk06.03.2007 11:56:47 


to vhml: souhlasim s tebou, skupiny jsou naprosto ok. odstupňované úpravy jsou velmi solidně vymezeny. Když chce mít někdo nabušenou káru, ať se přece srovnává s těmi nejlepšími v S-kách



1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:schwejk06.03.2007 11:52:53 


Asi tak, základní pravidla, která byla dána minulostí a na která někdo mohl eventuelně cíleně ladit auto se přece nezměnila - kubatůry jsou stejné.
Navíc zařazení je oproti minulosti benevolentnější k rámu a nesériovému karburátoru.

Jediný fakt je, že auto spadne do kategorie s podobně laděnými auty...
a křičet "pozor, já půl roku ladil auto tak, abych byl bezkonkurečně nejlepší mezi těma sériovýma plechovkama a vy mě teď chcete dát mezi další naladěný auta ?"
...to asi nebude projev fair play. A já vítám pokus o to, aby soutěž byla více fair play, ať už se to podařilo, nebo to má ještě mouchy.

Spekulovat nad nutností spolujezdce kvůli váze je pitomost, ale to jsem říkal. Musely by být stanoveny hmotnostní limity a pokud se někdo chce ohánět faktem, že má víc kilo kvůli spolujezdci, měl by brát ohled i na to, že může mít auto z výroby lehčí, že má laminátové díly atp... Vyndavání dílů jako rezervy atp už tu taky zaznělo.

Jinak tenhle příspěvek je neadresný a vyjadřuje můj názor na věc


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:schwejk06.03.2007 11:25:40 


a jake zmene pravidel se tu porad mluvi??? o zavedeni dalsich skupin?? ale vzdyt to je jenom dobre, kazdy pojede se sobe rovnymi a ne bejt desnej tvrdak kdyz s upravenym autem porazim serii....


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:schwejk06.03.2007 11:20:20 


Tak tady si taky přidám ... Pominu dobu předstihu, v kterém jsou změny v pravidlech oznámeny veřejnosti - ono není nic jednoduchého něco takového zorganizovat a mluvím z vlastní zkušenosti, ale s povinným spolujezdcem plně souhlasím. Jel jsem závody v Běšinech už ani nevím kolikrát, z toho vždy sám. Pouze jednou se spolujezdcem a bylo to o mnoho lepší. Neříkám, že to bez mitfáry nešlo, ale s ním ještě lépe. Nakonec svoje první vítězství v tomto závodě jsem dosáhl právě s mitfárou. Ono takové to " Hele vole, proč jsi tam u toho mostku brzdil, to by se dalo projet rychleji " a nebo naopak " Ty krávo v tý zatáčce tam nahoře na kopci to bylo o fous a už jsem počítal, která švestka to odnese .. " docela heftuje a ukazuje věci, kterých si z pozice za volantem ani třeba člověk nestihne všimnout a poučit se z nich. A ejhle, druhý průjezd byl o 5 vteřin rychlejší. Řeči o odpovědnosti za druhého a psychologická brzda a tak podobně jsou s prominutím pitomosti a jsou to jen berličky, kterými si tu někteří snaží odůvodnit svoji nechuť přijmout změnu a opustit něco, na co byli dosud zvyklí. Zkrátka kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody ..

Myslím, že Schwejk to řekl dobře. Každý má jasně dané možnosti a ty jsou pro všechny stejné. Pravidla jsou nějak nastaveny organizátorem srazu a závodu a je to jeho výhradní právo ( kdyby chtěl, abychom jeli závod v čepici s rolničkama, tak na to má taky právo, byť je to nesmysl ) a je jen na každém, jak se stím vypořádá. Buď pravidla přijmu a budu je respektovat, nebo ne a v tom případě nepojedu. Na jakémkoli jiném soutěžním podniku taky nikdo nebude brát v potaz vaše požadavky, jestli chcete mít to nebo to tak a nebo tak. Prostě to tak je a buď ber, nebo nech být.

Pak je ještě jedna možnost. Zorganizovat sám vlastní sraz, nebo závody a tam si stanovit podmínky dle svého a ukázat, že to jde jinak .... pak by se ukázalo, jak dalece budete přístupní a jak vám bude po chuti, když do organizace a pravidel vám bude každý žvanit.


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 06.03.2007 11:12:38 


RST: Proč to není příliš spravedlivé??? Vždyť se vlastně až tak moc nezměnilo. Jenom vznikla nová skupina H.... o kterou stejně neni moc zájem. Třeba v H1 jsem sám a kašlu na to oželim tvrdší tlumiče a hurá do N1. Závodit sám proti sobě by mě nebavilo....


3039+52 (3091)Siki (Registrovaný)
      
 Re:schwejk06.03.2007 10:57:00 


a neni škoda, že se musíme rozhodovat, jet či nejet, kvůli tomu, že máme problém s osazením spolujezdce? To mě přijde už trochu moc krutý :o)


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:06.03.2007 10:52:22 


No přiznám se, že mě povinost spoujezdce překvapila. Ještě víc mě překvapila změna pravidel krátce před začátkem hry. Jezdil jsem vždy se spolujezdcem, dokonce jsme se střídali vždy v řízení (spolujezdec manželka Hanka, účastník LadyCupu), leč letos na jaře se Hanka srazu nejspíš nezúčastní, závodů teprve ne a tka jsem počítal, že to zvládnu sám jako mnoho jiných dříve. Nedovedu si nějak představit mít vedle sebe někoho, na koho nejsem zvyklý, s kým nejsem sehraný. uznávám, že přejezdy bez mitfáry jsou pakárna, ale dá se, na RZ jezdím stejně na oči, bez rozpisu, takže nikoho nepotřebuju.
Rozdělení do skupin nepovažuju za nejšťastnějí ani za příliš spravedlié, ale respektuju ho.


461+24 (242)RST (Registrovaný)
   
 Re:06.03.2007 10:31:41 


Mi se taky líp jezdí s mitfárou, to nepopírám, však jsem byla Lucince vděčná za to její "ty vole, zatáčka, vole néééééé", ale pořád nějak nevím, kde ho mám vzít, nezávodící mají svůj program, žádný rozumný lidi který by se chtěli družit kolem sebe nemám a ten woškliwej černowlasej pán má svoje auto a jak už jsem zmínila, cizího člověka jedině přilepenýho gafou, aby se nemohl hýbat.

4Schwejk: A s tou váhou, to bych teda měla mít mitfáru .. když já mám 50 kg .. hmmmm, aspoň stokilovýho, ne? Aby to nebylo nefér, ne??


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:schwejk06.03.2007 09:56:01 


No myslel jsem ty dvě možnosti jako jet či nejet (být či nebýt)

Je pravda ,že 80-a více % účastníků jede do Běšin kvůli závodům a to kje pravda .


