ddd
Načítám obsah...



Vyhledávání
Peníze v banku
555 Kč
Co je to bank a jak čerpat?
Menu

[ Mapa stránek ]
Foto Tip
!Máňa 120S

Máňa 120S

WebShop Tip
Naše projekty
www.skodateam.cz
dumsnu.skodateam.cz
vysivky.skodateam.cz
Reklama


Navigace

>> 

Domů

-

Akce Škoda

>

Srazy Škodateam

>

Udělám Čínovský okruh a končím ...

 <<



Autor:
77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
Vytvořeno: 21.01.2012 - Změněno: 22.01.2012

Udělám Čínovský okruh a končím ...



Teprve před pár dny skončil starý rok a asi všichni přemýšlíme nad starým rokem, co se povedlo, co ne ... Snad si i dáváme novoroční předsevzetí ...

A tak jsem bilancoval i já. Vlastně popravdě u mě spíš než přelom roku za to mohlo výročí 10 let Škodateamu a hlavně proběhlý 20. sraz. Tenhle článek bude takový "slovní průjem" mých myšlenek. Toho co mě napadá když se řekne slovo Běšiny a podle toho to asi bude i vypadat. Ale asi ani nechci to po sobě číst a opravovat, prostě řekněme že notebook je teď moje taková vrba, no asi spíš kamarád a já se mu jdu vyzpovídat na rameno ... Asi možná to bude text jen pro ty nejbližší, pro "normální" návštěvníky webu to bude článek nějakýho magora, který píše nesmysly který nikoho nezajímají :) Nebudu ani řešit grafickou úpravu, protože kdybych to po sobě čet asi bych to nejspíš smazal ...

Ale prostě, máme za sebou 10 let, 20 srazů, já jsem tak nějak na měko a vy chcete vědět jak to bude se srazama dál ... Jestli se Vám do toho chce, čtěte, jestli ne a já se Vám nedivím, přejděte na konec článku :)

Takže začínáme:
Kdysi před Vánoci 2001 jsem se prvně setkal s Vláďou Hosnedlem, asi jsme si tenkrát padli i noty a padla myšlenka prvního srazu Škodovek v Klatovech

jaro 2002 - uspořádali jsme první jarní sraz v kempu Ruál. Přijelo 86 aut a když večer všechny auta odjely, zmocnila se nás taková euforie, že jsme do rána vypili celý jablečný sad.

Tenkrát jsme nad sebou podepsali ortel: "Budeme dělat srazy dvakrát do roka". Proč taky čekat na podobnou akci celý rok?!

Ono to vlastně i ze začátku tak bylo. Před srazem jsme se tak 14 dní až měsíc scházeli, pak byl sraz, 14 dní se střihalo video a byl konec ... Návrat do reality, návrat k ženě, návrat k dceři a měl jsem cca 4 měsíce čas dělat hodného tátu.

Všechno by šlo jako po másle, kdybychom (nebo spíš kdybych?) neudělal druhou chybu. Začali jsme sraz křížit s amatérskou rallye. A tenhle "kříženeček" s námi žije dodnes. SUper je, že se nemusíme ptát: "chcete mě?". Jen řekneme kdy a kde a startovní listina je plná během pár dní. Super a jsem na nás naprosto hrdý kam až jsme to dotáhli. Když se nad tím tak zamyslím, srazy Škodovek mi dali nějaký životní cíl. Asi jsem se dřív životem jen tak binkal, taková šedá myška, která nikdy nic nedokázala, nikde není moc vidět ... Tohle srazy totálně změnily. Najednou byl člověk u něčeho nového, u něčeho "velkého" ... Je to tak že chodím do práce, mám svou práci rád a rád do ní chodím, přinesu si z práce i na Klatovy hodně peněz. Ale práce je práce, přijdu domů a jsem hrdej že jsem byl v práci? Jsem hrdej na to, co jsem udělal? Pochválí mě někdo? Jasně mám výplatu ale všechno se bere tak nějak jako samozřejmý. Ale uděláme sraz, týden možná 14 dní, možná dýl před srazem skoro nespím, modlím se aby vyšlo počasí, abyste přijeli, aby všechno klaplo, abych na nic nezapoměl, aby se nic nestalo ... A pak přijde datum srazu, my tam stojíme, vy přijíždíte, čas plyne a najednou je sobota večer ... Ta "šílenost" kvůli které jsem nespal je najednou za námi. Stojíme v hospodě, lidi nás plácají po ramenou, zvou na paňáky ... Hodněkrát se mě lidi ptají proč to děláme/ dělám, nevím proč to dělají ostatní pořadatelé, ale já to dělám pro to poplácání v sobotu večer a pro ty komentáře po srazu ... Můžete chodit do práce, fárat, stavět domy nebo třeba dělat reklamu jako já, odnesete si to peníze, zaplatíte hypotéku, odjedete na dovolenou, ale nikdy, skutečně nikdy nezažijete tu euforii, kterou my zažíváme dvakrát a vlastně od dob co jsme začali dělat ples, zažíváme třikrát do roka!

Je to možná klišé, možná to bude znít nabubřele, ale jsem hrdý, že jsem škodateamák a věřím, že to ostatní pořadatelé cítí stejně ... Vlastně asi musí, protože pro peníze to dělat nemůžou.

Díky srazům mám hodně kamarádů a přátel. Když se proberu svým životem, měl jsem hodně nejlepších kamarádů. Pak uplynul rok, dva a byl tu jiný ... Začal chodit do jiné práce, nebo se odstěhoval, oženil, narodilo se mu dítě ... A musel přijít další. Již 10 let, ale mám pořád stejné kamarády - kamarády pořadatele - kamarády zlaté jádro Vás účastníků. 10 let jezdíme na společné výlety, trávíme spolu silvestry, jezdíme na lodě, jezdíme na lyže ... 10 let stejné tváře, 10 let stejný lidi se svými dobrými ale i špatnými vlastnostmi. A to je druhá věc za kterou jsem rád. Vím že mám kolem sebe lidi, s kterými můžu zajít na pivo, ale i kterým mohu zavolat když mám nějaký problém ... Tohle je druhá věc, proč dělám srazy. Dostal jsem se do party fajn lidí, lidí kteří i když se jim mění život, pořád s námi chtějí táhnout ten balvan, který jsme začali valit před 10 lety ...

