ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Rally modely: Toyota Corolla WRC

Rally modely: Toyota Corolla WRC

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Akce Škoda

>

Srazy Škodateam

>

Jaro 2006

>

Jaro 2006 - jarní tání zlepší sání

 <<



Autor:
77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 31.01.2006 - Změněno: 16.08.2006

Jaro 2006 - jarní tání zlepší sání



Úvodní stránka-PLAKAT


Věřím že se opět podaří někomu z návštěvníků napsat článek o našem srazu a nějak jej zhodnotit

Bohužel v pátek nám silně pršelo, což se muselo projevit na počtu registrovaných vozů, ale také na počtu diváků. Kvůli pátečním počasí jsme byli nuceni zrušit "Jízdu zručnosti naslepo" a sprint předunout na neděli dopoledne.

Pár statistik:
I přes nepříznivé počasí přijelo celkem: 165 posádek
Z toho závodících: 56 vozů
Celkem závodících: 66 řidičů a řidiček
Diváků v kempu: cca 500

Sestřih z AutoMotoRevue na ČT1 (5.4Mb)
Sestřih - Jánský (8.5Mb)

Zaregistrované posádky:
Startovní listina závodících (23.5kb)
Tuneři (30kb)

Výsledkové listiny:
Nejhlasitější aparatura (15.5kb)
Nejhlasitější výfuk (16kb)
Nejhezčí vůz srazu (17kb)

Sprint na 250 metrů (33kb)

Rychlostní zkouška RZ1/3 Beňovy (38.5kb)
Rychlostní zkouška RZ2/4 Mlázovy (38.5kb)
Závod O pohár Škodateamu (61.5kb)

- Plakát srazu (3.8Mb)
- Stanovy závodu "O pohár Škodateamu"
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 203 [ Zobrazit 15 ]
 DVD02.11.2006 18:14:01 


Zdravím.Jenom bych se rád zeptal ,jestli najdu DVDčko z Jara 06 aspoň pod stromečkem.Strašně jsem se na něj těšil a nejom já ,ale asi se ho nedočkám.... nebo přeci jenom mám aspoň nějakou naději?Dík za odpověď... srsenS120


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:DVD J200604.10.2006 05:56:07 


jo jo taky byc se rád opítal....těšil jsem se že si ho přivezu ze srazu...a pak přišlo velké zklamání....


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 DVD J200603.10.2006 21:41:28 


Bude DVD - čko Jaro 06 ??Dík


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Video27.07.2006 09:29:54 


Kdy bude video?Nebo už je a já to přehlídl?Díky za info Martin


Unregistered
 Re:KORÁB11.07.2006 17:29:37 


Tu atrapu maj teď vystavenou v Mladoboleslavský Hypernově


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 Re:KORÁB11.07.2006 14:54:24 


jo tak je možný....Na toho jsem úplně zapoměl že jí taky má, ale ten má ten starý ty..., ale jo máš pravdu


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 Re:KORÁB11.07.2006 14:43:09 


Myslím že tam byla vystavená Trněného Fabia WRC co s ní jezdí v Maďarsku Turi - někde jsou tu fotky


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:KORÁB11.07.2006 13:58:56 


no myslím, že fábie WRC asi ne, jedině ta její atrapa........


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 DVD20.06.2006 23:59:19 


Nazdárek.Jak na tom prosim Vás je DVD s Jara 2006?Už plánujete promítání?Díkes


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:KORÁB06.05.2006 08:35:12 


Jen bych chtěl doplnit co se týká té akci v APM ve Kdyni, že tam bude taky vystavená Fabie WRC a Roomster...


71+6 (38)maevad (Registrovaný)
   253-959-050
 Re:KORÁB05.05.2006 13:20:24 


Vyfotil jsem plakát akce.
http://rkha.wz.cz/korab/plakat.jpg


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:KORÁB05.05.2006 12:16:28 


Tak se mi dnes dostaly do ruky přihlášky na Koráb. Nascanoval jsem je a tady si je zkuste stáhnout.
http://rkha.wz.cz/korab/Korab1.pdf
http://rkha.wz.cz/korab/Korab2.pdf
Je to 1. a 2. strana přihlášky. Zatím nemám propozice, ale až se mi dostanou do rukou, vystavím je podobně.
Až přihlášku vytisknete, odstřihněte z ní dole nápis, jakým softwarem že byla převedena do pdf. To na originále není.
Vyplněnou přihlášku je třeba doručit osobně, poštou nebo faxem na adresu AMK Kdyně.
AMK Kdyně v AČR
Na Kobyle 209
345 06 Kdyně
fax: 379 731 595
e-mail: automotoklub@kdyne.cz
mobil 602491855



9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 video04.05.2006 01:39:50 


doufam že na dvd nebude muj příjezd a ta pára stopající z mojí chudinky plazivky.No prostě sem to uvařil....


Unregistered
 Re:KORÁB27.04.2006 09:11:23 


Je pravda, že loni jsem měl jak na jaře, tak na podzim k dispozici celkem početná stáda ;o)
Letos to asi bude slabší. Pohled do výsledkových listin Běšin hodně napoví.....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:KORÁB26.04.2006 19:38:46 


H:no jo tak kolik koní tam máš ty a kolik normální smrtelník
gapin: vzorek rezat nemusis, ne ze by bylo mokro, ale jelikoz je to cely v lese tak silnice zustava vlhka, ale to je tak na treninky, na zavod uz je minimalne idealni stopa sucha


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:KORÁB26.04.2006 18:38:41 


Jó kdyby na 100. Loni jsem tam řadil asi na dvou místech pětku, ale to už jsem měl zaťato.... Na rychloměr jsem raději nekoukal, ale bylo to hodně.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 26.04.2006 18:20:23 


Tak si myslím že jsem asi rozhodnut Koráb absolvovat. Dneska jsem si připravil teda ty jedny extra nízký závodní 13". Ale Jestli říkáte že je tam i dost mokro, když už je jinde sucho tak budu do nich muset asi vyřezat vzorek.
Eště zkusim vykoumat tu převodovku.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:KORÁB26.04.2006 17:52:14 


jj plne souhlasim s H.
co se tyce narocnosti trati, tak se dycky rozjedete cca na 100kmh, zabrzdite na 40, a projedete zatacku, takhle 5x doleva a 4x doprava, + jedna rovina je teda takova tahlejsi zatacka, ale pod plnym plynem, takze trat jednoducha a pritom zajimava, na vode trat plna tahlych smyku........


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:KORÁB26.04.2006 17:52:11 


jj plne souhlasim s H.
co se tyce narocnosti trati, tak se dycky rozjedete cca na 100kmh, zabrzdite na 40, a projedete zatacku, takhle 5x doleva a 4x doprava, + jedna rovina je teda takova tahlejsi zatacka, ale pod plnym plynem, takze trat jednoducha a pritom zajimava, na vode trat plna tahlych smyku........


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:KORÁB26.04.2006 16:50:43 


Tak potom aspoň ta nízká kola...


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:KORÁB26.04.2006 14:06:49 


H.: Jenže ty máš k 17" alespoň trochu odpovídající výkon, já kdybych nechal na rapidu 15" tak bych nedal ani trojku...
Krátkou převodovku na suchý poloosy zrovna doma nemám, tak tam holt nechám tu dlouhou. Heh, teď mi tak napadá že nemam krátkou převodovku ani na mokré poloosy :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:KORÁB26.04.2006 12:18:06 


AMK Kdyně nemá bohužel internetové stránky, takže přihlášky se šíří tak nějak z ruky do ruky. Až budou vytištěné, zkusím je nascanovat a dát sem na stránky, nebo sem dát aspoň odkaz. Je nutné se přihlásit podáním přihlášky osobně, poštou nebo faxem, platit startovné stačí až na místě. Startovné bývá někde kolem 500.
Krátká převodovka a nízké třináctky jsou nutností. Jen blázni jako já jezdí na sedmnáctkách...


