ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Jak ŠKODAteam do Ženevy vyjel 2015

Jak ŠKODAteam do Ženevy vyjel 2015

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Články

>

Vtipy nejen o škodovkách

>

Óóóó můj bože - TUZING

 <<



Autor:
36+71 (53)Wajtu (Registrovaný)
   279084730
Vytvořeno: 24.06.2005 - Změněno: 12.07.2005

Óóóó můj bože - TUZING



Tuzing, každá si představí něco, co je spojeno s tuningem, a však spojeny sou jen úzce. Stejně jako Tuning i Tuzing je obor zabývající se úpravou auta, ALE Tuzing se obecně charakterizuje jako : Úprava na autě, která je z technického hlediska bezúčelná, negativně působící či dokonce nebezpečná. Já měl to štěstí, že jsem nikdy tuzing na vlastní oči neviděl ( a vy doufejte že ho taky neuvidíte). Tuzing by měla být úprava auta v domácím prostředí, ale někdy to je prostě MOC! Nádhernej ( a přitom nechutnej ) příklad tuzingu je křídlo z neopracovaného dřeva přiškvařeno na železné trubce (to je asi příklad té nebezpečně úpravy =) ) k autu, nebo nápis napsaný Balakrylem ( a tohle zase negativně působící =) ), apod.

Jak si udělat Viper tuzing


Takže co pro tak brutální zákrok potřebujeme

1 ... Auto
2 .... Odvahu
3 .... Aplikátor - profesionální lakýrnická dílna allinone (Plochý štětec)
4 .... Skleněnou nádobu na hyperlak (máma do toho zavařuje vokurky)
5 .... Specielní vodou ředitelný tuzingový hyperlak (Bílá tempera za 15korun 4kusy)
6 .... Kapalinu se dvěma Vodíky a jedním Kyslíkem ve stabilní vazbě. (voda)
7 .....Specielní maskovací lakýrnickou lepenku (normální papírovou pásku z Teska, ale koupenou v tuzing shopu v Hypernově za 4x tolik s nápisem turbo)

Postup

Vezmeme pásku a tou stranou co lepí jí nalepíme přes kapotu, sklo, střechu a kufr, do požadovaného tvaru. Pravítko je pro debily, normálně se to trefí vod voka, takhle to dělaj všude... Rozmícháme v nádobě hyperlak a kapalinu H2O do krémové konzistence a aplikátorem naneseme po celé délce vo(tu)zidla. Zbylým hyperlakem můžeme vytvořit na bocích poutavé tetování, nebo na zadním skle dramaticky vyhlížející nápis. Co zbude uplně, tím zamalujeme světla tomu kretenovi s trapně sériovou sračkou vedle. Počkáme až hyperlak zashne, nejlepší je to zkoušet na těch sousedovejch světlech, tam nevadí, když se to trochu rozmaže. Po zaschnutí odtrhneme maskovací pásku a tiše žasneme nad tím co jsme vytvořili.
!Óóóó můj bože - TUZING


Jak na Fly Tuzing


Co budeme potřebovat:

- Vodu se sapónem
- Škrabku na sníh
- Bezbarvej lak
- Vzduchofku
- Několik much - čím víc, tím líp

A nyní konečně k návodu:

Určitě jste si někdy říkali, že máte vostrou překlokanovanou bestii, ale pořád z ní nejde takový respekt, jaký by jste si představovali. Čím to může být? Stojíte na křižovatce a každej Favorit s váma chce závodit a vytahuje se, jakou má rachejtli.