Srazy mi hodně pomohly i v soukromém životě. Když jsme začínali dělal jsem v počítačové firmě. Firma šla postupně do krachu a mě výplata klesala a klesala. Díky srazům se mi zvedlo sebevědomí, věděl jsem že něco dokážu, že mám svoji cenu. Jedině díky srazům dnes pracuji tam kde jsem ve firmě AUTO NEJDL. Dotáhl mne tam dnes již dřívější ředitel a jediný důvod proč mě chtěl do firmy byl, že mě znal ze srazů, že viděl co dokážeme udělat ... Nebýt srazů jsem dodnes v té počítačové firmě a stěžuju si na výplatu, ale nikdy skutečně nikdy bych neměl na to dát sám od sebe výpověď a hladat novou práci ... Tohle všechno jsem dokázal jenom kvůli srazům ...

Kvůli srazům jsem koupil i vyšívací mašinu, nejdřív jednu, pak druhou ... Sem tam něco vyšiju přes e-shop, objíždím srazy, ale už se povedlo i pár hodně dobrých kšeftů, vyšíval jsem třeba 4500 triček. Mazec, měsíc vyšívání po nocích a měsíc před 20. srazem, to byl adrenalin :) Nebýt srazů, nebyly by vyšívací mašiny, ... a vlastně bych asi dávno skončil bankrotem ... Byl bych pořád ve staré práci a teď už snad chodil domů s minimální mzdou, neměl bych ani vyšívací mašiny abych dolepil rozdíl mezi výplatou a hypotékou ... Vlastně asi bych ani neměl co dolepovat, barák už by byl prodán v exekuci ... Možná maluju čertu na zeď, ale asi půl roku už jsem táhnul splátky hypotéky z peněz, které jsem dostal na hypotéku ... Nic moc. Zaplať pánbůh že jsem z toho pryč. Díky srazům mám dobrou práci, mám vyšívací mašiny, že když se povede kšeft můžeme si nějak přilepšit (poslední přilepšení díky mašinám bylo MTX, ale nebylo to až takový rito, sehnal jsem ho za takový peníze, že byste ho za ně koupili všichni :) )...

No ale vraťme se zpět :) Takže jsme začali křížit sraz s amaterskou rallye. Volný čas se mi pořád zkracoval. Najednou jsou to dva měsíce schůzí a shánění razítek, pak 14 dní probdělých nocí, pak je sraz, 14 dní uklízíme a srovnávám se, pak měsíc doháním skluz v shopu a už začíná schůze na další sraz ... Stal se z toho nekonečnej sprint ... A nejen já, ale i z řad pořadatelů poslední dva roky zaznívalo, že je třeba udělat změnu. Dělat sraz jen jednou do roka!

Chci to dotáhnout do 20. srazu, udělat Čínovský okruh a pak končím ... to byla moje slovo. Čínovský okruh to byl takový sen, kterého jsem chtěl docílit. Kdybych ho neudělal zůstalo by to pro mě jako nesplněná meta, nedokončená mise. Čínovský okruh máme za sebou a povedlo se, nemusíme dělat reparát, můžeme se vztyčenou hlavou odejít tak jak jsem chtěl ... Mělo by se odcházet, když je člověk na vrcholu, ale jsme už na něm? Nedokážeme ještě něco víc? Co když jo?

A taky, chtělo by se Vám skončit s něčím co Vás baví? Chtělo by se Vám skončit s něčím co Vás spojuje se spoustou kamarádů a dobrých lidí? Chtělo by se Vám skončit s něčím za co Vás lidi chválí a plácají Vás po ramenou? Mě ne :)

Jeden sen byl pokořen, ale vlastně jsme ještě ani neměli namalovaný Čínovský okruh a mě se v hlavě rýsoval nový sen. "Sosnová". Kdybychom teď skončili, vrtalo by mě to pořád hlavou, že jsem nás tam nedostal ... Čínovskej okruh je Čínovskej okruh, ale Sosnová je Sosnová, ... A já nemám rád pocit že jsem něco nedokázal, když si něco umanu, tak udělám všechno proto abych toho docílím. Takže teď jsem si umanul Sosnovou :)

Takže: Uděláme Sosnovou a končím

Když nad tím tak přemýšlím, asi nemůžu dopustit aby Škodateam skončil. Umřela by asi část mě. Sice bych byl častějš doma, byl bych asi lepší táta, třeba i manžel ... Ale možná by taky přišla ponorka :)
Co bych dělal? Já vím, je třeba dodělat barák, na který není čas ... Ale co pak? Válel bych se na gauči a koukal na televizi? Na co bych koukal na internetu kdyby nebyl škodateam? Od koho bych čet mejli? Pro koho bych vyšíval? Jezdil bych ještě s mašinou po srazech? Je to sice makačka, ale vypadnu z práce, jedu někam do kempu, kolem mě škodovky, sice někdy vyšívam i do čtyř do rána, ale piju u toho točený pivo a tlačim klobásy ... Je to sice práce, ale pro mě je to relax. Vždycky se v noci někdo ze známých u mě zastaví, já vyšívám a kecáme o všem možným ... Co bych dělal doma? Asi dávno spal :) Takhle už jsem navštívil minimálně 6 kempů. Kempů, do kterých bych nikdy nepřijel, neplavil bych se Máchovo jezeru, nezajeli bychom po srazu do ZOO do Hradce Králové, nezajeli bychom se potom do Prahy vykoupat do AQUA Palace ... Je to práce, je. Ale já se vždycky těším. Dám si pivo, dám si klobásu a hned je na tom světě tak nějak hezčejš ... Už si zvykla i žena a děti? Ty jsou spokojený, pač spát v karavanu je přece něco jinýho než doma v posteli! No a v tom našem je to i adrenalin :)