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:KORÁB26.04.2006 12:04:38 


...MLASK... :o)

Asi fakt zajedu. Dám na Rapida nějaký hóóódně nízký 13" aby se to do toho kopce vůbec ukutálelo a uvidíte ten nářez!!! (od každýho z vás dostanu minimálně půl minuty :o)
Jen aby mě to vyšlo časově. A jak je to s přihláškami? Platbou? Stačí na místě, nebo je třeba se zaregistroval přes emil?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 KORÁB26.04.2006 11:28:58 


Koráb je kopec nad Kdyní. Vede převážně lesem, a protože kopec je dost strmý, silnice na něj stoupá serpentýnami. Jak psal VHML, je jic na cca dvoukilometrové trati 9 + asi 2 nebo 3 rychlé zatáčky.
Kdysi se Koráb jezdil jako závod do vrchu, poslední dobou byl také zařazen do tratí rychlostních zkoušek Šumavy, Vltavy, nebo maratónu Paříž - Sydney. To byla trať na druhé straně kopce vedena zase dolů.
Od roku, co já pamatuji a vhml mě případně opraví, 2001 je využíván Kdyňským AMK jako trať jimi pořádaného slalomu. Ve slalomovém seriálu je to trať dost vyjímečná a někteří slalomoví specialisté ji nemají moc rádi, protože to není jimi oblíbené kličkování někde po parkovišti, ale v podstatě kopec, po němž je kuželů rozmístěno minimum a většinou závodníky nijak nezpomalují. (To je zas důvod, proč se líbí nám )
Tím, že je trať v lese, na ní bývá většinou náročnější povrch. Na jaře tam dlouho leží sníh a pokud zaprší, je tam mokro, i když všude jinde už silnice uschly.
Přesto bych, jak už jsem jednou psal, řadil trať mezi ty jednoduché. Je tam potřeba akcelerovat, zabrzdit, zatočit. Všechny zatáčky se projíždějí v malé rychlosti a dobře se volantem a plynem koriguje stopa.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:25.04.2006 18:51:45 


zas tak sama zatacka to neni
na 2km mas 9 vracaku, mezi nima sou roviny cca 200metru, skladanou skrini rozhodne neprohlopis, udela hodne


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:25.04.2006 18:34:01 


tak koráb je samá zatáčka moc rovinek tam teda neni


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 25.04.2006 18:18:41 


Zapoměl jsem předem poděkovat Takže Dík


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 25.04.2006 18:18:15 


Moh by mi někdo porozprávět alespoň trochu jak vypadá trat na korábu? zatim jenom vim že je to kopec, ale jestli je tam nějaká rovina či co to nevim. Zřejmě se budu potýkat s nedostatkem výkonu tak přemejšlim jestli bych neposkládal nějakou spešl skřín


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:25.04.2006 14:45:24 


Tady by asi stejně žádné popohánění nepomohlo. Galerie bude pár týdnů trvat, ale zas až bude, bude v kvalitě, na kterou jsme zvyklí.
Když už o ní mluvíme, je zas nějak organizován sběr fotek jako loni na podzim?


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 25.04.2006 13:56:06 


čau čau. nechci vás popohánět, ale už by mohla být fotogalerie


71+37 (108)mbčko (Registrovaný)
     268 817 803   
 24.04.2006 18:30:54 


Já ten koráb risknu i když mi to do toho kopce asi klekne


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:23.04.2006 19:35:02 


www stranky bohuzel nemaj ale zkus jim napsat na mejl automotoklub@kdyne.cz


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:22.04.2006 20:11:56 


Hm hm, uvažuju o tom... Nebyl by nějaký odkaz pro více info?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 22.04.2006 14:12:14 


=>Luky a všichni ostatní, kdo byste chtěli přijet na Koráb: Určitě přijeďte. Je to jedinečná trať a závod na ní začíná být pro malý zájem v ohrožení. Jezdívalo se dvakrát do roka oba víkendové dny, tedy 4 závody. Už loni pořadatel závody slučoval a jelo se jen v neděli. Letos to zatím vypadá jen na jeden květnový závod. Byla by škoda, kdybychom měli i o ten přijít jen proto, že si všichni řeknou "pojedu až příště". S takovým přístupem by žádné příště nemuselo být. Je potřeba využít maximum příležitostí ke svezení, dokud to ještě jde...


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 22.04.2006 13:21:38 


Já bych rád opět zajel výsledek do desátého místa. Loni jsem měl 2:01,3 na podzim na vodě a na jaře na suchu 1:51,9. Ale to byla jiná technika. Předloňské časy se Žluťáskem nějak nemůžu najít...


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:21.04.2006 18:32:15 


Luky: jen prijed, at je nas co nejvic
H: jen pockej,poladim, dam tam tam bi-turbo, a pak se tak maximalne zabiju v prvni zatacce, muj letosni cil je jasnej, konecne se dostat pod 2 minuty, loni sem mel 2:00,37


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:21.04.2006 16:12:14 


Herdek, ze bych se taky prijel sklouznout? :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 21.04.2006 14:21:06 


To by byla ostuda, kdyby sis měl škrtnout....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:21.04.2006 14:18:44 


ja takyyyy, uz se tesim na poradnej battle, i kdyz proti zlutakovi si asi neskrtam


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:21.04.2006 14:10:22 


Já na Korábu hodlám také zatáhnout!!!!


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:21.04.2006 13:27:56 


Sem zvědavej... Motor se na sprintech pěkně zatáh a myslím, že na Korábu poletí nahoru jak vítrrrrrr..


611+25 (636)Osvi (Pořadatel)
     227398495  
 21.04.2006 11:33:22 


Samozřejmě se budu snažit jet.
S ambicemi jezdit amatérské soutěže jsem musel prozatím přibrzdit, takže se soustředím na Koráb, Běšiny a případnou klubovku RKHA.
Koráb vidím jako jedno z vůbec nejlepších svezení. Jednak je to blízko, jednak je tamní trať jednoduchá. Doporučoval bych ji proto všem "začátečníkům". Ale pozor. Jede se to jako oficiální závod pod FASem, takže techničtí komisaři mají sklony k buzeraci. Zatím jsem ale neslyšel, že by něco rozumného neprošlo.
Po startech s nejrůznějšími vozy se letos vracím opět k Žluťáskovi. Nejen proto, abychom si s Osvaldem mohli změřit síly....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Sraz Běšiny21.04.2006 07:20:52 


Ahoj všichni ftěl bych vás poprosit kdo máte foto či video č:66 pošlete mi je prosím na e-mail č ICQ díky Blonďák


120+27 (147)Tom-Kar Racing (Registrovaný)
     295573941  
 Re:20.04.2006 15:36:09 


ty jedes takyyyy????
parada, se potkame, ikdyz vlastne jako vzdy


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 20.04.2006 10:03:35 


Místo sprintu jedeme 20. 5. na Koráb. Nezapomeň se přihlásit.



9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Vrtule20.04.2006 08:41:08 


H.: Tak kdy dáme ten domluvenej sprint??? Sem v neděli zahříval motor i gumy, čekal na tebe a ty si prej měl nějakou indispozici.


611+25 (636)Osvi (Pořadatel)
     227398495  
 Re:Vrtule20.04.2006 07:57:12 


To nepodepisujte petice, ale přijďte na brigádu...


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:Vrtule19.04.2006 10:42:10 


No jasně podepisu se k petici aby žába na podzim stála na rampě.


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 Re:Vrtule19.04.2006 10:19:28 


On už totiž H. zapoměl jaký to je jezdit se škodovkou, je zkaženej z Mégana :o) Bylo by třeba na Žábě máknout... ;o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Vrtule19.04.2006 09:47:57 


4 marťas: Jé, děkuju, dyt to nestálo za písmenko Chtěla bych tady strašně moc poděkovat klukům, že jsem to díky nim natřela všem těm posměváčkům, co se mi tlemili, proč s sebou tahám zrovna vrtuli Díky, máte u mi panáka

4 H.: jasně, startér, cívku, altík, destičky, regulátor, hadice, brzdový a spojkový hadičky a válce, kabely a tak dál takový ty jako olej, brzdovku, benol, vodu, grafit, LVčko, hever a nářadí to je samozřejmý, ne???