A nyní je tu řešení. Možná jste někdy viděli u trapných sériovek, že když se někde projedou, objeví se jim na předku malý hřbitůvek. Hromada much, ptáků, někdy noha srnky, případně kusy trenýrek toho mamlase, co se motal na tý cestě pro motorový vozidla. To je ta, co je označená těma modrejma značkama s bílejma panáčkama. Když na takto označené komunikaci potkáte ňákýho Peďu, tak ho ztrestejte nějakou strašnou nadáfkou. V případě, že má s sebou kolo, radši na něj neřvěte, protože by nás mohl dojet a rozhodit nám gel. Ale to jsme odběhli od tématu. Začneme tedy s úpravou. Nejprve obejdeme auto a zjistíme, kolik much, chroustů, případně kamenů, který po nás vrhl nějaký agresivní důchodce, protože se mu nelíbil ten hustej zvuk řvoucího motoru s vyreznutou dírou ve vejfuku, máme na zadní části. To je na tý části votuzidla, kde kouká ta černá roura. V případě, že jste při nějakém sprintu za vesnicí na poli o pařez ohnuli vejfuk na jinou stranu nebo dokonce úplně utrhli, tak je to z tý strany, kde to někdy z nějakého záhadného důvodu svítí červeně. Díry po kamenech zamaskujeme třeba nálepkou ze suprmarketu ve tvaru trojúhelníku s nápisem "Kočky beru" nebo "třistadvacítku" v červenym kroužku, aby všichni věděli, kolik ledek máte na svým šoukáru.

Následně škrabkou na sníh seškrábeme zaschlé a zatvrdlé hmyzáky, kteří vás dohonili a obtiskli se na zadní okno, aby nekazili novou imidž rychlého vozu, která právě vzniká. Kdyby si náhodou ten velkej chroust stěžoval na ochranu práv a svobod a že se od okna bez svýho zadku nehne, tak přijde na řadu voda se sapónem, která mu určitě rozpustí střívka a on bude moct odejít domů.

A nyní se přesuneme k přední části. To je ta, kde máme nejvíc modrejch ledek. Tady přijde na řadu vzduchofka. Vezmeme hrst much. Aha, vy nevíte, jak nachytat mouchy? Mouchy si rády smlsnou na dobrůtce v podobě kousku masa, osvědčila se nádoba naplněná sladkou vodou nebo můžete nechat vys... vlastně vyvenčit svého pejska na balkóně a mouchy přilítnou taky.

Až na návnadu přilítnou, stačí je jen pochytat. Když jim ale utrháte křidýlka, aby zase neulítly, tak vám ještě pořád můžou zdrhnout. Kromě toho kompletní moucha vypadá mnohem věrohodněji. Nejlepší řešení tedy je mouchy jemně rozplácnout plácačkou, aby se vám při další manipulaci necukaly. Ale na plácačku moc netlačte, ať lze mouchu ještě sebrat ze stolu.

Tak tedy vezmeme hrst much, naládujeme je do hlavně, natáhneme vzduchofku, ale musíme si dát pozor, zvláště budeme-li kontrolovat naplnění hlavně, aby vám mouchy nevystřelily do ksichtu. Teda vlastně vzduchofka, ale mouchy v zápětí taky. Mohlo by to mít nepříjemné následky v podobě much mezi zubama. Pak by na vás mohli ochránci přírody, když se na ně mile usmějete, vrhat divný pohledy, že jste vrazi fšeho živýho.

Nyní zbraň otočíme dírou (mouchama) na předek (předek=přední část, bylo vysvětleno výše) a rozhýbeme mechanismus vzduchofky, který mouchy rozprskne na čumák. Ale pozor! Kdyby se vám náhodou mouchy zastavily až na motoru, případně ještě za motorem a pohodlně se usadily do vaší sedačky, nevadí, díru zalepíme nálepkou na víčko nádrže, sesbíráme mouchy ze sedadla a pokus opakujeme tentokrát z větší vzdálenosti, aby mouchy při dopadu neměly takovou energii.

Když už máme votuzidlo řádně vostřílené, vezmeme bezbarvý lak a vrstvu much přestříkáme, aby i za deště nebo při parkování, kdy se vo(tu)zidla zpravidla otírají o sebe, mouchy neslezly. Když náhodou nemáme lak ve spreji, vplížíme se mamince do skříně, vybereme ten nejsvětlejší lak na nehty, pokud možno průhledný, když bude malinko domodra, nevadí a pak rychle utíkáme, aby nás ta funící bestie nedohnala. Poté aplikujeme na mouchy.

Po vytvrdnutí ochranné vrstvy můžeme vyrazit do kulturáku na návsi a uvidíte, jak z vás kdejaká škodofka bude mít strach a radši rychle ujede, než aby se srovnávala s takovým kalibrem, za jaký vás nyní bezesporu bude každý považovat.
!Óóóó můj bože - TUZING



A nakonec Můj názor

Můj táta vždycky říká že Tuning jednou bude zakázanej. Ovšem to co by tu podle mě mělo být zakázáné je právě onen Tuzing. Křídlo přidělané k auto v domácích podmínkách (ačkoliv to asi zní pesimisticky a zkresleně) odletět. Lidi co tohle dokážou udělat s autem, nemaj srdce a jestli jo ... jestli jo tak vlevo...

