ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!---tisíc--malých--bolestí---

---tisíc--malých--bolestí---

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Akce Škoda

>

Srazy Škodateam

>

Jaro 2007

>

Jaro 2007

 <<



Autor:
77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 04.01.2007 - Změněno: 21.05.2007

Jaro 2007



Jaro 2007-plakat620

Úvodní stránka-burza

tak i 11. sraz je za námi :) :
Registrovaní tuneři v kempu (82kb)
Startovní listina závodících (69kb)

Výsledky soutěžích v kempu (19.5kb)
Jízda zručnosti s buginou (17.5kb)
Výsledky nejhlasitější aparatury a výfuku (47.5kb)

Výsledky závodu o pohár Škodateamu (59.5kb)

- Stanovy závodu "Jarní pohár Škodateamu" - 2.3.2007 22:30
- Stanovy "Závod O pohár Škodateamu" - 2.3.2007 23:56

Plakát srazu ke stažení (3.4Mb) - změna 4.4.2007
Plakát ČB srazu ke stažení (107.9kb) - změna 4.4.2007



Program srazu závodící:Program srazu nezávodící:
Pátek:Pátek:
12:00 - 22:00 - Příjezdy ( Administrativní přejímka)12:00 - 22:00 - Příjezdy
15:00 - 16:30 - Jízda zručnosti naslepo15:00 - 16:30 - Jízda zručnosti naslepo
17:00 - 18:30 - Dvouproudý sprint17:00 - 18:30 - Dvouproudý sprint
19:00 - 20:00 - Nájezdy rychlostních zkoušek
20:00 - ??:?? - Noční orientační závod20:00 - ??:?? - Noční orientační závod
Sobota:Sobota:
07:00 - 15:00 - Příjezdy07:00 - 15:00 - Příjezdy
07:30 - 09:00 - Technická přejímka - INVESTTEL AUTO Klatovy
09:00 - 11:30 - Soutěže v kempu09:00 - 12:00 - Soutěže v kempu
11:30 - 11:45 - Rozprava s jezdci ( kemp )
12:00 - 12:45 - Odjezdy na předstartovní Show - Erbenovo náměstí13:00 - 14:00 - Odjezd spanilá jízda
13:00 - 14:30 - Start závodu "Jarní pohár Škodateamu"14:00 - 15:00 - Příjezd Erbenovo náměstí
13:02 - 14:32 - RZ1 Slalom
13:30 - 15:00 - RZ2
14:00 - 15:30 - RZ3
15:00 - 16:30 - Slalom
14:30 - 16:00 - Servis - kemp Běšiny15:30 - 17:00 - Návrat kemp Běšiny
16:00 - 17:30 - RZ4
16:30 - 18:00 - RZ5
16:00 - 18:00 - Účast na závodu jako divák
17:00 - 18:30 - Cíl závodu "Jarní pohár Škodateamu"
20:00 - 21:00 - Vyhlášení vítězů20:00 - 21:00 - Vyhlášení vítězů
21:00 - ??:?? - Zábava21:00 - ??:?? - Zábava
Neděle:Neděle:
08:00 - 11:00 - AutoMotoBurza INVESTTEL AUTO Klatovy08:00 - 11:00 - AutoMotoBurza INVESTTEL AUTO Klatovy
12:00 - 13:00 - Zápas "Pořadatelé versus tuneři"12:00 - 13:00 - Zápas "Pořadatelé versus tuneři"



| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 249 (Zobrazeno 76-90)
 Re:schwejk06.03.2007 11:52:53 


Asi tak, základní pravidla, která byla dána minulostí a na která někdo mohl eventuelně cíleně ladit auto se přece nezměnila - kubatůry jsou stejné.
Navíc zařazení je oproti minulosti benevolentnější k rámu a nesériovému karburátoru.

Jediný fakt je, že auto spadne do kategorie s podobně laděnými auty...
a křičet "pozor, já půl roku ladil auto tak, abych byl bezkonkurečně nejlepší mezi těma sériovýma plechovkama a vy mě teď chcete dát mezi další naladěný auta ?"
...to asi nebude projev fair play. A já vítám pokus o to, aby soutěž byla více fair play, ať už se to podařilo, nebo to má ještě mouchy.

Spekulovat nad nutností spolujezdce kvůli váze je pitomost, ale to jsem říkal. Musely by být stanoveny hmotnostní limity a pokud se někdo chce ohánět faktem, že má víc kilo kvůli spolujezdci, měl by brát ohled i na to, že může mít auto z výroby lehčí, že má laminátové díly atp... Vyndavání dílů jako rezervy atp už tu taky zaznělo.