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:Vrtule19.04.2006 08:26:58 


On někdo běžně s sebou vozí takovou výbavu náhradních dílů?????


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Vrtule19.04.2006 07:52:04 


Chtěl bych tady strašně moc poděkovat Tadeášce za to že mě zachránila a poskytla mi ze svých zásob vrtuli na chladíč, díky níž jsem nemusel jet domů na laně a mohl jsem se zůčastnit i nedělních sprintů. Děkuju ti strašně moc, v tom sobotním zmatku jsem ti zapoměl pořádně poděkovat a pozvat tě večer na toho panáka. Tak snad někdy příště


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 12.04.2006 18:21:19 


Ten průjezd pravou je luxusní....


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:Jak to má vypadat12.04.2006 15:59:28 


Obzvláště ten poslední průjezd pravou zatáčkou nemá chybu.....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Jak to má vypadat12.04.2006 15:46:17 


Koukněte se na tenhle odkaz, aby jste věděli jak se má jet na úzký ceste. http://www.coyote-galerie.kvalitne.cz/video.htm Za volantem sedí Galli


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 12.04.2006 08:16:44 


Beňov bych se nebál. Tam je to otevřené, takže tam může svítit a vítr vysuší zbytky vlhkosti. Mlázovy v počátečních pasážích mezi křovinami budou vysychat pomaleji. Ale pokud už by nepršelo a nesněžilo, snad by neměl být problém.
Potřebuju jednoznačné počasí. Vézt někam 2. sadu kol v rozměru, který jedu, by vyžadovalo extra dodávku.... I když z pohledu předjezdce nezáleží až tak na tom, když někde sundám nohu z plynu, takže bych to neřešil...


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:11.04.2006 23:28:26 


Byl jsem dneska projet obě rychlostky. Silnice v okolí Klatov jsou už suchý. ( Cestáři samozřejmě kalamitu nečekali, takže ani nestačili vytáhnou sůl ). Rychlostky: Stav je takový že Beňovy jsou komplet suchý. Mlázovy-Jindřichovice jsou suchý, jen místy uprostřed silnice cca 2-3 cm sněhu. Bude-li nad nulou, což má být a nebude-li už sněžit, což doufam nebude, zmizí zbytky sněhu zítra i zde. Na polích vedle RZet sníh zatím je. ..Sprint místy cca 1 cm sněhu. Nebude-li se tedy kalamita opakovat nevidim se závod problém.


77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
 11.04.2006 19:00:04 


Tak u nás ráno leželo okolo 15-20 cm sněhu. Dopolední testy na letních kolech byli super a i na místě kde ležel sních jsem řádil jak na mokru. Odpoledne jsme jeli testovat na letiště do Tchořovic a tam jak to tak vypadalo sníh vůbec nebyl. Bylo naprosto sucho, svítilo sluníčko a beton žral gumy že za autem nebylo vidět. Zítra to řezuju na 15" letní a nebudu to řešit. Kdyby byl sníh tak holt pojedu bokovku. Alespoň pro oko diváka.


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 sníh11.04.2006 18:58:19 


jojo, nazujte zahrádky, tažný, přívesy a návěsy a na ně naložte další sady kol


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 11.04.2006 18:12:39 


Nikoho nestrašim jen řikám kolik mi tu napadlo sněhu. A teď už vubec nechci strašit ale jedna taková meteo předpověď - Jedna účetní u nás ve firmě má bráchu kterej bydlí v kanadě a vždycky dá se říct že na 99% jaký maj počasí tam, tak u nás je to zhruba za tři čtyři dny to samý A dneska psal že u nich sněží. Takže si myslim že to vypadá když už tak stoprocentně na déšť. Ale berte to s rezervou. Osobně budu mít připravený tři sady gum - suchý, mokrý a zimáky. Ale rád bych to odjel samozřejmě na suchu a při sluníčku.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:11.04.2006 16:04:49 


Jasně, když Roman objednává počasí, tak to vždycky vyjde. Bude hezky a basta. :o)


878+140 (509)Ogi (Registrovaný)
      
 Re:11.04.2006 16:03:29 


Vzhledem k tomu že hlásí počasí Středa-7 stupňů, Čtvrtek - 9 stupňů, Pátek - 13 stupňů, Sobota, Neděle - 16 stupňů. Nebál bych se že budeme jezdit po sněhu. Spíš bych se modlil aby na víkend nepršelo, než se bát sněhu.


77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:11.04.2006 15:38:07 


Já nevim co furt plašíte, když Roman řikal, že bude hezky bez sněhu, tak bude to je furt strachu


1028+14 (1979)Jenda (Pořadatel)
    406113282 
 11.04.2006 15:09:25 


Tak mi to snad na slickách moc klouzat nebude......


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:11.04.2006 15:06:33 


Gapin jen straší. Fakt je venku fajn svítí sluníčko a to co přes noc napadlo už taje. Do pátku je tady Jaro.


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 11.04.2006 14:14:44 


Opravdu je to tak zlé??????


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 11.04.2006 14:03:02 


a je to tady JARO 2006 aneb první sraz na sněhu. Bydlím 2 km od Běšin a kolem baráku mám minimalně 25cm sněhu. Asi budu znova přezouvat asi na hřebíky.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 11.04.2006 13:56:12 


Tak si říkám, že bych se měl na Běšinsko ještě sjet před víkendem podívat, abych zvolil vhodné obutí, případně vhodné auto.....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:11.04.2006 13:52:52 


No ráno bylo asi 15 cm ale ted tady v Klatovech krasne sviti slunicko a krasne vysousi veskerou vodu ktera vcera spadla. Verte o vikendu bude fakt nadherne. Slunicko a teplouko.


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 11.04.2006 13:40:25 


U nás nezůstávalo ležet a když jsem zkoušel prudce brzdit, tak to ani neklouzalo. Jen padající sníh vytvářel clonu, skrz kterou nebylo nic vidět.
Vy v podhůří Šumavy to holt máte veselejší....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:11.04.2006 13:37:06 


O letních kolech mi radsi ani nemluv. Včera jsem připravovali sprint (navazeli gumy) a skoro se nedostali s károu domů. Tak jsem nazul zpátky zimáky (jen na předek) A ráno jsem vyrazil do práce a ani ne po 2 km jsem zustal po smyku viset na 5 m mezi a moc nechybelo a byl jsem až pod ní. Jeste ze behem 5 min jel znamy a vytahnul mne.


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 Re:11.04.2006 07:50:47 


Ten poslední fridex sedí. Včera, když jsem jel večer domů z dílny, tak byla taková chumelenice, že nebylo vidět na pár metrů. A samozřejmě to byla již rally letní gumy. Snad se to do víkendu umoudří...


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:10.04.2006 16:03:19 


Jooo, to jsme na tom podobně. V pátek jsem měnil hlavu a podařilo se mi strhnout závit v bloku. Je to šteft co drží krajní kozlík klaviatury u 1. válce. Je tam jen tak nafintěnej na závitový lepidlo, tak to snaď vydrží. Budu asi taky testovat až cestou do Běšin (cca 200km). V sobotu jsem v jedenáct v noci dokončil výměnu pružin, musim napausovat nový výfuk a nechat svařit prasklý vejfukový potrubí Ještě musim 2x vyměnit olej (odstranit emulzi), umejt, naleštit, vyluxovat, zabalit hadry, nářadí atd. atd. no a snad to bude všechno. Ale hlavně musim dát fridex protože letos to bude JARO 2006 aneb poslední sraz s fridexem.


