ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
556 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!100   S.B.  racing team

100 S.B. racing team

WebShop Tip
Kloubek s kuličkou 8mm
Kloubek s kuličkou 8mm
Daves

59 Kč


Skladem
kusů:
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Články

>

Závodní vozy

>

Stavba Š130RS dle homologace

 <<



Autor:
141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
Vytvořeno: 06.01.2016 - Změněno: 06.01.2016

Stavba Š130RS dle homologace



Na počátku byla prosba o stavbu Š130RS, ale aby bylo možno ji postavit na Erkové značky + HTP. Slovo dalo slovo a začal se schánět nějaký základ. Odněkud se začít musí.
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace


Pak přišlo na řadu pískování. Je to nejednoduší , dobře se na čistém plechu boduje a svařuje.
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace


Pokud to jde , tak se snažit to postavit s co nejvíce nových dílů, to byla další podmínka.
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace


Na čistém se to dělá, jedna báseň.Bodovačka i COčko hučeli jak včely v úlu. Tak nějaké ty držáčky , příchytky a už aby to stálo na kolech.
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace


Bezpečnost na prvním místě.Ale podle nových regulí.
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace


Všechno spasovat a znovu rozebrat. Hurá do lakovny a v mezičase, aby se nikdo nenudil namotat novou eresovou elektriku.
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace


Hurá, už budem JENOM strojit.
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace


Když se to poprvé rosvítí , to má člověk radost jak malej kluk, že ho to ani do hospody netáhne.
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace


Sice svítíme , ale nejedem. Tak musíme postavit nějakýho toho malýho bubláčka co to to požene vpřed.
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace


Jsou vánoce , co s volným časem. Ráno skouknem pohádku a odpoledne si budeme chvilku hrát. Troška čalounění a doladění drobných neduhů, seřídit světla , udělat geometrii a projet to ---PARÁDA---. Teď už jen předat a HURÁ na trať
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace
!Stavba Š130RS dle homologace

Stavba Š130RS dle homologace


Auto je podle homologace 1676 a postaveno z 95% nových dílů
| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 27 [ Zobrazit 15 ]
 19.01.2016 19:49:59 


No někdy je ta porota všelijaká,co si budeme povídat Já to na Běšiny drhnul jako idiot a nikdy jsem nic nevyhrál,...pak přijedu s autem zaprášeným po zimě a od bláta,kola černý od destiček ještě z okruhu a dostanu 2-místo za nejhezčí Mko...asi to nebylo komu jinýmu dát Ale tohle neni předmětem diskuze,...já jsem hnidopich to přiznávám a neberu jenom vzhled,ale i funkčnost atd.Málo kdy je auto hezký staticky i dynamicky a tyhle dvě věci jsou spojený v opravdu hodně málo případech...to samý platí o spojení vzhled a funkčnost...to jest třeba ten ventildekl...k čemu tam sakra potřebuju víčko,když mám suchý kartér s nádobou a víčkem a zase kdyby tam nebyl,tak musím na každou výměnu oleje sundat karburátor... Divný to spojení...ale jak řikám,hledám nesmysly

Jinak máš ode mě e-mail


5503+1111 (3307)Vena136 (Registrovaný)
  
 19.01.2016 18:35:45 


I leštěnka na srazy tohohle typu bude plnit police pohárama.


Odměnu navrhli: Míťa
141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 19.01.2016 18:10:02 


Mě se líbí celistvost,...buď bude auto leštěnka na srazy a na výstavy...nebo obouchánek co bude plnit police pohárama


5503+1111 (3307)Vena136 (Registrovaný)
  