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:06.03.2007 09:24:26 


Sem to křičel na druhou stranu ))))))


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:06.03.2007 09:19:15 


Ale já tě neslyšel. No vopravdůůůů :o))))


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:06.03.2007 09:16:22 


Já bych bez spolujezdce nejel.Prostě mě osobně spolujezdec psychicky brzdí což je dobře. A to jak tu zmiňoval Luky s tím MMČR tak to už sem říkal při minulým srazu.


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 06.03.2007 09:06:24 


No já tak nějak nevím, Běšinský závody se pořád uchylujou víc a víc k ostrým závodům. Padla tady zmínka o rámu. Jasně že jeho povinost tady asi nehrozí, ale připadá mi že to jen dokládá trend který hrozí tím že se to tady za chvíli pojede jako MMČR a poháry nám bude sbírat Pech jun. v tátově LR :o) Vždyť si povšimněte jak přibývají vyloženě závodní auta.
Já už asi rok zastávám názor ustoupit trochu od závodů zpět (zdravim, eRmane :o). Vím že se tím možná stanu nepopulárním, že vy se chcete co nejvíc povozit (to je taky ono, připadá mi že celkem dost lidí sem jezdí hlavně kvuli závodům než kvuli srazu), ale připadá mi že původní myšlenka srazu se čim dál tim dál vzdaluje. Ale to by nebylo to nejhorší. Je to v tom že se závodí čim dál ostřeji a já se fakt bojim nějakýho úrůšvihu. Protože ten bude jenom jednou...
Proč by nestačila třeba jedna RZ a slalom?
(tak už jsem si poštěžoval, takže zpět k tématu :o)

Já vždycky závodil se spolujezdcem, připadá mi to tak samozřejmé, vím že na to v autě nejsem nejsem sám, že spolujezdec mě vede na přejezdech a tak podobně. Ale nevim jestli bych to dával jako povinnost. Pokud ti, co jezdí sólo, ještě neobjevili výhody kooperace posádky, jejich mínus :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:schwejk06.03.2007 09:05:59 


Pokud by měly nastat hmotností limity, budiž, ale ne stylem přidájní mitfáry, ale dát nejnižší možnou váhu, tak jak je to v profi závodech. Tím se třebas zajistí to, že si nikdo nebude v autě ubírat části vozu, které tam z důvodu bezpečnosti prostě patří.
A nevím dvě možnosti? No, právě tedka máme jen jednu. Je jen jedna možnost, jak obsadit posádku vozu... ve dvou lidech


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:schwejk06.03.2007 09:01:45 


To Braba:To je jistě možné ,ale myslím si ,že je to v postatě jedno .Nakonec máme vždycky 2 možnosti .....Můj názor je ,že i výkonnová hmotnost může rozhodovat.Celkově to bude rozhodně k užitku startujících.



224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:schwejk06.03.2007 08:52:58 


Na jednustranu máš pravdu v tom, že bez spolujezdce je auto lehčí o 80kg. Ale:
AD A) Myslím, že myšlenka povinnosti spolujezdce vzešla z myšlenky bezpoečnosti, ne váhových rozdílů..
AD B) Za chvíli mi řidič stodvacítky řekne, at si já jako řidič kila hodim do kufru třebas pytel cementu, protože on je o metrák težší z výroby a tak to není fér. O VÁZE TOHLE ROZHODNUTÍ PŘECI VŮBEC NEMŮŽE BÝT ;o)


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:06.03.2007 08:22:43 


Ahoj všem diskutujícím .Naprosto souhlasím s povinností spolujezdce ať je důvod jakýkoliv.Je to přece jen od 50-90kg zátěže a to posádky, které jedou bez mitfáry mají výhodu. Spíš mě zaráží změna pravidel. Né jejich podstata,ale časový prostor do, kterého se musí všichni vejít .2 Měsíce před závodem docela zásadně změnit paramety, podle kterých se bude soutěžit ,mi příjde docela nešťastné.Zvlástě pro posádky které svůj vůz postupně zdokonalovali dle mantinelů ,které byli dříve značně benevolentní. A teď během 2 měsíců mají v některých případech dost radikálně měnit provedené úpravy a svým způsobem vynaložené fin.prostředky a svůj čas vyhodit oknem. Rozhodně nekritizuji pořadatele za pravidla, ale časový horizont, který nám na to dali.Myslím si ,že na začátku roku by to bylo lepší.


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 06.03.2007 06:54:14 


A zkazíte mi celej sraz


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 06.03.2007 00:25:08 


vůbec mě nepotěšilo rozhodnutí s povinností spolujezdce. Já osobně všude, kde to pravidla povolují jezdím zásadně sám a to hlavně z důvodu odpovědnosti za další osobu v autě. Při takovéto délce RZ a hlavně perfektně označených nebezpečných míst na trati, jak tomu tady bývá, je z mého pohledu přítomnost spolujezdce zbytečná a jen se tím riskuje další zdraví. Myslím, že na trati není moc míst, kde by nikdo nebyl v případě nějaké kolize a potřebné pomoci. To by se za chvilku mohlo závodit s autobusem plným lidí z důvodu, že při havárii bude pravděpodobnost, že alespň jeden ze čtyřicetičlenné posádky bude schopen přivolat pomoc, opravdu veliká


347+78 (212)Max (Registrovaný)
     
 Re:06.03.2007 00:10:17 


Co se týká nápadu se spolujezdcema z kempu, tak já se přiznám, že píchnout si do auta úplně cizího člověka, nevím nevím, bála bych se o něj, bála bych se o sebe, co já vím, kdy se mi takovej člověk ve smyku začne hrabat do volantu.


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:06.03.2007 00:07:06 


Co vy všichni, vy si tak stěžujte, ale co mám dělat já, kde já vezmu někoho kdo vĺeze se ženskou do auta!!!!!!


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:05.03.2007 22:58:46 


kdybych sem dal foto, tak mě smažete Ne, jakmile se k tomu dostanu, tak ho sem dám. Ostatně dneska jsem tam omylem odeslal něco jako fotku, samozřejmě se mi to vrátilo jako nepřijatelné. Jen jsem se překlikl a odeslat jsem to nechtěl :} Chybka. ;o)


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 05.03.2007 22:57:31 


Abych se přiznal, tak montáž rámu by pro mě představovala mnohem menší problém (možná tak časovej), než sehnat spolujezdce. A hlavně si myslim, že někoho ukecávat nelze. I když je relativně času dost někoho sehnat, tak člověk musí mít kam šáhnout. A to já prostě nemám.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:05.03.2007 22:57:00 


to vhml: Tak jsem to myslel - rozhodně to školeníčko není vůbec špatnej nápad


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:05.03.2007 22:55:37 


to eRman: tak ja budu diskutovat pod jinym nickem, hlavne na ajsku vid


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:eRman05.03.2007 22:55:24 


Tak helmy rozhodně proti nim nic nemám. Tedka jsem našel obchod, kde mají zcela nový homologovaný za 800,-. Hnedka jsem ji objednal na test, tak uvidíme, jak bude vypadat.
S helmama naprosto souhlasim a kdybych tenkrát o tom diskutoval, tak bych byl rozhodně pro. Co se týče rámu - on by nebyl problém, ale měl bych s tim pak strach jezdit na normální silnici a čekat, kdy mi za to seberou techničák. Jsou úpravy nenápadný, nápadný a pak provokativní - rám ohužel patří k těm provokativním....
Chápu, že se chce předcházet průšvihům, ale... pro někoho to prostě trochu přítěž je, pro někoho naopak.
No, nechám se překvapit, jak to dopadne.