1700+298 (1998)Eidy (Registrovaný)
       
 10.04.2006 14:23:05 


Já plánuji test v sobotu mezi Mlázovy a Jindřichovicemi.....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 10.04.2006 11:42:57 


to ste na tom docela v pohodě, já plánuju test teprve v pátek a to cestu do Klatov


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
 10.04.2006 09:21:12 


No v úterý budu testovat na letišti tak by asi neměl být problém tam by se do cesty nemělo postavit snad nic :o))


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:Jedu09.04.2006 21:55:07 


nedej boze porucha karoseriee


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:Jedu09.04.2006 21:42:20 


Jen pozor aby ti při dalších testech neupadlo celý auto... :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Jedu09.04.2006 20:53:17 


Tak po těžkém víkednu opět jedu na sraz. Ve čtvrtek při testech mi padnul motor a vypadalo to s účastí hodně bledě.Po jeho oprave a testech v sobotu padla převodovka a dnes je auto z 90procent hotové. Jen se doladí karbec a dodělá táhlo na plyn a jsem hotov. Snad úterní testy dopadnou v pohodě a nepřekvapí mi nějaká porucha. Už se těším na pátek. Jen to počasí nehlásí na jedničku, ale Roman slíbil slunce takjedu na letních. Hodně úspěchu v přípravách vozů.


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:08.04.2006 20:37:36 


jj, motocyklový kaskadér


77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:08.04.2006 20:07:49 


Motocyklový kaskadér, myslím...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 08.04.2006 19:45:58 


Kdo je Pepa Sršeň?


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:To: Rman08.04.2006 19:26:51 


Vystoupení bude mezi 12:00 - 12:45, rychlostky budou uzavřený od 12:00 - 18:00


77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
 To: Rman08.04.2006 19:18:07 


Ahoj,mohl by jsi mi podat nějakou informaci o vystoupení Pepi Sršně na předstartovní show na náměstí - hlavně v kolik hodin vystoupí.Chtěl bych se na něj podívat a ještě se podívat na nějakou vložku.tak abych to mohl zkombinovat.A ještě bych měl dotaz,v kolik hodin budete uzavírat rychlostky pro průjezd civilů?Dík Venca H.


Unregistered
 Volné místo pro start06.04.2006 09:10:44 


Pro zájemce o závod. Uvolnilo se mi st č. 28. Už je zaplaceno a kdo by to chtěl ať se mi ozve na 603798152. Srovnáme se na místě. !!!Nebude dodělaný auto!!!


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 04.04.2006 18:54:58 


no jo to byla sranda a všichni se chytly. Uměmí tím nikdo nedožene. povíme si v cíly :o)


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 04.04.2006 18:22:46 


S tím naprosto souhlasím když si to chce někdo projet v klidu těžko tomu bránit. Jen když tam někdo pojede kudlu a udělá průser je po závodech.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:04.04.2006 18:17:50 


No tady se strhla debata ...
Rychlostky jsme vždy odtajňovali týden až 14 předem. Nemůžeme to držet pod pokličkou ... I diváci chtějí vědět kam se mají přijet podívat ... Osobně mi nevadí pokud někdo se tam zajede podívat, vklidu si to projede, možná zapíše "noty" ... Proč ne ... Pokud to tam někdo ovšem piluje je to špatný a zavání to velikánským průšvihem ... Bohužel těžko tomu dokážeme zamezit, proto také zveřejňujem rychlostky 14 dní před, abychom tuto dobu omezili na minimum.


77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:04.04.2006 18:11:26 


H: dyt si delam srandu prosimte


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:04.04.2006 18:09:46 


To nebylo natáčení pořadatelem. Kamarád kterej dělá v lubech viděl jak tam někdo normálně lítal l. Já potkal cestou tisícovku a určitě nebyla pořadatelská.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 04.04.2006 18:06:05 


To, že byly na Luby - Lomec pneumatiky na retardérech, mohlo vzniknout při natáčení průjezdu RZ pořadatelem....
V sobotu dopoledne bude organizované najíždění rychlostních zkoušek, takže nějaký tréning týden předem je bezpředmětný.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 04.04.2006 18:02:08 


Na rz vždycky před srazem někdo trénoval ať to bylo tajemství nebo ne. Beňovy už žádným tajemstvím nejsou hodně dlouho a když se jelo poprvý Luby-Lomec tak se našli i takový který si tam rozložily gumy podle namalovanejch retarderů a já tam potom když sem vez na káře cihly za autem tak sem tam kličkoval jako blbec i s károu mezi gumama. Vždycky se najde někdo s pořadatelů kdo někde něco prokecne kámošovy. O tom že se pojede nová rz a jaká se mluvilo už před dvouma tejdnama. Já se byl v jindřichovicích jenom podívat projel sem to jednou a nepamatuju si to skoro vůbec. A ten kdo si to bude chtít natrénovat tak klidně vynechá orienťák a bude jezdit rz v pátek večer.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 04.04.2006 17:58:50 


A navíc, jak zde bylo poznamenáno, "závodní posádka". Tedy nikoli předjezdec.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:04.04.2006 17:57:55 


Já bych to s těmi pravidly tolik neprožíval. Jestli si to každý během několika dnů, či týdnů, jednou nebo dvakrát v klidu projede, nepůsobí nikomu žádné kkomplikace. Horší by samozřejmě bylo, kdyby se po odtajnění trati nahrnulo 90 posádek na rychlostku a jezdili tam neorganizovaně v obou směrech jako smyslů zbavení. Jednak by to zavánělo průserem a jednak už by nás na takovou cestu vlastník nikdy nepustil.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:04.04.2006 17:48:17 


H.
no ject se to podle pravidel jakykoliv rally(i CMPR) tak zavodni posadka nesmi na trat 3 mesice pred startem.
ale dyt stejne se jedem jenom vyblbnout tak vo co de


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:re: mapa04.04.2006 17:44:10 


Sice jsme se asi 3x kousli a 1x vypli, ale už jsme se konečně našli (atlas je v pořádku). Zuřivé díky!!!!!!!!!!!!


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 Re:04.04.2006 17:43:19 


Proč bych tam nesměl? To se jede podle regulí FIA pro mistrovství světa?
Navíc předjezdec že by nesměl na trať? Vždyť předjezdec je braný jako vozidlo pořadatele...


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:04.04.2006 16:34:55 


to H:
ale sam vis ze i kdybys tam jel na nakup tak tam nesmis


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 To: H04.04.2006 16:01:56 


No kudy tudy do Bavorova??? to jsem z toho blázen :o)


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 re: mapa04.04.2006 16:00:28 


Pokud najedeš na www.mapy.cz ve vyhledání dáš Mlázovy a následně mapu zvětšíš. Tak na obrysu obce se nachází dvě červené značky. Značka s číslem (2) ukazuje na silnici která na mapě končí. Pokud ale přepneš pohled na LETECKÝ zjistíš že cesta není slepá ale pokračuje až do Jindřichivic. Je to pouze účelová komunikace pro JZD. Tak to je ona. Hurááá :o)


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 re:mapa04.04.2006 10:22:56 


znova dotaz ohledně mapy rz: když si najedu na www.mapy.cz, objeví se mi trasa Mlázovy-Jindřichovice přes Sluhov, což je trasa Rally Šumava. Ale předpoklad je, že tudy ne!
Podle autoatlasu ČR (1:100000) vede cesta z Mlázov do Jindřichovic na výjezdu z obce Mlázovy ve směru od Kolince - ještě před odbočkou na Sluhov. Podle mapy rally Šumava (kde jsou trasy nejen rz) je odbočka na Jindřichovice ještě před obcí Mlázovy! (ve směru od Kolince). Podle autoatlasu je však tato cesta slepá!
Nevím co si z toho mám vybrat, a proto znovu prosím znalce místních poměrů o radu. Najíždí se před nebo za Mlázovama?! Předem dík


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 04.04.2006 09:36:03 


Já tam netrénoval. Já tudy jel na nedělní výlet. Copak za to můžu, že na cestě, kudy jezdím na výlet, povede rychlostrka?????