A nakonec nějaký fotky =)

!Óóóó můj bože - TUZING
!Óóóó můj bože - TUZING

!Óóóó můj bože - TUZING
!Óóóó můj bože - TUZING

!Óóóó můj bože - TUZING
!Óóóó můj bože - TUZING

!Óóóó můj bože - TUZING
!Óóóó můj bože - TUZING




| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 41 (Zobrazeno 1-15)
 25.06.2009 14:32:56 


To asi budou Rychlí a zběsilí 5; vzpoura Kvasin


!Óóóó můj bože - TUZING
555+99 (654)Max_99-19 (Registrovaný)
    285 356 163   
 Re:Kopie10.05.2007 14:34:34 


To je fakt,nic originálního a co se tuzingu týče,tak na škoda srazu(až na výjimky) je ho víc než dost!


Unregistered
 01.09.2006 21:02:24 


Další hezká stránka: http://tanetane92.web.infoseek.co.jp/20050116tas2.html :o)


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Kopie24.05.2006 17:44:38 


Vsecko je to zkopirovany z www.tuzing.com - je to vytah z mnoha clanku... I ty fotky prikladu - jsou tam ve fotogalerii...


Unregistered
 Re:31.03.2006 20:52:29 


ale nemas pravdu, napriklad sa tam hodi predny naraznik z WV polo... a sedi ako ulity odtial...
a nieje relativne problem napasovat hocijaky plastovy naraznik na kilo... u mna je vacsi problem s motorom... idem tam davat favoritacky a 5-kvalt...


Unregistered
 To snad ne!!24.12.2005 01:27:44 


To už si fakt děláte jenom srandu....... Nemá ještě na plecháčích poklice od hrnce????


!Óóóó můj bože - TUZING
1110+185 (1295)srsenS120 (Registrovaný)
    
 14.09.2005 00:04:21 


Není to náhodou křídlo z nové Imprezy WRC?


!Óóóó můj bože - TUZING
4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 27.08.2005 20:27:55 


Další hezké obrázky, ať se máte čím kochat :o)
http://www.acrt.sk/fotogaleria/FUCK%20CARS/Zaujmavostizciest/index.html (některé jsou obvzláště vyvedené, třeba ten žlutý BMW Rapid :o)
http://www.acrt.sk/fotogaleria/FUCK%20CARS/kodovica/index.html



4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:05.08.2005 12:48:41 


RSa má široký blatníky, takže je potřeba mít i široký podběhy.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:05.08.2005 12:44:51 


Daves: RSa má oproti eRku jiný podběhy? V čem se liší?


4778+1778 (12456)Luky (Pořadatel)
    
 Re:05.08.2005 11:17:56 


Co se tuningu a tuzingu týče. Každej máme jinej vkus, jiný možnosti... Pro někoho udělat 130RSo k nepoznání od originálu není problém, ale věřim tomu že chudýmu proletariátu a studentům už jen přiblížení se těmto autům v podobě napasovaných laminátů dá hrozně zabrat a ve finále snad z toho mají i větší radost.
Úpravy, což je vlastně tuning je o sebevyjádření a o vztahu majitele k autu. Promítneš svoje já, do svýho auta ... Pokud seš máčo, nastřílíš si haupnu vzduchovkou a namaluješ rychlý pruhy. Pokud v hlavě něco nosíš, začnou ty úpravy mít nějaký smysl a vzhled ...

Osobně můžu říct, že originalita mně až tak nebere ( u seriových vozů, ale taková origo 130RS proč ne ... ). Jsem pro lehký vzhledový tuning, který dodá autu sportovnější vzhled. Nicméně mi není proti srtsi ani extrémní tuning ( felicie na srazu s vyklápěcími dveřmi, modrý eRko z jara, ... ). Pokud to lahodí mýmu oku, proč ne ...