1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:05.03.2007 22:54:41 


vyskolit svyho spolujezdce by si mel kazdej ridic, ale jen za predpokladu ze ten ridic vi o co de a co od spolujezdce pozaduje...


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:05.03.2007 22:54:36 


Když už tu tak hezky diskutujeme
Až budete mít čas, přiřaďte si taky fotografie ke svým účtům, já vůbec nevim s kým se tu bavim a kumu zvednout startovný za "hloupý" názory


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:05.03.2007 22:53:31 


Prilby sou samozrejme neoddiskutovatelny. Tam neni co resit. Co jediny k nim muzu doporucit pro vsechny spolujezdce je limec kolem krku, takej kus molitanu co zabranuje prudkymu predkolneni hlavy (ne HANS). Taky mi to prislo jako blbost dokud sem po jednom horizontu neodjizdel ze zavodu s natazenyma krcnima svalama. Takze pokud mate nekoho znamyho kdo to ma(hodne to maj motokaristi) tak si to rozhodne pucte, je to perfektni vec


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:05.03.2007 22:50:19 


to vhml: tak vyškolit si svý spolujezdce by si měl umět každej řidič sám, ale rozhodně to neni špatná idea


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:05.03.2007 22:50:15 


Ale prd, řiditeli, dneska si rám z novoduru udělá doma kdekdo


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:05.03.2007 22:48:47 


Někdy před třemi lety jsem zavedl povinnost přilby. Vzpomínáte jaká se strhla diskuze ? Hrozně jste bojovali o to abych je zrušil, že se zatím nic nestalo. No a to byl první sraz, kdy nám auto šlo třikrát přes střechu a řidič ač s přilbou skončil s otřeskem mozku ... Nebýt tenkrát přileb, řidič by tu už možná nebyl ...
Já uznávam že pokud jste byli zvyklí jezdit sami ( myslel jsem, že se to týká tak 5-10 ), může to pro Vás být problém. Pravidla si nevymýšlíme pro sebe, nebo abychom Vám něco komplikovali ... Jak už tu zaznělo, to co děláme jde dělat do prvního pořádného průseru ... Snažíme se průserům předcházet, myslet dopředu ... na druhou stranu stále nesaháme k bezpečnostnímu prvku, který je neoddiskutovatelný - bezpečnostní rám, protože víme že je to pro většinu nepřekonatelný problém.


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:05.03.2007 22:46:41 


Co se tyce rozpisu, reakci spolujedcu atd. si myslim ze by nebyl dat si v patek pred treninkama v hospode naky mensi skoleni, proste obdobu rozpravy s jezdci. Zaklady rozpisu, chovani a zachovavani...rozumite mi


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:05.03.2007 22:43:15 


Davisi ale pro je taky problem ze nemam spolujezdce, tata taky ne. Ale mame na to 59 dni 13 hodin a naky drobny minuty aby sme to vyresili, coz si myslim ze je dost casu nekoho ukecat. Co se tyce vykriknuti spolujzdce tak si ho musis zaukolovat aby bud mlcel uplne nebo cet rozpis. Je pravda ze rozhodne ti spolujezdec nesmi kecat do toho jak mas ject. A vubec z pohledu vetsich zavodu...tady se to sice neprojevi...ale treba na Vltave mam jako spolujezdec plny kecky abych zajistil logistiku celyho tymu natoz se jeste starat o auto. Takhle ma kazdej klid na to svoje, ne sedet na dvou zidlich. Na Podzim 2005 jsme se stridali za volantem a uz bych to nikdy neudelal...prepinat se ze spolujeckyho ,,rezimu" na jezdeckej bylo fakt na palici a hrozna psychicka zatez a ja proste mam na perfetkni praci rad svuj klid


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 05.03.2007 22:42:09 


to eRman: To je taky možný, ale myslím, že hlasovat by měla většina, přeci jen se to týká všech, nejen těch, které to trápí.


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 05.03.2007 22:42:03 


Ne teď vážně, souhlasim s přínosem pro bezpečnost. Je lepší zavést smysluplný opatření s předstihem, než čumět jak tele na nový vrata ve chvíli kdy se něco stane. Pak už může bejt pozdě.....


3039+52 (3091)Siki (Registrovaný)
      
 05.03.2007 22:39:34 


Já jsem rozhodně pro spolujezdce. Má to spoustu výhod. Můžeš ho nahnat do dílny když je potřeba na poslední chvíli dělat něco na autě, když jedeš moc na krev tak ti prošlápne podlahu jak brzdí za tebe, když zabloudíte tak je to jeho vina a když se to hodí do škarpy, tak hlásil zatáčku pozdě a navíc moc potichu.... ;o) Prostě užitečnost spolujezdce jako samostatnýho živočišnýho druhu je nesporná.... ))


3039+52 (3091)Siki (Registrovaný)
      
 Re: Braba05.03.2007 22:39:20 


To je sice pravda, ale Daves mi za to taky nadával
Spíš problém je, že budou hlasovat jen ti, co je to trápí ... Každopádně si myslim, že případné chybějící spolujezdce seženeme. Přece jen do kempu přijde kolem 800 diváků z Klatov


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 05.03.2007 22:39:12 


Hlasoval jsem jako první A přiznám, že jsem hlasoval možnost C.
Prostě si myslím, že by měl pilot uvážit, zda je spolujezdec k dobru nebo ne. A teďka tu nejde o to, jestli ušetříme 80kg na váze či ne. Jde o pocit jistoty, který řidič bude mít.


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re: Braba05.03.2007 22:36:59 


jj přesně tak. rozhodně si nechci nabít čumák, nebo rozbít auto, ale zodpovídat za druhýho se mi fakt nechce. U mě jedinej, kterej by si zahrál "na závodníka" jede letos taky v roli řidiče a je taky sám. To hlasování nevim do jaký míry může nebo bude objektivní. Sou lidi co si naklikaj kolik chtěj....


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:vhml05.03.2007 22:35:12 


jo, v tomhle máš pravdu, ale jsem prostě o něco nervoznější. A jak známo, nervóznější dělá víc chyb. No, uvidíme, jak se to vyvine.