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 03.04.2006 21:33:16 


Taky se mi nelíbí že se na RZ pohybujjou auta a v nich ti co pak jedou závod. Je škoda že Erman nevydržel s tajemstvím až do pátku před srazem. Kouknou na RZ se dá na www.mapy.cz Po zadání nejbližší vesnice u RZ se zodrazí dost podrobná mapa a jde to přpnou i na Letecký pohled


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:mapa03.04.2006 20:02:12 


Héééj tak co to tady čtu ? Já podle stanov závodu myslel, že trénink na tratích RZ je NEPOVOLENEJ !! Jak k tomu přijdem my ostatní z dalekých krajů ?


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 03.04.2006 19:58:07 


Nepřehánim to s tréninkem jen to jezdím okoukat abych právě nějakej průser právě neudělal pač vim že když mi bouchnou saze tak se neudržím.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:mapa03.04.2006 19:40:06 


Hele kucí, neprehanejte to tam s tim treninkem, nebo bude jeste nejakej pruser a mame po zavodech...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:mapa03.04.2006 19:38:53 


Hele kucí, neprehanejte to tam s tim treninkem, nebo bude jeste nejakej pruser a mame po zavodech...


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:mapa03.04.2006 18:55:52 


To bude tím že se nejede rz podle šumavy

Včera sem se tam byl podívat docela hustý ale zvlád jsem jenom jeden průjezd takže těžko soudit jaký to bude když se to potom trochu rozjede


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:03.04.2006 18:01:18 


je to předtim sem byl já


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 03.04.2006 17:59:59 


teda nevym jak eRman ale já tam včera dal s Leonem i 5 převodovej stupen


Unregistered
 Re:mapa03.04.2006 16:36:40 


Řekl bych, že divácky ta RZ příliš atraktivní nebude. Technické pasáže jsou mezi křovinami a neviděl jsem tam žádné vhodné divácké místo. Střední část je otevřená, ale mezi horizonty, takže auto se mihne kolem relativně rychle, rovně a na krátký čas. Navíc tato pasáž je obtížně přístupná. Takže snad jen pasáž z pohledu od cíle. Tam se ale, pokud nechcete sdílet společnou ohradu se skotem, vejde jen omezený počet lidí. Větší nával by asi znamenal pořadatelské potíže.
Divácky bych tedy viděl jako vhodnější Beňovy.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 mapa03.04.2006 15:52:56 


Je nějaká šance (kde a jak) prohlédnout si mapku tratě rz? I jako nezávodící nás láká podívat se, kde budou naši kolegové "likvidovat" svá nádherná vozítka (a doufám, že ne moc!) a zjistit nejlepší místo na kuki. Soudě podle reakcí to bude asi stát za to. Dotaz: jede se do rz před Mlázovama nebo až za vesnicí (ve směru od Kolince)??? Atlas a mapa Rally Šumava se trochu liší.


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 03.04.2006 15:32:15 


Už Už Už aby to bylo!!!!! Sice na autě z přerpokládaných úprav neproběhlo nic, ale jede to, takže nejedeme vyhrá tale jen se povozit. Sem myslel že stihnu přivézt letošní mode - Škoda 130SRCroad - (cestovní verze) Jenže dlouhá zima zkrátila čas na přípravu a není ani lak. Snad podzim bude úspěšný. Taky jsem včera viděl kámošovo Škoda 130SR EVO 2006 postavenou podle mého SRC. Vypadá to hodně slušně, jen do toho kámoš vrazil nejmíň o polovinu víc než já a to mě vyšla okolo 70000,- Na sraz jede s náma. Tyhle dny se nějak táhnou a víkend o srazu uteče jako blázen.


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 03.04.2006 15:07:33 


Před skákacím horizontem je umístěn retardér. I když jsem jeho místo profrčel naplno, auto se neodlepilo. Takže pokud někdo nepřijede s WRCem, skákat se určitě nebude. To ale atraktivitě trati nikterak neubírá.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:re:H03.04.2006 15:02:25 


... A všude okolo krásná příroda a pasoucí se krávy... Informace pro ty co mají styl nedělní vyjížďky s rodinou s platem vajíček na zadním okně


77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:re:H03.04.2006 14:58:59 


No maličko jsem se nechal unést

ale

horizonty tam jsou celkem dva ale bohuzel se na nich nebude skákat, a jeden peknej vracáček )). No a stema rychlíma zatáčkama jem fakt nekecal. :------))))))


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 Re:re:H03.04.2006 14:55:27 


No je to fakt nářez, skákací horizonty, dlouhé protahovací zatáčky a naopak zas spousta vracáků. Balený asfalt střídající se s penetrací. Nemluvě o listí a vytahaném blátě po prvním průjezdu. Fakt si myslim,ze Velhartice proti tomu byli pro malé dětska. Tohle je ta pravá trat. Ale jak rika eRman chce to si nechat chladnou hlavu a uvidíte že si užijete naplno.


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 03.04.2006 14:53:21 


Na Žábě jsou od soboty nalakované hrany, dosedací plochy a jiná po sestavení špatně přístupná místa a dnes by mělo začít finální skládání před lakem.
Jako předjezdec se svezu rád, pokud se nepodaří připravit žádnou Škodovku. S méganem bych měl jet 20.5. Koráb a určitě mně i jemu prospěje, když se předtím svezu někde na uzavřené trati a vyzkouším novinky, které jsme na autě změnili od loňské sezóny. Jen mám trochu obavy, abych se na tu mlázovskou rychlostku vešel. Cesta je opravdu hodně úzká...


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:re:H03.04.2006 14:43:20 


Herdek, vy o tý RZ mluvíte jako by mě mělo mrzet že nezávodím - má? :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:re:H03.04.2006 13:59:58 


Rychlostka je opravdu hodně náročná. Doposud nejvíc zatáček jsme měli na Velharticích. Asi 5 ? No tak tady jich je požehnaně ... Celou RZetu prakticky nesundáte ruku z řadící páky 1-2-3-2-3-2-3-2-3-4-3-2-3 .... A takhle pořád dokola. Pokud pojedete s rozvahou, myslím si že Vás čeká pěknej zážitek a v cíli Vám bude stříkat adrenalin z uší ... Důležitý je ale jet opravdu s rozvahou a s nastartováním motoru nevypnout mozek ... Mohlo by pak stříkat i něco horšího než je adrenalin, ale to platí pro kteroukoli z rychlostek ...


77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:re:H03.04.2006 11:11:11 


Žába už se nejspíš pomalu chýlí ke konci, protože s ní H. plánuje jet na podzimní sraz, žejo? :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 re:H03.04.2006 10:46:50 


Ty se vykašli na nějaký předjezdce a radši zalehni doma pod Žábu ,abych tě mohl už konečně oplatit ty závody v Hořovicích.
.
Venca H.


Unregistered
 03.04.2006 09:02:57 


To nemůžu. Mám teamové instrukce jezdit na všechny 4, aby technika zbytečně netrpěla.
Ale zatím není vůbec jisté, jestli opět nerozšířím početné řady předjezdců. I když, když jsem viděl tu rychlostku, tak si nejsem jist, zda se na ni s meganem vejdu...


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:02.04.2006 22:30:06 


to H.: rozhodne bys mel jet s necim, ale maximalne tak na dva valce abych stacil


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 02.04.2006 22:11:51 


Dnes jsem byl tu rychlostku Mlázovy - Jindřichovice omrknout a smekám nad tím, jakou Roman vybral trať. Rychlostka je krátká, ale hodně náročná. Je sice hlavně ze začátku lemována stromy, ale je to v pasáži, kde by se nemělo jet rychle. Rychlostka je hodně technicky náročná. Je na úzké silnici a v jejím průběhu se střídá tempo.
Viděl bych ji jako hodně náročnou, ale Pokud každý pojede s rozumem, neměla by jízda po ní být nebezpečná. Už se těším, až se na ní svezu naostro. I když zatím není rozhodnuto, s čím pojedu....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:02.04.2006 10:23:35 


Má pravdu


77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
 01.04.2006 12:51:10 


Zkuste se někdy podívat na letecký pohled nějaké silnice, po které běžně jezdíte. Budete se divit, že do zatáčky, která shora vypadá jako takové mírně zahnutá rovina, musíte při jízdě intenzivně brzdit a podřazovat.....
Zdání leteckého pohledu, pokud na něj nejste zvyklí, totiž dost klame....