 14.01.2016 13:48:22 


Někdo preferuje povrchy lesklé, někdo matné a někdo šedivé- toť věc každého co se mu líbí.Proti gruntu , žádný dyšputát.
Tuhost bloku zkoušela fabrika zvětšit, při každé nové modifikaci, ať přidáním nějakého žebra , nebo jeho zesílením, také se zkoušelo,/ a bylo to nejlepší, ale nikdy ne homologované / že víka hlavních ložisek kliky , byly staženy právě zesílenou vanou a svorníky koukaly z vany ven, přitaženo to bylo uzavřenými matkami. Přiznam , že celé to vymezit 0,02 + 0,05 ocel. podlažkami , byl očistec. Dělal jsem to jen 6x, zaplať bůh, nikdo to dnes nechce.
Vývod na posilovač stačí / a vždy byl/ jen z jedné větve , pokud bys je propojil rozházíš podtlak mezi válci, ale to určitě znáš.
Jinak válec si cucne vzduchu z posilovače cca 200ml a to jen při povolení brzdy,což je tak nepatrné množství,ale pokud ti praskne membrána nebo hadice a bude to sát falešný vzduch : Za 1/ půjde to na tři válce a za 2/ pokud to řídí truhlík a nepozná to během několika km propálí píst chudou směsí.
PS. Už jsi viděl na vahadlech posilovač?


7692+1109 (8801)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 14.01.2016 12:11:33 


Tak přeleštit blok,...pokud nový byl,tak bych vzal vapku,kartáček na zuby a nějaký čistící prostředek,ale určitě bych ho nedegradoval tímhle způsobem očisty...a pokud to nový je,tak to moc neuměli odlívat hliník v 80-letech.Když se kouknu na nový favorit blok třeba,tak tam neni zdaleka taková hrubost na povrchu,ale to má za následek nejspíš to "leštění" (důlky po celém povrchu).Ale tak nový,nebo ne,hlavně když to s tím bude fungovat,ale v historiku to vypadá divně a to nejsem asi jediný s tímhle názorem,ale asi jako jediný se to nebojím napsat

Jinak tu proběhla malá diskuze o vaně a tuhosti bloku,...nemá to za následek stejný negativní vliv jako třeba u fábie rošt mezi uložením kliky?Ono z výroby blok co se kroutí na sériovým autě + to samý klika atd. a snažit se ho zpevnit na jednom místě asi neni nejlepší řešení...blok bude asi o něco pevnější,může tam být lepší klika atd.Ale pochybuju,že je odlitý z jinýho materiálu než origo,teda pokud se jedná o origo závodní blok...můj názor je,že to co se mělo vymyslet se už vymyslelo a origo suchý kartéry byly nižší,...proč by něco podobnýho nevymysleli už před 40-lety?To samý pokusy s 5x uloženou klikou a ve finále to bylo horší než lepší...

To už sice teda odbíháme od toho,proč to tady asi je a to jest podívat se na v celku hezky udělaný auto a většina věcí je uplně fuk na "závodním" autě,...ale je tam spousta kontrastů a to myslím moc nepřidá...viz vyleštěný blok a obouchaná nová příčka třeba...beztak to bude oboje od bahna,takže buď to zkrášlit vše,aby si to majitel sám zasvinil a nebo se na to vykašlat s tím,že to prostě "na barvičky" nejezdí

A ještě jedna věc by mě zajímala docela,jestli vývody na podtlak k posilovači byly i origo takle blbě z jedný větve a pokud ano,proč soudruzi v MB neudělali rovnou vahadlo jako u LR (ale zase by možná neměly co vymýšlet v budoucnu) a pokud to nedovolovala homologace a chtěli lepší brzdy,tak podtlak ze všech větví sání,...potom chudák ten jeden válec,co musí navíc táhnout falešný vzduch z posilovače...ale mají to takle všechny sání ten jeden nálitek,jezdí to spousta lidí,ale nevím proč...asi to je snažší

Případně to tady Daves promaže,to co bude "Off-topic" Takže zase to moje


5503+1111 (3307)Vena136 (Registrovaný)
  
 10.01.2016 12:22:22 


je to fakt krásná prácička!Vím o čem mluvím,protože jsem sám erko dělal a není to žádná sranda.Výsledek pak ale stojí za to.SUPER!!! Jirka...Prostějov


Unregistered
 09.01.2016 22:09:03 


Mam na půdě díly ještě na jednu, tak uvidím.