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:Siki05.03.2007 22:34:56 


Máte anketu, poperte se, jsem na Vás zvědavej ... Rozhodně nechci slibovat, že názor změnim. Jen mně zajímá kolika z Vás se tahle změna dotkne.

Já se stotožňuju s názorem Vhml. Jet ve dvou je velká výhoda, máte všechno lehčí ... Spolujezdec se stará o časovky o cestu, vy se jen staráte, abyste dojeli ... Druhá věc je zhlediska bouračky, budemeli o ní uvažovat, když jsou ve voze dva, je vždycky šance že jeden z nich na tom bude líp, pomůžou si navzájem, zavolají pomoc ... Bohužel spoléhat na to, že se vybouráte a další vozidlo co pojede za Váma zastaví, nemůžete ... Vim jaké máme problémy, abyste vůbec reagovali na žluté prapory, když o přrůšvihu víme mi. Ono se totiž tomu dalšímu vůbec nechce sundavat nohu z plynu


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re: Daves05.03.2007 22:32:28 


"...a když bůh dá, tak se někdo najde, koho do auta uvážeš " Tos řekl moc hezky, protože to budu muset asi praktikovat já


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:vhml05.03.2007 22:31:56 


a to je presne vono, ze nerad blbnes kdyz za nekoho zodpovidas... dycky uberes o neco driv a tudiz se to stava relativne bezpecnejsi


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:05.03.2007 22:30:31 


Vhml, chápu, ale je to názor člověka, který s někým jezdí a někoho má. Z pohledu lidí, kteří jezdí sami je to starost navíc, nehledě na to, že spolujezdec může v zatáčce vykřiknout nebo nečekaně reagovat, ty se lekneš a vykolejíš. Taky z trénování jsi zvyklý na auto s jedním závažím a najednou na ostro máš závaží dvě, jiné rozložení hmotnosti. Taky to klade na řidiče další zodpovědnost, proto bych jel radši sám, než s někým.

Na druhou stranu je to změna, která se nechá řešit a když bůh dá, tak se někdo najde, koho do auta uvážeš


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:vhml05.03.2007 22:29:04 


netvrdim, že to asi je bezpečnější, ale jak se to vezme. Když se rozseká jeden řidič, tak je to furt míň, než když se zraní řidič i spolujezdec. že to říkám teda až takhle, přeci jen, ne nadarmo se sedadlu spolujezdce říká sedadlo smrti. Tím rozhodně nechci nic přivolávat nebo něco, ale když tu mluvíme o prvním průseru...... Nevim, rozumně zní hlasování, třebas to pomůže v rozhodování. Možná bych našel někoho, kdo by si chtěl zahrát "na závodníka" ale nerad blbnu, když mám za někoho zodpovídat...


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:Siki05.03.2007 22:26:00 


Aneb pravidlo číslo jedna, řiditel má vždycky pravdu a pravidlo číslo dvě, že pro případ že by ji náhodou neměl platí pravidlo číslo jedna...


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 05.03.2007 22:25:59 


sorry za chyby, usinam uz takhle po veceru...ale urco zaklad pochopite


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:05.03.2007 22:25:03 


Ja sem rozhodne pro spolujezdce. Sice je pravda ze zvladne se to doted, ale vsechno se zvladne jenom do prvniho pruseru. Pokud jedete dva tak dycky mate sanci si vzajemne pomoct. Spadneme nekam dolu ze srázu, dalsi posadka si vas nemusi vsimnout a budou vas hledat az na dotaz ze stopky na radiobody, minimalne 5 minut nez vas nekdo najde, pritom spolujezdec vas uz davno muze zachranovat...praskne vam guma na prejezdu, v jednom cloveku uz v zivote nemate sanci stihnout casovku, ve dvou je to otazka 3 minut. A vunec je to pulka stresu, pulka problemu. Vse se da vyresit ve vetsim klidu a vic hlav vic vi. Rozhodne bude i vyhoda psychickyho bloku ze se budete bat ject tak naplno, coz je z pohledu eRmana velka vyhoda protoze vsechno de opravdu delat jenom do prvniho pruseru. A ze nikoho nemate??? Nekecejte ze nemate zadnyho kamose kterej v koutku duse netouzi zahrat si na zavodnika...


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:Siki05.03.2007 22:21:39 


Tak uděláme hlasování v anketě. Podle toho jak hlasování dopadne, tak já si to stejně samostatně rozmyslim


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:Siki05.03.2007 22:19:12 


bastarde
Ale svym způsobem má Siki pravdu, nemám rád, když mi do řízení někdo kecá


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 05.03.2007 22:17:16 



eRman: No víš ta diskuze se asi konat nebude z jednoho prostýho důvodu: podle mě jste to vymysleli dost dobře. Teda alespoň doufam, že si to nemyslim sám. Jo a Brabu neber vážně, BRZDI na mě řval skoro celejch šest erzet podzimu (a to nemluvim o bloudění) tak se nediv, že nechce aby do toho někdo kecal jemu... :o))


3039+52 (3091)Siki (Registrovaný)
      
 Re:05.03.2007 22:15:00 


Řekls to správně, já bych si se sebou taky do auta nesedl Ale například já najezdim i stovky kilometrů denně a taky s mapu na volantě. Nevim, je pravda, že se spolujezdcem asi nepojedu taky svižně jako sám, ne, že by mi nadával, ale vnitřní strach. Navíc jsem nidky druhou osobu neposlouchal (člověk si na pohlavky své drahé polovičky časem zvykne ).
Skupiny jsou vymyšlený pěkně, to se mi líbí, ale povinnost spolujezdce mě mrzí. Musim někoho shánět, a nevim, kdo by se mnou jel


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 05.03.2007 22:14:38 


To máš z jedný strany pravdu, že dva jsou více než jeden, ale nájezdy erzet si projedeme v pátek a myslím si, že je mraky řidičů, kteří si cestu zapamatují a není nějak větší potřeba koukat do itíku. Pokud se někomu něco stane, tak je nás na cestě mraky a vždy se najde dobrá duše, která pomůže. Jak píše třeba gapin, kde on, já a plno dalších bude narychlo schánět spolujezdce? Vždy se mnou jezdila moje žena a letos to boužel nevyjde. (jelikož v autě nesmí jet tři )

Kluci, eRmene a další, a myslím že budu mluvit za víc lidí, promyslete to a nechte to tak jak to bylo. Zvládlo se tp vždy, tak proč měnit něco, co se měnit ani nemusí.

Možná se to nebude líbit, ale aby to nedopadlo tak, že plno lidí třeba nedorazí jen pro to, že nemá spolujezdce? A to si myslím že by bylo škoda.


