ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Tour de Corse 2015

Tour de Corse 2015

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Vaše vozy

>

Škoda Speciály

>

Buggy

 <<



Autor:
10+14 (12)M.Kuklik (Registrovaný)
   340232052 
Vytvořeno: 30.04.2006 - Změněno: 03.03.2008

Buggy



Buggy ze škodovky?


Nevim, jestli to sem patří, ale motorově je to čistokrevná škodovka. Postavili jsme ji jako maturitní práci. Málokdo nám, třem studentům průmyslovky ve Vlašimi, věřil a taky proto jsme se pustili do stavby, která zhruba vypadala asi takhle: Koupili jsme prorezlou 105-ku a vyndali z ní vše, co by se mohlo hodit Pak sme všechny poničené, nebo zkorodované části opravili a pustili jsme se do výroby. Rozvor náprav jsme zvolili 2000mm. Hnací agregát a přední nápravu jsme položili do požadované polohy
!Buggy


a pak už přiši na řadu tužka, papír, flexa, stojanovka, bruska, svářečka, hromada trubek a ocelových profilů a víkendy a prázdniny plné práce. V podstatě jsme celý rám vymýšleli a tvořili podle momentálních potřeb. Jako první jsme spojili přední nápravu s agregátem
!Buggy


následně jsme spojili tuto základní část rámu s nosníkem převodovky... a tak dále a tak dále... co jsme zrovna potřebovali.

Při stavbě takovéhoto stroje je třeba myslet hodně dopředu a jelikož tohle je první buggy z naší hlavy, párkrát se nám stalo, že se první návrh a vyřešení určité části stroje nepovedl podle našich představ a nastala opětovná demontáž právě navařených částí (bruskou :-)). Chce to hlavně trpělivost a samozřejmě určité znalosti. Ale sledovat vývoj takového stroje pod vlastníma rukama je nádhera.
!Buggy
!Buggy


Po třech měsících víkendové a prázdninové práce byla buggy v kuse, avšak zatím nepojízdná
!Buggy


Následovalo rozebrání, zdlouhavé broušení a následně natření základní a pak vrchní barvou
!Buggy


Po cca čtyřech měsících snažení, a navrhování je buggy na světě a při životě. A stálo to za to.
!Buggy
!Buggy
!Buggy


Buggy je zatim v testování ale vlastnosti jsou skvělé. Základní změny vlastností oproti škodovce se odvíjí od zkrácení rozvoru (2000mm, u škodovky 2400mm) a od hmotnosti (odhadem 450kg..do příště jí zvážim). Díky tomu je stroj neuvěřitelně "mrštný" a výkonný. Vynikající prostupnost terénem zajišťuje zvednutí motoru oproti zadnímu příčníku o cca 80mm a celková vyšší světlost vozidla, způsobená použitím zadních kol o průměru 74cm. Motor je nyní asi 290mm nad zemí.

P.S. tady je naše prezentace kterou jsme pouštěli maturitní komisi ;) : http://www.youtube.com/watch?v=ub4LnQeecRo

M.Kuklik@seznam.cz
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
S tímto článkem souvisí
Motor a Chlazení
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 27 (Zobrazeno 1-15)

Žádný komentář
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:610
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:86241
Celkem návštěv:172959315

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393