7692+1109 (8801)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 09.01.2016 20:47:35 


Krásná stavba konečne bude RSa která opravdu reprezentuje své jméno! Je radost se na takovou práci dívat a muselo to dát spoustu času. Ono bych asi úplně neřešil zda má zámek nebo nemá protože to už jsou takové drobnosti na které se nikdo myslím na závodech koukat nebude . Jinak auto bude dobové i sedačkami a počítá se s účastí na MČRHA? JSte velice šikovný a držím palce v dalších stavbách!!


10143+588 (10731)Toušík (Pořadatel)
    
 08.01.2016 10:43:31 


Jo to je schválně, je tam spojka, aby se dala rampa rychle sunadat a nandat


7692+1109 (8801)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 08.01.2016 10:36:44 


No a co jste nabrzdily? Dá se ta vana od vás pořídit připadne za kolik? Já jsem si třeba jeste vsiml vedeni kabelu/napájení přídavných světel horem. To je schválně?


1953+28 (990)TTom (Registrovaný)
  
 08.01.2016 10:17:52 


Jasný, zámky byly... zrovna koukám na eReSu od Hauglanda...


23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 08.01.2016 00:10:14 
 07.01.2016 22:44:29 


No jasně , jsou to zrcátka. Ráno je musim dodělat.


7692+1109 (8801)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 07.01.2016 22:23:02 


Když tak na to koukám, tak mě by víc zajímaly ty Solex 40 PII, co by měly být vedle Konkrétně provedení membrány akcelerace. Ti zavolám


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 07.01.2016 22:14:56 


Ale no ták Existuje přeci mnoho dobových fotek a to jak okruhových RS, tak třeba fotografie z MonteCarla a jasně jsou tam vidět zámky. A dokonce i zámek kapoty - ten čep s pružinou a protikus v čele. A nemyslím teď nějaké svazarmové stavby, ale tovární auta. Do očí také bije absence zrcátek. Ale jak říkám, chybí tam toho hodně


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 07.01.2016 21:55:17 


Eresa nikdy zámky neměla.Ale to není. Je to do očí bijící.


7692+1109 (8801)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 07.01.2016 20:51:26 


Těžko říct, na jedné fotce třeba nevidím šrouby vzpěr rampy. Ale víc mě trklo, že to nemá zámky dveří


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 07.01.2016 20:26:58 


Normálně stavím auto rok. Živí mě servis /hlavně zaměstnanci/ a já si po chvilkách hraju, ale tohle se dělalo 20 měsíců.Jsem schopen ho postavit za tři, ale ne za cenu co stálo tohle. Já mám oprávnění dělat rámy jen pro ČR a jen historiky, ale tohle by mělo jet MonteCarlo legendy, tak rám dělal pan Dlouhý. Jo motor se brzdil. A k těm světlům. Na jedné fotce jsou Helly 160mm, pak jsem sehnal original Metalex,ale zákazník si nakonec přivezl tyhle, tak jsem je tam musel dát. Vana je zesílená a na tuhosti bloku přidá hrozně moc , protože ještě uvnitř jsou silná žebra do dvou křížů. A perlička nakonec. Dneska chodim okolo auta celý den / stojí dole na dílně, na horní jsem uklidil 911ctku a stále mam pocit že něco není v pořádku, až teď večer jsem prošel celý auto a už jsem na to přišel. Je to vidět na fotce zepředu, ale že tam chybí ty rámečky tím to není , ty tam po seřízení světel již jsou. Schválně jestli to někoho trkne.


7692+1109 (8801)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 07.01.2016 18:37:06 


Pěkná práce pane Mikov. Dovolím si položit pár otázek. Jak dlouho jste jí vyráběl? Rám je také vaše práce? Motor máte odbržděný? Co ta přídavná světla? Dobovky nebyly nebo si klient přeje maximální světelný výkon? Přidá ta silná vana něco na tuhosti bloku? Ať se daří.