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 01.04.2006 09:32:51 


Je to cesta která je vidět na odkazu směřující dolů a posunem mapy nahoru je vidět celá RZ


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 01.04.2006 09:29:39 


Taky jsem koukal na leteckou mapu a rovina to zrovna neni. Pěkné divácké místo bude cca 500m za startem, zatáčka na pravou ruku. Vypadá to docela ostře. Zbytek je docela pohodovej. Odkaz na mapu zde: http://www.mapy.cz/?mp=ophoto&zm=15&cx=130689856&cy=133229312&pw=678&ph=516


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:re31.03.2006 18:46:37 


ja koukal na letecky snimky a tam se tvari rovne, jenom dobre kdyz tam budou zatacky


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:re31.03.2006 13:22:33 


Neee je to spojovačka ze Statku v Mlázovech mezi polema do Jindrichovic


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 re31.03.2006 11:50:13 


To erman: myslíš propojku mezi Sluhovem a Jindřichovicemi ?


Unregistered
 Re:31.03.2006 07:53:52 


vhml: Nepřekoukl jsi se? Nedíváš se na nějaký letiště? :o)))


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:31.03.2006 07:43:54 


jak rovně, je to tam samá zatáčka.


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 Re:31.03.2006 07:43:51 


Samozřejmě že cesta je oficiálně uzavřená. Jezdíme na soukromých pozemcích, kde si na základě povolení majitele můžeme prakticky dělat co chceme. Takže není to cesta jako při Šumavě je to ona asfaltová zkratka v polích. Není dlouhá cca 2 kilometry ale oproti dosavadním rychlostkám je to samá zatáčka. Trať bude jako vždy upravená retardery abychom Vám nedovolili se moc rozjet. Jinak co se bezpečnosti týče, zásadní problém určitě je, že rozpočet nám nedovolí sanitky a hasiče, nicméně kvůli nové RZetě o tom jednám ... Na každé RZetě samozřejmě jsou pořadatelé s hasičáky a máme i RADIObody ( profíky, kteří zajišťují bezpečnost na všech rally v okolí Šumavy včetně "rally Šumava", navíc na 2 kilometrech RZety máme stejný počet radiobodů jako při pravých závodech mají na 10-15 kilometrech RZety ). Zamlíkováváme všechny nebezpečné prostory a na 2 kilometrech RZety máme stejný počet pořadatelů jako na pravých závodech na cca 10 kilometrech. Snažíme se amatersky dělat vše proto aby to bylo bezpečné jak pro diváky tak posádky a v případě problému abychom byli schopni rychle reagovat. Bohužel s daným rozpočtem, který je hlavně dán cenou startovného toho víc zvládnout nejde. Na druhou stranu zdražovat se mi moc nechce, jsou to závody pro amatéry, dáváme jim možnost "projet" se s vozem "vyřádit" se. Výrazným zdražením startovného ztratí naše původní myšlenka závodů smysl a začali bychom dělat klasické amaterské závody.


77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:30.03.2006 21:20:09 


tak uz sme na mape nasel kde je ta druha cesta
bohuzel o5 3kilometry rovne
ale aspon naka zmena


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 30.03.2006 20:15:42 


Nepočítám s tím že to bude klasická vložka jako při šumavě. Vždycky byli rz mimo obydlený území nepojede se přes sluhov. takže podle mě je to ta zkratka mezi polema co sem našel na mapě. A pokud je to tak že to bude jako při šumavě čemuž ale nevěřím bude to určitě vošefovaný (nevim jak to eRman dokázal) tak jak má být (oficiálně uzavřená trať atd.)


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 mlázovy30.03.2006 18:20:43 


No jestli chcete jet klasickou vložku jako při Šumavě,tak to jste sebevrazi.Zajímalo by mě ,zda ji máte oficiálně uzavřenou.Pokud ano,počítejte,s tím,že PAMK si to nenechá líbit,protože mu budete plašit chataře,kteří jsou nas.... ještě ze Šumavy a oni budou protestovat s uzavřením na další závody -Vltava v červnu.Takže počítejte policajty na každém pátém kilometru od Klatov.Pokud ne,počítejte policajty nejenom na každém pátém kilometru,ale i v polovině vložky.A lobby PAMKu je tak velké,že to nebude o pětistovkách.A pořadatel ať počítá s testním oznámením.Nějaké dobrozdání o účasti na vlastní nebezpečí Vám každý právník schodí ze stolu.Akce je veřejně ohlášená a pořadatel za ni a bezpečnost účastníků nese odpovědnost.Chraň pámbů,aby se tam něco stalo.Když vidím ty super rámy,svařované z vodovodních kolen a trubiček ohýbané autogenem ,kterými se v sekci můj deník frajeří spousta lidí,dostávám osypky.Ono jet na rovině u Beňov a na mlázovské vložce plné nakopávacích horizontů a záludných zatáček je veliký rozdíl.Uvědomte si,že samotný rám nestačí.Civilní samonavíjecí pásy mohou zklamat a sériová sedačka se při ráně chová také trochu jinak.A zabezpečení amatérských závodů je už dnes také na jiné úrovni. ABA,hasiči,odtahovka,radiobody apod.Pořádání rally,byť amatérské se řídí jinými pravidly než tuning sraz.
Přesto přeji posádkám hodně úspěchů,málo policistů a žádnou mimořádnou událost.Snažte se ,budu všem fandit.


ří spousta lidí,mám docela strach.


Unregistered
 30.03.2006 18:15:06 


Je povolenej trénink na RZ ?


Unregistered
 30.03.2006 17:47:47 


Cože????? Mlázovy - Jindřichovice??? Tak to bude mazec. Těžkej...


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:30.03.2006 07:43:44 


No nezapomeň že z Mlázov do Jindřichovic vedou cesty dvě


77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
 30.03.2006 06:38:37 


cozeeeeeeee???? Mlazovy-Jindrichovice?????? no to je narez


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:program30.03.2006 00:37:42 


Kdo si počká ten se dočká. DÍKY!!!!!!!!!!!


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 program29.03.2006 23:24:55 


Díky za program pro závodící, už víme kudy se pojede. A kdy se můžeme těšit na své řádky my - nezávodící ("leštěnky")?


467+332 (799)mcfik (Registrovaný)
   483970930    
 Re:27.03.2006 21:17:46 


Vydržte bude


77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
 27.03.2006 19:40:38 


Taky si myslim , že by tu mohlo být něco bližšího.... co se týče programu


603+534 (1137)okon (Registrovaný)
     
 27.03.2006 18:27:47 


To se furt pracuje na programu, nejde zveřejnit už něco bližšího tři tejdny před srazem


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:benga17.03.2006 18:36:42 


sou to curaci souhlasim s tebou


Unregistered
 Re:16.03.2006 09:16:34 


Co takhle lopata ? U nás to na sníh funguje a měl jsem ho před garáží asi 5 x víc.....


1090+185 (1275)Petr (Registrovaný)
    223503935   
 15.03.2006 21:12:49 


Tak to vypadá že na sraz přijedu vlakem auto nestíham musim tam dát 5Q a úhlovku a motor a to nestíham když to nemam ještě ani rozebrané No kdyby nebyl ten posranej sních tak už bych to měl nemůžu zaject do garáže mam tam 20cm sněhu.


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:benga08.03.2006 18:25:36 


Petkar-štastlivče! já měl na jaře taky seriovku.....


72+92 (82)Tupá_vačka (Registrovaný)
     
 Re:benga08.03.2006 10:29:53 


Tupá_vačka: MNě náhodu na jaře benga nestavěli Akorát že můj vůz je naprosto seriový, ale zrovna v tu chvíli nešly blinkry, v Klatovech rupla pojistka


1703+80 (1783)Petkar (Registrovaný)
    337597336  
 Pneu07.03.2006 18:49:02 


Takovej skromnej dotaz, když je takovej brzkej termín srazu, co když napadne snih budou na rz povolený pneumatiky s hřeby?