Vlastně ani nevim, proč to všechno píšu :) Abych se tedy vrátil zpět. Poslední roky je to tedy očistec, na jednu stranu jsem šťastnej za srazy, na stranu druhou je proklínám že nemám čas ... Na jednu stranu si díky vyšívacím mašinám tua tam můžeme povyrazit z kopýtka, na stranu druhou mě hrozně štve když přijde nějaká zakázka a já musim jít zapnout mašinu místo toho abych šel brzo spát ... Asi málokdo si dovede představit jakej je to fofr ... Hodněkrát slyšim, už si udělal tohle, už si zařídil tamto? Většinou ne :) Ale prostě buď vyšívám, nebo něco na webu, nebo na srazu, plesu, tu dohánim skluz po srazu, tu po plese, ... A když nedělám nic? Tak budˇ je těsně po nějaké akci a tělo si žádá dohnat spánkový deficit a akumuluju zpět nějakou energii a nebo jsem si zrovna naordinoval pár dní až týden odpočinku, abych se chvíli cítil jako normální člověk ... Jé jak já se loni těšil na Vánoce, dřív mě hrozně štvali. Nic se neděje, jen sedět a koukat na pohádky ... Jé já si je letos užil :) Po měsící vyšívání a expedici balíků ( za prosinec asi 120 ). Jsem na vánoce a mezi svátčí totálně vypnul ... Občas mi volají známý poď na kafe, pojď na pivo. Už rok se vymlouvám, nemůžu mám před srazem, mám po srazu, vyšívám, ... Asi málokdo si dovede představit co všechno jde udělat za jedinou noc, když se nejde spát, ale taky jak velký průšvih mi to udělá, když spát jdu a nebo si třeba někam sednout ...

Problém s dvěma srazy má ještě jednu stinou stránku. Každých půl roku musíme někde stát s prosíkem, aby nás pustili na nějakou trať, aby nám dali nějaké razítko, aby nám dali nějaký sponzorský dar ... Těch co nás nechají jezdit po jejich cestách je hrozně málo a tak se musíme pořád opakovat ... Líbilo by se Vám kdybyste každých půl roku byli omezováni že kolem Vás jedou nějaké škodovky? Nedostanete se do krámu, nepřijede k Vám návštěva, ... Mě by se to nelíbilo a určitě se to nelíbí ani jim ... Další věc je, že tu nejezdíme sami. Jezdí se tu Rallye Šumava, někdy samostatně Historic Vltava Rallye a další podniky ... Všichni jezdíme po stejných cestách ... I to je důvod proč musíme ubrat. Lidi kteří nám poučí tratě naštveme jenom jednou a příště už nemáme kde jezdit.

Další důvod? Od loňska platí nový silniční zákon, který rozhodně nefandí amatérské rallye. Musíme získat čas, abychom zjistili co a jak bude možno dělat ...


Jak z toho všechno ven

Tady je moje řešení:

Jarní sraz - budeme dělat pouze jako sraz. Žádné uzavřené tratě, žádné závody. Hlavní bod programu bude setkání aut. Tím že nebudeme řešit závody, zbude více času na soutěže v kempu. A připravíme velký orientační závod takzvanou BOASku. Je to věc která se dříve jezdila a při které se dalo zažít spousty srandy ... Je škoda že téměř vymřely a že je skoro nikdo nezná. My Vás je chceme naučit. V rámci BOASky připravíme nějaké jízdy zručnosti tak jak jsme je dělávali na začátku. Start na tlačítko, skočit do auta, nastartovat, připoutat, odjet slalom a zase chcípnout, vyskočit z auta, zastavit čas ... Určitě se chceme vrátit i k jízdě zručnosti s kuželami, jak jsme jednou dělali v Klatovech na náměstí - zacouvat na přesnost do garáže, zastavit na čtverci, atd ... Na tohle se aspoň já hodně těšíme. Vlastně tenhle orienťák bude zlatý hřeb srazu. Přijedete na sraz, pobavíte se, zasoutěžíte ... Chcete jet BOASku se zručnostma, atd? Prostě jedete ... Nebudeme rozlišovat zda jste závodící nebo ne. Pokud se jarní srazy rozběhnou je v plánu i větší večerní zábava ve stylu podzimního srazu. Velké podium cca 3 kapely ... Prostě takový zábavný sraz, při kterém si na dno nesáhnou pořadatelé, ale úplně nevycucne ani účastníky ... Chceme jezdit po okolí, plnit úkoly, navštívit hrady, místní památky, ... Prostě řekněme taková dovolená :) Tohle je můj plán. Je možné že první sraz bude účastnický propadák. Třeba se ukáže, že většina z Vás jezdí k nám jen kvůli závodům ... Třeba to bude takový propadák že se z toho nevzpamatujeme. Ale věřím že ne, věřím že i pouze BOASkou Vás dokážeme pořádně zaměstnat. A že ve finále budete nadšeni. Pozitivní zpráva je, že tím že jarní sraz bude pro nás doufám méně náročný, můžeme si dovolit dát srazy blíže k sobě, tedy jarní sraz bude výrazně déle a je tedy předpoklad lepšího počasí než na jaké jste byli zvyklí :)

Podzimní sraz - ten chceme dělat tak jak jsme zvyklý. Sraz křížený s amatérskou rallye. Prostě sraz na který jste byly doposud zvyklí. Tady nás změny nečekají žádné. Doufejme, že se vždy najde někdo kdo nám půjčí nějakou cestu a že se nám i nadále podaří jezdit bez nájezdů dopravního inspektorátu.

Co bude s pohárem "Škodateamu" ? Stejně tak jako na obou srazech budeme my, budeme si vážit těch, kteří budou za námi jezdit na oba srazy. Samozřejmě podzimní sraz bude vyhodnocen tak jako doposud. Vyhodnocovat ale budeme i jarní BOASku. I tady jde o čas, o šikovnost, o dobře připravený vůz. Výsledky jaro a podzim budeme i nadále sčítat a vyhodnocovat. A kde jinde bychom měli vyhodnocovat než na RALLY PLESE? Ani zde se tedy nic nezmění.

Co říci závěrem?

Těšíme se na Vás 1. - 3. června v kempu Běšiny

| |

[ Odeslat známému | Verze pro tisk ]
Komentáře

Opiš tento kód (čtyři číslice): do tohoto pole
Celkem záznamů: 38 [ Zobrazit 15 ]
 28.02.2012 20:41:20 


Ahoj Romane,
Tvůj článek jsem četl celý a to hned dvakrát. Je to překrásné zamyšlení a jako zakladatel a předseda AMK Planá mohu říci jen že smekám. Náš klub funguje od 1.1.2012 a teď přesně vidím, jak jsou začátky těžké a snad ještě těžší je obklopit se spolehlivými lidmi. Na vašem srazu jsem bohužel nebyl a letos se tam také nedostanu, protože mi termín koliduje s celorepublikovým Trabant srazem a ještě mám v sobotu motokros. Opravdu jsou tvá slova naprosto výstižná a ten kdo to nezažil, ten nepochopí o čem to je. Ono se pak z pohledu návštěvníka jeví vše jednoduché a automatické, do zákulisí nikdo nevidí, každý si jen užije dva příjemné dny ve společnosti stejně "postižených" lidí a pak hurá zpět do stereotipu. Takže když shrnu tady těch mých pár nesmyslný žvástů, musím říct jen DÍKY A HODNĚ SIL DO DALŠÍCH AKCÍ.
S pozdravem Dan "Kimmi"