Jinak tenhle příspěvek je neadresný a vyjadřuje můj názor na věc


141554+2829 (1559336)Daves (Administrátor)
      
 Re:schwejk06.03.2007 11:25:40 


a jake zmene pravidel se tu porad mluvi??? o zavedeni dalsich skupin?? ale vzdyt to je jenom dobre, kazdy pojede se sobe rovnymi a ne bejt desnej tvrdak kdyz s upravenym autem porazim serii....


10974+2774 (26121)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:schwejk06.03.2007 11:20:20 


Tak tady si taky přidám ... Pominu dobu předstihu, v kterém jsou změny v pravidlech oznámeny veřejnosti - ono není nic jednoduchého něco takového zorganizovat a mluvím z vlastní zkušenosti, ale s povinným spolujezdcem plně souhlasím. Jel jsem závody v Běšinech už ani nevím kolikrát, z toho vždy sám. Pouze jednou se spolujezdcem a bylo to o mnoho lepší. Neříkám, že to bez mitfáry nešlo, ale s ním ještě lépe. Nakonec svoje první vítězství v tomto závodě jsem dosáhl právě s mitfárou. Ono takové to " Hele vole, proč jsi tam u toho mostku brzdil, to by se dalo projet rychleji " a nebo naopak " Ty krávo v tý zatáčce tam nahoře na kopci to bylo o fous a už jsem počítal, která švestka to odnese .. " docela heftuje a ukazuje věci, kterých si z pozice za volantem ani třeba člověk nestihne všimnout a poučit se z nich. A ejhle, druhý průjezd byl o 5 vteřin rychlejší. Řeči o odpovědnosti za druhého a psychologická brzda a tak podobně jsou s prominutím pitomosti a jsou to jen berličky, kterými si tu někteří snaží odůvodnit svoji nechuť přijmout změnu a opustit něco, na co byli dosud zvyklí. Zkrátka kdo chce, hledá způsoby, kdo nechce, hledá důvody ..

Myslím, že Schwejk to řekl dobře. Každý má jasně dané možnosti a ty jsou pro všechny stejné. Pravidla jsou nějak nastaveny organizátorem srazu a závodu a je to jeho výhradní právo ( kdyby chtěl, abychom jeli závod v čepici s rolničkama, tak na to má taky právo, byť je to nesmysl ) a je jen na každém, jak se stím vypořádá. Buď pravidla přijmu a budu je respektovat, nebo ne a v tom případě nepojedu. Na jakémkoli jiném soutěžním podniku taky nikdo nebude brát v potaz vaše požadavky, jestli chcete mít to nebo to tak a nebo tak. Prostě to tak je a buď ber, nebo nech být.

Pak je ještě jedna možnost. Zorganizovat sám vlastní sraz, nebo závody a tam si stanovit podmínky dle svého a ukázat, že to jde jinak .... pak by se ukázalo, jak dalece budete přístupní a jak vám bude po chuti, když do organizace a pravidel vám bude každý žvanit.


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 06.03.2007 11:12:38 


RST: Proč to není příliš spravedlivé??? Vždyť se vlastně až tak moc nezměnilo. Jenom vznikla nová skupina H.... o kterou stejně neni moc zájem. Třeba v H1 jsem sám a kašlu na to oželim tvrdší tlumiče a hurá do N1. Závodit sám proti sobě by mě nebavilo....


3039+52 (3091)Siki (Registrovaný)
      
 Re:schwejk06.03.2007 10:57:00 


a neni škoda, že se musíme rozhodovat, jet či nejet, kvůli tomu, že máme problém s osazením spolujezdce? To mě přijde už trochu moc krutý :o)


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:06.03.2007 10:52:22 


No přiznám se, že mě povinost spoujezdce překvapila. Ještě víc mě překvapila změna pravidel krátce před začátkem hry. Jezdil jsem vždy se spolujezdcem, dokonce jsme se střídali vždy v řízení (spolujezdec manželka Hanka, účastník LadyCupu), leč letos na jaře se Hanka srazu nejspíš nezúčastní, závodů teprve ne a tka jsem počítal, že to zvládnu sám jako mnoho jiných dříve. Nedovedu si nějak představit mít vedle sebe někoho, na koho nejsem zvyklý, s kým nejsem sehraný. uznávám, že přejezdy bez mitfáry jsou pakárna, ale dá se, na RZ jezdím stejně na oči, bez rozpisu, takže nikoho nepotřebuju.
Rozdělení do skupin nepovažuju za nejšťastnějí ani za příliš spravedlié, ale respektuju ho.