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 06.03.2006 17:46:15 


Já sem na podzim přijel už radši ve čtvrtek večer. Jak se tady zmínilo, že by se to mělo jet naposled tak se du odstřelit, protože už mám naplánovanou přestavbu aby vyhovovalo startu právě ve Volným poháru.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 01.03.2006 11:01:20 


tak mi prave prislo DVDcko z podzima, uz jsem ho skoukla, je to vyborny...a moje auti tam taky hraje, jsme slavni....kujem


200+340 (540)Lucinka (Registrovaný)
    298375787  
 Re:benga28.02.2006 20:33:52 


to mi tam pro jistotu jeli se zavodakem uz v patek v 9 rano a po bengach jeste ani vidu ani slechu


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:benga28.02.2006 20:02:32 


jestli mám platit pokutu jako vloni na jaře,tak si objednám odtahovku a nechám si to na sraz odvézt.Bode to jistější.Policajti o srazu určitě ví velmi dobře.


3051+173 (3224)misumi (Registrovaný)
   295961195   
 Re:benga28.02.2006 18:58:48 


Hmm tak to je síla.Fak tutem stát vede banda idiotů.Si myslí že gdyř napaří pokuty v tisících a budou dávat body tak se něco zlepší.To se ale pletou páč ty dobytci na silnicích to většinou poplatí s přehledem a my "chudý" na tom budem biti.Akorát se rozjede korupce poldů na plno.

No ale hlavně sem se chtěl optat od gdy se bude soutěžit o chajdy???


72+92 (82)Tupá_vačka (Registrovaný)
     
 Re:benga27.02.2006 14:20:37 


Tak za mirne zrezly lemy bych jim nic nedal, at to klidne zenou vejs do spravniho rizeni (pokud to byla jedina nepredpisova vec na aute). Ale myslim ze to byl jeste slaby odvar, protoze az s novym zakonem, pocinaje od 1.6., se mame na co tesit, co jsem tak cetl vcera na netu ze nebude mozno poradat soutez o vice RZ (pokud jsou prejezdy vedeny po beznych komunikacich) bez posveceni FIA (coz asi eRman nedostane :o)
Takze nechci strasit, ale pokud je to opravdu tak, tak Besinsky zavod se jede naposledy v podobe tak jak ho zname (a vlastne i vsechny podniky Volneho poharu).


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 benga27.02.2006 14:10:05 


no chtělo by to hošany od SNB někam odlákat po dobu srazu aby zas nepředváděli to so loni na jaře.ŠMEJDI!!!
Každá šáde od 105-130 dolů byla zastavená a patřičně zkasírovaná. i za totaální blbiny za který se neplatí-třeba u mě trochu narezlý lemy.
FAKT TRUBKY BENGOŠSKÝ!!!!


72+92 (82)Tupá_vačka (Registrovaný)
     
 Re:Harmonogram24.02.2006 11:19:03 


Program srazu pro diváky se tady určitě objeví, ale budeš muset jeste chvili vydrzet.


1932+585 (4782)Vlada (Pořadatel)
    280964521   
 Harmonogram24.02.2006 07:46:40 


Chtěli bychom se přijet podívat a sledovat program srazu z pozice zanícených diváků, najdeme tu někde podrobný časový a místní harmonogram?


Unregistered
 Netradiční rezervace chatek....??23.02.2006 11:16:38 


Co si pod tímto máme představit?? Do stanu mě v tohle datu nikdo nedostane, už takhle abych do eRka dával něco nemrznoucího


329+79 (734)Chrobak.SACEK (VIP uživatel)
    212462756   
 16.02.2006 19:52:31 


Děkuji za osvětu


3051+173 (3224)misumi (Registrovaný)
   295961195   
 16.02.2006 18:31:55 


To Flower - já vím, že na jaře se vždycky jezdí na náměstí a taky se jezdí o RZ míň. S tou policií sem to tak nemyslel. Pokutu mi dali i na parkovišti u Hypernovy a určitě to nebylo kvůli špatnýmu parkování nebo pro překročení rychlosti. A už vubec ne kvuli nějakejm kravinám. Myslim, že z toho už sem vyrost. Ale jen kvůli vzhledu auta. Takže předpokládám, a bylo to tak vždycky při srazu budou policajti vybírat i za tu nejmenší maličkost.

Na podzim bylo našlapáno, ale právě dobrou organizací se to vzládlo. Ale jinak nic byla to jen úvaha. Určitě se mi bude líbit i na erbenově náměstí.


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:16.02.2006 18:20:16 


2 misumi: Sprint jezdí i "leštěnky", tedy nezávodící, takže přilba povinná není. Je jenom na tobě jestli si jí vezmeš


4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
 Re:16.02.2006 18:18:37 


helmu na sprint mit nemusis


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 Re:16.02.2006 18:18:31 


2 gapin: K Jaru patří Klatovské náměstí. Na policii je tahle akce normálně nahlášená, ale když je někdo provokuje tak se nemůžeš divit, že pak chytají a chtějí pokuty ... Takže je jen ná Vá závodnících, jak se chováte v normálním provozu.

V kempu se těžko něco udělá. Vzpomeň si na podzim kolik bylo aut, jak byl kemp našlapanej.


4275+126 (8361)Flower (Pořadatel)
     409796368 
 16.02.2006 17:57:27 


musím mít helmu na sprint?Nikde jsem se to nedočetl


3051+173 (3224)misumi (Registrovaný)
   295961195   
 16.02.2006 17:17:36 


Zase předstartovní show v Klatovech? Nešlo by udělat místo toho něco v běšinech? Doufám že aspoň servisní zona bude v kempu, nechce se mi roztahovat nářadí na náměstí. Myslím, že na podzim fungovalo dobře. Mi ta celkem zbytečná a policií vyhledávaná cesta do klatov nedělá dobře. Tím bych chtěl upozornit na bílou policejní oktávku, která mi teda staví jen když mi vidí za poslední měsíc 2x(pořád jim vadí stejný věci - rampa, centr. stěrač, zavařený 5. dveře)


6772+945 (7717)gapin (Registrovaný)
   267037142    
 Re:Jedu15.02.2006 23:58:53 


Stačí jakákoli, ale homologovaná přilba ! Tedy přilba schválená pro provoz na pozemních komunikacích. Tedy se znakem "E"


77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:Jedu14.02.2006 11:46:39 


Vážně stačí jenom motorkářské??? Tak se mnou počítejte.To abych začal ladit.... zdarec


1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 Re:12.02.2006 19:26:24 


Hübner motorsport dorazí


13+3 (8)Rodrigo (Registrovaný)
  
 soutěž vo chalupy11.02.2006 22:43:01 


gdypa se konečně rozběnou úkoly pro získání domečku v kempu a gdepa to tu najdu


72+92 (82)Tupá_vačka (Registrovaný)
     
 10.02.2006 10:22:47 


Já tam pojedu letos porvé se svým.. Ale snad to dopadne supr a závodů se účastnit nebudu, mám na to moc rád své autíčko


21+1 (11)habik.b (Registrovaný)
  
 08.02.2006 19:59:41 


Jenom takovej blbej dotaz, je možný dostat číslo, který bych chtěl? (Lpím na tradicích, tak bych chtěl stejný jako loni...)


152+66 (109)kpt.Budha (Registrovaný)
    
 Gdo nezmrzne vyhrál07.02.2006 19:24:52 


Je to šííííííííííííííííííleně brzo.Ale na druhou stranu je to o velikonocích a tak tam náš tým ( TUPÁ VAČKA team ) zůstane až do pondělí a uděláme si víc výletů po šumavě-to bude supr.Jen mi štve že nebudu moct závodit-páč kdybych tam někde při RZ zrubal autíčko tam mi z havárka tak akor nas...... no nedaj mi nic-holt budu zas jen divák ((


72+92 (82)Tupá_vačka (Registrovaný)
     
 Re:07.02.2006 12:55:41 


vidím to podobně


48+1 (24)Katka (Registrovaný)
   254846613
 Re:Jedu06.02.2006 21:29:26 


dyt helmy ti staci z motorky, nerikej ze nikdo z tvyho okoli nema aspon Simace


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Jedu06.02.2006 21:02:50 


No já jedu určitě.Byl jsem v Bešinách minulej rok na podzim a super!!!!Jen bych se rád dozvěděl něco bližšího o startovným.Na podzim jsem si řekl ,že na jaře jedu!!Jen mi překvapili ty přilby ,to u mě asi bude problém.....aj No každopádně zima mi nezastaví ,to i kdybych měl nocovat pod stanem.... srsenS120 !! škodovkářům zdar!!