836+58 (447)Rapa (Registrovaný)
   312-191-935  
 Re:05.03.2007 22:14:35 


To je všechno hezký..... ale sem zvědavej co na to řeknou ti, co jezdili vždycky sami. Třeba loňskýho vítěze.... jak tam bude nahonem montovat druhou sedačku a spoustu jinejch. Jinak to pro mě znamená problém, zatim neřešitelnej......


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:05.03.2007 22:02:35 


Například já jsem na registraci spolujezdce neuváděl, protože žádnýho nemám a ještě to v tu dobu ani nebylo v podmínkách, no, uvidíme, třebas se to ještě změní...


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:05.03.2007 22:00:48 


Ty jo, čekal jsem ukrutnou diskuzi o skupinach, že jsme to vymysleli blbě a tak ... A ona se nekoná.
Ale že se strhne boj kolem povinnosti spolujezdce, tak to sem nečekal !
No celé to vychází z toho, že najedete spousty kilometrů, jedete podle itineráře, musíte sledovat cestu ... Jet tohle sám je podle mně hodně nebezpečný. Spolujezdce máte od toho aby Vás navigoval, tedy Vám práci ulehčí a vy se můžete soustředit na cestu ... Takhle jedete s itíkem pravděpodobně na volantu, koukáte na ty blechy co tam eRman namaloval, místo toho abyste se plně věnovali cestě ... Neříkejte, že to tak není.

Navíc v případě že se cokoli stane, jste v autě dva. Spolujezdec může převzít řízení a dojet domů, může pomoc v případě nouze, může zavolat pomoc, ...

Dva lidi v autě, to je podle mně o bezpečnosti ... jak při přejezdech, kde je to neoddiskutovatelné, tak na RZetě ( spolujezdec se vždycky bojí víc, než řidič a může mu nadávat a zbrzdit ho Na druhou stranu, se spousty z Vás bych si do auta nesed



77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:05.03.2007 21:49:26 


sem to čet. A taky sem koukal na registraci. A spolujezdce tam nemá asi dvacet lidí. Když to vezmu třeba u ErzetkaCupu tak tam je třeba u nesoutěžního auta upřednostňována jízda bez spolujezdce.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:05.03.2007 21:45:06 


No, bohužel je to tak. Přečti si znova stanovy, je to tam pozměněný


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:05.03.2007 21:40:32 


Teda spíš ani nikoho shánět nehodlam.... Ten kterej je u mě napsanej, je jen kdyby náhodou se přijel podívat, protože tu nikdy nebyl. Poslední srazy myslim že tak asi čtyři, sem jel vždycky sám. Vždycky jela přibližně polovina aut bez spolujezdce.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 05.03.2007 21:28:30 


Jak to? Odkdy je povinej spolujezdec? Co když mi ten muj najednou nebude moct, a nikoho narychlo neseženu.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 05.03.2007 20:44:26 


Ahoj, také by mě zajímalo proč najednou musí jet dva v autě. Kluci neblázněte, vždyť nás tam jezdí plno lidí, kteří jsou sami a nikdy nebyl potřeba spolujezdec nějak markantně. Copak si chcete najednou nějakým způsobem zrušit pověst? Nebo se chcete vyrovnat amatérským závodům, kde je povinný spolujezdec? Promyslete to pořádně.


836+58 (447)Rapa (Registrovaný)
   312-191-935  
 05.03.2007 20:15:43 


Hlavně by mě zajímalo, jaký důvod má to, že na RZ nesmí řidič bez spolujezdce. Takhle mi klesne výkon na tunu o 50% :o)


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 05.03.2007 19:55:09 


Jestli to chápu správně, tak ze stanov ve skupině N vypadly auta s úpravou sání.... Doufám, že přístup pořadatelů k sériovým karburátorům z jiných vozů než Škoda se nezmění . Jinak mam probléééém..... 8-(


3039+52 (3091)Siki (Registrovaný)
      
 Re:05.03.2007 19:36:52 


o rukách a o nohách


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:05.03.2007 19:32:10 


Romane, myslím že skupiny u nezávodících co budou slalomovat nemusí být tak rozepsané, protože slalom není ani tak moc o autě, jako spíš o rukách...
Takže by myslím stačilo mít řekněme 2-3 skupiny a je to ;o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:05.03.2007 19:20:26 


Stanovy upraveny


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:05.03.2007 19:06:31 


Spanilá jízda - bohužel není technicky možné, abyste jeli společně. Museli bychom zrušit dopolední program nebo závody startovat tak o dvě hodiny déle a dojíždět za tmy ... Spanilou jízdou se snažíme doplnit program nezávodícím a hlavně jim prvně chceme dát možnost zúčastnit se části závodů - slalomu

Počet osob ve vozidle - Doufám že to ve stanovách mam zapsáno, pokud ne musim opravit ... Na přejezdech Vás může jet třeba deset, ale na RZetě jsou povoleni pouze dva - řidič a spolujezdec. Posádka složená ze dvou se také stane povinností, nepůjde už jet pouze sám ... Tedy do startu RZet pustíme jen závodící auto s řidičem a spolujezdcem

Skupiny u nezávodících - Co mam říct, zapomněli jsme na to

Registrace - fakt zíram jak se to rychle plní


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 04.03.2007 10:51:47 


Myslim ze schovane osoby v zavodicem vozidle se nepocitaji))


84+11 (95)Stepan (Registrovaný)
   
 Počet osob ve vozidle04.03.2007 10:26:41 


Ahoj eRmane, je nějaké omezení pro počet osob v jednom závodicím vozidle? :o)


85+9 (94)limsik (Registrovaný)
    192-006-966 
 Re:03.03.2007 23:50:36 


2 eRman: nepojedu, přece si nezhuntuju Kóču na těch vašich RZetách :o) Ale sprintík zkusím


1700+298 (1998)Eidy (Registrovaný)
       
 03.03.2007 21:45:16 


Tak už je registrace a už jsme se konečně zaregistrovali. Jen mě trošku mrzí, že spanilá jízda nepočítá i se závodícími, když se stejně všichni setkají na Erbenově náměstí. Myslím si, že by to nebylo vůbes špatné, kdyby tam byli i závodící vozy.

Jinak už aby byl KVĚTEN !!!!! ))))))))


836+58 (447)Rapa (Registrovaný)
   312-191-935  
 Re:03.03.2007 02:09:28 


Tak jsem se přece tý registrace dočkal a hned jsem to po....


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:03.03.2007 00:45:27 


Díky


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:02.03.2007 23:42:52 


No tak to vám nezávidím,ale jste škodováci,takže umíte opravit všechno


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 02.03.2007 23:14:41 


jajaj, taky sem už mainko nervní jak na to číhám, už aby to bylo


Unregistered
 Re:02.03.2007 23:13:31 


Asi jděte vklidu spát ... Lehla nám databáze, takže je s tim docela problém


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:02.03.2007 23:08:41 


Pořád číham na registraci a až tu opravdu bude, budu tak zblblej že ji neuvidím a propásnu ji )))))


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:02.03.2007 22:23:19 


Až to budu vědět, dam vam vědět


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 02.03.2007 22:05:49 


tak aspon přibližně,prosíííím


Unregistered
 Re:02.03.2007 21:04:03 


Vy jste nějaký zvědaví


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:02.03.2007 20:39:37 


to by mě taky zajímalo


15+1 (8)Gazda (Registrovaný)
   272-142-685  
 02.03.2007 20:38:32 


kdepa se pojede ten slalom??????