461+24 (242)RST (Registrovaný)
   
 Re:06.03.2007 10:31:41 


Mi se taky líp jezdí s mitfárou, to nepopírám, však jsem byla Lucince vděčná za to její "ty vole, zatáčka, vole néééééé", ale pořád nějak nevím, kde ho mám vzít, nezávodící mají svůj program, žádný rozumný lidi který by se chtěli družit kolem sebe nemám a ten woškliwej černowlasej pán má svoje auto a jak už jsem zmínila, cizího člověka jedině přilepenýho gafou, aby se nemohl hýbat.

4Schwejk: A s tou váhou, to bych teda měla mít mitfáru .. když já mám 50 kg .. hmmmm, aspoň stokilovýho, ne? Aby to nebylo nefér, ne??


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:schwejk06.03.2007 09:56:01 


No myslel jsem ty dvě možnosti jako jet či nejet (být či nebýt)

Je pravda ,že 80-a více % účastníků jede do Běšin kvůli závodům a to kje pravda .


224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:06.03.2007 09:24:26 


Sem to křičel na druhou stranu ))))))


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 Re:06.03.2007 09:19:15 


Ale já tě neslyšel. No vopravdůůůů :o))))


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:06.03.2007 09:16:22 


Já bych bez spolujezdce nejel.Prostě mě osobně spolujezdec psychicky brzdí což je dobře. A to jak tu zmiňoval Luky s tím MMČR tak to už sem říkal při minulým srazu.


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 06.03.2007 09:06:24 


No já tak nějak nevím, Běšinský závody se pořád uchylujou víc a víc k ostrým závodům. Padla tady zmínka o rámu. Jasně že jeho povinost tady asi nehrozí, ale připadá mi že to jen dokládá trend který hrozí tím že se to tady za chvíli pojede jako MMČR a poháry nám bude sbírat Pech jun. v tátově LR :o) Vždyť si povšimněte jak přibývají vyloženě závodní auta.
Já už asi rok zastávám názor ustoupit trochu od závodů zpět (zdravim, eRmane :o). Vím že se tím možná stanu nepopulárním, že vy se chcete co nejvíc povozit (to je taky ono, připadá mi že celkem dost lidí sem jezdí hlavně kvuli závodům než kvuli srazu), ale připadá mi že původní myšlenka srazu se čim dál tim dál vzdaluje. Ale to by nebylo to nejhorší. Je to v tom že se závodí čim dál ostřeji a já se fakt bojim nějakýho úrůšvihu. Protože ten bude jenom jednou...
Proč by nestačila třeba jedna RZ a slalom?
(tak už jsem si poštěžoval, takže zpět k tématu :o)

Já vždycky závodil se spolujezdcem, připadá mi to tak samozřejmé, vím že na to v autě nejsem nejsem sám, že spolujezdec mě vede na přejezdech a tak podobně. Ale nevim jestli bych to dával jako povinnost. Pokud ti, co jezdí sólo, ještě neobjevili výhody kooperace posádky, jejich mínus :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:schwejk06.03.2007 09:05:59 


Pokud by měly nastat hmotností limity, budiž, ale ne stylem přidájní mitfáry, ale dát nejnižší možnou váhu, tak jak je to v profi závodech. Tím se třebas zajistí to, že si nikdo nebude v autě ubírat části vozu, které tam z důvodu bezpečnosti prostě patří.
A nevím dvě možnosti? No, právě tedka máme jen jednu. Je jen jedna možnost, jak obsadit posádku vozu... ve dvou lidech


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:schwejk06.03.2007 09:01:45 


To Braba:To je jistě možné ,ale myslím si ,že je to v postatě jedno .Nakonec máme vždycky 2 možnosti .....Můj názor je ,že i výkonnová hmotnost může rozhodovat.Celkově to bude rozhodně k užitku startujících.



224+88 (312)schwejk (Registrovaný)
    462103839    
 Re:schwejk06.03.2007 08:52:58 


Na jednustranu máš pravdu v tom, že bez spolujezdce je auto lehčí o 80kg. Ale:
AD A) Myslím, že myšlenka povinnosti spolujezdce vzešla z myšlenky bezpoečnosti, ne váhových rozdílů..
AD B) Za chvíli mi řidič stodvacítky řekne, at si já jako řidič kila hodim do kufru třebas pytel cementu, protože on je o metrák težší z výroby a tak to není fér. O VÁZE TOHLE ROZHODNUTÍ PŘECI VŮBEC NEMŮŽE BÝT ;o)


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
Celkem záznamů: 249 (Zobrazeno 76-90)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:502
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:4335
Celkem návštěv:173004423

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393