Unregistered
 02.02.2006 15:52:37 


a sakra - takhle ještě skoro v zimě, asi zmrznu ve stanu


152+66 (109)kpt.Budha (Registrovaný)
    
 01.02.2006 08:37:05 


A kdy bude pro pořadatele čas chlastání????? Když budou celou noc ze soboty na neděli řešit protesty!!! Ale snad budou všichni rozumní a protesty nebudou. Nejde přeci o nic jiného než se sejít , pobýt a pokecat. Takže bych vyhlásil: KDO BUDE PROTESTOVAT, PLATÍ OUTRATU!!! ;o)


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 31.01.2006 23:02:14 


tyyy jo...to je brzoooo..no asi jinak nebyl volny kemp, je mi to jasne, no tak se uz ted vzdavam predstavy ze dojedu vlastni karou, tak snad vlakobusem a pak s priprazskyma:o) ale snad tam jako budu


200+340 (540)Lucinka (Registrovaný)
    298375787  
 31.01.2006 23:00:09 


ty jo jel bych ale nebudu mit hotove auto ach jo to je zase den ale mozna se tam ukazu s kamaradem aspon na kukacku

eRkum zdar Bordo


54+5 (29)bordo (Registrovaný)
  
 31.01.2006 21:51:33 


No dobře z pátka na sobotu to ještě šlo ale ze soboty na neděli už to bylo horší někteří pánové si asi neměnili ponožky snad tejden to bylo něco fuj )))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Ale jinak pohoda ale chatka je chatka no.


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 Re:31.01.2006 21:11:18 


me se na zemi s klucima libilo ani za to nechteli platit


751+198 (949)MarekS100 (Registrovaný)
    327718114  
 Re:31.01.2006 20:46:46 


Ha, přeběhnul jsi mě :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:31.01.2006 20:44:59 


Ty a náma taky jedeš? Nebo se Ogiho sestra zapoměla odhlásit? :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 31.01.2006 20:44:26 


Jo, ten předchozí komentář byl ode mně, jen jsem si nevšim, že byla přihlášená ségra a ne já, jak jsem zvyklej. :o)


878+140 (509)Ogi (Registrovaný)
      
 31.01.2006 20:41:06 


Jo Luky, Wena je holt dámička. Takovej libovej nocleh za tak libovou cenu jinde nesežene a ještě se mu to nelíbí. :o) No, my ten nocleh zase vezmem, ne? Už se fakt těšim...


4+8 (6)Miki (Registrovaný)
  
 Re:31.01.2006 20:30:57 


Teda Weno, ty jseš ale rozmazlenej - neříkej že si ti u nás na zemi pod stolem nelíbilo?!


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:Vyhlašování v neděli ráno31.01.2006 20:20:26 


jasny chapu to
ja se nak zaridim


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Vyhlašování v neděli ráno31.01.2006 20:11:56 


Víš sám jak to je ... Závody se přiostřujou, přibyly časovky, penalizace ... S tím vším je spojeno spousta práce a také protesty. Nejsme neomylní a můžeme se splést ... Proto jsou protesty ... Stejné věci se řeší při všech amaterských ale i profesionálních rallye. Tedy mi v sobotu vyvěsíme neoficiální výsledky a budeme řešit protesty ... Abychom kvůli tomu nezdržovali tak jako doposud tunery a další program, vyhlásíme všechny soutěže už v sobotu. Závod bude vyhlášen v neděli dopoledne, kdy budou dořešeny protesty ...


77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
 31.01.2006 19:58:26 


Tak to jsem zvědavej jak to bude z chatkama já potřebuju jednu jinak nevim kde budu spát na zemi už ne )))


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 31.01.2006 19:45:39 


Já si taky myslím, že je to spravedlivější, o tom žádná. Jen si zároveň myslím, že se na to možná někteří neškodateamáci vykašlou. Nic víc :o)
Zajímalo by mi, jestli bude mít jednotlivec možnost zarezervovat víc míst, např. +přítel/ka, protože ta se kvůli tomu asi registrovat nebude ;o)


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 Re:Soutěžení o chatky31.01.2006 19:38:42 


jj, to je fer
ale mi trochu vadi to vyhlasovani v nedeli rano,
dycky sme jezdili spat domu, ale ject tedko rano zpatky 50km......., no uvidime, treba vyhraju chatku


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 31.01.2006 19:36:11 


Ale stejne každej třeba nemá možnost jít na internet


4855+674 (5529)LRman (Registrovaný)
   408228271  
 Soutěžení o chatky31.01.2006 19:16:32 


Princip bude takovýhle:
Mam zájem o chatku, tedy se zaregistruju ...
Od března bude každý den na netu nějaká soutěž, kvíz, tipovačka ... A já na ní odpovím. Večer bude vyhodnocení a vítěz získává rezervaci chatky. Vítěz pak jen zaplatí zálohu a chatka už je jeho ..., až přijede do kempu, doplatí zbytek a hotovo.

Výsledek bude stejnej jako každý rok, zase chaty dostane jenom pár lidí .... chaty ani nepřibyly ani neubyly ... Tedy se není třeba znepokojovat.

Rozdíl bude v tom, že chatky byly dřív rozdány během půl hodiny. Takže kdo neměl v noci přístup na internet, neměl šanci chatu získat. Doposud to fungovalo tak, že jeden člověk zaregistroval 3-5 chatek a ostatní neměli šanci.

Teď nebude záležet na rychlosti, ať se přes den připojíte prakticky v kteroukoli hodinu a zúčastníte se soutěže, máte šanci chatu získat.
Soutěž doběhne cca v polovině března, pokud tedy chatu nezískam, mam ještě měsíc na to sehnat náhradní ubytování ...

Rozhodně to není snaha, vyřadit z chatek lidi z jiných netů, nebo neaktovní členy ... Nejde o to kolik ste napsali článků, nebo jak moc sem koukáte. Prostě a jen se za den jednou mrknete k nám, odpovíte a při troše štěstí je chatka vaše ... Jediný co ale budeme opravdu vyžadovat, je že soutěžící musí být u nás registrován, tedy nepůjde soutěžit jako "unregistered". Registrace je zdarma, takže v tom také problém nevidim ... Nic víc, nic míň

Osobně v tom nevidim nic špatnýho, i doposud to bylo kdo z koho ... Teď si myslim že to děláme spravedlivěji


77044+8645 (462720)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:31.01.2006 18:27:53 


No... ale zase třeba díky tomu přijedou jiní A pokud důvodem, proč jezdit na sraz, je pro někoho chatka, pak asi tedy nepřijede


141554+2829 (1559336)Daves (Administrátor)
      
 31.01.2006 18:23:59 


Jen škoda, že pár lidí nepřijede, protože se na nějaký soutěžení o chatky vyprdnou


3064+2489 (59972)Tadeáška (Observer)
    268373692    
 31.01.2006 18:09:24 


uz se tesiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!


10975+2774 (26123)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 31.01.2006 18:08:28 


No to bude mazec )))))


6214+1834 (11267)Wena (Tester)
     406-204-372    
 jarní tání zlepší sání31.01.2006 15:51:57 


Super už se nemůžu dočkat


1482+1160 (2642)marťas (Registrovaný)
     
Celkem záznamů: 203 [ Zobrazit 15 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:616
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:97073
Celkem návštěv:173097161

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393


Klikni na uživatele, abys mu poslal zprávu