Unregistered
 Re:02.03.2007 15:35:33 


A pojedeš aspoň závod ?


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:02.03.2007 14:27:03 


už je zítra a pořád nic, béééé


1700+298 (1998)Eidy (Registrovaný)
       
 Re:02.03.2007 08:38:57 





603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:02.03.2007 08:22:17 


Mi jsme zapomněli že únor má jen 28 dní


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:01.03.2007 23:08:20 


V klidu, zítra večer se k tomu snad dostanu


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 01.03.2007 21:53:14 


já jsem taky nedočkavý,páč v neděli na týden odjíždim tak abych to stihl,to jsou nervy


Unregistered
 Re:01.03.2007 21:45:47 


vydrž, prťka,vydrž. zítra už to určitě půjde - taky na to čekáme


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 01.03.2007 21:20:09 


je 1.3. a nevidím registraci :o))


1700+298 (1998)Eidy (Registrovaný)
       
 Re:28.02.2007 22:39:24 


No a taky mimoň,ještě že na ní jezdim až v srpnu



4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 28.02.2007 22:21:57 


No právě.Ale mi jsme skoro domácí.Kdybys měl jet přes celou republiku s tím,že je psí počasí a přijede málo lidí,budou zalezlí v autech a chatkách a nálada pod psa tak si to taky rozmyslíš.A ve stejném termínu je navíc Krumlovská rally.


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 28.02.2007 20:04:45 


No jo když některý lidi se bojej aby jim to nezmoklo ))) Žejo Fíku


72+92 (82)Tupá_vačka (Registrovaný)
     
 28.02.2007 19:19:06 


Dej pokoj ! Pořadatelé mívají smlouvu se Svatým Petrem,aby bylo hezky.Policajty když je hnusně nevyženeš,ale půlku tunerů taky ne.


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 Re:28.02.2007 16:45:26 


Venni tak to je jedinej lék....aby bylo hnusně že by policajta nevyhnal


72+92 (82)Tupá_vačka (Registrovaný)
     
 Re:28.02.2007 12:47:36 


Ještě by to chtělo vošéfovat pěkný počasí a aby byli švestky zalezlí a nekazily nám ten náš svátek.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:27.02.2007 21:42:48 


Nechci v tom dělat hokej.... Samozřejmě, že zaregistruju obě auta, jen mi zajímalo, jestli nedostanu na to druhý studentskou slevu, když s nim odjedu akorát sprint a ani s nim nevjedu do kempu.....


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:vjezdný27.02.2007 21:27:34 


Předjezdci platí polovinu startovnýho


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 vjezdný27.02.2007 20:27:47 


Když budu předjezdec jak platim jako závodník nebo jako chlubil?
Aby mi ještě zbylo na benzín a nemusel se to při průjezdech tlačit ))))


72+92 (82)Tupá_vačka (Registrovaný)
     
 27.02.2007 20:00:40 


Jupí. Když slalom, tak pro všechny. To bude fičák :o))


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:27.02.2007 19:11:28 


Děláte nám v tom hokej
Občas někteří jedou sprint nebo orienťák něčim jiným ... Pokud auto nevjede do kempu, není třeba platit znovu. Problém už pak jen zůstává jak tě vyhodnotíme, když si budeme myslet, žes jel tím registrovaným vozem. Každopádně veškerý program je pouze pro posádky srazu, takže nejde jet náhodou okolo a připlést se ke sprintu
Registraci budeme pouštět k 1.3. soutěž o chatky o týden déle.


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 27.02.2007 19:00:53 


Měl bych dotázek. Nebo spíš tak tři až čtyři. Kdy bude registrace? Chtěl bych jet páteční sprint s jiným autem než závod, musim zaplatit tedy startovný za jedno auto a i vlezný za druhý auto? Když to na sprint se do kempu nejspíš ani nepodívá? Nešla by nějaká studentská sleva


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 27.02.2007 16:12:56 


Mejro: Nápodobně asi dam spolujezdcovi taky foťák )


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 27.02.2007 15:22:17 


Já pojedu závod určitě tak pomalu, že by mohl můj mitfára taky fotit za jízdy, třeba krajinu, nebo kravičky jak se pasou. :o)


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Foto27.02.2007 14:12:43 


Pro Tadeášku: Jestli bude opravdu možné si u Vás půjčit foťák tak s focením počítáme.Povezem i velké množství aku do foťáku + 3 nabíječky.


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 Re:27.02.2007 13:17:24 


Ne ! Normálně na srazu vyhlásíme výsledky, předáme ceny. To jak na Jaře tak na Podzim. Navíc vyhodnotíme vaše výsledky za celý rok a na plese dostanete další poháry
Napsal jsem to blbě, že to není k pochopení ... Večer to ještě přepíšu.


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 27.02.2007 12:21:38 


Zajímá změna jsem na to zvědavej ale nevim co na to ostatní. A jak teda bude vypadat to sobotní večerní vyhlášení? To se řeknou výsledky a nic se rozdávat nebude?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:předjezdec26.02.2007 18:58:31 


Oki víc asi po telefonu pokud máš pořád stejnej jako si furt měl

hurááááááááááá


72+92 (82)Tupá_vačka (Registrovaný)
     
 Re:předjezdec26.02.2007 15:13:21 


Fotografování dobrovolně nabízel taky McFíííííík, ještě si to pamatuješ, Fíííííkůůůůůů???


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:předjezdec26.02.2007 13:39:13 


Jasan, počítam s tebou ... Ještě tu někdo nabízel fotografování ne ? Napiš mi na e-mail, díky.


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:předjezdec25.02.2007 23:01:48 


Uppppsssss to sem byl já.

martin_100


72+92 (82)Tupá_vačka (Registrovaný)
     
 předjezdec25.02.2007 23:00:05 


No já musim taky malinko zapracovat a koupit maják abych to měl komplet...snad sirény nezdechnou to bych nerad.

Romane využiješ mně doufam? viz níž.


Unregistered
 24.02.2007 23:21:54 


makám jak divej abych to stihnul a hlídám si start registrace,už se mooooooooc těšim


Unregistered
 Re:počitadlo22.02.2007 20:53:08 


Tak teda Marťas,zasloužíš pochvalu,protože počítadlo by bodlo.Jinak kdypak zašne registrace?