16+1 (17)AMK Planá (Registrovaný)
    
 Re:Termín20.02.2012 15:38:40 


Ahoj. Už jsem to slyšel a bohužel ani já ani Olin s tím nic neuděláme. Termín máme rezervovanej cca 2 měsíce v kempu. Posun termínu jsme udělali, to je pravda, z toho důvodu také článek vznikal tak brzo, aby se případně kdo chce a dokáže přizpůsobil. Tím jak jaro chceme pojmout je pro nás počasí stěžejní a tak jsme museli opustit naše termíny, bohužel jsme se dostali do období, kdy srazy dělají všichni, tedy se bohužel pereme a v budoucnu i budeme prát o termíny ...


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Termín20.02.2012 00:25:42 


Ahoj Romane, min. týden jsem zjistil, že Olin pořádá sraz ve stejný termín. Nebylo by možné termín změnit, on tvrdí, že srazy dělá pořád ve stejný a že jsi termín takhle nevhodně posunul Ty. Myslím, že je to škoda a ztráta pro obě strany ač třeba já mám jasno kam pojedu


575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 14.02.2012 22:12:26 


Romane zkusím tě trochu pošťouchnout jiným směrem. A co místo Sosnový, (kde mimochodem s RKHA máme odjeto několik podniků, jeden i letos v létě) zkusit Czechring v Hradci. ( http://www.czechring.cz/ ) Cesta pro západočechy skoro stejná. Poslední Sosnová nebyla nic slavného ze strany majitelů. Spoj se kdyžtak s Danem Krobů a informuj se ať na sosnovou nebo na Czechring.

Jinak ubohost některých unregů a jejich smýšlení a zahleděnost do sebe nemá cenu komentovat. Ale takový se najdou všude, ať jezdíš auta, hraješ kuličky a nebo fandíš Přemkovi Podlahů.

Jen tak dál a tvůj dlouhosáhlý a spontální náhled je asi tím nejrozumějším směrem, kam by se to mělo pohybovat, aby Běšiny žily dál. už teď mám napsanou dovolenou na jaro. Moc se těšíme.
Čau Lemmons


1024+392 (1416)Lemmons (Registrovaný)
      
 Re:01.02.2012 12:23:45 


S místem v hospodě souhlasim.Ještě ani jednou jsem si večer pořádně nesednul,protože to je hned narvaný.

Co udělat ten přístřešek na terase jako byl teď na podzim každý sraz?S tim,kdyby třeba pršelo nebo byla bouřka,aby se dalo kam schovat,člověk neměl pak mokrou prdel a zároveň by byla větší kapacita hospody Co ty na to Romane?Určitě by to udělalo radost víc lidem,než jenom mě.Jinak předpokládám,že v červnu se už nebude muset topit Klidně obětuju 50kč na vstup navíc.


5539+1111 (3325)Vena136 (Registrovaný)
  
 Re:01.02.2012 11:00:27 


super GRATULUJI moc pěkně napsany. Taky kdyz jsem v nalade tak pisu lecos zajimaveho Ale tohle je opravdu vystihující.


Unregistered
 Re:31.01.2012 23:19:10 


Dost často jsem přemýšlel napsat, co obsahuje taky stát se účastníkem srazu v Běšinech- druhá stránka věci.
-Mám to k vám rovných 160km. To jest 2x s tažným a podválem.
-Každý sraz, většinou závodící vyžaduje u mě cca 2 měsíce o víkendech příprav= dost love.
-Braní si dovolené min na dva dny.
-Poslouchání min. 14dní od paní: Jsi blázen, tolik peněz, chceš z dětí udělat sorotky a bla bla bla.
-Překážky, jako: Policejní kontroly, 20x telefon od paní za den, ušlá duše na vleku, pozdní příjezdy tam a tam, řešení x pí..vin, nervy na pochodu.
-Získání ubytování
-Dostání se do startovního pole
-Záčíná závod a něco se pose.., třeba jako pojistka na světlech, nebo ti odejde baterka, nebo pumpa, atd. a atd.
-Se nezdá, ale sehnat spolehlivého mitfáru
-Mít plnou nádrž
-Potící se čelo, až z toho nevidět.
-Už mít i pupek a namáhat se lézt do kokpitu
-Zapomenout kartičku na volný vstup do kempu v autě
-Potkat lidi, kteří tě nezrovna vždy chválí
-Zabouchnout si klíčky v autě
-Scházet si pár kuželů
-Jet jak trapák branky jinak než ostatní, bejt za exota a centum posměchu
-Nejlépe si pomačkat svého mazlíčka někde při parkování v kempu
-Ztratit klíče od chatky a po 2hod urputnýho hledání je nalézt
-Dva až tři dny mít mokro v botech
-Vyhulit dvě krabky za den
-Strava fádní a nárazová, nebo vůbec
-Nevědět kam jedu= kufrovat a nervy tečou, tečou
-Poslouchat nějakého hňupa, co a jak mám na autě blbě udělané, i když dementík ještě nikdy s žádným autem ani nevyjel
-Hledat pneuservis, který vás o víkendu vezme na milost
-Běhal po kempu zběsile a shánět svíčák
-Poslouchat ožralecké machrokeci
-Nemít si kde sednout v hospodě
-Potkat kamarády a nemoct s nima mluvit, protože nemají čas
-Přemlouvání stroje ať vůbec chytne, i když nemá důvod nechytit
-Pomoct na trati lidem které neznáte a nečekat za to pochvalu a ještě ztratit body
a bla bla bla
Myslím, že lidi v náladě jako já by neměli sedat za klávesnici .
Prostě srazy od Škodateamu miluju a přijedu zas, šťastný a nadšený
P.S.Neberte mě doslovně a za slovo, za většinu bodů v seznamu může má neschopnost a malá inteligence.
P.P.S.Na co jsem to herdek zapoměl při tom psaní?


