ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Toušíkovo Barunka (Esmeralda)

Toušíkovo Barunka (Esmeralda)

WebShop Tip
Pružina klapek Dellorto DHLA
Pružina klapek Dellorto DHLA
Daves

88 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Úpravy

>

Motor a Chlazení

>

Montáž Motoru Škoda Favorit do 100-130

 <<



Autor:
2+24 (13)Xel-Tailer (Registrovaný)
    243980889  
Vytvořeno: 13.02.2006 - Změněno: 17.04.2006

Montáž Motoru Škoda Favorit do 100-130



Zástavba motoru z Favorita do Škody 100-130


Co je potřeba

-Věnec setrváku škoda 130 (ozubení)
-Ložisko, co je na konci klikového hřídele směrem k setrváku
-Spojková lamela škoda 130
-Podložka o průměru 1,5cm s dírou 2mm
-Rozdělovač škody 130
-Příčná nosná tyč motoru škody 130 včetně silentbloků
-Vodní pumpa škoda 130

Fáze 1- příprava
Sundá se setrvák na bloku škoda 136 a pod ním uprostřed bude železný kroužek vsazený do bloku. Ten je potřeba buď odvrtat nebo jinak vyndat, je cca 1,5cm hluboký. Poté, co vyndáme železný kroužek, vsadíme na místo něho ložisko, které je v tomto místě na bloku 100-130. Poté sundáme věnec ze setrváku motoru 136 a nahřejeme věnec ze škody 100-130 buď autogenem nebo stačí 4 plotýnkový sporák. V tu dobu, kdy přiložíme sirku k věnci a sama vzplane, počkáme ještě 10 minut a poté nasadíme věnec na setrvák motoru škoda 136. Dále, pokud chceme použít původní výfukové svody, musíme převařit koncový díl výfuku tak, aby se nám tam vešel a nebo použijem výfukové svody ze škody Rapid 136. Vyměníme na motoru škody 136 rozdělovač. Nyní nasadíme nosnou příčnou tyč motoru na motor škody 136, a jako poslední věc vyměníme vodní pumpu.

Nasazení motoru
V tuto chvíli nasadíme setrvačník na motor škody 136, nezapomeňte pod šrouby dát plechovou 4cípou hvězdičku, jejíž rohy se ohnou k hlavě šroubu, aby se nemohl povolit.

Dále nasadíme spojkovou lamelu ze škody 130 a přiděláme přítlačák (spojkovou lamelu nesmíme zapomenout vycentrovat - nejlépe hřídelí převodovky, tzv. mrkví). V tuto chvíli nasadíme motor na převodovku. Pokud motor nejde lehce, pootočíme hřídelem (oříšek velikosti 30mm) a půjde to lépe. Dejte si pozor, ať se vám motor s převodovkou nekříží.
V tuto chvíli je nutné se rozmyslet, jaký použijeme filtr box, je možno použít klasický z favorita a nebo vlastní výroby - pokud chcete použít filtrbox z favorita, je nutné použít delší šrouby na uchycení příčné tyče do kastle - mezi karoserii a tyč vložíme 3cm válečky, aby byl motor posazen níže a filtrbox se nám vešel mezi karburátor a stěnu karosérie (pokud nemůžete válečky, sehnat použijte 3 velké matice.

Finální úpravy
Nyní natáhneme plynové lanko ke karburátoru, pro zaražení bovdenu použijeme velkou podložku s malinkou dírou, dále zapojíme elektriku tak, jak byla na původním motoru, a napojíme vodu s tím, že hadici která vede přes železnou trubku kolem motoru rozřízneme a vložíme 2 técka, na která zapojíme sací potrubí (vyhřívané sání). A hotovo.



| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 80 (Zobrazeno 76-90)
 Re:23.02.2006 08:42:10 


No jasně, je to spíš do auta na ježdění do práce, ale chtěl jsem tím říct že zástavba fačka není zase tak složitá, takže se toho nikdo nemusí bát


Unregistered
 Návod21.02.2006 18:49:00 


Na stránkách www.tuning.cz/s110r/UPRAVY/favorit.htm je perfektní návod této zástavby včetně úpravy sacího potrubí a mezikusů.Akorát to nedoporučuji,protože s blížícím se novým zákonem bude tato nelegální přestavba těžce placena sebranými body.I do klasického motoru Š 100- 120 se nechají za rozumné peníze nacpat rozunní hřebci.


Unregistered
 Re:19.02.2006 20:22:59 


Což o to, já to taky viděl, jen říkám že je to prasečina. To už nemá nic společného s tím že drtivá většina (né-li všichni) tady z nás máme škodovky jako mazliky, to už je jen tuzing (i když i o tom by se dalo polemizovat..)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 19.02.2006 20:10:38 


No viděl jsem favomotor v schade s original vanou a košem a fungovalo to normalne. Stejne tak jako nevyrovnany sani, taky zadnej problem v zatackach... takze pro nekoho kdo s tim chce jen jezdit a mit to rychle hotovi jsou to zbytečnosti..



Unregistered
 19.02.2006 14:20:21 


Jen bych ještě dodal že je potřeba vyměnit olejovou vanu a sací koš, protože tady má motor jiný sklon než ve favoritu. To samé platí i o favořitím sacím potrubí - buď ho převařit na správný sklon, nebo použít z rapida 136 a nebo alespoň podložit nějakou klínovou podložkou aby se karburátor srovnal do roviny, jináč se bude v zatáčkách odlévat a motor bude vynechávat. A podkládat příčku motoru aby byl níž aby se tam vešel kulatý filtrbox mi připadá jako naprostá prasečina, řekl bych že hlavně kvůli takovýmto "úpravám" nemají technici na STK a policisté škodováky a různé tunery moc v lásce...
Není přece problém použít filtrbox z nějaké zadomotorové škodovky


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
Celkem záznamů: 80 (Zobrazeno 76-90)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:493
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:53491
Celkem návštěv:172926565

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393