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 počitadlo21.02.2007 21:15:13 


Co takhle instalovat na stránky nějaké počitadlo, které by nám odpočítavalo čas do srazu, aby každý věděl jak moc makat na autě, aby bylo hotové a vplné kráse a včas na startovní čáře


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 platby20.02.2007 14:48:35 


jo a jinak se taky pro ty co mají smradlavé ponožky a čárkované slipy platí vzdušné, protože ho znečišťují. To platí hlavně pro závodící a jejich spolujezdce. Tkaže si každej vemte letos na RZ pemprs a nebo alespoň čisté slípky a ponožky, jhinak se za každej vjezd sakra prohne vaše šrajtofle.........)))))))))))))))))


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 Re:20.02.2007 12:02:07 


Platí se za auto. v ceně jsou dva lidi. Každý člověk navíc + 25,- Kč. Pokud navíc budeš s přívěsem v kempu přes noc, musíš zajít na recepci a zaplatit ještě tam za ubytování.


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 20.02.2007 10:38:09 


Platí se za auto.


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:20.02.2007 10:27:41 


Jo a ještě platí se za auto (bez ohledu na osoby) nebo za osobu ( bez ohledu na počet aut)?


Unregistered
 Re:20.02.2007 10:26:51 


Ok, nevadí, a jak je to s tim obytnym přívěsem?


Unregistered
 Re:19.02.2007 21:24:08 


Bohužel tě musím zklamat, za vjetí do kempu musíš zaplatit minimálně jako tuner tedy rozmezí 250-400 ( viz výše). Kemp máme na celý víkend pronajatý a do kempu jsou pouštěny pouze vozy srazu - platící ... Vzhledem k velikosti kempu a k velké účasti posádek to bohužel ani jinak nejde ...


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 18.02.2007 12:14:21 


Co se rozumí pod pojmem Tuneři? Když přijedu na koukačku, budu tam přez noc, ale auto vytuněný nemám a nehodlám v ničem soutěžit, tak platim jako běžnej návštěvník? Tak to je príma


Unregistered
 Re:Kolik se platí za karavan?18.02.2007 11:12:13 


řekl bych, že cenu jako běžný návštěvník kempu co se chce rekreovat


1700+298 (1998)Eidy (Registrovaný)
       
 Kolik se platí za karavan?17.02.2007 14:07:17 


Čau klucí, kolik zaplatim jako divák za karavan+auto? Díky


Unregistered
 Re:Fotky15.02.2007 11:10:58 


Bacha na něho, vypadá to, že nechce platit vjezd Ale má vynikající foťák a dobrý fotky. =-)


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Fotky15.02.2007 10:55:25 


Ahoj rad bych dorazil a fotil pro tento server a treba se zucastnil srazu i se svym autickem,slo by se nejak dohodnout?


13+13 (13)Lighting_designer (Registrovaný)
   296430400  
 Re:supr dovětek13.01.2007 09:32:07 


No máš-li sirény, asi bychom tě dokázali využít ... Podumam nad tim


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 supr dovětek13.01.2007 00:24:08 


A kdybych nebyl trubka tak bych se i podepsal takže za Tupou vačku zdraví martin_100


72+92 (82)Tupá_vačka (Registrovaný)
     
 Supr13.01.2007 00:23:04 


Sákryš nějak si to dělá co chce. Tak zonvu. Běšiny jsou pro mě priorita a tudíž je volba jasná. zase si vyhoukam sirénu do jejího ochraptění, sedřu brzdy a potrham nervy na orienŤáku a v kempu urvu zástěrku nebudu tady psát jaxe těším neboť to nač se těším většinou pak stojí za prd.

Romane nechtěl bys ještě jeden předjezdeccar? Mam hasičský sireny, maják dořešim-momentálně nefachá a na závodění se necejtim Přecije konbík za závody moc nejni.


72+92 (82)Tupá_vačka (Registrovaný)
     
 Re:11.01.2007 15:37:49 


taky bych mel ject do Krumlova pracovně, ale jak říká Luky, život je otázkou priorit. Takže Běšiny forever


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:sraz11.01.2007 10:09:11 


No jen neříkej, na Hořovice se chystám již 3 roky. Vloni to nevyšlo, protože nebylo postavené auto včas a Fabia byla někde na závodech, tak jsem si říkal, že letos určitě pojedu, protože nákladová položka je podobná jako u Běšin, kromě startovného, ale snad to utáhnu. Víš přivézt na 8 ostrých km fabii, která se ani nezahřeje, zaplatit pronájem na den, dovoz do Klatov atd.... si myslím, že je trochu luxus. Vzhledem k tomu, že MB 1000 je už fuč, tak jinou možnost nemám než-li Fabii, nebo EVO. Jo a je lepší blbě řídit, než se krásně koukat a já se nerad koukám, kordt tam kde všichni moji známí jezdí.....Rozumíš


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 Re:11.01.2007 09:20:25 


Nevím, jaké bych osobně zvolil priority. Rozhodování mi ulehčují "pracovní" "povinnosti" v Krumlově, takže na 99% pojedu tam. Kdyby jich nebylo, určitě bych se tam dívat nejel a volil bych mezi Běšinami a Hořovicemi. Už jsem mezi nimi volil na jaře 2004 a dopadlo to neslavně ve výkopu. Dnes bych se asi přikláněl vzhledem ke své lenosti k Běšinám. I když i to by záleželo i na jiných okolnostech. Náš klub RKHA (http://rkha.wz.cz) v letošním roce pořádá seriál 4 jednodenních závodů pod označením Pošumavský pohár, který bych rád celý absolvoval. Jsou vedena jednání o tom, že by jarní dvojzávod mohl být dohromady započítáván jako jedna soutěž Volného poháru. Kdyby ano, a kdyby se mi tam podařilo zajet slušný výsledek, pravděpodobně bych měl ambice zkusit získat i další body v Hořovicích. Naštěstí toto dilema za mě řeší ony zmíněné "pracovní" "povinnosti"......


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 11.01.2007 05:42:58 


Hořovice nejsou na 3 dny,i když nezávodím,priorita je jasná !!!


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 Re:sraz11.01.2007 00:00:12 


Já myslím, že tady není co k řešení ... jet se na závody koukat, nebo si zazávodit sám ? Není o čem ...


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 Re:sraz10.01.2007 17:46:00 


Ja osobne bych se nebal toho, ze bys do besin neprijel.....