3917+130 (2023)Dakos (Registrovaný)
     
 30.01.2012 21:18:12 


Dík že jsi to smáznul


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 30.01.2012 18:03:00 


Tak jsem udělal co jsem slíbil ... Smazal jsem téměř všechny komentáře jednoho až tří Unregistrů ... Své problémy si unregistří řeště soukromě, nás do toho netahejte. Nehodlám tu mýt na webu osočování, sprostá slova, házení špíny ...
Diskuze už svůj účel splnila i bez Vašich/tvých hodnotných příspěvků ...
Má-li někdo na srdci něco co mi chce říci, máte na mě e-mail ...


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 30.01.2012 17:22:36 


BOASku jsem ete nedělal ale vše je poprvé


1953+31 (1984)Thomas (Registrovaný)
   578763624 
 Re:30.01.2012 16:41:04 


A přešně tak jsem to myslel,pořadatel má poslední slovo a nikdo nemá právo ho zpochybnit,i kdyby bylo špatný....lidi musíte taky uznat tu práci okolo.

Tak na jaře bych to viděl na holčičí bitku Možná by to byl velice zajímavý bod programu


5539+1111 (3325)Vena136 (Registrovaný)
  
 30.01.2012 16:33:46 


Tak to tolik nehroťte ne?Jestli někdo v něčem nemá čistý svědomí,tak to je jeho problém a pokud to nemrzí toho dotyčného,nikdo jiný s tim nic neudělá.Někdo to řídit musí a to někdo je pořadatel,ať Roman nebo lidi na přejímce,trati,atd.Do nich by se neměl nikdo sr.... ,protože v tu chvíli je ten dotyčný "bůh" a ostatní musí poslouchat i kdyby to byl někdo cizí nebo nejlepší kamarád.A hlavně ten kdo s tim má starosti,musí poslouchat ještě připomínky a má odpovědnost z toho má mnohem míň radosti,než ty co se jedou svízt nebo pokecat do kempu.

A pro paní "holku" a pana neregistrovaného,.....,neúspěch dokáže mrzet a může to být chybou,snad už vůbec ne naschvál.Ale zase nesmí toho člověk chtít moc a jestli mu ty 2minuty slávy na stupínku a nějaká ta cena (neřikam,že by se nehodil nějaký mogul do zásoby ) stojí za to nervování se.Ale neřikam,že to nepotěší (já teda nikdy nic nevyhrál,tak nevím jak moc),ale člověk musí taky něco překousnout.....Já bych to v klidu přenechal těm,kteří to chtějí a jsou ochotni se za to hádat..... Možná už forma závislosti.

Pro mě jsou Běšiny,ať jsou jakékoli,pořád nejbližší oficiální sraz a tak to taky beru a rád se tam jedu podívat.A auto má být potěšení pro majitele a ne prostředek na cestu ke "slávě".....


5539+1111 (3325)Vena136 (Registrovaný)
  
 30.01.2012 16:32:41 


Chjo, člověk, kterej se ani nepodepíše a dělá tu humbuk, kdyby z něho vypadlo aspoň něco konstruktivního
Já osobně jsem taky z přejímky vyletěl už dvakrát. Jednou jsem si nevšiml prošlýho hasičáku a po druhé jsem zapomněl něco dotáhnout, už ani nevim co, mám pocit že to byl jeden šroubek na sedačce z několika. Asi by se nic nestalo, kdyby si toho nikdo nevšiml. Ale byl jsem rád, že jsem na to byl upozorněn, dal jsem si to dopořádku a druhej den ráno jsem se nechal překontrolovat. Pokaždé otázka pár minut práce. Možná by se nic nestalo, kdybych se na to vybodl, ale možná taky jo.
Takže technický chápu a ten pán, co tu jezdí s tou "patnáctistovkou" si myslím, tomu rozumí a nemám problém, že právě on mi kontroluje auto.
Protesty na okruhu - jak Roman píše - od toho jsou protesty po dojetí závodu. Řešit to teď a v neurčitý osobě mi přijde jako ubohost.
Řiditeli Romane, vím, že to nejde jen tak nechat, ale za nás problémy nejsou, nestěžujem si a budem tě podporovat - a že zrovna od nás nás málo nejezdí


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 Re:30.01.2012 14:11:11 


Ach bože. Má tohle nějakou cenu? Zvlášť s těmi sprostými slovy?! Jestli nemáš Vhml rád, vyříkej si to s ním osobně, zavolej mu, nebo si na něj někde počkej a poperte se... Je to tvůj osobní problém, že ho nemáš rád a všem co to musí číst je to jedno ... Nechceme si to číst, natož to řešit ...

Ještě něco na tohle téma a tuhle duchaplnou diskuzi mažu! I IP adresa se dá taky zablokovat ale k tomu bych nechtěl dojít, máš blbou náladu a třeba jednou budeš chtít skutečně napsat něco co má smysl. Bylo by škoda si jednou blbou náladu zavřít dveře. Můžeme i zablokovat komentáře všem neregistrovaným? Ale nemrzelo by tě, že kvůli tobě se ostatní nemůžou na nic ptát, napsat svuj názor?

Zkus si to prosím jen přečíst a už neodpovídat. Děkuju!


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 Re:30.01.2012 10:25:31 


Bože muj, kam jsme se to zase dostali? Poprosím, nemam rád anonymy, byl bych rád kdybychom byli schopni se vždycky podepsat pod to co píšeme ... Ono totiž v anonymu je každej hrdina a těžko se reaguje, když nevíme komu ...
Jestli to dobře chápu nemáš rád Vhml kvůli nějakému incidentu na Korábu co se jel pod Autoklubem Kdyně a nebo jak EDA Cup a paks toho člověka potkal na naší technické.

Já můžu říct jen pár věcí ... Časy nám samozřejmě vychází, co změříme to je ve výsledcích. Samozřejmě se tu a tam stane že někoho nezměříme, jsou vyvěšený žlutý vlajky, přepíšeme se a tak a máme třeba uveden ten špatný čas. Od toho jsou protesty aby se to dohledalo v papírech a doladilo ... Není to nic nenormálního, protesty jsou všude a na každé rallye, profesionální nevyjímaje, jen mi za protest nebereme peníze. Naopak poslední dobou protesty výrazně ubyly, což mě hovoří o spolehlivosti ... Za naše časy já osobně sáhnu do ohně ... Kdybychom s nimi měly problém, těžko bychom si mohli dovolit jet čínovský okruh. S nespolehlivou časomírou bychom tam totiž jezdili doposud, což asi Vám by se líbilo ale nám a lidem z okolí už ne. Není totiž důkladnější test časomíry a lidí než Čínovský okruh, kde jedno auto projede časomírou třikrát a každých cca 20 sekund je další a další měření. Právě díky tomu že naše časomíra je spolehlivá, vedou se nyní jednání že budeme měřit časy na i jiných podnicích než je pouze náš sraz.