Pokud to není vyložené zvěrstvo, je třeba vidět snahu se odlišit, vypracovat něco vlastního, něco svýho a hlavně chuť do svýho snu investovat čas a peníze. A on vlastně tuning je o plnění snů. Máš vysněný vzhled, jak by to auto mělo vypadat, pak přijdeš do garáže a začneš měnit sen ve skutečnost, podle svých možností, šikovnosti, peněz. A podle těchhle možností je pak výsledný vzhled více či méně podobný tomu snu.

Drakouš taky procházel mým tuningem. Věřim že spousta lidí by nad ním ohrnovala nos. Ale bylo to moje auto a já měl radost, že se v něm můžu šťourat a tu a tam něco vylepšit. O tom že úpravy nebyly profesionální, spíše totálně amaterský asi ani nebudu mluvit. Základ byl, že to dělalo radost mně a naplňovalo mně to ...

A poslední věc, co pozoruju i na sobě. Když mi bylo osumnáct a měl bych peníze, nebyl pro mně problém dát na eRko extrémní křídlo a extrémní plasty a určitě by mně to dělalo velikou radost s tím jezdit... Zaplaťpánbůh že jsem je tenkrát neměl, ale bylo to prostě období života, kdy jsem měl jiný názory... Teď jsem spíš pro mírný tuning ...


77042+8645 (462709)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:05.08.2005 11:13:23 


Na Štilci jsem nebyl. Právě proto, že mi tuning moc neříká, tak mě tyhle srazy ničím netáhnou. Běšiny jsou jakousi vyjímkou, protože se při nich závodí, znám se s lidmi, kteří je pořádají a je to blízko.
Když píšeš křivě vyříznutá díra pro blinkr, možná by ses divil, kdybys viděl jakékoli závodní auto v době, kdy jezdilo, co je to za "prasárnu" Na žádné RS neseděly blatníky, tak se zvětšily díry a daly velké podložky. Interiéry vvšech aut naštětkované matnou černou barvou na tabule. Protože byla nejlevnější. Sledovalo se jen to, aby to jelo. To, co Tě nezrychlí, se neřešilo. Až dnes jsme zvyklí na určitou kvalitu zpracování, která tehdy nebyla.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:05.08.2005 10:32:51 


Jéje... víš kolik se na ní hodí v oblasti tuzingu plastů ? Bych ti mohl vyprávět. Plast půjdou nastrkat vždy a všude No a 130RS... máš pravdu. Vyjma 2kousků bych všechny 130RS na Štílci označil za tuzing. Stačí se podívat zblízka. Díra na blinkru v čele vyříznutá křivě flexou, podběhy zůstaly Rkový, většina věcí chybí nebo je jen na oko a zbytek pojal autor dle sebe. Určitě je to fajn hračka a majitel do toho dává kus svého já. To je super činnost. A pro neznalé je to fajn podívání. Mně se ale taková auto nelíbí. Jestli jsi byl na štílci, tak tam byla úžasná zelená Gardovka v originále (až na motor a široký nápravy). Ale jinak lahůdka pro oko.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 Re:05.08.2005 10:12:35 


Svým způsobem lze za vzhledový tuning považovat i to, když někdo postaví z erka repliku 130RS....
Zastáncem prohnilých plechů zrovna nejsem. Má představa je potvora v rouše sériovky. Pěkný lak, pěkné chromy, pěkná přídavná světla a pěkná kola. Ona nakonec Š100 ani jinak udělat nejde, protože se na ni žádné plasty nehodí.


9781+1396 (20118)H. (VIP uživatel)
        
 Re:05.08.2005 10:07:24 


To jo... neříkám že pěkně udělaný "tuzing" nebo "vzhledový tuning" je špatný. Je to otázka vkusu. Nebudu mluvit o konkrétních autech, ale někdo třeba nějaké auto obdivuje a já o něm nemůžu říct, že je hrozný. Jen se mi prostě nelíbí. Tak nějak jsem se vrátil opět ke vzhledu originálu a můj sen je auto se super podvozkem, našláplým motorem a prohnilou plechařinou Mě se prostě ta auta líbí tak jak byla. Pokud to někdo upraví, obdivuju dokonalost úpravy, dojem, pracnost a tak, ale jinak mě to auto extra nezajímá.


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
Celkem záznamů: 41 (Zobrazeno 1-15)
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:301
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:62855
Celkem návštěv:172935929

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393