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 sraz10.01.2007 17:32:33 


Jasně musím konstatovat, že sraz je nejlepší slezina lidí pohybujících se jakýmkoliv způsobem kolem aut, nicméně ještě dnes nemohu z určitostí říct jestli pojedu na sraz, nebo na Hořovice, je to daleko, ale víc mě láká .........????? Vlastně těžko říct, protože každá zmíněná akce je o moc jiná. Jooooooooooooo je to nerozhodně


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 09.01.2007 20:41:51 


Jo je toho moc. Ale protože jsem byl zatím na všech srazech, Tedy mimo toho prvního mimo Kemp, Tak i kdyby se to krylo se sebelepším podnikem nenechám Škodateam ve štychu. Protože bych příště třeba nemusel dosta kalendář za nejvíc účastí :o)


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 09.01.2007 11:04:43 


no já myslím, že byly minulý rok cajti docela v poho ne? nebo jste někdo přišel o nějaké bodiky? On to eRman určitě opět nějak ošéfuje


0+7 (3)19mike (Registrovaný)
  
 09.01.2007 10:55:00 


Mi stačí pohárky, body vám přenechám


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:08.01.2007 20:58:24 


No to doufám,že si daj pání policajtí pohov......


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:08.01.2007 20:57:40 


Závod byl odjakživa o tom odvézt si z něj body...


Unregistered
 08.01.2007 20:52:10 


Nebo s kolika body přijede a s kolika odjede


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 Re:08.01.2007 20:50:41 


a taky na co pojede ))))))) Myslim řiď jako řiď,ne řiď jako řiď .)


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 Re:08.01.2007 20:46:55 


popr s kym pojede a za co....


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 08.01.2007 20:19:11 


Někdo má holt problém kam pojede, někdo jestli pojede, někdo jestli mu už pojede a někdo jestli mu ještě pojede


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 hořovice08.01.2007 19:45:04 


Tak to asi bohužel dám přednost Hořovicím, pokud to bude dvou denka, tak určitě. Myslím, že několik posádek, které vídám na srazu a budou přihlášené ve VP tak taky pojedou. No uvidíme, to je daleko. M


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 08.01.2007 15:27:25 


To bude zas sajgon


27+8 (35)Masák (Registrovaný)
  
 :-) to sedí08.01.2007 15:26:01 


Perfektní termín pánové,,,5 května mam narozky, takže lepší oslavu bych si ani nemoch přááát než být s mou milou červenou na srazu v Běšinech!!!!!!! Paráda a děkuji


27+8 (35)Masák (Registrovaný)
  
 Re:Termín07.01.2007 21:00:08 


Tak Hořovice mně mrzí zatim asi nejvíc ... Ale jak říkam nenajdete termín, který by se s ničím nepral


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:Termín07.01.2007 19:41:14 


zavolej do krumlova a do hořovic jestli nechtějí změnit termín.....


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Termín07.01.2007 19:13:21 


V tomto termínu se jede Krumlov a Hořovice VP- nešlo by ještě změnit termín ?


Unregistered
 05.01.2007 20:14:14 


je to super, alespoň se mám na co těšit.


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 05.01.2007 18:47:35 


Co se týče termínu tak mě osobně je to celkem jedno. Udělal bych si čas kdykoli, protože Běšiny řadím mezi nejlepší sraz pro škodováky. Jedinou otázkou pro mě spíš zůstává jaký auto vytáhnu....


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 nová rz05.01.2007 16:44:49 


no to bude maso. Předpokládám, že každá rz bude min 15 km dlouhá. Jinak se člověk ani nezapotí )))


383+294 (1286)agentplus (Registrovaný)
      
 05.01.2007 12:38:02 


Tak jsem zvědav, jaké priority budou zvoleny mně......


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 05.01.2007 11:06:17 


Tak to už se nebudu moct dočkat května, pěknej termín. OK


878+140 (509)Ogi (Registrovaný)
      
 Krumlov05.01.2007 08:15:00 


Ach jo, zase nebude rally? Minule jsem to musel vypustit kvůli maturitě a teď sraz...no život je otázkou priorit...tak napište pořadatelům ať posunou Krumlov!


746+78 (412)jerrom (Registrovaný)
   553829328 
 Re:04.01.2007 19:58:05 


Nu tak asi nejvíc jsem zvědav na tu novou RZtu,doufam,že to nebude nějaký maso a že erko nebude moc trpět Jinak termín je bomba,už bude fakt teploučko.


4184+1292 (5476)Venni (Registrovaný)
      
 04.01.2007 19:51:27 


LRman: To má tak trochu pravdu ale nebude to nějak závratné když už tam nejezdí WRC už to lidi kolik neláká já jí třeba minule taky vynechal


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 04.01.2007 19:32:11 


Ale Krumlov je nejkrásnější soutěž u nás hodně lidí si jí nenechá ujít


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 04.01.2007 19:25:49 


no jááá už se těšíííím. Pokud by se v Boleslavi nerozdávaly eReSa tak mě nic neodradí. Priority jsou jasné :o))))


1700+298 (1998)Eidy (Registrovaný)
       
 04.01.2007 18:35:40 


Perfekt,v květnu už by mohlo být hezky a tento víkend nemám službu,nebude problém s dovolenou !!! Už se těším,letos holt Krumlov vypustím,bez WRC už to stejně není to pravé ořechové.


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 Re:04.01.2007 18:09:02 


Bohužel neexistuje termín, v kterém bychom se neprali s jiným srazem. Už teď se perem s Rally Krumlov a i s Mimoňskýma válkama ... Bohužel nenaděláme nic. Jak píše Luky, je to otázka priorit ...


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 04.01.2007 17:40:17 


Super, už aby to tady byl květen :o) . Luky stihnete dodělat autí??


4460+190 (4650)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 04.01.2007 15:11:17 


No já určitě tenhle rok nedostavim nějaký auto takže pokud to bude možný tak pojedu RZtky s fiatem. Pude to?


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:Termin04.01.2007 15:09:45 


viz můj předchozí příspěvek - život je otázkou priorit ;o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 04.01.2007 15:07:10 


Suuuuupeééééér .TAk ať ten čas rychle uteče



224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Termin04.01.2007 15:04:11 


Neslo by zmenit termin??? Ten samej vikend sou Mimonsky valky kam se chystam a pri tom bych si tenhle sraz nechtel nechat ujit. Zapremejslejte o tom. Cau


Unregistered
 04.01.2007 15:01:14 


Paráda, už aby byl květen, už se nemůžu dočkat


4815+447 (5262)1Venca (Registrovaný)
     201-347-041   
 Re:termín04.01.2007 14:47:43 


No jo, ale kdy se mam jako učit na státnice? :o(
Asi si budu muset stanovit priority. Takže od kolika že bude otevřený kemp? :o)))


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 04.01.2007 14:08:56 


Tak se máme zase na co těšit


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 04.01.2007 13:07:53 


Jo a když bude zase nová RZ kolik se jich vůbec na Jaře pojede?


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 04.01.2007 12:51:33 


No už se moc těšim


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 termín04.01.2007 11:39:57 


Bezva... trefilo se to mezi svátky, dovolenou před i po, před na přípravu, po na opravu


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
Celkem záznamů: 249 [ Zobrazit 15 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:517
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:66795
Celkem návštěv:172939869

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Klikni na uživatele, abys mu poslal zprávu