V každém závodě ať chceme nebo ne je nějaká autorita, někdo kdo říká bude to tak nebo tak. Někde je to FAS, někde je to autoklub, někde je to Roman Schavel. Kdo nechce uznávat pravidla FAS nezbývá mu nic jiného než na jejich závody nejezdit a poohlížet se jinde. Obecně asi platí úbytek "FAS" závodníků, oproti jiným amaterským rallye. To stejné je to i s náma/ se mnou. Já jsem pod tím podepsán a bohužel ať chci nebo nechci a ať chcete nebo nechcete, ty pravidla dávám já. Až jednou nastane průser, půjde to na mojí hlavu, na nikoho jiného ... Když přimhouříme oko a pustíme Vás třeba s nebrzdícím autem a vy pak nedobrzdíte a někoho přejedete ... Pozůstalí to zažalují a začne se hledat chyba ... Přiznáte že je to vaše chyba? Nebo se budete snažit vinu shodit na někoho jiného ... na pořadatele, že Vás pustil, když věděl že to nebrzdí, na pořadatele že byly malý únikový zony, na pořadatele že stáli lidi kde neměli, na pořadatele že trať byla moc náročná, ... Až nastane průser, nikdo z Vás nebude chtít bejt vinnej, ono to stojí moc peněz.

Proto jsem tu já a já říkám pod co jsem ještě ochoten se podepsat a pod co už ne. Pro Vás pak už jsou jen dvě možnosti chci jet a proto se přizpůsobím a nebo se nechci přizpůsobit a tak nejedu ... Možná to není demokratické, není to o domluvě, není to o dohodě, ale až ten průser nastane, také to nebude o dohodě ...

Vždycky když přitvrdíme, začneme něco více hlídat svrhne se nevole ... Ale bohužel tvrdá pravidla při technické je to jediné jak se můžeme bránit průšvihu. Jednou jedinkrát na podzim jsme auto nepustili přes technickou, nikdy jindy se to nestalo ... Technická je tedy možná tvrdá, ale 99,9% jí projde. Někdo má možná fofr že musí něco upravit, opravit, předělat ... Ale ta oprava zatím nikoho nezabila, zatímco neupravené auto by možná mohlo ...

Samozřejmě nejsme nejchytřejší a dost často využíváme služeb kamarádů. Lidí, kteří problematiku znají a znají jí i lépe než my. No a my se na ně a na jejich názor spoléháme a bereme ho jako bernou minci. Je jasné že všichni lidi si nesednou, když někoho nemam rád tam mě asi štve že zrovna on je na technické ... Ale co s tím uděláš? Nic ... Na druhou stranu nikomu z Vás bych nepřál zvláště post na technické ... Je to střet mezi Vámi, mezi pravidly která jsme napsali, mezi mezi nepsanými pravidly a mezi svědomím toho kterého člověka. Protože právě člověk na technické rozhoduje o tom kdo pojede a kdo ne a právě člověk na technické může výrazně svojí nedůsledností zvyšovat míru rizika. Tak to bohužel je ... Technická nikdy nebude procházkou růžovým sadem a vždycky na ní bude docházet ke střetům, tak to bylo, je a vždycky bude.

Zkusme se prosím oprostit od napadání toho či onoho. To bohužel nikam nevede a spíš to nasere mnoho lidí včetně mě samotného ... Naopak máte-li nějaký návrh řešení jak se dá něco dělat lépe, je to nabídka která se neodmítá. A rád si to poslechnu, jak už jsem říkal, nejsme nejchytřejší, děláme věci tak jak si myslíme že to nejlíp jde, ale to nejlíp samozřejmě odpovídá našim možnostem, zkušenostem atd. Je-li někdo zkušenější, něco zná lépe, samozřejmě nás může poradit a díky tomu nás opět posunout kupředu.


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 29.01.2012 19:04:17 


Musím se přiznat,že moc nečtu,ale tohle jsem přečetl celé a naprosto chápu a souhlasím . . .


725+69 (794)mexican (Registrovaný)
    
 Re:29.01.2012 11:17:43 


No jo ono trefena husa se dycky ozve zeeee


Unregistered
 Re:28.01.2012 09:22:56 


Ahoj Romane, i já musím reagovat na to co si ze sebe vylil tady na vebu, protože to cítím úplně stejně. Vím co je to přijít z práce a jít zase do jiné a doma nemít skoro na nic čas, barák nedodělanej atd, atd. Srazů škodateamu se účastním od druhého srazu v roce 2002 a ani si neumím představit, že by tyto srazy měli skončit. To je pro mě naprostá noční můra. I když závody jsou pro mě droga, tak se stejně moc těším na jarní sraz, který bude odpočinkovějšího rázu. Jsem si na 100% jistý, že účast bude dobrá a žádný opravdový škodovák zde chybět nebude. Díky že jsi vydržel a doufám že ti to vydrží ještě alespoň dalších 50 let. To pak budou srazy! O berličkách)


1880+158 (2038)Pajaskoda (Registrovaný)
  
 27.01.2012 22:35:42 


Romame, taky se přidám s poděkováním nejen tobě, ale celýmu skodateamu. Do Běšin jezdim od podzimu 2004 a ať už jsem tam byl s autem nebo bez, dělal spolujezdce při závodech, pořadatele nebo i kameramana, vždy to bylo super a jsem rád že Běšiny budou dál pokračovat. Měl jsem trochu obavu, abys to po 20 srazu nezabalil. Ale zase za tu dobu tě znám a věděl jsem, že toho nenecháš.
Takže díky a ještě min. 20 srazů.


878+140 (509)Ogi (Registrovaný)
      
 Re:27.01.2012 21:51:40 


Zřejmě jeden z těch co jsou rychlejší v příbězích než na trati


10979+2774 (26130)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 Re:27.01.2012 20:28:07 


O lidech co na korábu před časomírou mávaj novinama to asi taky nebude


Unregistered
 27.01.2012 19:46:44 


Romane díky že to táhneš dál
Jezdím pravidelně od podzimu 2005 sraz, každý sraz je trošku jiný, pořadatelé vždy něčím překvapí - za což Vám všem díky

S novou formou srazů , za sebe jako návštěvníka a kameramana na srazu s tebou souhlasím - chce to vrátit trochu klidu a zábavy.