1953+28 (990)TTom (Registrovaný)
  
 07.01.2016 14:34:17 


Blok motoru je nový, ale protože se od roku 1987 co se koupil a válí se na půdě ,vypadal hrozně, proto se nechal přeleštit. Třeba obal převodovky je starý a neleštěný. Příčka je taky nová , nikdy nejetá, ale od skladování poškrábaná.
Na autě zůstaly staré jen sloupky + př. a zad. torpedo z celé karoserie. obal převodovky,samozřejmě hlava motoru, zámky dveří, pření okno, táhlo řazení s kulisou, motorek stěračů s předlohou, sloupek volantu a páčky pod volantem + přepínače světel a stěračů. Taky sedadla , ale ty snad bude majitel měnit.?.Snad jsem na nic nezapoměl, aby mi to někdo nevytknul. Jinak vše ostatní je NOVÉ, buď sundané z půdy /dobové/ nebo nově vyrobené. Proto píši 95% nových dílů - tedy NIKDY NENAMONTOVANÝCH a NEJETÝCH-- a je jedno jestli byli vyrobeny v roce 76 nebo 2015.Jen pro zajímavost i rám střechy je složen z nových dílů koupených v roce 80.


7692+1109 (8801)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 07.01.2016 10:06:33 


No nevím,jestli sem něco psát,...ale nedá mě to.Je to pěkný až na způsob očisty a vzhled toho bloku motoru...to je asi těch pět neoriginálních % Dobře vím,že lidi jsou straky a čím je daná věc blejskavější,tím se líp prodává,ale nový ani originální vzhled bloku nikdy tak nevypadal.A ta příčka motoru se mohla taky najít nějaká zachovalejší Ale to už je detail,...já prostě nesnáším leštění hliníkových částí čehokoliv pokud to nejsou třeba límce kol,tam to beru u nějaký "tuning káry"...jo a ta čistá litina na tý řemenici nebude po prvním dešti vypadat taky nikterak vábně,ale už mlčím

Jako celek to je hezký a majitel s tím bude nejspíš spokojený,ale tohle už je profesionální deformace


5503+1111 (3307)Vena136 (Registrovaný)
  
 07.01.2016 09:24:32 


Paráda...


23157+3606 (26763)Míťa (Registrovaný)
     
 06.01.2016 21:37:46 


SUPER


Unregistered
 06.01.2016 19:31:40 





141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
 06.01.2016 19:28:06 


Rámečky tam jsou nový , ale ne na fotce, to ještě nebyly seřízený světla. To je jen výcuc fotek, celkem jich mam ze stavby 300. Prsa s čerpadlem,vanu i vodní čerpadlo + hromadu jiných dílů vyrábím já, stačí se ozvat. Jo a ta 911 tu stojí na GO motoru, je to již ta novější rok 76 se vstřikováním KugellFischer.


7692+1109 (8801)vokim (Registrovaný)
   557166228  
 06.01.2016 19:14:44 


No co dodat, prostě nádhera. Teď ať jenom jezdí a dělá radost.
P: kde se dá sehnat to olejové čerpadlo s prsama pro suchý karter?


Unregistered
 06.01.2016 19:13:21 


Paráda. Čte se to jedna báseň a ty fotky to je žrádlo pro oči

A tady máš co ti na autě chybí
http://www.skodateam.cz/Osvetleni_SPZ_s_napisem_SKODA_-doprodej/eshop?idz=519
http://www.skodateam.cz/Chromovy_ramecek_hlavnich_svetel_S100_110R/eshop?idz=543


141531+2829 (1559088)Daves (Administrátor)
      
Celkem záznamů: 27 [ Zobrazit 15 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Březen 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:332
Právě přihlášeno:0
Dnes návštěv:101887
Celkem návštěv:172974961

Článků:1010
Fotografií:34651
Komentářů:17284
Uživatelů:4393