Už se těším že si jarní sraz opět super užijem


4474+190 (4664)fernetak (Registrovaný)
     309-428-255   
 27.01.2012 10:21:37 


Romane paráda!!! Není to tak dávno (loni/letos) kdy jsme se o srazu i čistě pro nás "tunery" bavili a já říkal jak na to s láskou vzpomínám a ono je to tady Moc se těším a doufám, že stavba dovolí se alespoň na sobotu zůčastnit...


575+71 (323)Tuner#2 (Registrovaný)
  
 26.01.2012 21:04:18 


Naprosto souhlasím a zároveň děkuju že budou srazy pokračovat ..Romane Díky díky díky a ještě jednou díky ..a už se moc těšim na jaro


225+14 (239)Beny 90 (Registrovaný)
    
 Re:24.01.2012 21:03:13 


Souhlasím s tím, co tu bylo napsáno.
Absolvoval jsem všechny srazy. Je to pro mě nejlepší relax na který se neskutečně těším a 3dny před ním skoro nespím.
Velmi rád uvítám klidný sraz, tak jak za starejch časů. Alespoň budu moct sebou vzít děti.
Těším se moc na červen. Přijedeme na 100%.
Skodateamu moc děkuju.
Romane Sosnovou musíš!


3917+130 (2023)Dakos (Registrovaný)
     
 23.01.2012 23:59:04 


Zajímavé čtení od začátku do konce.
Já jen nechápu, že to ještě dáváš, upřímný obdiv.
Červen už mám napsaný a že se nebude závodit? Upřímně, rád si oddychnu při klidném víkendu, kde budou možná teploty i nad nulou a kdy bude pohoda a ne honička.
My se tam rozhodně v červnu chystáme, po těch x letech, co tam jezdíme, už nejsme schopni vynechat.
Už jsme asi škodateam závisláci, jen doufám, že se to nedá léčit. Nerad bych se z toho dostal, to by musel bejt strašnej absťák


1937+201 (2138)Braba (Registrovaný)
     116484338  
 23.01.2012 22:41:42 


Na srazy škodateamu jezdilo, jezdí a pevně věřím že bude jezdit vždycky spousta lidí. Nejde ani tak o to, co a kde se pojede. Všichni totiž ví, že to pokaždý bude perfektně připravená akce s hromadou fajnovejch lidí se kterýma se nechá zažít spousta zábavy a dobře se pak napít. Jarní Boaska bude dobrá změna od bláznivě rychlých Rz a Sosnová? Ta je snem asi všech, takže až jednou bude, nebudeme chybět. Všem pořadatelům a hlavně tobě Romane, pevné nervy a spoustu sil do dalších snů které chceš prožít, a které můžeme prožívat s tebou.


2935+480 (3415)jbouril (Registrovaný)
   204-251-139  
 Re:23.01.2012 22:17:20 


skodovacku zajima me co ti dal


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 23.01.2012 22:15:30 


SOSNOVA je to bude neco a ty toho dosahnes ja te znam
a doufam ze bude i premosteni uz se tesim na jaro a na celej skodateam JE TADY NAKEJ SKODOVAK PS termin je na jisto ?


1612+203 (3448)Pist (Pořadatel)
   454496864  
 23.01.2012 21:01:44 


Před Romanem hluboce smekám , a přeji aby mu to nadšení dlouho vydrželo. Myslím si že srazy budou stále skvělý se spoustou lidí, protože je to srdeční záležitost a to se vynechat nedá. Těším se na červen a ještě jednou za všechno co pro nás děláš veliký dííííkkkkk .


941+16 (957)liter (Registrovaný)
  
 23.01.2012 00:47:16 


Tak já dřívější srazy pamatuju coby pěší návštěvník,co nechal auto před vratama a šel v sobotu na čumendu.Člověk se podíval,pěkně ztrávil den,moc ho to nestálo a jel domů.Počasí vždycky na ktátký rukávy a nohavice V roce 2010 jsem byl poprvně jako účastník,....jaro,podzim,jaro 2011 počasí šílený,pokaždé pobyt pátek až neděle.Ten kdo přijel jenom na "chvíli",mohl chytit hezky.Ale vystřídal se vítr,déšť,chvílema možná i něco připomínající sníh,sluníčko,... Už jsem si řikal,že to je snad naschvál.....Akorád na výročí bylo počasí perfektní,jenom kdyby do ..... nebyla v noci ve stanu taková zima. A hlavně coby nezávodící,člověk neměl ty 3-dni skoro co dělat,než v sobotu nějaká ta sranda při soutěžích. Noční orienťák se po pár pokusech taky zavrhnul,ono když člověk jede dobře do první křizovatky....ty vesničky a ještě v noci,to je konec Na druhou stranu závodící toho měli zase plný kecky.Takže jsem už začal uvažovat,buď jezdit jen na sobotu jako 90% nezávodících,nebo zase na čumendu jako ze začátku.Člověk vlastně nevytáhnul paty z kempu,kromě orienťáku kde se ztratil,spanilky do Klatov a eventuálně sprintu.Pokud se nejel podívat na RZ.

Takže za mě jednohlasně ano pro fifty,fifty závodící a nezávodící.A nějaké poznávací výjezdy a srandu jedině uvítam,protože okolí a různé zapadlé místa skoro neznám,i když jsem na Klatovsku více méně napůl doma.A nemusí se dělat nějaké extra akce,dyť člověku stačí kolikrát tak málo k radosti Takže přidat nějaký nahlavu postavený soutěže v kempu a bude o zábavu postaráno.A aspoň si odpočneš A neúčasti bych se vůbec nebál,aspoň se mnou můžeš na 100% počítat (pokud nezasáhne nějaká vyšší moc ),i když na jednotlivci zase moc nezáleží.


5539+1111 (3325)Vena136 (Registrovaný)
  
 22.01.2012 20:52:20 


Běšiny jsou pro mě srdeční záležitost. Zatím jsem byl na všech, pouze 3x jako divák. A byl to první sraz s Rapidem 2 týdny po koupi. Moc se mi líbily jízdy zručnosti. Při nich se zažilo hodně srandy. Řádně spustit časomíru tlačítkem, poprat se s bezp. pásem, který se při potřebě rychlého připotání zasekával... Budu rád, pokud se opět vrátí a vyřádíme se i my "nezávodící". Přeji celému SKODATEAMu do dalších srazů hodně elánu a plno spokojených škodovkářů v kempu


1165+183 (1348)MATTESS (Registrovaný)
   439934612  
 Re:22.01.2012 19:02:35 


Vyšívací mašiny jsou super, pokud pro ně máš kšeft. Bohužel ale kšeft není vyšívání na srazech nebo z shopu, to je paběrkování a je to spíš pro zlost. Objednávat kvůli jedné objednávce jedno tričko není nic moc a kvůli srazům zas mám v tričkách skladem 20-40 tisíc, proto taky pak na Vánoce ty výprodeje
Ale je jasný že když se vyšívalo 4500 triček tak něco zbýt muselo Ale představ si že si od 8 do 17:00 v práci. V 17:30 přijdeš domů, najíš se. V 18:00 zapínáš mašiny a vyšíváš, vypínáš cca v 00:00 - 1:00. Budíček na 4:00 a než odejdeš do práce vyšíváš další 3 hodiny. V půl osmý vypínáš mašiny a jdeš do práce . No a o víkendu samozřejmě jedeš skoro nonstop. Takhle jsem to táhnul měsíc, musim říct že jsem už slušně padal na hubu. Skončil jsem 30. srpna a od září jsme začínali se schůzema na sraz. Zaplaťpánbůh že Čínov jsem obíhal už v červenci
Pak ale když přišli peníze tak samozřejmě paráda ... Ono mít za měsíc klasickou vejplatu a k tomu ještě jednou po odečtení daní a tak mít ještě jednou to samý fakt potěší ...
Další negativum bylo nákup triček, musel jsem kupovat za keš, tenkrát mi hodně pomohl jeden škodovák se záložkou 100 tisíc ... Bez něj bych to nedal ... A jen jsem se modlil aby mi to včas a vůbec zaplatili ... No a s tou záložkou 100 tisíc to je jak jsem psal o těch kamarádech ... Nemam moc lidí, který by mi byli ochotni půjčit


77070+8646 (462866)eRman (Administrátor)
     286902236   
 22.01.2012 18:38:05 


To bude super,já určitě dorazim,vždycky to tam je parádní jsou tam super lidi prostě všechno a o plesech ani nemluvím,tenhle poslední byl moc výbornej,dal mi něco moooc suprovýho takže děkuji ti za všechno co děláš asi by to bez škodateamu nešlo....


2677+201 (2878)Skodovacek (Registrovaný)
    
 Re:22.01.2012 16:14:36 


S vidinou milionových zisků teď každej nakoupí vyšívačky nejmín tři

Že by nepřijeli lidi nemusíš mít strach. Rozhodně ti, o kterých víš, že na srazy jezdí, tak přijedou. Závodníci co přijedou, odjedou závod a jedou domů, ti asi nepřijedou, ale o těch srazová atmosféra není...

Já jsem pro výletní a kochací variantu všema deseti. Konečně si to užít jako sraz, ne jenom závody se super lidma.


10979+2774 (26130)vhml (Pořadatel)
     302240348   
 22.01.2012 13:18:44 


Ahoj Romane, nebál bych se, že by měla být účast malá. V Běšinech je to vždycky super ať už se závodem nebo bez. Já auto prodal a už nezávodim, ale nevidim důvod proč nepřijet. Rád vzpomínám na sraz, kde jsme v rámci orienťáku, stříleli z luku, na náměstí jsem ve čtyřboďáku couval na přesnost a podobně. Jelikož je to v tvé režii, tak věřim, že to bude zase perfektní sraz, kde si každý najde to své. Přeju hodně štěstí a síly do dalších srazů


3156+662 (3818)Mejra (Registrovaný)
   375-086-565  
 22.01.2012 00:43:41 


Pěkné čtení a zároveň Tě obdivuji jak tohle vše stíháš i s rodinou v závěsu!!!
Přeju Tobě, rodině, pořadatelům a celému ŠkodaTeamu hodně úspechu a elánu ve všem co podniknete!!!


1564+42 (1606)Kyblík (Registrovaný)
     407250115 
 21.01.2012 22:03:09 


Čau Romane, díky za Tvoje "duševní zvratky", jak tomu říkám já. Jsem moc rád, že sis našel čas a chuť je tady umístit. Nakonec, kdo jiný než Ty... ! Musim říct, že jsem to četl jedním dechem bez ohledu na dorážející spoluobčany, kteří si žádali mojí pozornost (manželka, kamarádi, pes, Máňa, atd...). Já to cítím tak nějak podobně, a budu moc rád, když srazy Tebou organizované se objeví i nadále. Na srazy nejezdím kvůli závodům, ale kvůli setkání vozů Škoda a hlavně nás, jejich majitelů. Proto jen uvítám srazy ve "staré formě", tzn. BOAS, sranda, koncert, zábava, místní památky. Takže díky za všechny minulé a budoucí srazy, Romane! Těším se jako fík!


23160+3611 (26771)Míťa (Registrovaný)
     
Celkem záznamů: 38 [ Zobrazit 15 ]
 Online pokec[ větší okno ]  
Načítám zprávy...
Načítám uživatele...
(255)
 
Copyright 2001-2024
Výňatky z webu mohou být použity pouze v případě uvedení zdroje - www.skodateam.cz

Provozovatel srazů a www stránek :
eRman - Roman Schavel,
tel: 603569053, email: pošli email

Redakce a správa obsahu :
Tadeáška - Tereza Spilková,
email: pošli email

Programování a správa www stránek :
Daves - David Spilka,
email: pošli email

Partneři ŠKODATEAMU
Výměna oleje v automatu

Výměna oleje v automatické převodovce. Ceník pro vozy Škoda.


Google search

Nenašli jste na těchto stránkách co jste hledali ? Zkuste Google...

Google
Přihlášení
Jméno:
Heslo:
Vždy přihlásit: 



Zapomněl jsem heslo
Chci se zaregistrovat
Reklama


Kalendář akcí
<< Duben 2024 >>
PoÚtStČtSoNe
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
Přidat akci
Statistika
Právě prohlíží:519
Právě přihlášeno:1
Dnes návštěv:71532
Celkem návštěv:176144982

Článků:1010
Fotografií:34662
Komentářů:17288
Uživatelů:4394